DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Tiskové zprávy

Aktuální tiskové zprávy

Příští generace modelu Porsche Macan bude elektrická

Výrobní závod v Lipsku bude sloužit elektrické mobilitě

Stuttgart. Porsche začlení svůj výrobní závod v Sasku do aktivit zaměřených na elektrickou mobilitu. Dozorčí rada společnosti Porsche AG rozhodla, že bude novou generaci modelové řady Macan vyrábět s elektrickým pohonem. První zcela elektricky poháněné kompaktní SUV Porsche začne sjíždět z montážní linky na začátku příštího desetiletí. Porsche tím rozšíří svou nabídku v oblasti elektrické mobility. První čistě elektricky poháněný sportovní vůz Porsche, Taycan, bude uveden na trh na konci roku 2019 – a o trochu později jej bude následovat další karosářská verze, Taycan Cross Turismo.

 

„Elektrická mobilita a Porsche se k sobě dokonale hodí. Nejen z důvodu hospodárnosti, ale především díky sportovním vlastnostem,“ říká Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Porsche AG. „Do roku 2022 budeme investovat do elektrické mobility více než šest miliard eur a do roku 2025 by mohlo mít již každé druhé nové vozidlo Porsche elektrický pohon. V příštích deseti letech vsadíme současně také na kombinaci pohonů s optimalizovanými motory na benzin, externě nabíjitelnými hybridními modely a čistě elektricky poháněnými sportovními vozy. Naším cílem je být technickým průkopníkem, proto se naše společnost důsledně zaměřuje na mobilitu budoucnosti.“

 

Společnost Porsche AG již začátkem července loňského roku rozhodla o tom, že bude novou generaci modelové řady Macan vyrábět v Lipsku. Investice do elektrické mobility ve výrobním závodě Lipsko vytváří možnost vyrábět v budoucnosti na současné montážní lince zcela elektrická vozidla. Elektrifikace bude zahájena s příští generací modelu Macan. Kompaktní SUV bude, stejně jako Taycan, disponovat technikou s napětím 800 V a jeho základem bude ve spolupráci s Audi AG vyvíjená platforma PPE (Premium Platform Electric). Porsche tím potvrzuje budoucnost lipského výrobního závodu, který bude vyrábět s ještě vyšší úrovní flexibility a efektivity.

 

Společnost Porsche Leipzig GmbH zahájila v roce 2002 sériovou výrobu SUV Cayenne s 259 zaměstnanci. Od té doby je výrobní závod důsledně rozvíjen a díky tomu patří mezi nejmodernější a trvale nejudržitelnější výrobní provozy v automobilovém průmyslu. Model Macan byl již v roce 2011 strůjcem jedné zásadní změny, která přinesla pozoruhodné úspěchy. Lipský závod se tehdy stal plnohodnotným výrobním závodem s vlastní karosárnou a lakovnou. Při jeho zprovoznění v únoru 2014 se počítalo se 40 000 kompaktními SUV ročně. V současnosti je pro trhy na celém světě vyráběno více než 90 000 vozů ročně. Před dvěma roky bylo do provozu uvedeno zatím poslední rozšíření, díky němuž je nyní v Lipsku kompletně vyráběna také modelová řada Panamera. Počet zaměstnanců tím vzrostl na více než 4000. Od položení základního kamene v únoru 2000 investovala společnost Porsche do rozvoje závodu v Lipsku více než 1,3 miliardy eur.

 

 

Fotografie jsou k dispozici na portálu Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de), pro novináře také v tiskové databázi Porsche (https://presse.porsche.de).

 
[+]
[x]
 

26.02.2019