DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 l
Emise CO2168 g/km
Cena1 470 000 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2184 g/km
Cena1 820 000 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS
718 Cayman GTS
718 Cayman GTS
Výkon269 kW (365 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost290 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2205 g/km
Cena2 004 825 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 l
Emise CO2168 g/km
Cena1 530 000 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2184 g/km
Cena1 880 000 Kč včetně DPH
911
911 Carrera
911 Carrera
911 Carrera
Výkon272 kW (370 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost295 km/h
Kombinovaná spotřeba8,3 l
Emise CO2190 g/km
Cena2 720 000 Kč včetně DPH
911 Carrera S
911 Carrera S
911 Carrera S
Výkon309 kW (420 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,3 s
Maximální rychlost308 km/h
Kombinovaná spotřeba8,7 l
Emise CO2199 g/km
Cena3 100 000 Kč včetně DPH
911 Carrera GTS
911 Carrera GTS
911 Carrera GTS
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.1 s
Maximální rychlost312 km/h
Kombinovaná spotřeba9.4 l
Emise CO2212 g/km
Cena3 470 000 Kč včetně DPH
911 Carrera Cabriolet
911 Carrera Cabriolet
911 Carrera Cabriolet
Výkon272 kW (370 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,8 s
Maximální rychlost292 km/h
Kombinovaná spotřeba8,5 l
Emise CO2195 g/km
Cena3 080 000 Kč včetně DPH
911 Carrera S Cabriolet
911 Carrera S Cabriolet
911 Carrera S Cabriolet
Výkon309 kW (420 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba8,8 l
Emise CO2202 g/km
Cena3 470 000 Kč včetně DPH
911 Carrera GTS Cabriolet
911 Carrera GTS Cabriolet
911 Carrera GTS Cabriolet
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.2 s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba9.4 l
Emise CO2214 g/km
Cena3 830 000 Kč včetně DPH
911 Carrera 4
911 Carrera 4
911 Carrera 4
Výkon272 kW (370 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost292 km/h
Kombinovaná spotřeba8,7 l
Emise CO2201 g/km
Cena2 920 000 Kč včetně DPH
911 Carrera 4 Cabriolet
911 Carrera 4 Cabriolet
911 Carrera 4 Cabriolet
Výkon272 kW (370 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.7 s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8.9 l
Emise CO2206 g/km
Cena3 280 000 Kč včetně DPH
911 Carrera 4S
911 Carrera 4S
911 Carrera 4S
Výkon309 kW (420 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,2 s
Maximální rychlost305 km/h
Kombinovaná spotřeba8.9 l
Emise CO2204 g/km
Cena3 310 000 Kč včetně DPH
911 Carrera 4 GTS
911 Carrera 4 GTS
911 Carrera 4 GTS
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.0 s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba9.5 l
Emise CO2216 g/km
Cena3 670 000 Kč včetně DPH
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
Výkon309 kW (420 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.4 s
Maximální rychlost303 km/h
Kombinovaná spotřeba9.0 l
Emise CO2208 g/km
Cena3 670 000 Kč včetně DPH
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.1 s
Maximální rychlost308 km/h
Kombinovaná spotřeba9.7 l
Emise CO2220 g/km
Cena4 030 000 Kč včetně DPH
911 Carrera T
911 Carrera T
911 Carrera T
Výkon272 kW (370 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba9,5 l
Emise CO2215 g/km
Cena2 830 105 Kč včetně DPH
911 Targa 4
911 Targa 4
911 Targa 4
Výkon272 kW (370 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.7 s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8.9 l
Emise CO2206 g/km
Cena3 280 000 Kč včetně DPH
911 Targa 4S
911 Targa 4S
911 Targa 4S
Výkon309 kW (420 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.4 s
Maximální rychlost303 km/h
Kombinovaná spotřeba9.0 l
Emise CO2208 g/km
Cena3 680 000 Kč včetně DPH
911 Targa 4 GTS
911 Targa 4 GTS
911 Targa 4 GTS
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4.1 s
Maximální rychlost308 km/h
Kombinovaná spotřeba9.7 l
Emise CO2220 g/km
Cena4 030 000 Kč včetně DPH
911 Turbo
911 Turbo
911 Turbo
Výkon397 kW (540 PS) při 6 400 1/min
0 - 100 kmh3 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost320 km/h
Kombinovaná spotřeba9,1 l
Emise CO2212 g/km
Cena4 880 000 Kč včetně DPH
911 Turbo S
911 Turbo S
911 Turbo S
Výkon427 kW (580 PS) při 6 750 1/min
