Karosserie |
|
---|---|
Surová karoserie s optimalizovanou hmotností | |
kompozitová konstrukce z hliníku a nerezu | |
odnímatelný střešní únikový poklop | |
nádrž FT3 vpředu | |
přivařená bezpečnostní klec | |
sedadlo podle FIA 8862-2009, pevně spojené s karoserií | |
šestibodový bezpečnostní pás s použitím HANS | |
podélně seřiditelné pedály | |
rychle vyměnitelné upevňovací prvky z plastů vyztužených uhlíkovým vláknem | |
zadní křídlo s napojením typu labutí krk | |
čtyřsloupový pneumatický zvedák s bezpečnostním tlakovým ventilem | |
elektronický hasicí systém | |
vyhřívané čelní sklo |
Motor |
|
---|---|
Vodou chlazený šestiválec typu boxer | |
umístěný před zadní nápravou | |
4 000 cm3 | |
zdvih 81,5 mm | |
vrtání 102 mm | |
cca 375 kW (510 PS) v závislosti na omezovači | |
čtyřventilová technologie | |
přímé vstřikování benzinu | |
mazání se suchou klikovou skříní | |
jednohmotový setrvačník | |
omezení výkonu omezovačem | |
E-Gas | |
elektronická škrticí klapka |
Převodovka |
|
---|---|
Sekvenční šestistupňová převodovka s přímým ozubením | |
2 podélné hnací hřídele s kuželovým převodem | |
řazení elektronickým řadicím válcem | |
pádly pod volantem | |
převodová skříň z hořčíku | |
samosvorný lamelový diferenciál s visco jednotkou | |
tříkotoučová karbonová závodní spojka |
Podvozek |
|
---|---|
Přední náprava | dvojitá vidlicová náprava |
čtyřcestný tlumič vibrací | |
dvojitá šroubová pružina (hlavní a pomocná pružina) | |
oboustranně stavitelný stabilizátor | |
elektrohydraulické servořízení | |
Zadní náprava | integrovaný zadní pomocný rám s dvojitou vidlicovou nápravou |
čtyřcestný tlumič vibrací | |
dvojitá šroubová pružina (hlavní a pomocná pružina) | |
oboustranně stavitelný stabilizátor | |
tripod hnací hřídele |
Hmotnost/rozměry |
|
---|---|
Výška | TBD |
Šířka | 2 042 mm (přední náprava) / 2 048 mm (zadní náprava) |
Délka | 4 557 mm (bez splitteru, zadního křídla a difuzoru) |
Rozvor náprav | 2 516 mm |
Hmotnost | cca 1.243 kg (základní hmotnost podle pravidel) |
Brzdy |
|
---|---|
Dva nezávislé brzdné okruhy pro přední a zadní nápravu, regulovatelné pomocí vahadlového systému. | |
Přední náprava | jednodílné hliníkové šestipístové pevné čelisti s rychlospojkami |
ocelové brzdné kotouče s vnitřním chlazením vzduchem o průměru 390 mm | |
závodní brzdové obložení | |
optimalizované vedení vzduchu | |
Zadní náprava | ednodílné hliníkové čtyřpístové pevné čelisti s rychlospojkami |
ocelové brzdné kotouče s vnitřním chlazením vzduchem o průměru 355 mm | |
závodní brzdové obložení | |
optimalizované vedení vzduchu |
Ráfky/pneumatiky |
|
---|---|
Přední náprava | jednodílné kované ráfky z lehké slitiny, 12,5J x 18 ET 25 s centrálním uzamykacím mechanismem |
hladké pneumatiky Michelin Slick 30/68-18 | |
Zadní náprava | jednodílné kované ráfky z lehké slitiny, 13J x 18 ET 37 s centrálním uzamykacím mechanismem |
hladké pneumatiky Michelin Slick 31/71-18 |
Elektrická zařízení |
|
---|---|
Centrální zamykání Cosworth | |
multifunkční volant z polymerů vyztužených uhlíkovým vláknem s integrovaným displejem | |
rychloupínák a řadicí pádla, antikolizní systém | |
regulovaný alternátor s LiFePo4 akumulátorem | |
LED hlavní reflektor | |
zadní světla a světla do deště v LED technologii | |
osvětlení startovních čísel a systém leader light | |
černé světlo v kokpitu | |
elektricky nastavitelné vnější zrcátko s paměťovou funkcí | |
systém kontroly tlaku v pneumatikách | |
pitný systém | |
klimatizace | |
clona rukojeti řadicí páky na středové konzole s fluorescenčním nápisem |
© 2024 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU