Výkon | 220 kW (300 PS) |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,1 l |
Emise CO2 | 186 g/km |
Cena | 1 698 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 220 kW (300 PS) |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,2 l |
Emise CO2 | 187 g/km |
Cena | 1 754 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 269 kW (365 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4,6 s |
Maximální rychlost | 290 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,2 l |
Emise CO2 | 210 g/km |
Cena | 2 159 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 220 kW (300 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 7,4 l |
Emise CO2 | 168 g/km |
Cena | 1 470 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 257 kW (350 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4,6 s |
Maximální rychlost | 285 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,1 l |
Emise CO2 | 184 g/km |
Cena | 1 820 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 269 kW (365 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4,6 s |
Maximální rychlost | 290 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,0 l |
Emise CO2 | 205 g/km |
Cena | 2 100 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 220 kW (300 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 5,1 s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 7,4 l |
Emise CO2 | 168 g/km |
Cena | 1 530 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 257 kW (350 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4,6 s |
Maximální rychlost | 285 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,1 l |
Emise CO2 | 184 g/km |
Cena | 1 880 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) |
0 - 100 kmh | 3.5 s balíčkem Sport Chrono s |
Maximální rychlost | 308 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8.9 l |
Emise CO2 | 205 g/km |
Cena | 3 239 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 3.4 s balíčkem Sport Chrono s |
Maximální rychlost | 306 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9.0 l |
Emise CO2 | 206 g/km |
Cena | 3 451 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) |
0 - 100 kmh | 3,9 s |
Maximální rychlost | 306 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,1 l |
Emise CO2 | 208 g/km |
Cena | 3 625 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 3,8 s |
Maximální rychlost | 304 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,0 l |
Emise CO2 | 207 g/km |
Cena | 3 837 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4.1 s |
Maximální rychlost | 312 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9.4 l |
Emise CO2 | 212 g/km |
Cena | 3 470 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4.2 s |
Maximální rychlost | 310 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9.4 l |
Emise CO2 | 214 g/km |
Cena | 3 830 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4.0 s |
Maximální rychlost | 310 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9.5 l |
Emise CO2 | 216 g/km |
Cena | 3 670 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4.1 s |
Maximální rychlost | 308 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9.7 l |
Emise CO2 | 220 g/km |
Cena | 4 030 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 331 kW (450 PS) při 6 500 1/min |
0 - 100 kmh | 4.1 s |
Maximální rychlost | 308 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9.7 l |
Emise CO2 | 220 g/km |
Cena | 4 030 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 383 kW (520 PS) |
0 - 100 kmh | 3,2 s |
Maximální rychlost | 312 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 12,8 l |
Emise CO2 | 291 g/km |
Cena | 5 109 367 Kč včetně DPH |
Výkon | 243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min |
0 - 100 kmh | 5,7 (5,5 Sport Chrono Package) s |
Maximální rychlost | 264 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 7,6 - 7,5 l |
Emise CO2 | 173 - 171 g/km |
Cena | 2 510 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min |
0 - 100 kmh | 5,5 (5,3 Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 262 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 7,8 - 7,7 l |
Emise CO2 | 177 - 175 g/km |
Cena | 2 620 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min |
0 - 100 kmh | 5,6 (5,4 Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 262 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 7,9 - 7,8 l |
Emise CO2 | 180 - 178 g/km |
Cena | 2 890 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min |
0 - 100 kmh | 5.5 (5.3 Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 259 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 7.9 - 7.8 l |
Emise CO2 | 180 - 178 g/km |
Cena | 2 730 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min |
0 - 100 kmh | 4,4 (4,2 Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 289 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,2 - 8,1 l |
Emise CO2 | 186 - 184 g/km |
Cena | 3 180 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min |
0 - 100 kmh | 4,5 (4,3 Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 289 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,3 - 8,2 l |
Emise CO2 | 189 - 187 g/km |
Cena | 3 550 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min |
0 - 100 kmh | 4.4 (4.2 Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 286 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8.3 - 8.2 l |
