DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan
Cayenne

Tiskové zprávy

Aktuální tiskové zprávy

Porsche snižuje emise CO2 trvale udržitelnou logistikou

Přeprava „zeleným vlakem“ do přístavů nakládky

Porsche sází na „zelené vlaky“, a tím dává jasný signál, že kráčí cestou trvale udržitelného a zodpovědného jednání. Veškerá železniční přeprava vyrobených vozidel z nákladových nádraží v Kornwestheimu a Lipsku probíhá od 1. ledna 2018 prostřednictvím elektrické energie z obnovitelných zdrojů. Výrobce sportovních vozů tak realizuje veškerou svou logistickou dopravu na železnici s neutrálním vlivem na klima. Porsche touto změnou snížilo roční emise CO2 v logistice o tři procenta, a předchází tak vzniku více než 6000 tun skleníkového plynu oxidu uhličitého.

„Ohleduplné využívání zdrojů, ekologicky zaměřené a energeticky hospodárné jednání je pevně zakotveno v podnikové strategii značky Porsche,“ říká Oliver Bronder, vedoucí logistiky a řízení výroby ve společnosti Porsche AG. „Přechod na ekologickou elektrickou energii v železniční dopravě je logickým krokem a dalším etapovým cílem na cestě k výrobě s neutrálními emisemi CO2.“ Ještě v průběhu letošního roku plánuje společnost další rozšíření železniční dopravy s neutrálním vlivem na klima. Propojením přístavu nakládky Bremerhaven s Kornwestheimem má podíl vozidel, přepravovaných na železnici, vzrůst o cca 45 procent. To znamená další snížení intenzity zatěžující dopravy nákladními vozidly a zamezení vzniku dalších více než 650 tun emisí CO2 za rok.

Již od 1. ledna 2017 používá výrobce sportovních vozů ve všech svých provozech ekologickou elektrickou energii, vyráběnou větrnými, vodními a solárními elektrárnami s jednoznačným dokladem o způsobu výroby. Od roku 2020 přejde hlavní závod v Zuffenhausenu u zásobování teplem na bioplyn, čímž ušetří dalších až 5000 tun emisí oxidu uhličitého za rok.

Porsche dbá na ekologickou dopravu také v logistice mezi výrobními závody a dodavateli. Výrobce sportovních vozů na trasách v okolí Stuttgartu v současnosti provozuje tři nákladní vozidla na zemní plyn. V městské oblasti díky tomu klesly emise CO2 o 119 tun ročně. V porovnání s konvenčními nákladními vozidly snižují vozidla s pohonem na stlačený zemní plyn CNG (Compressed Natural Gas) emise oxidu uhličitého až o 20 procent, pevných částic o 80 % a oxidu uhelnatého dokonce o 90 procent.

 

Fotografie jsou k dispozici na portálu Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de), pro novináře také v tiskové databázi Porsche (https://presse.porsche.de).

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

28.02.2018