Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Všechny
Coupé
Cabriolet
911 Turbo
Od 5 672 813 Kč vč. DPH
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Acceleration 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
320 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
279 – 271
g/km
911 Turbo Cabriolet
Od 6 033 121 Kč vč. DPH
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,9 s
Acceleration 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
320 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
911 Turbo S
Od 6 536 390 Kč vč. DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,7 s
Acceleration 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
330 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
278 – 271
g/km
911 Turbo S Cabriolet
Od 6 891 343 Kč vč. DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Acceleration 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
330 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
Zpět na začátek
911 Turbo idea.
Naši inženýři rádi diskutují o nejdokonalejším sportovním voze všech dob. Extrémně sportovním a současně pohodlném, bez jakéhokoli omezení pro každodenní využití. Tyto principy bezvýhradně platí i pro modely 911 Turbo.

Panorama 360°.

Porsche - Exterior Porsche - Exterior
Výkon.
911 Turbo Models (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
Pro Porsche je cílová šachovnice jen další metou na nekonečné cestě vydat ze sebe sama ještě více.
  • Motor nové generace: 6válcový motor boxer s dvojitým přeplňováním turbodmychadlem VTG
  • Nová 8stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
  • Volitelný sportovní výfukový systém pro mohutný zvuk motoru
Seznámení s výkonem
Výkon.
Porsche - Overawes many. While making others celebrate.
U většiny si získá respekt.
A ti ostatní slaví.
Modely 911 Turbo okouzlí svým neuvěřitelným výkonem a dechberoucí jízdní dynamikou. Přestože základní uspořádání motoru zůstalo nezměněné – každý jeho detail byl optimalizován, opakovaně prověřován a dále vylepšován..

Poprvé jsou u něj použita například větší turbodmychadla poháněná výfukovými plyny a piezoelektrické vstřikovače. Výfukové potrubí odvozené od modelu 911 GT2 RS zlepšuje díky optimalizovaným průtokovým poměrům odezvu a účinnost.

Kompletně přepracováno bylo chlazení plnicího vzduchu a sání vzduchu do motoru. Dříve byl vzduch pro chladič plnicího vzduchu přiváděn bočními vstupy v zadních blatnících a vzduch pro plnění motoru procházel přes mřížku kapoty motoru. Tento princip byl u současných modelů 911 Turbo zaměněn. Je to patrné také podle přídavného dvouproudového výstupu vzduchu z chladiče plnicího vzduchu mezi koncovkami výfuků ve spodní části zadního nárazníku. Toto řešení umožňuje efektivnější proudění vzduchu a lepší chlazení plnicího vzduchu – a tím i vyšší výkon.

911 Turbo Models (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km

Výsledek je impozantní. Mimořádně sportovní. Model 911 Turbo má výkon 427 kW (580 k) a model 911 Turbo S 478 kW (650 k). Zrychlení je excelentní. 911 Turbo dosáhne při využití Launch Control 100 km/h za 2,8 sekundy a 200 km/h za 9,7 sekundy. 911 Turbo S dosáhne při využití Launch Control 100 km/h za 2,7 sekundy a 200 km/h za 8,9 sekundy. Maximální rychlost: 911 Turbo 320 km/h a 911 Turbo S 330 km/h.

Zcela nově vyvinutá osmistupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) umožňuje extrémně rychlé změny převodových stupňů – v řádu milisekund – bez přerušení přenosu hnací síly. Ve srovnání s předchozími generacemi poskytuje nová 8stupňová převodovka PDK znatelně širší optimalizovaný interval mezi komfortem, výkonem a efektivitou.

Porsche - For your best time. And great times. Sport Chrono Package.
Pro Váš nejlepší čas. A nejlepší časy modelu 911 Turbo. Paket Sport Chrono.
Adrenalin na stisknutí tlačítka, a to včetně mrazení po celém těle, zajistí sériový paket Sport Chrono s přepínačem módů. Umožňuje ještě sportovnější naladění podvozku, motoru i převodovky. Součástí paketu je také aplikace Porsche Track Precision a ukazatel teploty pneumatik.
Pomocí přepínače jízdních módů na volantu, který zahrnuje také tlačítko Sport Response, si můžete vybrat jednu z pěti voleb: Normal, Sport, Sport Plus a Individual. Mód Individual Vám umožní ještě více přizpůsobit vozidlo Vašemu osobnímu stylu jízdy. Poslední volbou je pak mód Wet – pro jízdu na mokré vozovce.

Podvozek.

Porsche Active Suspension Management (PASM).

Elektronické nastavení tlumičů (PASM) aktivně a nepřetržitě reguluje sílu tlumičů individuálně pro každé kolo, a to v závislosti na aktuálních podmínkách na vozovce a stylu jízdy. Zajišťuje menší naklánění karoserie a tím větší komfort i vyšší jízdní dynamiku.

PASM sportovní podvozek.