Emise CO2 | 189 - 187 g/km |
Cena | 3 350 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 340 kW (462 PS) při 6.000 1/min |
0 - 100 kmh | 4,6 s |
Maximální rychlost | 278 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 2,5 l |
Emise CO2 | 56 g/km |
Cena | 3 020 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 340 kW (462 PS) při 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 4,7 s |
Maximální rychlost | 278 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 2,5 l |
Emise CO2 | 56 g/km |
Cena | 3 220 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 340 kW (462 PS) při 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 4.6 Sport Chrono Paket s |
Maximální rychlost | 275 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 2.5 l |
Emise CO2 | 56 g/km |
Cena | 3 130 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 3,8 (3,6 Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 306 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,4 - 9,3 l |
Emise CO2 | 214 - 212 g/km |
Cena | 4 280 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 3,9 (3,7 Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 306 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,5 - 9,4 l |
Emise CO2 | 217 - 215 g/km |
Cena | 4 640 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 3.8 (3.6 s Sport Chrono Paket) s |
Maximální rychlost | 304 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9.5 - 9.4 l |
Emise CO2 | 217 - 215 g/km |
Cena | 4 410 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 3.4 Sport Chrono Paket s |
Maximální rychlost | 310 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 2.9 l |
Emise CO2 | 66 g/km |
Cena | 5 160 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 3.5 Sport Chrono Paket s |
Maximální rychlost | 310 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 2.9 l |
Emise CO2 | 66 g/km |
Cena | 5 520 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 500 kW (680 PS) |
0 - 100 kmh | 3,4 s |
Maximální rychlost | 310 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 3,0 l |
Emise CO2 | 69 g/km |
Cena | 4 924 773 Kč včetně DPH |
Výkon | 338 kW (460 PS) |
0 - 100 kmh | 4,1 s |
Maximální rychlost | 292 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 10,3 l |
Emise CO2 | 235 g/km |
Cena | 3 735 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 338 kW (460 PS) |
0 - 100 kmh | 4,1 s |
Maximální rychlost | 289 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 10,6 l |
Emise CO2 | 242 g/km |
Cena | 3 812 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 180 kW (245 PS) při 5 000 - 6 750 1/min |
0 - 100 kmh | 6,7 s |
Maximální rychlost | 225 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,1 l |
Emise CO2 | 185 g/km |
Cena | 1 586 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 260 kW (354 PS) při 5 400 - 6 400 1/min |
0 - 100 kmh | 5,3 s |
Maximální rychlost | 254 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 8,9 l |
Emise CO2 | 204 g/km |
Cena | 1 736 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 265 kW (360 PS) při 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 5,2 (5,0 Sport Chrono Package) s |
Maximální rychlost | 256 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,2 - 8,8 l |
Emise CO2 | 215 - 207 g/km |
Cena | 2 080 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 294 kW (400 PS) při 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 4,8 s |
Maximální rychlost | 266 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,2 - 8,9 l |
Emise CO2 | 216 - 208 g/km |
Cena | 2 370 000 Kč včetně DPH |
Výkon | 324 kW (440 PS) při 6 000 1/min |
0 - 100 kmh | 4,4 s |
Maximální rychlost | 272 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,7 - 9,5 l |
Emise CO2 | 224 - 219 g/km |
Cena | 2 420 656 Kč včetně DPH |
Výkon | 250 kW (340 PS) |
0 - 100 kmh | 6,2 s |
Maximální rychlost | 245 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,4 - 9 l |
Emise CO2 | 213 - 205 g/km |
Cena | 1 986 771 Kč včetně DPH |
Výkon | 324 kW (440 PS) |
0 - 100 kmh | 5,2 s |
Maximální rychlost | 265 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 9,4 - 9 l |
Emise CO2 | 213 - 205 g/km |
Cena | 2 434 408 Kč včetně DPH |
Výkon | 404 kW (550 PS) |
0 - 100 kmh | 4,1 (3,9 s výkonným startem) s |
Maximální rychlost | 286 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 11, 9 - 11,7 l |
Emise CO2 | 272 - 267 g/km |
Cena | 3 644 675 Kč včetně DPH |
Výkon | 340 kW (462 PS) |
0 - 100 kmh | 5,0 s |
Maximální rychlost | 253 km/h |
Kombinovaná spotřeba | 3,4 - 3,2 l |
Emise CO2 | 78 - 72 g/km |
Cena | 2 399 757 Kč včetně DPH |
Výkon | > 440 kW ( > 660 PS) |
0 - 100 kmh | ≺ 3,5 s |
Výsledky 2. podniku WEC (World Endurance Championship) v Le Mans (Francie)
Značka Porsche se znovu zapsala do historie motoristického sportu, tentokrát vítězstvím v nejnáročnějším vytrvalostním závodě na světě v obou třídách GTE. V kategorii GTE-Pro dokončilo Porsche 911 RSR se startovním číslem 92 již 86. ročník závodu 24 h Le Mans na prvním místě po absolvování 344 kol. Trojice jezdců Kévin Estre (Francie), Laurens Vanthoor (Belgie) a Michael Christensen (Dánsko) si držela vedoucí pozici po téměř celou dobu trvání tradičního závodu na okruhu o délce 13,626 kilometru. Tovární jezdci korunovali svůj bezchybný výkon 106. vítězstvím ve třídě pro značku Porsche.