0 - 100 kmh2,9 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost330 km/h
Kombinovaná spotřeba9,1 l
Emise CO2212 g/km
Cena5 650 000 Kč včetně DPH
911 Turbo Cabriolet
911 Turbo Cabriolet
911 Turbo Cabriolet
Výkon397 kW (540 PS) při 6 400 1/min
0 - 100 kmh3,1 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost320 km/h
Kombinovaná spotřeba9,3 l
Emise CO2216 g/km
Cena5 240 000 Kč včetně DPH
911 Turbo S Cabriolet
911 Turbo S Cabriolet
911 Turbo S Cabriolet
Výkon427 kW (580 PS) při 6 750 1/min
0 - 100 kmh3 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost330 km/h
Kombinovaná spotřeba9,3 l
Emise CO2216 g/km
Cena6 020 000 Kč včetně DPH
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon368 kW (500 PS) při 8 250 1/min
0 - 100 kmh3.9 s
Maximální rychlost320 km/h
Kombinovaná spotřeba12.9 l
Emise CO2290 g/km
Cena4 250 000 Kč včetně DPH
911 GT3 RS
911 GT3 RS
911 GT3 RS
Výkon383 kW (520 PS)
0 - 100 kmh3,2 s
Maximální rychlost312 km/h
Kombinovaná spotřeba12,8 l
Emise CO2291 g/km
Cena5 109 367 Kč včetně DPH
Nová 911 GT2 RS
Nová 911 GT2 RS
Nová 911 GT2 RS
Výkon515 kW (700 PS) při 7 000 1/min
0 - 100 kmh2,8 s
Maximální rychlost340 km/h
Kombinovaná spotřeba11,8 l
Emise CO2269 g/km
Cena7 667 250 Kč včetně DPH
Panamera
Nová Panamera
Nová Panamera
Nová Panamera
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,7 (5,5 Sport Chrono Package) s
Maximální rychlost264 km/h
Kombinovaná spotřeba7,6 - 7,5 l
Emise CO2173 - 171 g/km
Cena2 510 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4
Nová Panamera 4
Nová Panamera 4
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,5 (5,3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost262 km/h
Kombinovaná spotřeba7,8 - 7,7 l
Emise CO2177 - 175 g/km
Cena2 620 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4 Executive
Nová Panamera 4 Executive
Nová Panamera 4 Executive
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,6 (5,4 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost262 km/h
Kombinovaná spotřeba7,9 - 7,8 l
Emise CO2180 - 178 g/km
Cena2 890 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4 Sport Turismo
Nová Panamera 4 Sport Turismo
Nová Panamera 4 Sport Turismo
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5.5 (5.3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost259 km/h
Kombinovaná spotřeba7.9 - 7.8 l
Emise CO2180 - 178 g/km
Cena2 730 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4S
Nová Panamera 4S
Nová Panamera 4S
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4,4 (4,2 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8,2 - 8,1 l
Emise CO2186 - 184 g/km
Cena3 180 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4S Executive
Nová Panamera 4S Executive
Nová Panamera 4S Executive
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4,5 (4,3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8,3 - 8,2 l
Emise CO2189 - 187 g/km
Cena3 550 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4S Sport Turismo
Nová Panamera 4S Sport Turismo
Nová Panamera 4S Sport Turismo
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4.4 (4.2 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba8.3 - 8.2 l
Emise CO2189 - 187 g/km
Cena3 350 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4 E-Hybrid
Nová Panamera 4 E-Hybrid
Nová Panamera 4 E-Hybrid
Výkon340 kW (462 PS) při 6.000 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost278 km/h
Kombinovaná spotřeba2,5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 020 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4 E-Hybrid Executive
Nová Panamera 4 E-Hybrid Executive
Nová Panamera 4 E-Hybrid Executive
Výkon340 kW (462 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,7 s
Maximální rychlost278 km/h
Kombinovaná spotřeba2,5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 220 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Nová Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Nová Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Výkon340 kW (462 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4.6 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba2.5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 130 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera Turbo
Nová Panamera Turbo
