DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman T
718 Cayman T
718 Cayman T
Výkon220 kW (300 PS)
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2186 g/km
Cena1 698 000 Kč včetně DPH
718 Boxster T
718 Boxster T
718 Boxster T
Výkon220 kW (300 PS)
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba8,2 l
Emise CO2187 g/km
Cena1 754 000 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS
718 Boxster GTS
718 Boxster GTS
Výkon269 kW (365 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost290 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 l
Emise CO2210 g/km
Cena2 159 000 Kč včetně DPH
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 l
Emise CO2168 g/km
Cena1 470 000 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2184 g/km
Cena1 820 000 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS
718 Cayman GTS
718 Cayman GTS
Výkon269 kW (365 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost290 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2205 g/km
Cena2 100 000 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 l
Emise CO2168 g/km
Cena1 530 000 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2184 g/km
Cena1 880 000 Kč včetně DPH
Nový 718 Cayman GT4
Nový 718 Cayman GT4
Nový 718 Cayman GT4
Výkon309 kW (420 PS) při 6 800 1/min
0 - 100 kmh4,4 s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2249 g/km
Cena2 619 000 Kč včetně DPH
Nový 718 Spyder
Nový 718 Spyder
Nový 718 Spyder
Výkon309 kW (420 PS) při 7 600 1/min
0 - 100 kmh4,4 s
Maximální rychlost301 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2249 g/km
Cena2 542 000 Kč včetně DPH
911
Nová 911 Carrera
Nová 911 Carrera
Nová 911 Carrera
Výkon283 kW (385 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,0 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2206 g/km
Cena2 825 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera Cabriolet
Nová 911 Carrera Cabriolet
Nová 911 Carrera Cabriolet
Výkon283 kW (385 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,2 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost291 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 l
Emise CO2210 g/km
Cena3 209 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera S
Nová 911 Carrera S
Nová 911 Carrera S
Výkon331 kW (450 PS)
0 - 100 kmh3.5 s balíčkem Sport Chrono s
Maximální rychlost308 km/h
Kombinovaná spotřeba8.9 l
Emise CO2205 g/km
Cena3 239 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Výkon331 kW (450 PS)
0 - 100 kmh3,9 s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba9,1 l
Emise CO2208 g/km
Cena3 625 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera 4S
Nová 911 Carrera 4S
Nová 911 Carrera 4S
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh3.4 s balíčkem Sport Chrono s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba9.0 l
Emise CO2206 g/km
Cena3 451 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2207 g/km
Cena3 837 000 Kč včetně DPH
911 GT3 RS
911 GT3 RS
911 GT3 RS
Výkon383 kW (520 PS)
0 - 100 kmh3,2 s
Maximální rychlost312 km/h
Kombinovaná spotřeba12,8 l
Emise CO2291 g/km
Cena5 109 367 Kč včetně DPH
Panamera
Panamera 4
Panamera 4
Panamera 4
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,5 (5,3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost262 km/h
Kombinovaná spotřeba7,8 - 7,7 l
Emise CO2177 - 175 g/km
Cena2 620 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 Executive
Panamera 4 Executive
Panamera 4 Executive
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,6 (5,4 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost262 km/h
Kombinovaná spotřeba7,9 - 7,8 l
Emise CO2180 - 178 g/km
Cena2 890 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5.5 (5.3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost259 km/h
Kombinovaná spotřeba7.9 - 7.8 l
Emise CO2180 - 178 g/km
Cena2 730 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4,4 (4,2 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8,2 - 8,1 l
Emise CO2186 - 184 g/km
Cena3 180 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S Executive
Panamera 4S Executive
Panamera 4S Executive
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4,5 (4,3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8,3 - 8,2 l
Emise CO2189 - 187 g/km
Cena3 550 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S Sport Turismo
Panamera 4S Sport Turismo
Panamera 4S Sport Turismo
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4.4 (4.2 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba8.3 - 8.2 l
Emise CO2189 - 187 g/km
Cena3 350 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid
Panamera 4 E-Hybrid
Panamera 4 E-Hybrid
Výkon340 kW (462 PS) při 6.000 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost278 km/h
Kombinovaná spotřeba2,5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 020 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Výkon340 kW (462 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,7 s
Maximální rychlost278 km/h
Kombinovaná spotřeba2,5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 220 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Výkon340 kW (462 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4.6 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba2.5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 130 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo
Panamera Turbo
Panamera Turbo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,8 (3,6 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 l
Emise CO2238 g/km
Cena4 280 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo Executive
Panamera Turbo Executive
Panamera Turbo Executive
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,9 (3,7 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2242 g/km
Cena4 640 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo Sport Turismo
Panamera Turbo Sport Turismo
Panamera Turbo Sport Turismo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.8 (3.6 s Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2243 g/km
Cena4 410 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid
Panamera Turbo S E-Hybrid
Panamera Turbo S E-Hybrid
Výkon500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.4 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba2.9 l
Emise CO266 g/km
Cena5 160 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Výkon500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.5 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba2.9 l
Emise CO266 g/km
Cena5 520 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Výkon500 kW (680 PS)
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba3,0 l
Emise CO269 g/km
Cena4 924 773 Kč včetně DPH
Panamera GTS
Panamera GTS
Panamera GTS
Výkon338 kW (460 PS)
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost292 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 l
Emise CO2235 g/km
Cena3 735 000 Kč včetně DPH
Panamera GTS Sport Turismo
Panamera GTS Sport Turismo
Panamera GTS Sport Turismo
Výkon338 kW (460 PS)
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2242 g/km
Cena3 812 000 Kč včetně DPH
Macan
Macan
Macan
Macan
Výkon180 kW (245 PS) při 5 000 - 6 750 1/min
0 - 100 kmh6,7 s
Maximální rychlost225 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2185 g/km
Cena1 625 000 Kč včetně DPH
Macan S
Macan S
Macan S
Výkon260 kW (354 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,3 s
Maximální rychlost254 km/h
Kombinovaná spotřeba8,9 l
Emise CO2204 g/km
Cena1 769 000 Kč včetně DPH
Cayenne
Cayenne
Cayenne
Cayenne
Výkon250 kW (340 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,9 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost245 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 - 9,0 l
Emise CO2209 - 205 g/km
Cena1 986 771 Kč včetně DPH
Cayenne E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid
Výkon340 kW (462 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,0 s
Maximální rychlost253 km/h
Kombinovaná spotřeba3,4 - 3,2 l
Emise CO278 - 72 g/km
Cena2 399 757 Kč včetně DPH
Cayenne S
Cayenne S
Cayenne S
Výkon324 kW (440 PS) při 5 700 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh5,2 s
Maximální rychlost265 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9 l
Emise CO2213 - 205 g/km
Cena2 434 408 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo
Cayenne Turbo
Cayenne Turbo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba11, 9 - 11,7 l
Emise CO2272 - 267 g/km
Cena3 644 675 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Výkon500 kW (680 PS) při 6000 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost295 km/h
Kombinovaná spotřeba3,9 - 3,7 l
Emise CO290 - 85 g/km
Cena4 655 000 Kč včetně DPH
Cayenne Coupé
Cayenne Coupé
Cayenne Coupé
Výkon250 kW (340 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh6,0 s
Maximální rychlost243 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9,3 l
Emise CO2215 - 212 g/km
Cena2 258 000 Kč včetně DPH
Cayenne E-Hybrid Coupé
Cayenne E-Hybrid Coupé
Cayenne E-Hybrid Coupé
Výkon340 kW (462 PS) při 6400 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost253 km/h
Kombinovaná spotřeba3,2 - 3,1 l
Emise CO275 - 72 g/km
Cena2 655 000 Kč včetně DPH
Cayenne S Coupé
Cayenne S Coupé
Cayenne S Coupé
Výkon324 kW (440 PS) při 5,700 - 6,600 1/min
0 - 100 kmh5,0 s
Maximální rychlost263 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9,2 l
Emise CO2216 - 212 g/km
Cena2 688 000 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo Coupé
Cayenne Turbo Coupé
Cayenne Turbo Coupé
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,9 s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba11,4 - 11,3 l
Emise CO2261 - 258 g/km
Cena3 955 000 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Výkon500 kW (680 PS) při 6000 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost295 km/h
Kombinovaná spotřeba3,9 - 3,7 l
Emise CO290 - 85 g/km
Cena4 754 000 Kč včetně DPH