Poprvé je u modelů 911 Turbo na přání k dispozici mimořádně výkonný sportovní podvozek PASM v kombinaci se sníženou karoserií o 10 mm. Sportovní podvozek PASM umožňuje díky pevným pružinám, upraveným příčným torzním stabilizátorům a novému naladění tlumičů PASM další zlepšení dynamických vlastností, a to bez výrazného omezení jízdního komfortu.

Porsche Traction Management (PTM).

Systém je kontinuálně vylepšován. V současné době je robustnější a zajišťuje lepší ovládání. Výsledkem je vyšší přesnost řízení a odolnost při zatížení.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) zlepšuje jízdní dynamiku a stabilitu, které je dosahováno přesně dávkovanou brzdnou silou na jednotlivých kolech zadní nápravy v kombinaci s elektronicky řízenou uzávěrkou zadního diferenciálu. Při dynamické jízdě je cíleně přibrzďováno zadní kolo na vnitřní straně zatáčky. V důsledku toho je na vnější zadní kolo přenášena větší hnací síla, která vytvoří dodatečný točivý moment kolem svislé osy vozidla.

Porsche Stability Management (PSM).

Stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) je automatický regulační systém zajišťující stabilizaci vozu v mezním rozsahu jízdní dynamiky. Senzory nepřetržitě monitorují směr jízdy, rychlost, rychlost stáčení a laterální zrychlení vozu. Na základě těchto informací je systém PSM schopen v každém okamžiku vypočítat aktuální směr jízdy a selektivně přibržďovat jednotlivá kola s cílem obnovení jízdní stability.

Systém řízení zadní nápravy.

Systém řízení zadní nápravy zlepšuje chování vozu a současně zvyšuje jeho ovladatelnost při každodenním využití. Při nižších rychlostech systém natáčí kola zadní nápravy proti úhlu natočení předních kol. Dochází tak k virtuálnímu zkrácení rozvoru vozu. Při vyšších rychlostech systém natáčí kola zadní nápravy paralelně s předními koly. Dochází tak k virtuálnímu prodloužení rozvoru vozu, které zvyšuje jízdní stabilitu.

Systém regulace výšky přední nápravy.

Další vývoj systému regulace výšky přední nápravy zajišťuje větší světlou výšku přední části vozu 911 Turbo. Přesněji řečeno o 40 mm, a to až do rychlosti cca 35 km/h. Obrubníky, rampy nebo vjezdy na parkoviště tak již nejsou sportovní výzvou.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je systém aktivní stabilizace naklánění. Minimalizuje boční náklony karoserie při dynamickém projíždění zatáček. Nepřetržité řízení rozdělování momentu naklánění karoserie mezi přední a zadní nápravu zajišťuje ideální přizpůsobení jízdních vlastností aktuálním podmínkám. Výsledkem je ještě lepší jízdní dynamika, neutrálnější jízdní chování a vyšší jízdní komfort – při každé rychlosti.

Porsche - Brakes.
Brzdy.
Brzdy 911 Turbo
Stejnou pozornost jako jízdním vlastnostem věnujeme také funkci a výkonu brzdového systému. U modelů 911 Turbo jsou brzdy tvořeny pevnými brzdovými třmeny z hliníkové slitiny konstruovanými jako monoblok lakované v červené barvě se šesti písty na přední nápravě a čtyřmi písty na zadní nápravě. Průměr brzdových kotoučů je 408 mm na přední nápravě a 380 mm na zadní nápravě. Pevné brzdové třmeny mohou být na přání lakované také v černé barvě.
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) (Porsche keramické kompozitní brzdy)
Prověřené v automobilovém sportu: Porsche keramické kompozitní brzdy (PCCB) pro model 911 Turbo S. Děrované keramické brzdové kotouče PCCB mají na přední nápravě průměr 420 mm a na zadní nápravě průměr 390 mm a zajišťují ještě větší brzdný výkon. Jejich další výhodou je, že jsou přibližně o 50 % lehčí než litinové brzdové kotouče podobné konstrukce a velikosti. Výsledkem je snížení neodpružených hmot a tím lepší přilnavost k vozovce, vyšší komfort, zejména na silnicích s nerovným povrchem a také větší agilita i další zlepšení jízdních vlastností. Porsche keramické kompozitní brzdy jsou na přání k dispozici také pro modely 911 Turbo.
You'll never have the wind taken out of your sails. Porsche Active Aerodynamics.
Vítr Vám bude vždy pomáhat. Porsche Active Aerodynamics.
Větru se nemůžete vyhnout. Můžete ho však nasměrovat tam, kam potřebujete. Díky aerodynamickému systému, který byl oproti předchozí generaci dále vylepšen, lze aerodynamické vlastnosti modelů 911 Turbo upravovat v každé jízdní situaci ještě variabilnějším způsobem. Systém PAA zajišťuje optimální jízdní vlastnosti a současně příznivé hodnoty spotřeby paliva a emisí CO₂.

Klíčovou roli přitom mají aktivní klapky chladicího vzduchu v předních vstupech, pneumaticky výsuvný přední spoiler z pružného elastomeru a variabilní zadní křídlo. Přední spoiler i zadní křídlo se synchronně vysouvají a zasouvají v několika polohách.

Součástí systému je také funkce aerodynamické brzdy – Airbrake, která má při nouzovém brzdění z vysokých rychlostí a v závislosti na zvoleném jízdním módu automaticky (dodatečně) vysouvá přední spoiler i zadní křídlo a má tak pozitivní vliv na brzdnou dráhu.

Aktivní klapky sání vzduchu v předních vstupech vzduchu jsou navržené pro snížení spotřeby paliva při každodenních cestách a současně pro dosažení vynikajících výkonů při sportovních jízdách. Při jízdě se klapky automaticky zavírají a snižují tak odpor vzduchu. V případě potřeby nebo v módu Sport, Sport Plus, resp. PSM Sport se klapky otevřou a přispívají tím k optimálnímu chlazení motoru. Chladicí vzduch je přiváděn pouze v množství, které je aktuálně potřebné. To je skutečná efektivita. Na inteligentní úrovni.

Následující kapitola
Design

Spotřeba a emise.

911 Turbo Models (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
Design .
Tradiční atletické tvary z každého úhlu pohledu: Nadčasový design, který každým svým detailem projevuje tendenci k pohybu vpřed.
  • Světelný pás
  • Variabilní přední spoiler
Seznámení s designem
Design .
Prostředky k dosažení cíle?
Nikdy nebyly předmětem diskuse.
Jak se dá dále rozvíjet design, který byl téměř dokonalý již ve svém prvním návrhu před více než 45 lety? Je to samozřejmě obtížné. Nemožné? Toto slovo ve slovníku našich konstruktérů ani našich inženýrů nenajdete. A tak prostě pokračují dál a neúnavně hledají dokonalý design pro dokonalý sportovní vůz. Dobrá zpráva: Našli ho.

Jednodílný světelný pás včetně loga „PORSCHE“ na zádi spojuje trojrozměrná zadní světla, jež využívají LED technologii.

Variabilní spoiler předního nárazníku lze oproti předchozímu modelu vysunout níže, což dále optimalizuje aerodynamiku vozu.

Kola.

Model 911 Turbo je vybaven kovanými koly z lehké slitiny 911 Turbo o velikosti 20/21 palců. Kola jsou lakována ve dvou odstínech titanové barvy a na středech kol mají emblém Porsche. Rozměry pneumatik: 255/35 ZR 20 vpředu a 315/30 ZR 21 vzadu. To zaručuje vysokou trakci a vysokou odolnost proti příčným sílám. Model 911 Turbo S je vybaven kovanými koly z lehké slitiny 911 Turbo S o velikosti 20/21 palců lakovanými ve dvou odstínech černé barvy. Kola jsou rovněž vybavena centrálním zámkem převzatým z automobilového sportu a středy s plnobarevným emblémem Porsche. Další provedení kol jsou k dispozici na vyžádání.

Informace o kolech najdete zde.

Střecha.
Je samozřejmé, že dostatek vzduchu hraje u modelu 911 Turbo zásadní roli. Proč však tuto potřebu omezovat pouze na motor? Modely 911 Turbo Cabriolet představují spojení klasické siluety modelu 911 Turbo s možností užít si nezaměnitelný zvuk turbomotoru ještě intenzivněji při otevřené střeše. Látková střecha je vybavena plně automatickým ovládáním. Má pevnou skleněnou zadní stěnu a tři integrované prvky z hořčíkové slitiny, díky nimž je velmi robustní a zároveň mimořádně lehká. Střecha se otevře nebo zavře přibližně za 12 sekund, a to až do rychlosti 50 km/h. Její mechanismus lze ovládat také na dálku.
Obložení střechy je vyrobeno z tepelně izolačního materiálu, který současně pohlcuje zvuk. Výsledkem je stálá teplota v interiéru a účinné tlumení hluku obtékajícího vzduchu.
Inteligentní klimatizace automaticky zajišťuje optimální komfort v kabině bez nutnosti manuálního zásahu, a to při otevřené i zavřené střeše.
Modely 911 Turbo Cabriolet jsou vybaveny také větrnou clonou s elektrickým ovládáním. Stisknutím tlačítka lze clonu během pouhých dvou sekund vysunout nebo zasunout, což při otevřené střeše umožňuje jízdu prakticky bez průvanu a s minimálním hlukem od proudícího vzduchu.
Porsche - Only the deepest conviction can trigger the highest emotions. Interior.
Jen to, co vychází z nejhlubšího přesvědčení, může vyvolat největší emoce. Interiér.
Interiér důsledně navazuje na vzrušení, které vyvolá exteriér. Již první pohled do interiéru vozu odhalí jeden z největších vizuálních a digitálních pokroků všech generací. Nekompromisní sportovní charakter. V kombinaci s vysokou úrovní pohodlí a pocitem exkluzivity. Typický model 911 Turbo.

Panorama interiéru 360°.

Následující kapitola
Komfort

Spotřeba a emise.

911 Turbo Models (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
Komfort.
Vše je nové? Vše zůstalo při starém? Ani jedno, ani druhé. Interiér kombinuje to, co charakterizuje model 911 Turbo již více než 45 let, s možnostmi, jež přináší moderní doba.
  • Dotykový displej 10,9 palce
  • Wet mód
Seznámení s komfortem
Komfort.

Sportovní a současně pohodlné.

Sportovní volant GT.

Emoce automobilového sportu, kterých se můžete dotknout: Součástí sériové výbavy modelu 911 Turbo je sportovní volant GT. S opěrkou pro palce, značkou 12 hodin, obložením ramen a s aplikacemi šroubů jasně prozrazuje DNA automobilového sportu.

Paket Light design.

Volitelný paket Light design je praktický a současně estetický. Zahrnuje stmívatelné LED osvětlení na středové konzole, kolem madel dveří, v odkládacích kapsách ve dveřích, v prostoru pro nohy vpředu a v prostoru zadních sedadel. Volit můžete ze sedmi barev osvětlení.

Sportovní sedadla s elektrickým ovládáním 14 parametrů jsou nejenom komfortní, ale poskytují také dobré boční držení těla. Kromě výšky a sklonu opěradla u nich lze pomocí elektrického ovládání nastavit rovněž podélnou pozici sezení, bederní opěrku a sklon a hloubku zvýšených boků. Součástí výbavy sedadla je také komplexní paměťová funkce. Na opěrkách hlavy je reliéfní logo „turbo“, resp. „turbo S“. Centrální plochy opěradla jsou prošívané a jejich zadní plochy jsou z kůže.

Adaptivní sportovní sedadla Plus s možností elektrického nastavení 18 parametrů jsou součástí sériové výbavy modelů 911 Turbo S. Díky sportovnímu, pevnému polstrování zvýšených boků a dodatečným opěrkám v oblasti ramen poskytují ještě lepší boční držení těla. Součástí je také paměť pro uložení všech nastavení sedadla řidiče (kromě zvýšených boků). Na opěrkách hlavy jsou reliéfní loga „turbo“ nebo „turbo S“.

Celoskořepinová sedadla, která se dodávají na přání, jsou vyrobena z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) v povrchové úpravě pohledového karbonu. Mají minimální hmotnost a poskytují mimořádně dobré držení těla. Podélná pozice sedadla se nastavuje manuálně, výšková pomocí elektrického ovládání. Sedadla jsou čalouněná v černé kůži, jejich centrální plochy jsou potažené perforovaným materiálem Race-Tex. Krásným detailem je pak reliéfní emblém Porsche na opěrkách hlavy.

Porsche - Rear seats.
Zadní sedadla.
Na sportovní vůz mimořádně pohodlná zadní sedadla. Stejně jako u předních sedadel jsou centrální plochy opěradel zadních sedadel prošívané. Prostor za nimi nabízí další úložné místo. Díky sklopným opěradlům mají modely 911 Turbo Coupé vzadu dostatek místa pro zavazadla o objemu 264 litrů. U modelů 911 Turbo Cabriolet je to 163 litrů.

Audio systémy.

BOSE® Surround Sound System.

BOSE® Surround Sound System, který je součástí sériové výbavy, je optimálně vyladěn pro specifickou akustiku interiéru modelů 911 Turbo. Výbava audiosystému zahrnuje 12kanálový zesilovač pro 12 reproduktorů včetně patentovaného 100wattového subwooferu, který je integrován do karoserie vozidla. Plně aktivní konstrukce systému promění 911 Turbo v koncertní sál.

Burmester ® High-End Surround Sound System.

Společně s firmou Burmester®, která je jedním z nejvýznamnějších světových výrobců prémiové audiotechniky, jsme vytvořili volitelný systém prostorového zvuku Burmester® High-End Surround Sound System. Výsledkem je zvuk na nejvyšší úrovni, jenž je individuálně vyladěný přesně na míru Vašemu modelu 911 Turbo a který byl prověřen v mnoha měřicích a poslechových testech.

Stačí snad jen zasednout a užívat si jízdu? Ano, ale pouze pro pohyb vpřed.

Porsche - Light systems. Porsche - Light systems.

Systémy osvětlení.

LED světlomety se systémem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

Cestu Vám v modelu 911 Turbo ukazují LED světlomety se systémem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Jsou vybaveny asistentem pro řízení dálkových světel, dynamickým osvětlením zatáček a regulací délky osvětleného pole na v závislosti na rychlosti jízdy. Světlomety Porsche Dynamic Light System Plus zajišťují lepší osvětlení okolí vozu, po jeho stranách i daleko před ním a přispívají tak k větší bezpečnosti.

LED světlomety s technologií Matrix beam, včetně systému Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

Světlomet s technologií Matrix beam cíleně deaktivuje vybrané segmenty trvale zapnutých dálkových světel. Kužel dálkových světel je tvořen 84 LED diodami. Vypnutím, nebo odpovídajícím ztlumením vybraných diod lze osvětlené pole přizpůsobit aktuální situaci. Je tak eliminováno oslnění řidičů vpředu jedoucích vozidel i vozidel jedoucích v protisměru, zatímco oblasti mezi nimi a vedle nich jsou stále plně osvětleny.

Asistenční systémy.

Porsche Wet mód.¹

Systém pomocí senzorů v podbězích předních kol detekuje vířící vodní tříšť a vyhodnocuje tak mokrý povrch vozovky. Jestliže identifikuje výrazně mokrý povrch vozovky, adekvátně upraví případné reakce systémů PSM a PTM. Systém informuje řidiče o tom, že detekoval mokrou vozovku a doporučí mu, aby manuálně přepnul do Wet módu. Pokud jej řidič aktivuje, dojde k úpravě nastavení PSM, PTM, aerodynamiky, PTV Plus a odezvy pohonné jednotky.

¹ Wet mód nenahrazuje předvídavý způsob jízdy za změněných povětrnostních podmínek a situace na vozovce a představuje pouze podporu pro řidiče.

Varovný a brzdový asistent.

Sériový varovný a brzdový asistent v rámci možností systému snižuje riziko kolize s vozidly, chodci a cyklisty. Systém v první fázi využívá přední kameru, která řidiče akusticky i vizuálně upozorní v případě, že v kolizní oblasti rozpozná vozidla, chodce nebo cyklisty.

Adaptivní tempomat.

Systém v rámci daných možností reguluje rychlost Vašeho vozu 911 Turbo a automaticky tak udržuje odstup od vpředu jedoucího vozu. Radarový senzor v předním nárazníku přitom monitoruje prostor před vozem. Jestliže jste na tempomatu nastavili určitou rychlost a začnete se blížit k vozidlu, které jede ve stejném jízdním pruhu pomaleji před Vámi, systém ubere plyn nebo jemně přibrzdí.

Porsche InnoDrive včetně adaptivního tempomatu¹

Systém Porsche InnoDrive rozšiřuje funkce adaptivního tempomatu o prediktivní regulaci rychlosti až na vzdálenost tří kilometrů. Na základě vysoce přesných navigačních dat a technologie radarových a video senzorů ve vozidle dokáže Porsche InnoDrive rozpoznat omezení rychlosti a průběh trasy, a to ještě předtím, než k nim Vaše 911 Turbo dojede.

Stručně řečeno: Porsche InnoDrive představuje implementaci efektivní jízdy typickou pro Porsche s cílem dosažení většího komfortu a větší radosti z jízdy.

¹ Porsche InnoDrive pracuje v rámci možností daných systémem. Řidič musí být kdykoli připraven převzít řízení a není zbaven odpovědnosti za předvídavý způsob jízdy. Systém se deaktivuje po stisku plynového pedálu nebo pedálu brzdy.

Lane Keeping Assist včetně rozpoznávání dopravních značek.

Asistent Lane Keeping Assist detektuje v rámci možností systému pomocí kamery vodorovné dopravní značení. V případě, že se vozidlo přiblíží k hranici jízdního pruhu a hrozí, že vyjede mimo něj, systém zasáhne do řízení. Pomáhá tak řidiči udržovat vozidlo ve vyznačeném jízdním pruhu. Integrované rozpoznávání dopravních značek vyhodnocuje obrazy z kamery a navigační data, která využívá k detekci úseků s omezením rychlosti, úseků se zákazem předjíždění a nepřímých informací, jako jsou značky s názvy obcí. Rozpoznané značky zobrazuje na přístrojové desce.

Asistent pro změnu jízdního pruhu s asistentem pro odbočování.

Asistent pro změnu jízdního pruhu Lane Change Assist monitoruje v rámci možností systému prostřednictvím radarových senzorů prostor za vozem 911 Turbo a v tzv. „mrtvém úhlu“. Jestliže systém rozpozná vozidlo, které se rychle přibližuje zezadu, nebo vozidlo mrtvém úhlu, vyhodnotí, že změna jízdního pruhu je dané situaci nebezpečná a prostřednictvím optické signalizace ve vnějším zpětném zrcátku o tom informuje řidiče. Zejména při jízdě po dálnici je tak zajištěn větší komfort. Asistent pro odbočování podporuje řidiče při nízkých rychlostech. Po vjetí do křižovatky asistent pro odbočování pomocí optické signalizace varuje před objekty, které zjistí v tzv. „mrtvém úhlu“.

Asistent Night Vision.

Asistent pro nočního vidění Night Vision poskytuje v rámci možností systému informace při jízdě po tmě, a to i mimo oblast osvětlenou světlomety. V infračerveném spektru detekuje chodce nebo velkou zvěř dříve, než je osvětlí světlomety. Termální obraz na displeji přístrojové desky pak varuje řidiče. Detekovaný objekt je zvýrazněn žlutě; v případě, že se nachází v kritické vzdálenosti před vozidlem, je zvýrazněn červeně a řidič je na jeho existenci upozorněn také varovným akustickým signálem. Současně se aktivuje systém pro zkrácení brzdné dráhy vozu.

ParkAssist (vpředu i vzadu) včetně zpětné kamery.

Zpětná kamera, která je součástí sériové výbavy, usnadňuje přesné parkování a manévrování při couvání. Obraz z kamery na displeji PCM je doplněn pomocnými dynamickými liniemi, které znázorňují předpokládaný směr jízdy vozidla při aktuálním natočení volantu.

Systém Remote ParkAssist¹

Systém Remote ParkAssist kombinuje funkce celé řady inteligentních asistenčních systémů, které Vám usnadní vyhledávání vhodných parkovacích míst i samotný proces parkování. Při aktivovaném parkovacím asistentu a při jízdě vhodnou rychlostí podél řady zaparkovaných vozidel dokáže Váš vůz 911 Turbo změřit a identifikovat možná parkovací místa. Pod dohledem řidiče následně automaticky přebírá řízení a při parkování manévruje s vozidlem vpřed a vzad.

¹ Kompatibilní pouze s telefony Apple iPhone od generace iPhone 7 a od verze operačního systému iOS 13.0. Viz poznámka o kompatibilitě v konfigurátoru vozu. Všechny systémy fungují v rámci daných možností a řidič musí vozidlo neustále pozorně sledovat.

Zobrazení Surround View.

Zobrazení Surround View doplňuje zpětnou kameru o další tři kamery s vysokým rozlišením v předním nárazníku a spodní části krytů vnějších zpětných zrcátek. Systém na základě informací získaných ze všech čtyř kamer vypočítá virtuální pohled na vozidlo z ptačí perspektivy a zobrazuje jej na displeji PCM. Pro další zlepšení viditelnosti, např. v úzkých výjezdech, je navíc možné přepínat mezi různými pohledy kamer.

Následující kapitola
Models & Data

Spotřeba a emise.

911 Turbo Models (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km

Select and configure 911 Turbo models.

All
Coupé
Cabriolet
Vybraný
911 Turbo
Porsche 911 Turbo
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
279 – 271
g/km
Od 5 672 813 Kč vč. DPH
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Acceleration 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
320 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Turbo Cabriolet
Porsche 911 Turbo Cabriolet
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
Od 6 033 121 Kč vč. DPH
427 kW/580 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,9 s
Acceleration 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
320 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
278 – 271
g/km
Od 6 536 390 Kč vč. DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,7 s
Acceleration 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
330 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
Od 6 891 343 Kč vč. DPH
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Acceleration 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono
330 km/h
Maximální rychlost
911 Turbo S Cabriolet
478 kW/650 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
330 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
Výška
1 301 mm
Šířka
1 900 mm
Délka
4 535 mm
Rozvor
2 450 mm
Technické specifikace

Počet válců 6
Typ paliva 98
Vrtání 102,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 3 745 cm³
Výkon (kW) 478 kW
Výkon (k) 650 PS
Otáčky pro maximální výkon 6 750 1/min
Max. otáčky motora 7 200 1/min
Maximální točivý moment 800 Nm
Oblast otáček pro maximální točivý moment 2 500 - 4 000 1/min
Max. výkon na litr objemu (kW/l) 128,00 kW/l
Max. výkon na litr objemu (PS/l) 174,00 PS/l

Maximální rychlost 330 km/h
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono 2,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono 2,8 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono 6,0 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono 9,3 s
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketem Sport Chrono 1,7 s
1/4 mile s paketem Sport Chrono 10,6 s

Délka 4 535 mm
Šířka 1 900 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 024 mm
Výška 1 301 mm
Rozvor 2 450 mm
Turning circle 11,2 m
Pohotovostní hmotnost podle DIN 1 710 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1 785 kg
Příp. Celková hmotnost 2 080 kg
Příp. Užitečná hmotnost 370 kg

Objem zavazadlového prostoru vpředu 128 l
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (za předními sedadly) 163 l
Kapacita palivové nádrže 67 l

Spotreba paliva* kombinovaná 12,5 - 12,1 l/100 km
Kombinované emise CO2 (WLTP) 284 - 275 g/km
Sériová výbava

6válcový motor s uspořádáním válců boxer s dvojitým přeplňováním VTG, zdvihový objem 3 745 litru, maximální výkon 427 kW (580 k), maximální krouticí moment 750 Nm
Hliníkový blok motoru a hlava válců
Vodní chlazení s tepelným managementem
4 ventily na válec
2 turbodmychadla s variabilní geometrií lopatek (VTG), 2 chladiče plnicího vzduchu
VarioCam Plus variabilní časování a zdvih ventilů
Integrovaná suchá kliková skříň s plně variabilním tlakovým olejovým čerpadlem
Přímé vstřikování paliva (DFI) s piezoelektrickými vstřikovači
Dva třícestné katalyzátory a palubní diagnostika pro sledování systému řízení emisí
2 filtry pevných částic (GPF)
Expanzní sací potrubí
Výfukový systém se dvěma zdvojenými koncovkami upevněnými v nárazníku
Lehká startovací baterie LFP
8stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) s dvouhmotovým setrvačníkem
Pohon všech kol s elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou s proměnným účinkem Porsche Traction Management (PTM)
Systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) včetně elektronicky řízené uzávěrky zadního diferenciálu a s plně variabilním rozdělováním krouticího momentu
Management stojícího vozu s funkcí HOLD
Funkce Auto start/stop
Přední náprava McPherson s příčným stabilizátorem
Zadní náprava s vícebodovým zavěšením a příčným stabilizátorem
Elektromechanický posilovač řízení s proměnným převodovým poměrem řízení a generátorem řídicích impulzů
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Stability Management (PSM) vč. ABS s rozšířenými funkcemi brzd
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) (Porsche keramické kompozitní brzdy) s hliníkovými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok s 10 písty vpředu a se 4 písty vzadu, děrované brzdové kotouče s hliníkovými náboji s vnitřním chlazením, s průměrem 420 mm vpředu a 390 mm vzadu, brzdové třmeny lakované žlutou barvou
Elektricky ovládaná parkovací brzda
Elektromechanické brzdy
Paket Sport Chrono včetně přepínače módu, aplikace Porsche Track Precision & zobrazení teploty pneumatik