Nová Panamera Turbo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,8 (3,6 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9,3 l
Emise CO2214 - 212 g/km
Cena4 280 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera Turbo Executive
Nová Panamera Turbo Executive
Nová Panamera Turbo Executive
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,9 (3,7 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba9,5 - 9,4 l
Emise CO2217 - 215 g/km
Cena4 640 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera Turbo Sport Turismo
Nová Panamera Turbo Sport Turismo
Nová Panamera Turbo Sport Turismo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.8 (3.6 s Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba9.5 - 9.4 l
Emise CO2217 - 215 g/km
Cena4 410 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid
Výkon500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.4 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba2.9 l
Emise CO266 g/km
Cena5 160 000 Kč včetně DPH
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Výkon500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.5 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba2.9 l
Emise CO266 g/km
Cena5 520 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Výkon500 kW (680 PS)
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba3,0 l
Emise CO269 g/km
Cena4 924 773 Kč včetně DPH
Panamera GTS
Panamera GTS
Panamera GTS
Výkon338 kW (460 PS)
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost292 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 l
Emise CO2235 g/km
Cena3 655 889 Kč včetně DPH
Panamera GTS Sport Turismo
Panamera GTS Sport Turismo
Panamera GTS Sport Turismo
Výkon338 kW (460 PS)
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2242 g/km
Cena3 731 279 Kč včetně DPH
Macan
Nový Macan
Nový Macan
Nový Macan
Výkon180 kW (245 PS) při 5 000 - 6 750 1/min
0 - 100 kmh6,7 s
Maximální rychlost225 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2185 g/km
Cena1 591 850 Kč včetně DPH
Macan
Macan
Macan
Výkon185 kW (252 PS) při 5 000 - 6 800 1/min
0 - 100 kmh6,7 (6,5 Sport Chrono Package) s
Maximální rychlost229 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 - 7,2 l
Emise CO2172 - 167 g/km
Cena1 590 000 Kč včetně DPH
Macan S
Macan S
Macan S
Výkon250 kW (340 PS) při 5 500 - 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,4 s
Maximální rychlost254 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 - 8,7 l
Emise CO2212 - 204 g/km
Cena1 750 000 Kč včetně DPH
Macan GTS
Macan GTS
Macan GTS
Výkon265 kW (360 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh5,2 (5,0 Sport Chrono Package) s
Maximální rychlost256 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 - 8,8 l
Emise CO2215 - 207 g/km
Cena2 080 000 Kč včetně DPH
Macan Turbo
Macan Turbo
Macan Turbo
Výkon294 kW (400 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,8 s
Maximální rychlost266 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 - 8,9 l
Emise CO2216 - 208 g/km
Cena2 370 000 Kč včetně DPH
Macan Turbo Exclusive Performance Edition
Macan Turbo Exclusive Performance Edition
Macan Turbo Exclusive Performance Edition
Výkon324 kW (440 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,4 s
Maximální rychlost272 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,5 l
Emise CO2224 - 219 g/km
Cena2 420 656 Kč včetně DPH
Cayenne
Nový Cayenne
Nový Cayenne
Nový Cayenne
Výkon250 kW (340 PS)
0 - 100 kmh6,2 s
Maximální rychlost245 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9 l
Emise CO2213 - 205 g/km
Cena1 986 771 Kč včetně DPH
Nový Cayenne S
Nový Cayenne S
Nový Cayenne S
Výkon324 kW (440 PS)
0 - 100 kmh5,2 s
Maximální rychlost265 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9 l
Emise CO2213 - 205 g/km
Cena2 434 408 Kč včetně DPH
Nový Cayenne Turbo
Nový Cayenne Turbo
Nový Cayenne Turbo
Výkon404 kW (550 PS)
0 - 100 kmh4,1 (3,9 s výkonným startem) s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba11, 9 - 11,7 l
Emise CO2272 - 267 g/km
Cena3 644 675 Kč včetně DPH
Cayenne E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid
Výkon340 kW (462 PS)
0 - 100 kmh5,0 s
Maximální rychlost253 km/h
Kombinovaná spotřeba3,4 - 3,2 l
Emise CO278 - 72 g/km
Cena2 399 757 Kč včetně DPH