Tiskové zprávy

Aktuální tiskové zprávy

Světová premiéra Porsche Taycan: sportovní vůz, nový důraz na udržitelnost

Puristický design a jízda pouze na elektřinu

Toronto/Berlín/Fu-čou. Porsche dnes veřejnosti poprvé představilo svůj plně elektrický sportovní vůz v rámci efektní světové premiéry, pořádané na třech kontinentech současně. „Taycan propojuje naše tradice s budoucností. Přenáší do další epochy úspěchy naší značky – která ohromuje a budí nadšení lidé z celého světa po více než 70 let,“ uvedl Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Porsche AG v úvodu světové premiéry v Berlíně: „Tento den symbolizuje počátek nové éry.“

Čtyřdveřový sportovní sedan je jedinečným spojením typických jízdních schopností a konektivity Porsche s každodenní využitelností. Mimořádně vyspělé výrobní technologie a vlastnosti modelu Taycan současně nastolují nová měřítka v otázkách trvalé udržitelnosti a digitalizace. „Slíbili jsme to pravé Porsche pro éru elektromobility – úžasný sportovní vůz, který nadchne nejen svými technologiemi a jízdní dynamikou, ale dokáže též vyvolat upřímný zájem všech lidí po celém světě, podobně jako se to podařilo jeho legendárním předchůdcům. Nyní tento slib plníme,“ zdůrazňuje Michael Steiner, člen představenstva společnosti Porsche AG zodpovědný za výzkum a vývoj.