Kožený interiér, černý (prošívání Crayon)
Kožený interiér, Slate Grey (prošívání Crayon)
Kožený interiér, Bordeaux Red (prošívání Crayon)
Kožený interiér, Graphite Blue (prošívání Crayon)

Kola 9 J x 20 palců 911 Turbo S s pneumatikami 255/35 ZR 20 vpředu a kola 11,5 J x 21 palců 911 Turbo S s pneumatikami 315/30 ZR 21 vzadu
Systém sledování tlaku vzduchu v pneumatikách Tyre Pressure Monitoring System (TPM)

Kupé se 2+2 sedadly se širokou karoserií 911 Turbo s motorem umístěným vzadu
Inteligentní lehká konstrukce karoserie z hliníku a ocelového kompozitu
Systém Porsche Active Aerodynamics (PAA) s automaticky výsuvným předním spoilerem, aktivními klapkami chladicího vzduchu a prvkem křídla
Přední nárazník s bočními vstupy vzduchu, včetně aktivních klapek s černými obvodovými lamelami (air blades)
Zadní boční panely se vstupy vzduchu pro motor
Mřížka zadní kapoty s vertikálními lamelami s ozdobnými lištami ve stříbrné barvě (vysoký lesk)
Zadní nárazník a spodní část zadního nárazníku s integrovanými koncovkami výfuku a výdechy chlazení plnicího vzduchu (4 koncovky)
Lišty okolo bočních oken a boční prahy v černé barvě
Spodní díly krytů vnějších zpětných zrcátek lakované v barvě vozu
Výsuvné kliky dveří
2 zdvojené koncovky výfuku v designu 911 Turbo z nerezové oceli ve stříbrné barvě (ve vysokém lesku)
Látková střecha s plně automatickým ovládáním se třemi integrovanými prvky z hořčíkové slitiny a pevnou zadní prosklenou stěnou s vyhříváním, otevírání nebo zavírání do rychlosti cca 50 km/h, pohodlné otevírání nebo zavírání pomocí dálkového ovládání
Integrovaná větrná clona s elektrickým ovládáním
Metalický lak
Označení modelu „911 Turbo“ nebo „911 Turbo S“ ve stříbrné barvě (vysoký lesk) na zadním nárazníku a zadní světelné liště s integrovaným nápisem „PORSCHE“

Světlomety LED Matrix se čtyřbodovými LED světly pro denní svícení a systém Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Sdružená přední světla včetně pozičních světel a směrových světel a boční směrová světla; všechna využívají LED technologii
Sdružená zadní světla s trojrozměrným efektem s brzdovými světly, couvacími světly a směrovými světly, integrované brzdové světlo; všechna využívají LED technologii
Světelný pás na zádi vozu s integrovanými parkovacími světly a mlhovým světlem
Automatické zapínání osvětlení vozu, včetně automatického osvětlení okolí vozu „Welcome Home“
Čtecí osvětlení a osvětlení zajišťující orientaci, osvětlení zámku zapalování, zavazadlového prostoru, prostoru pro nohy, přihrádky v palubní desce na straně spolujezdce a nástupní osvětlení s LED technologií
Osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách (na straně řidiče i spolujezdce)
Vnější zpětná zrcátka na parapetech dveří elektricky nastavitelná a vyhřívaná, zrcátko na straně řidiče asférické
Elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka včetně osvětlení okolí
Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou a integrovaným dešťovým senzorem
Systém stěračů čelního skla s aero lištami a ostřikovači

2zónová automatická klimatizace s oddělenou regulací teploty pro řidiče a spolujezdce, automatické přepínání na vnitřní cirkulaci, senzor kvality nasávaného vzduchu
Prachový/pylový filtr, vč. filtru s aktivním uhlíkem
Elektrické ovládání oken s dotykovou funkcí a ochranou těsnění dveří
Elektrické ovládání zadních bočních oken
Determální skla se zeleným tónováním
Sklo čelního okna se šedým klínem v horní části
Vyhřívání skla zadního okna
Adaptivní sportovní sedadla Plus s elektrickým nastavením všech funkcí, včetně zvýšených boků (18 parametrů): elektrické nastavení úhlu sklopení opěradla, výšky sedadla, podélné pozice sedadla, sklonu sedáku a délky sedáku, zvýšených boků sedadla a bederní opěrky. Opěrky hlavy s reliéfními logy „turbo S“ a opěradla (vpředu i vzadu) s prošívanými centrálními plochami
Dělená a sklopná opěradla zadního sedadla
Přístrojová deska s centrálním otáčkoměrem a dvěma 7palcovými displeji
Porsche Communication Management (PCM) s dotykovým displejem s vysokým rozlišením a s úhlopříčkou 10,9 palce
Otáčkoměr s digitálním zobrazením rychlostního stupně a rychlosti, s čitelnou kruhovou stupnicí a podsvíceným logem „turbo“ nebo „turbo S“
Hodiny Sport Chrono s čitelným ciferníkem
Výbava interiéru v kůži ve dvou barevných tónech s dekorativními švy ve světlejším odstínu, centrální plochy sedadel a panely dveří prošívané
Multifunkční sportovní volant GT s pádly řazení, přepínačem módů a elektrickým nastavením podélné pozice a výšky
Čalounění v hladké kůži v barvě interiéru: věnec volantu a modul airbagu, pádla řazení v barvě Darksilver
Páka voliče dvouspojkové převodovky PDK s automatickým módem, manuální volba rychlostních stupňů pomocí pádel na volantu
Madla dveří, ozdobné lišty na palubní desce a panelech dveří a dekory na středové konzole v barvě Lightsilver, dekory z pohledového matného karbonu
Čalounění střechy v černé látce, A-sloupky potažené kůží
2 USB porty v odkládací přihrádce ve středové konzole, 12voltová zásuvka v prostoru pro nohy na straně spolujezdce
Nástupní prahové lišty z kartáčovaného hliníku s reliéfním logem „911 Turbo“ nebo „911 Turbo S“
Podlahové koberce (sada 4 kusů)
Zavazadlový prostor vpředu
Vzestupná středová konzola s odkládací přihrádkou
Přihrádka v palubní desce na straně spolujezdce (uzamykatelná) a odkládací přihrádky ve dveřích
Dva samostatné držáky nápojů (1x jako vybrání ve středové konzole a 1x na straně spolujezdce)
Háčky na šaty na zadních stranách opěradel předních sedadel

Výbava interiéru v kůži (ve dvou tónech): šedá Slate / Crayon, černá / červená Bordeaux, černá / béžová Mojave, černá / zelená Island

Evropský systém automatického nouzového volání eCall
Celoplošné airbagy (dvoustupňové) pro řidiče a spolujezdce
Porsche Side Impact Protection System (POSIP), zahrnuje ochranu proti bočnímu nárazu ve dveřích a boční airbagy (coupé: v bocích předních sedadel jsou integrovány boční airbagy pro ochranu trupu, ve střeše jsou pak integrovány hlavové airbagy pro řidiče a spolujezdce; cabriolet: kombinované hlavové a boční airbagy pro ochranu trupu jsou integrované v bocích předních sedadel)
Varovný a brzdový asistent s integrovanou kamerou vpředu
Upevňovací body na sedadle spolujezdce pro dětské sedačky se systémem ISOFIX
Imobilizér s dálkovým ovládáním centrálního zamykání alarm s ostrahou interiéru s ultrazvukovými senzory
Automatický systém ochrany při převrácení
Porsche WET mód
Zobrazení tlaku vzduchu a teploty pneumatik
Keyless Go
ParkAssist (vpředu a vzadu) včetně zpětné kamery
Tempomat
Dálkové ovládání centrálního zamykání a otevírání víka zavazadlového prostoru
Funkce paměti pro nastavení polohy obou vnějších zpětných zrcátek, sloupku volantu a pozice sedadla (na straně řidiče) a dalších individuálních nastavení v interiéru vozidla

Porsche Communication Management (PCM) včetně online-navigace¹, telefonního rozhraní, audio rozhraní a hlasového ovládání
Rozhraní Porsche Connect, včetně Apple® CarPlay a Android Auto™
Systém sledování vozu Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
Audiosystém BOSE® Surround Sound System s 12 reproduktory, včetně subwooferu, 12kanálový zesilovač s celkovým výkonem 570 wattů a technologie AudioPilot® Noise Compenstion a technologie SoundTrue Enhancement
Digitální rádio

Sériové základní barvy: bílá, černá, červená Guards, žlutá Racing
Sériové metalické barvy: bílá metalíza Carrara, černá metalíza Jet, šedá metalíza Agate, stříbrná metalíza Dolomite, stříbrná metalíza GT, zelená metalíza Aventurine, modrá metalíza Gentian, modrá metalíza Night
Barvy látkové střechy: černá, modrá, hnědá, červená
Porsche - Contact

Kontakt

Kontaktujte Porsche Centrum Praha, žádejte o informace.