Tiskové zprávy

Aktuální tiskové zprávy

Porsche slaví dvojnásobné vítězství v 24h „maratonu“ v Le Mans

Výsledky 2. podniku WEC (World Endurance Championship) v Le Mans (Francie)

Značka Porsche se znovu zapsala do historie motoristického sportu, tentokrát vítězstvím v nejnáročnějším vytrvalostním závodě na světě v obou třídách GTE. V kategorii GTE-Pro dokončilo Porsche 911 RSR se startovním číslem 92 již 86. ročník závodu 24 h Le Mans na prvním místě po absolvování 344 kol. Trojice jezdců Kévin Estre (Francie), Laurens Vanthoor (Belgie) a Michael Christensen (Dánsko) si držela vedoucí pozici po téměř celou dobu trvání tradičního závodu na okruhu o délce 13,626 kilometru. Tovární jezdci korunovali svůj bezchybný výkon 106. vítězstvím ve třídě pro značku Porsche.

Dvojnásobné vítězství značky Porsche ve třídě GTE-Pro završila posádka Richard Lietz (Rakousko), Frédéric Makowiecki (Francie) a Gianmaria Bruni (Itálie) s vozem stejného typu se startovním číslem 91. Frédéric Makowiekci předvedl výjimečný kousek. Francouzský jezdec sváděl po dobu jedné a půl hodiny napínavý souboj s jedním ze soupeřů. Nakonec všechny útoky odvrátil a obsadil konečné druhé místo. Značka Porsche tímto dvojitým triumfem ve 24h „maratonu“ ve Francii zvýšila svůj náskok v čele průběžného pořadí mistrovství světa FIA WEC v hodnoceních jezdců i konstruktérů.

„Devětsetjedenáctka“ se startovním číslem 93 nabrala v noci kvůli technickým problémům velkou ztrátu. Patrick Pilet (Francie), Earl Bamber (Nový Zéland) a Nick Tandy (Velká Británie) ztratili opravami 25 minut a v důsledku toho dokončili závod na jedenáctém místě. Pro posádku Romain Dumas (Francie), Timo Bernhard a Sven Müller (oba Německo) skončil závod po sedmi hodinách. Jejich vůz se startovním číslem 94 musel v noci odstoupit kvůli poškození podvozku.

Porsche se startovním číslem 77, nasazené týmem Dempsey-Proton Racing, slavilo pozoruhodné vítězství ve třídě GTE-Am. Účastník programu Porsche Young Professional Matt Campbell (Austrálie), Christian Ried (Německo) a juniorský jezdec Porsche Julien Andlauer (Francie) vybojovali skvělou jízdou 107. vítězství ve třídě pro značku Porsche. Teprve osmnáctiletý Julien Andlauer se stal nejmladším vítězem ve třídě v historii vytrvalostního závodu v Le Mans.

Zatímco druhý vůz v barvách týmu Dempsey-Proton Racing, se startovním číslem 88, musel ze závodu odstoupit kvůli poškození podvozku, Porsche 911 o výkonu 510 k se startovním číslem 99, nasazené týmem Proton Competition, přišlo jen o vlas o umístění na stupních vítězů a skončilo čtvrté. Vozy Porsche 911 RSR se startovními čísly 80 (Ebimotors) a 56 (Team Project 1) dokončily 24h „maraton“ v Le Mans na šestém, resp. sedmém místě. Vozidlo týmu Gulf Racing (startovní číslo 86) bylo odsunuto na začátku závodu na konec startovního pole poté, co se stalo účastníkem nehody způsobené jiným soupeřem. Tým vynaložil v následujícím průběhu závodu veškeré úsilí a vystoupal vzhůru až na konečné desáté místo.

Kompletní výsledky jsou k dispozici na fiawec.alkamelsystems.com

 

Komentáře k závodu

Dr Wolfgang Porsche, předseda dozorčí rady: „Pro Porsche to byl naprosto dokonalý víkend. V našem jubilejním roce už bychom si nemohli přát nic lepšího. Takovou věc je nemožné naplánovat, ale když se stane skutečností, je to nepopsatelný pocit. Blahopřeji jezdcům, týmům a všem zaměstnancům, kteří tento úspěch umožnili. Jsem na ně velmi hrdý.“

Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG: „Na tento závod jsme se připravovali mimořádně pečlivě dlouhé měsíce. Celý tým odvedl dokonalou práci. Jsme neuvěřitelně hrdí na toto dvojnásobné vítězství ve třídě GTE-Pro i na vítězství v klasifikaci amatérů. Je to fantastický úspěch našich zaměstnanců. Porsche patří závodu v Le Mans a Le Mans patří značce Porsche.“

Michael Steiner, výzkum a vývoj ve společnosti Porsche: „Porsche 911 je a zůstává nejlepším sportovním vozem na světě – je to skutečně závodní vůz. Není nic lepšího než dosáhnout dvojnásobného vítězství ve třídě GTE-Pro a vítězství ve třídě GTE-Am v roce našich 70. narozenin. V letošním roce jsme se vrátili do čela, kam patříme.“

Dr Frank-Steffen Walliser, člen představenstva zodpovědný za motoristický sport a vozy GT: „Je to senzace. Tak bláznivé souboje na závodním okruhu a bezchybné výkony celého týmu! Byl to neuvěřitelný výkon, který jsme přetavili v zasloužené vítězství. Vítězství ve třídě jsou dokonalým dárkem k našemu 70. výročí. Celkový výsledek završuje maximální bodový zisk do mistrovství světa. Nyní napjaté očekávání vystřídala radost.“

Pascal Zurlinden, ředitel oddělení továrních závodních vozů GT: „Dosáhli jsme skvělého času v kvalifikaci a dokonalý víkend završil dnešní závod. Vítězství ve třídách GTE-Pro a GTE-Am dokazuje správnost našich kroků ve společnosti Porsche v oblastech továrního i zákaznického sportu. Zvětšili jsme náš náskok ve vedení průběžného pořadí v hodnocení konstruktérů a převzali jsme vedení také v hodnocení jezdců. Sečteno a podtrženo, ideální den.“

Kévin Estre (Porsche 911 RSR #92): „Je to jednoduše neuvěřitelné. Nedokážu popsat své pocity. Dnes je nejlepší den mého života. Zvítězili jsme v nejnáročnějším a nejúžasnějším závodě na světě. To se nedá slovy vyjádřit.“

Michael Christensen (Porsche 911 RSR #92): „Byl to neuvěřitelný závod, nevím, co k tomu říci. Vůz byl rychlý hned od startu. Během fáze s bezpečnostním vozem jsme měli trochu štěstí a podařilo se nám ujet ostatním. Od tohoto okamžiku jsme se soustředili na zvětšování našeho náskoku. V poslední třetině závodu jsme se jednoduše snažili vyhýbat jakýmkoli rizikům a dovést vůz bezpečně do cíle. Podařilo se nám to skvěle.“

Laurens Vanthoor (Porsche 911 RSR #92): „Dnes je jeden z nejkrásnějších, ne, dnes je nejkrásnější den mé kariéry: Zvítězil jsem v Le Mans. Nedokážu popsat své emoce a pořád tomu nemohu uvěřit. S Kevinem a Michaelem jsme se dokonale doplňovali. Celý tým byl dnes prostě vynikající.“

Frédéric Makowiecki (Porsche 911 RSR #91): „Náš vůz byl velmi rychlý, ale jednoduše jsme nedokázali držet krok s naším sesterským vozem, který jel neuvěřitelně konzistentně. Více než hodinu jsem tvrdě bojoval s jedním soupeřem o druhé místo. Díky tomu je moje práce závodního jezdce skutečně zábavná, ale v této fázi jsme nemohli dohánět ztrátu. Za celý náš tým mám radost z našeho druhého místa v Le Mans. Příští rok se vrátíme, abychom bojovali o vítězství.“

Gianmaria Bruni (Porsche 911 RSR #91): „Toto dvojnásobné vítězství je fantastické – pro Porsche i náš tým. Zažili jsme skvělý závod a skvělý souboj s naším sesterským vozem #92. Zkoušeli jsme všechno, ale naši týmoví kolegové nedělali žádné chyby a toto vítězství si zaslouží.“

Richard Lietz (Porsche 911 RSR #91): „Dnešní den patří značce Porsche – toto dvojnásobné vítězství je úžasným dárkem k 70. výročí. Byl to skvělý závod a výsledek s prvním a druhým místem už sotva mohl být lepší. Z toho je patrné, že závodům v kategorii GT patří budoucnost a musíme do nich investovat.“

Nick Tandy (Porsche 911 RSR #93): „Samozřejmě jsme zklamaní, že jsme se neumístili na lepší pozici. Ale přijímáme dobré závody, i ty špatné. Bylo skvělé, že si náš vůz udržoval dobré tempo a že jsme se vyrovnali ostatním v čele závodu. Naneštěstí nás výrazně zbrzdily technické problémy. Zkrátka to letos nebyl náš závod.“

Earl Bamber (Porsche 911 RSR #93): „Žel jsme ztratili cenný čas výměnou alternátoru a tuto ztrátu se nám už nepodařilo dohnat. Ale mám velkou radost z úspěchu, jehož dosáhl Laurens Vanthoor, s nímž se střídáme v kokpitu v závodním seriálu IMSA Weathertech. Za dva týdny usednou do kokpitu ve Watkins Glen dva vítězové z Le Mans.“

Patrick Pilet (Porsche 911 RSR #93): „Byl to náročný závod. V některých jeho fázích jsme se vyrovnali vedoucím posádkám a měli jsme velmi rychlý vůz. Ale kvůli technickému problému jsme se propadli startovním polem. Chtěli jsme proto alespoň dokončit závod a dojeli jsme na jedenáctém místě. Ale tak to v Le Mans chodí. Příští rok to zkusíme znovu.“

Jörg Bergmeister (Porsche 911 RSR #56): „Byl to pro nás závod s vrtkavým štěstím. V jednom okamžiku pro nás všechno vypadalo skutečně slibně a měli jsme na dosah druhé místo. Ke konci závodu nás žel zpomalily problémy s brzdami, takže jsme se propadli v pořadí. Získali jsme však hodně cenných zkušeností, které nám pomohou v budoucnosti.“

Julien Andlauer (Porsche 911 RSR #77): „V 18 letech jsem dostal příležitost poprvé se zúčastnit závodu v Le Mans a hned jsme zvítězili. Jsem velmi hrdý na celý tým a pořád tomu nemohu uvěřit. Nyní jsem nejmladším vítězem závodu v Le Mans, což je neuvěřitelné.“

Christina Nielsenová (Porsche 911 RSR #80): „Šesté místo je velmi dobrým výsledkem, protože to byl náš první start v Le Mans. Tvrdě jsme pracovali a udělali velmi málo chyb. Jsem velmi hrdá na celý tým. Zlepšíme se a doufám, že příští rok budeme znovu závodit.“

Ben Barker (Porsche 911 RSR #86): „Bohužel se nám po 24 hodinách nepodařilo dosáhnout výsledku, který jsme chtěli. Vůz byl velmi rychlý po celý závod, dokonce i po naší nehodě. Tým odvedl úžasnou práci a nedělal žádné chyby. Nehoda v úvodu závodu byla prostě smůla.“

Matteo Cairoli (Porsche 911 RSR #88): „Jsem velmi zklamaný, že jsme museli odstoupit. Praskl nám závěs kola a žel se mi nepodařilo vůz zachránit. Bylo to štěstí v neštěstí, že se nám to nepřihodilo v některém z rychlých úseků. Pak by vše mohlo mít úplně jiný průběh.“

Patrick Long (Porsche 911 RSR #99): „Byla to skvělá zábava. Mimořádně jsem si užíval jízd v noci. Světlomety nového vozu 911 RSR jsou skvělé. Máme velkou radost z vítězství našeho sesterského vozu v kategorii GTE-Pro.“

Patrick Dempsey, spolumajitel týmu Dempsey-Proton Racing: „Nemám slov. Všichni odváděli fantastickou práci, bylo to vítězství celého týmu. Závod byl neuvěřitelný, nedělali jsme žádné chyby a naše úsilí bylo odměněno tímto mimořádným úspěchem. Nedovedete si představit, jak neuvěřitelně hrdý a šťastný jsem také za značku Porsche.“

Výsledky závodu

Třída GTE-Pro

1. Christensen/Estre/Vanthoor (DK/F/B), Porsche 911 RSR, 344 kol

2. Lietz/Bruni/Makowiecki (A/I/F), Porsche 911 RSR, 343 kol

3. Hand/Müller/Bourdais (USA/D/F), Ford GT, 343 kol

11. Pilet/Tandy/Bamber (F/GB/NZ), Porsche 911 RSR, 338 kol

 

Třída GTE-Am

1. Ried/Andlauer/Campbell (D/F/AUS), Porsche 911 RSR, 335 kol

2. Flohr/Castellacci/Fisichella (CH/I/I), Ferrari 488 GTE, 335 kol

3. Keating/Bleekemolen/Stolz (USA/NL/D), Ferrari 488 GTE, 334 kol

4. Long/Pappas/Pumpelly (USA/USA/USA), Porsche 911 RSR, 334 kol

6. Babini/Nielsenová/Maris (I/DK/F), Porsche 911 RSR, 332 kol

7. Bergmeister/Lindsey/Perfetti (D/USA/N), Porsche 911 RSR, 332 kol

10. Wainwright/Barker/Davison (GB/GB/AUS), Porsche 911 RSR, 324 kol

 

 

Poznámka: Tiskové zprávy, fotografie a videa jsou k dispozici ke stažení na http://presse.porsche.de. Na twitterovém účtu @PorscheRaces jsou živě zveřejňovány aktualizace s nejnovějšími informacemi a fotografiemi ze závodních okruhů na celém světě. Více tiskových podkladů včetně inovativních služeb pro novináře, bloggery a další internetové publicisty naleznete na portálu www.newsroom.porsche.com.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

18.06.2018