Dvojnásobné vítězství značky Porsche ve třídě GTE-Pro završila posádka Richard Lietz (Rakousko), Frédéric Makowiecki (Francie) a Gianmaria Bruni (Itálie) s vozem stejného typu se startovním číslem 91. Frédéric Makowiekci předvedl výjimečný kousek. Francouzský jezdec sváděl po dobu jedné a půl hodiny napínavý souboj s jedním ze soupeřů. Nakonec všechny útoky odvrátil a obsadil konečné druhé místo. Značka Porsche tímto dvojitým triumfem ve 24h „maratonu“ ve Francii zvýšila svůj náskok v čele průběžného pořadí mistrovství světa FIA WEC v hodnoceních jezdců i konstruktérů.
„Devětsetjedenáctka“ se startovním číslem 93 nabrala v noci kvůli technickým problémům velkou ztrátu. Patrick Pilet (Francie), Earl Bamber (Nový Zéland) a Nick Tandy (Velká Británie) ztratili opravami 25 minut a v důsledku toho dokončili závod na jedenáctém místě. Pro posádku Romain Dumas (Francie), Timo Bernhard a Sven Müller (oba Německo) skončil závod po sedmi hodinách. Jejich vůz se startovním číslem 94 musel v noci odstoupit kvůli poškození podvozku.
Porsche se startovním číslem 77, nasazené týmem Dempsey-Proton Racing, slavilo pozoruhodné vítězství ve třídě GTE-Am. Účastník programu Porsche Young Professional Matt Campbell (Austrálie), Christian Ried (Německo) a juniorský jezdec Porsche Julien Andlauer (Francie) vybojovali skvělou jízdou 107. vítězství ve třídě pro značku Porsche. Teprve osmnáctiletý Julien Andlauer se stal nejmladším vítězem ve třídě v historii vytrvalostního závodu v Le Mans.
Zatímco druhý vůz v barvách týmu Dempsey-Proton Racing, se startovním číslem 88, musel ze závodu odstoupit kvůli poškození podvozku, Porsche 911 o výkonu 510 k se startovním číslem 99, nasazené týmem Proton Competition, přišlo jen o vlas o umístění na stupních vítězů a skončilo čtvrté. Vozy Porsche 911 RSR se startovními čísly 80 (Ebimotors) a 56 (Team Project 1) dokončily 24h „maraton“ v Le Mans na šestém, resp. sedmém místě. Vozidlo týmu Gulf Racing (startovní číslo 86) bylo odsunuto na začátku závodu na konec startovního pole poté, co se stalo účastníkem nehody způsobené jiným soupeřem. Tým vynaložil v následujícím průběhu závodu veškeré úsilí a vystoupal vzhůru až na konečné desáté místo.
Kompletní výsledky jsou k dispozici na fiawec.alkamelsystems.com
Komentáře k závodu
Dr Wolfgang Porsche, předseda dozorčí rady: „Pro Porsche to byl naprosto dokonalý víkend. V našem jubilejním roce už bychom si nemohli přát nic lepšího. Takovou věc je nemožné naplánovat, ale když se stane skutečností, je to nepopsatelný pocit. Blahopřeji jezdcům, týmům a všem zaměstnancům, kteří tento úspěch umožnili. Jsem na ně velmi hrdý.“
Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG: „Na tento závod jsme se připravovali mimořádně pečlivě dlouhé měsíce. Celý tým odvedl dokonalou práci. Jsme neuvěřitelně hrdí na toto dvojnásobné vítězství ve třídě GTE-Pro i na vítězství v klasifikaci amatérů. Je to fantastický úspěch našich zaměstnanců. Porsche patří závodu v Le Mans a Le Mans patří značce Porsche.“
Michael Steiner, výzkum a vývoj ve společnosti Porsche: „Porsche 911 je a zůstává nejlepším sportovním vozem na světě – je to skutečně závodní vůz. Není nic lepšího než dosáhnout dvojnásobného vítězství ve třídě GTE-Pro a vítězství ve třídě GTE-Am v roce našich 70. narozenin. V letošním roce jsme se vrátili do čela, kam patříme.“
