DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan
Cayenne

Tiskové zprávy

Aktuální tiskové zprávy

Porsche poprvé představuje nový Cayenne Turbo S.


Praha, 24. dubna 2008 – Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce značky Porsche v České republice, uvedesrpnu 2008 do prodeje nový model Porsche Cayenne Turbo S. Jedná se o nejsilnější Cayenne vůbec, který uspokojí rostoucí poptávku zákazníků po exkluzivních sportovních SUV vozechještě vyšší dynamikou jízdy.

Model vybavený motorem V8 o objemu 4,8 litrůdvojím přeplňováním přináší uživatelům výkon 550 PS (404 kW). Navýšení je umožněno modifikovaným sáním
a optimalizací řízení motoru. Vedle maximálního výkonu byl zvýšen také maximální točivý moment až na 750 Nm s rozsahem otáček od 2.250 do 4.500 za minutu, což je o 50 Nm více než u verze Cayenne Turbo. Pro zrychlení z nuly na 100 km/h potřebuje Cayenne Turbo S 4,8 sekundy a jeho nejvyšší rychlost činí 227 km/h. Přestože nový model disponuje vylepšeným jízdním výkonem jeho spotřeba je, podle nového evropského jízdního cyklu (NEFZ), stejná jako u vozu Cayenne Turbo.

Cayenne Turbo S je sériově vybaven podvozkem se vzduchovým pérováním
a regulací náklonu a světlé výšky vozidla včetně Porsche Active Suspension Management (PASM), který je kombinovánpříčnou stabilizací Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) a servořízením Servotronicproměnlivým účinkem.

Exteriér

Zvenčí lze verzi Turbo S poznat podle 21 palcových kol Cayenne SportPluslehkých slitinlakovaným rozšířením podběhů a podle sportovní koncovky výfuku ve čtyřtrubkovém provedení z přesného hliníkového odlitku. Přední mřížky pro přívod vzduchu jsou navíc nalakoványbarvě vozu. Dalším charakteristickým znakem je barevný odstínmetalická lávová šeď. Ten jen vyhrazený exkluzivně pro Cayenne Turbo S.

 

Interiér

Hodnotný charakter nového špičkového modelu Cayenne Turbo S podpořilo také sériové vybavení interiéru, které zahrnuje vpředu sportovní sedadlabalíčkem Komfort-memory, zadní lavicivytvarováním jednotlivých sedadel, nerezové nástupní lištyvyobrazeným označením modelu a dvě exkluzivní kombinace barev pro koženou výbavu (černá/havana a černá/ocelová šeď) včetně kontrastních švů a dvoubarevný kožený volant s polstrovaným věncem.

 

Nejmladší generace sériového multimediálního systému Porsche Communication Management PCM včetně navigačního modulupevným diskem nabízí mimo dotykového ovládání obrazovky spoustu nových a jednoduše ovladatelných funkcí. Kromě toho lze u Cayenne Turbo S stejně jako u ostatních modelů Cayenne volitelně objednat ovládání hlasem se zadáváním slov pro cíle navigace, univerzální audio rozhraní s přípojkou MP3, zařízení Bluetooth pro napojení mobilních telefonů a TV modul pro příjem analogového a digitálního terestrického signálu. Sériový systém BOSE® Surround Sound se 14 reproduktory má zvýšený jmenovitý výkon 410 W a může nyní při přehrávání hudebních a videových DVD reprodukovat hudbu ve formátu 5.1 Discrete Surround.

Uvedení na český trh proběhne od srpna 2008. Aktuální cena vozu je 3 783 000 Kč včetně DPH.


 
Technická data vozu Porsche Cayenne Turbo S

Motor:
V8 se dvěma paralelními turbodmychadly na výfukové plyny

Úprava směsi:
přímé vstřikování benzínu (Direct Fuel Injection DFI)

Obsah válců:
4806 cm3 (293,3 kubických palců)

Vrtání:
96 mm (3,78 palců)

Zdvih:
83 mm (3,27 palců)

Kompresní poměr:
10,5:1

Max. výkon:
404 kW (550 PS) při 6000 1/min

Max. krouticí moment:
750 Nm od 2250 1/min do 4500 1/min

Převodovka:
šestistupňová automatická převodovka s měničem Tiptronic S

Přenos síly:
stálý pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM) s redukční převodovkou

Rozložení momentu při pohonu všech kol:
38 % : 62 %
(Základní rozložení přední náprava/zadní náprava)

Podvozek:
nezávislé zavěšení; vpředu na velká základní dvojitá příčná ramena; náprava s prostorově uloženými rameny vzadu; vzduchové odpružení s regulací náklonu a světlé výšky vozidla včetně Porsche Active Suspension Management (PASM) a Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Brzdy:
6-pístové monoblokové hliníkové kotoučové brzdy s pevným třmenem vepředu a dvoudílné brzdové kotouče s vnitřním chlazením o průměru 380 mm, 4-pístové hliníkové monoblokové kotoučové brzdy s pevným třmenem vzadu a brzdové kotouče s vnitřním chlazením a průměrem 358 mm

Kola:
10 J x 21

Pneumatiky:
295/35 R 21

Řízení:
servořízení Servotronic s proměnlivým účinkem

Hmotnost prázdného vozidla:
2355 kg (DIN)

Přípustná celková hmotnost:
3080 kg

Zrychlení:
0-100 km/h za 4,8 s, 0-60 mil/h za 4,7 s

Nejvyšší rychlost:
280 km/h (174,0 mil/h)

Spotřeba paliva:
14,9 l/100 km (celkem dle NEFZ)

Emise:
CO2 358 g/km (celkem)

Třída škodlivin:
EURO 4

Pro více informací kontaktujte prosím prodejní oddělení Vašeho Porsche Centra.
 

Oficiální stránky Porsche Cayenne Turbo S.

 

GO!

 
 

24.04.2008