DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan
Cayenne

Design exteriéru

911 Turbo
Design exteriéru

Design exteriéru

Nikdy jsme nechtěli pouze sledovat trendy, chceme je vytvářet. Chceme proniknout nejen do hlavy, ale i do srdce. Chceme nastavit zrcadlo obyčejnému životu. Chceme, aby pomíjivé ustoupilo trvalému.

To je naše cesta. Cesta Porsche. Neměníme recept, používáme rafinovanější přísady. U modelu 911 Turbo to dokazuje nový předek s novými světly a černými aerodynamickými ploškami. Hrdý tvar zdůrazňuje dynamiku vozidla. Hlavní světlomety se 4-bodovými LED pro hlavní svícení patří u všech modelů ke standardní výbavě.

Madla dveří ještě harmoničtěji splývají s interiérem, kované části kol připomínají filigránský vzor.

Na zadní části vozu je nepřehlédnutelným prvkem mřížka s vertikálním lamelami. Totéž platí o trojrozměrných světlech, odrazkách integrovaných do otvorů pro výstup vzduchu a výrazných dvojitých koncovkách výfuku.

Každá novinka je zaměřena na to, aby 911 Turbo působil ještě přesněji, koncentrovaněji a ostřeji. To samozřejmě platí i pro kabriolet s jeho lehkou a přitom mimořádně stabilní látkovou střechou s podpěrnými prvky z hořčíku.