Dr Frank-Steffen Walliser, člen představenstva zodpovědný za motoristický sport a vozy GT: „Je to senzace. Tak bláznivé souboje na závodním okruhu a bezchybné výkony celého týmu! Byl to neuvěřitelný výkon, který jsme přetavili v zasloužené vítězství. Vítězství ve třídě jsou dokonalým dárkem k našemu 70. výročí. Celkový výsledek završuje maximální bodový zisk do mistrovství světa. Nyní napjaté očekávání vystřídala radost.“
Pascal Zurlinden, ředitel oddělení továrních závodních vozů GT: „Dosáhli jsme skvělého času v kvalifikaci a dokonalý víkend završil dnešní závod. Vítězství ve třídách GTE-Pro a GTE-Am dokazuje správnost našich kroků ve společnosti Porsche v oblastech továrního i zákaznického sportu. Zvětšili jsme náš náskok ve vedení průběžného pořadí v hodnocení konstruktérů a převzali jsme vedení také v hodnocení jezdců. Sečteno a podtrženo, ideální den.“
Kévin Estre (Porsche 911 RSR #92): „Je to jednoduše neuvěřitelné. Nedokážu popsat své pocity. Dnes je nejlepší den mého života. Zvítězili jsme v nejnáročnějším a nejúžasnějším závodě na světě. To se nedá slovy vyjádřit.“
Michael Christensen (Porsche 911 RSR #92): „Byl to neuvěřitelný závod, nevím, co k tomu říci. Vůz byl rychlý hned od startu. Během fáze s bezpečnostním vozem jsme měli trochu štěstí a podařilo se nám ujet ostatním. Od tohoto okamžiku jsme se soustředili na zvětšování našeho náskoku. V poslední třetině závodu jsme se jednoduše snažili vyhýbat jakýmkoli rizikům a dovést vůz bezpečně do cíle. Podařilo se nám to skvěle.“
Laurens Vanthoor (Porsche 911 RSR #92): „Dnes je jeden z nejkrásnějších, ne, dnes je nejkrásnější den mé kariéry: Zvítězil jsem v Le Mans. Nedokážu popsat své emoce a pořád tomu nemohu uvěřit. S Kevinem a Michaelem jsme se dokonale doplňovali. Celý tým byl dnes prostě vynikající.“
Frédéric Makowiecki (Porsche 911 RSR #91): „Náš vůz byl velmi rychlý, ale jednoduše jsme nedokázali držet krok s naším sesterským vozem, který jel neuvěřitelně konzistentně. Více než hodinu jsem tvrdě bojoval s jedním soupeřem o druhé místo. Díky tomu je moje práce závodního jezdce skutečně zábavná, ale v této fázi jsme nemohli dohánět ztrátu. Za celý náš tým mám radost z našeho druhého místa v Le Mans. Příští rok se vrátíme, abychom bojovali o vítězství.“
Gianmaria Bruni (Porsche 911 RSR #91): „Toto dvojnásobné vítězství je fantastické – pro Porsche i náš tým. Zažili jsme skvělý závod a skvělý souboj s naším sesterským vozem #92. Zkoušeli jsme všechno, ale naši týmoví kolegové nedělali žádné chyby a toto vítězství si zaslouží.“
Richard Lietz (Porsche 911 RSR #91): „Dnešní den patří značce Porsche – toto dvojnásobné vítězství je úžasným dárkem k 70. výročí. Byl to skvělý závod a výsledek s prvním a druhým místem už sotva mohl být lepší. Z toho je patrné, že závodům v kategorii GT patří budoucnost a musíme do nich investovat.“
Nick Tandy (Porsche 911 RSR #93): „Samozřejmě jsme zklamaní, že jsme se neumístili na lepší pozici. Ale přijímáme dobré závody, i ty špatné. Bylo skvělé, že si náš vůz udržoval dobré tempo a že jsme se vyrovnali ostatním v čele závodu. Naneštěstí nás výrazně zbrzdily technické problémy. Zkrátka to letos nebyl náš závod.“
Earl Bamber (Porsche 911 RSR #93): „Žel jsme ztratili cenný čas výměnou alternátoru a tuto ztrátu se nám už nepodařilo dohnat. Ale mám velkou radost z úspěchu, jehož dosáhl Laurens Vanthoor, s nímž se střídáme v kokpitu v závodním seriálu IMSA Weathertech. Za dva týdny usednou do kokpitu ve Watkins Glen dva vítězové z Le Mans.“