Prvními modely z nové řady jsou Taycan Turbo S a Taycan Turbo. Stojí na vrcholu Porsche E-Performance a patří k nejvýkonnějším sériovým modelům, které tento výrobce sportovních vozů v současnosti nabízí. Méně výkonné varianty těchto vozů s pohonem všech kol budou následovat ještě v letošním roce. Koncem roku se objeví první odvozená varianta, kterou je Taycan Cross Turismo. Porsche plánuje do roku 2022 investovat do elektromobility přes 6 mld. eur.

Jízdní výkony ruku v ruce s hospodárností

Vlajková verze Turbo S modelu Taycan dosáhne v režimu overboost výkonu až 560 kW (761 k) v kombinaci se systémem Launch Control; nejvyšší výkon Taycanu Turbo činí 500 kW (680 k). Taycan Turbo S zrychluje na 100 km/h za 2,8 sekundy; Taycan Turbo pak ve sprintu dosahuje času 3,2 sekundy. Turbo S se chlubí dojezdem až 412 kilometrů; maximální dojezd provedení Turbo je 450 km (v obou případech dle metodiky WLTP). Nejvyšší rychlost obou vozů s pohonem všech kol činí 260 km/h.

Taycan je prvním sériovým elektromobilem, který pracuje se systémovým napětím 800 V namísto obvyklých 400 V. To pro řidiče Taycanu znamená praktickou výhodu: během cca. pěti minut může baterii dobít na dalších až 100 km jízdy (podmínkou je stejnosměrná vysokovýkonná dobíjecí stanice, platí pro metodiku WLTP). Doba nabíjení z 5 na 80 procent stavu nabití činí za ideálních podmínek 22,5 minuty; maximální nabíjecí výkon je 270 kW. Výkonnostní baterie (Performance Plus) disponuje celkovou kapacitou 93,4 kWh. Majitel Taycanu může vůz pohodlně nabíjet pomocí domácí stanice na střídavý proud s výkonem až 11 kW.

Porsche Taycan Turbo S a Porsche Taycan Turbo je možné v Německu již objednávat za cenu 185 456 eur, resp. 152 136 eur (včetně specifické výbavy pro daný trh a DPH).

Ničím neředěný design exteriéru s DNA značky Porsche

Taycan se svými čistými až puristickými tvary signalizuje začátek nové epochy. Současně si však zachovává nezaměnitelnou DNA designu Porsche. Výrazné křivky blatníků při pohledu zpředu vůz výrazně opticky rozšiřují a zplošťují. Boční profil utváří sportovní linie střechy, svažující se směrem k zádi. Typické jsou i plasticky vyvedené boční partie. Uhlazená kabina, zkrácený zadní C-sloupek a zvýrazněná ramena blatníků ostře podtrhávají vzhled celého vozu, jak je pro značku typické. Jsou zde i novátorské prvky, např. logo Porsche s efektem skla, začleněné do světelné lišty na zádi vozu. Koeficient aerodynamického odporu Cd na úrovni pouhých 0,22 výrazně přispívá k nízké spotřebě energie, a tudíž i k dlouhému dojezdu.

Jedinečný design kabiny se širokým pásem displeje

Kokpit svým čistým provedením a zbrusu novou architekturou zřetelně signalizuje začátek nové epochy. Nejvyšším místem přístrojové desky je samostatný přístrojový štít oblých tvarů. Ten klade jednoznačný důraz na osu řidiče. Centrální obrazovka palubního infotainmentu o úhlopříčce 10,9" je spojena s (volitelným) displejem spolujezdce v podobě jednolitého skleněného pásu se vzhledem černého panelu. Všechna uživatelská rozhraní byla pro Taycan nově přepracována. Výrazně se snížil počet klasických hardwarových ovladačů, např. spínačů a tlačítek. Ovládání je však promyšlené a intuitivní – pomocí dotykového displeje nebo funkce hlasového ovládání, která reaguje na povel „Hey Porsche“.

S modelem Taycan Porsche poprvé nabízí interiér zcela bez kožených prvků. Udržitelný koncept sportovního vozu na elektřinu podtrhuje kabina využívající pokrokové recyklované materiály. „Garáž pro chodidla“ – zahloubení v prostoru akumulátoru na podlaze za předními sedadly – zaručuje pohodlné usazení zadních pasažérů a umožňuje zachovat nízkou siluetu, typickou pro sportovní vozy. K dispozici jsou dva zavazadlové prostory: přední zavazadelník nabídne 81 litrů, zatímco zadní 366 litrů.

Pokrokové trakční motory a dvourychlostní převodovka

Taycan Turbo S a Taycan Turbo používají dva mimořádně účinné elektromotory, jeden na přední nápravě a jeden na zadní, a tak oba modely automaticky disponují pohonem všech kol. Na dlouhém dojezdu a plynulém toku hnací síly bez přerušení se podílí vysoká efektivita synchronních elektromotorů s permanentními magnety. Elektromotor, převodovka a pulzně řízený měnič dohromady tvoří kompaktní modul pohonu. Použité moduly vykazují nejvyšší výkonovou hustotu (kW na jednotku objemu komponenty) v rámci všech elektrických hnacích ústrojí na současném trhu. Specifikem těchto elektromotorů je „vlásenkové“ vinutí cívek statoru. Uvedená technologie dovoluje začlenit do statoru více mědi, což vede ke zvýšení výkonu a točivého momentu při zachování stejného objemu komponenty. Inovací z vývoje Porsche je dvourychlostní převodovka zabudovaná do zadní nápravy. První převodový stupeň vede k ještě lepší akceleraci Taycanu z místa, zatímco druhý stupeň s dlouhým převodem zajišťuje vysokou hospodárnost a neméně vysokou výkonovou rezervu. To samé platí i pro velmi vysoké rychlosti.

Podvozkové systémy s centrálním zapojením do sítě

V rámci podvozkové platformy modelu Taycan používá Porsche řídicí systém s centrální sběrnicí. Integrovaný systém Porsche 4D Chassis Control v reálném čase analyzuje a synchronizuje všechny podvozkové systémy vozidla. Mezi vyspělými podvozkovými systémy najdeme adaptivní vzduchové odpružení s tříkomorovou technologií vč. elektronického řízení tlumičů PASM (Porsche Active Suspension Management) nebo systém ovládání podvozku pro aktivní stabilizaci klopení PDCC Sport (Porsche Dynamic Chassis Control Sport) vč. systému vektorování točivého momentu PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus). Jedinečný je systém řízení pohonu všech kol se dvěma elektromotory a systémem rekuperace. Maximální výkon systému rekuperace až 265 kW výrazně převyšuje konkurenci. Jízdní zkoušky ukázaly, že cca. 90 procent běžného brzdění zajišťují samotné elektromotory – bez zapojování hydraulických brzd na kolech.

Profil různých jízdních režimů se v zásadě drží stejné filozofie jako ostatní modelové řady Porsche. K tomu se přidává speciální nastavení pro optimální využití čistě elektrického pohonu. K dispozici jsou čtyři jízdní režimy: „Range“, „Normal“, „Sport“ a „Sport Plus“. Kromě toho je zde režim „Individual“ pro nastavení jednotlivých systémů podle osobních preferencí.

Světová premiéra na třech kontinentech současně

Světová premiéra modelu Porsche Taycan proběhla současně v Severní Americe, Číně a Evropě. Nejdůležitější trhy nového elektrického sportovního vozu se nacházejí právě na těchto třech kontinentech. Místa zvolená pro premiéru zároveň symbolizují tři způsoby trvale udržitelného hospodaření s energiemi: Niagarské vodopády na hranici mezi americkým státem New York a kanadskou provincií Ontario představují hydroenergetiku; solární elektrárna v Neuhardenbergu poblíž Berlína reprezentuje energii ze slunce; a větrná farma na ostrově Pingtan, cca. 150 km od čínského města Fu-čou v provincii Fu-ťien představuje energii získávanou z větru. Tyto přírodní síly vnímáme všemi našimi smysly stejně, jako na nás působí podmanivý výkon úplně prvního čistě elektrického sportovního vozu od Porsche. Tato jednorázová událost na třech místech současně se vysílala do celého světa prostřednictvím živého streamu na NewsTV.porsche.com.

 

Další informace a filmové/obrazové materiály najdete na stránkách Porsche Newsroom: newsroom.porsche.com

 

Údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 jsou vypočteny v souladu s novou metodikou WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure). Prozatím je povinné i nadále uvádět odpovídající hodnoty odvozené podle metodiky NEDC. Tyto hodnoty však nelze porovnávat s hodnotami vypočtenými na základě dříve používané metodiky měření NEDC

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

04.09.2019