DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

olej classic 20W-50

20W-50 pro 356, 914 a první 911

Pro všechny 356, 914 a 911 až do 2,7 litru a model G doporučuje Porsche víceúčelovou variantu s viskozitou 20W-50. V padesátých, šedesátých a sedmdesátých letech se motory vyráběly ještě s velkorysejšími tolerancemi než dnes, z toho důvodu musel být olej při studeném startu řidší než dnes, aby se pokud možno rychle a rovnoměrně dostal do všech částí motoru. Na druhé straně nesmí být v horkém stavu příliš řídký, aby zůstal zachován stabilní olejový film. Zvláštní důraz kladou vývojáři na velmi dobré vlastnosti oleje při studeném startu, aby bylo při startu co nejrychleji zajištěno promazání motoru. Zde je velmi důležitý test CCS, který simuluje chování oleje v ložisku klikové hřídele při studeném startu a při nízkých teplotách.

Olej Porsche Classic 20W-50 je minerální olej na bázi HC (hydrokrakový) s přidanými mírnými aditivy. Oleje HC se vyznačují minimálním znečištěním, velmi nízkých obsahem síry a velmi dobrou odolností proti oxidaci a stárnutí. Motorový olej Porsche Classic 20W-50 vykazuje současně mimořádně vysokou viskozitu HTHS (High Temperature, High Shear), což popisuje kvalitu motorového oleje při vysokých teplotách (150 °C) v mazací štěrbině a při vysokém gradientu střihu (otáčkách). Velmi dobrá stabilita proti střihu navíc zajišťuje, aby byly optimální mazací vlastnosti trvale zachovány při vysokých teplotách motoru také po delším provozu a při vysokém zatížení.

V souhrnu to znamená: minimální usazeniny jak ve studeném, tak také v horkém stavu, optimální ošetřování klasického motoru a velmi dobrou snášenlivost s vestavěnými speciálními materiály v motoru, jako jsou například korková těsnění nebo pánve ložisek obsahující olovo.

20W-50, 1 litr: číslo dílu: 00004320928
20W-50, 5 litrů: číslo dílu: 00004320929

Nesmí přitom chybět ani následující příslušenství:
Přívěsek výměny oleje 20W-50: číslo dílu: PCG04320928
Nálepka olej, motorový prostor 20W-50: číslo dílu: PCG04320005