Patrick Pilet (Porsche 911 RSR #93): „Byl to náročný závod. V některých jeho fázích jsme se vyrovnali vedoucím posádkám a měli jsme velmi rychlý vůz. Ale kvůli technickému problému jsme se propadli startovním polem. Chtěli jsme proto alespoň dokončit závod a dojeli jsme na jedenáctém místě. Ale tak to v Le Mans chodí. Příští rok to zkusíme znovu.“
Jörg Bergmeister (Porsche 911 RSR #56): „Byl to pro nás závod s vrtkavým štěstím. V jednom okamžiku pro nás všechno vypadalo skutečně slibně a měli jsme na dosah druhé místo. Ke konci závodu nás žel zpomalily problémy s brzdami, takže jsme se propadli v pořadí. Získali jsme však hodně cenných zkušeností, které nám pomohou v budoucnosti.“
Julien Andlauer (Porsche 911 RSR #77): „V 18 letech jsem dostal příležitost poprvé se zúčastnit závodu v Le Mans a hned jsme zvítězili. Jsem velmi hrdý na celý tým a pořád tomu nemohu uvěřit. Nyní jsem nejmladším vítězem závodu v Le Mans, což je neuvěřitelné.“
Christina Nielsenová (Porsche 911 RSR #80): „Šesté místo je velmi dobrým výsledkem, protože to byl náš první start v Le Mans. Tvrdě jsme pracovali a udělali velmi málo chyb. Jsem velmi hrdá na celý tým. Zlepšíme se a doufám, že příští rok budeme znovu závodit.“
Ben Barker (Porsche 911 RSR #86): „Bohužel se nám po 24 hodinách nepodařilo dosáhnout výsledku, který jsme chtěli. Vůz byl velmi rychlý po celý závod, dokonce i po naší nehodě. Tým odvedl úžasnou práci a nedělal žádné chyby. Nehoda v úvodu závodu byla prostě smůla.“
Matteo Cairoli (Porsche 911 RSR #88): „Jsem velmi zklamaný, že jsme museli odstoupit. Praskl nám závěs kola a žel se mi nepodařilo vůz zachránit. Bylo to štěstí v neštěstí, že se nám to nepřihodilo v některém z rychlých úseků. Pak by vše mohlo mít úplně jiný průběh.“
Patrick Long (Porsche 911 RSR #99): „Byla to skvělá zábava. Mimořádně jsem si užíval jízd v noci. Světlomety nového vozu 911 RSR jsou skvělé. Máme velkou radost z vítězství našeho sesterského vozu v kategorii GTE-Pro.“
Patrick Dempsey, spolumajitel týmu Dempsey-Proton Racing: „Nemám slov. Všichni odváděli fantastickou práci, bylo to vítězství celého týmu. Závod byl neuvěřitelný, nedělali jsme žádné chyby a naše úsilí bylo odměněno tímto mimořádným úspěchem. Nedovedete si představit, jak neuvěřitelně hrdý a šťastný jsem také za značku Porsche.“
Výsledky závodu
Třída GTE-Pro
1. Christensen/Estre/Vanthoor (DK/F/B), Porsche 911 RSR, 344 kol
2. Lietz/Bruni/Makowiecki (A/I/F), Porsche 911 RSR, 343 kol
3. Hand/Müller/Bourdais (USA/D/F), Ford GT, 343 kol
11. Pilet/Tandy/Bamber (F/GB/NZ), Porsche 911 RSR, 338 kol
Třída GTE-Am
1. Ried/Andlauer/Campbell (D/F/AUS), Porsche 911 RSR, 335 kol
2. Flohr/Castellacci/Fisichella (CH/I/I), Ferrari 488 GTE, 335 kol
3. Keating/Bleekemolen/Stolz (USA/NL/D), Ferrari 488 GTE, 334 kol
4. Long/Pappas/Pumpelly (USA/USA/USA), Porsche 911 RSR, 334 kol
6. Babini/Nielsenová/Maris (I/DK/F), Porsche 911 RSR, 332 kol
7. Bergmeister/Lindsey/Perfetti (D/USA/N), Porsche 911 RSR, 332 kol
10. Wainwright/Barker/Davison (GB/GB/AUS), Porsche 911 RSR, 324 kol
Poznámka: Tiskové zprávy, fotografie a videa jsou k dispozici ke stažení na http://presse.porsche.de. Na twitterovém účtu @PorscheRaces jsou živě zveřejňovány aktualizace s nejnovějšími informacemi a fotografiemi ze závodních okruhů na celém světě. Více tiskových podkladů včetně inovativních služeb pro novináře, bloggery a další internetové publicisty naleznete na portálu www.newsroom.porsche.com.
18.06.2018
© 2019 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Pravidla Porsche pro soubory cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU