Stejně velký důraz jako na jízdní výkon klademe i na brzdy. Modely 911 Turbo jsou vybaveny brzdami s červenými 6pístkovými hliníkovými jednodílnými kotoučovými brzdami s pevným třmenem vpředu a 4pístkovými hliníkovými jednodílnými kotoučovými brzdami s pevným třmenem vzadu. Průměr brzdových kotoučů: vpředu a vzadu 380 mm.
Jednodilné třmeny kotoučové brzdy jsou uzavřené. Výhoda: vyšší tvarová pevnost, lepší chování tlakového bodu i při extrémním zatížení, nižší hmotnost. Dráha pedálu je krátká, tlakový bod přesný. Brzdové kotouče jsou odvrtávané - pro lepší brzdění na mokré vozovce.
Standardní vybavení pro modely 911 Turbo S: Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Odvrtávané keramické brzdové kotouče PCCB průměr 410 mm vpředu a 390 mm vzadu - pro ještě vyšší brzdný výkon.
Použití žlutě lakovaných 6-pístkových hliníkových jednodílných kotoučových brzd s pevným třmenem vpředu a 4-pístkových hliníkových jednodílných kotoučových brzd s pevným třmenem vzadu zajišťuje velmi vysoký a především konstantní brzdový tlak během zpoždění.
Rozhodující výhodou brzdové soustavy s kotoučovými brzdami z keramického materiálu spočívá v extrémně nízké hmotnosti brzdových kotoučů: jsou asi o 50 % lehčí než kotouče z šedé litiny srovnatelné konstrukce a rozměrů. To snižuje neodpruženou a rotující hmotu. Důsledek: dokonalejší přilnavost k vozovce i zvýšené pohodlí při jízdě, zvláště na nerovných silnicích, A vyšší agilita a zdokonalené ovládání.
© 2024 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU