Design
.
Přídavné vstupy vzduchu, žaluzie, zvýšený přítlak: Model 718 Spyder RS vyvolává enormní nadšení. Mimo jiné díky linii flyline, která je typická pro modely s centrálně umístěným motorem, a charakteristickým aerodynamickým tvarům.
Lehká konstrukce.
Menší hmotnost – větší dynamika. Opatření, jež vedou ke snížení hmotnosti, jako například využití plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (CFRP) s sebou přinášejí významné úspory hmotnosti. V centru je pak odnímatelná lehká látková střecha.
Vysokootáčkový motor s atmosférickým plněním.
Otáčky 9 000 min-1, vysoká agilita a neuvěřitelný zvuk: Vysokootáčkový šestiválcový motor s upořádáním válců boxer s atmosférickým plněním a s objemem 4,0 litru byl odvozen od motoru pro model 911 GT3.
Podvozek RS.
Vyvinutý pro závodní okruhy – upravený pro klikaté horské průsmyky: Velmi přesný podvozek modelu 718 Cayman GT4 RS byl optimálně přizpůsobený celkové koncepci vozu 718 Spyder RS.
Interiér.
V interiéru je vše orientováno na to podstatné: radost z jízdy s otevřenou střechou, jež má charakter jízdy v závodním voze – od volantu se značkou 12. hodiny, jež je typický pro modely 718 RS, až po tři kruhové přístroje a poutka pro ovládání dveří.
Paket Weissach.
Weissach. Místo zrodu vozů Porsche GT. Paket Weissach dokazuje tento původ celou řadou detailů v provedení z karbonu a typickou signaturou – logem „Weissach RS“.
Chronograph 718 Spyder RS.
Detaily designu chronografu 718 Spyder RS jsou v dokonalé harmonii se svým motorizovaným vzorem. Dodávají se exkluzivně pro majitele vozu 718 Spyder RS.