DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2018

Walter Röhrl slaví stříbrné jubileum

Bavorský mistr světa v rallye pracuje pro Porsche již 25 let

Společnost Porsche přijala před 25 lety čtyřnásobného vítěze Rallye Monte Carlo a dvojnásobného mistra světa v rallye jako vývojáře a reprezentanta značky. Tím bylo smluvně zakotveno to, co již dávno bylo pro oba partnery srdeční záležitostí. Walter Röhrl se totiž mohl již v roce 1993 ohlížet na pestrou minulost spjatou se značkou Porsche. Jeho prvním vlastním automobilem bylo použité Porsche 356, poté měl ve svém soukromém majetku vždy Porsche 911. V roce 1977 mu jeho soukromý soutěžní vůz 911 urovnal cestu k angažmá továrního jezdce pro značku Fiat. V roce 1981 se Walter Röhrl účastnil s vozem Porsche 924 mistrovství Německa v rallye.

Již během své jedinečné kariéry soutěžního jezdce se Röhrl podílel na vývoji supersportovního vozu Porsche 959 a techniky pohonu všech kol pro Porsche 964. Začátkem roku 1993 s ním byla uzavřena smlouva, na jejímž základě zastával pozice reprezentanta značky a vývojového jezdce, podle Röhrla pod podmínkou, že bude bývalého předsedu představenstva Dr. Wendelina Wiedekinga „vždy pravdivě a bez příkras informovat o nově vyvíjených vozidlech a technice“. Od té doby se podílel na vývoji a nastavení mnoha milníků – od typu 959 přes model Carrera GT až po 918 Hybrid, všech verzí 911 a GT i modelu Porsche Panamera. Tehdejší dohodu dodržuje sedmdesátiletý rodák z Řezna dodnes. Walter Röhrl vždy říká, co si myslí: „U Porsche jsem si osvojil jeden velmi zásadní aspekt. Sportovní vůz nesmí mít na limitu žádné nepředvídatelné chování pro profesionály. V ideálním případě by měl být snadno ovladatelný i pro normální řidiče.“

Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Porsche AG, dodává: „U Porsche vděčíme Walteru Röhrlovi nejen za jeho jedinečnou 25letou věrnost v roli reprezentanta a poradce, ale i za výroky, které dávno uzrály v citáty. Líbí se mi například tento: ‚Garáž bez Porsche 911 je jen tmavá díra‘.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

22.01.2018