DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2017

Porsche zvyšuje výnosy z prodeje a hospodářský výsledek

Vysoká ziskovost navzdory investicím do budoucích technologií a nových projektů vývoje vozidel

Společnost Porsche AG zvýšila v prvních devíti měsících roku 2017 svůj provozní hospodářský výsledek, výnosy z prodeje, počet dodaných vozidel i počet zaměstnanců. Její provozní zisk vzrostl o pět procent na 3,0 miliardy eur, výnosy z prodeje se zvýšily o čtyři procenta na 17,1 miliardy eur. Ziskovost činí 17,6 procenta. Počet dodaných vozidel v prvních třech čtvrtletích 2017 vzrostl o čtyři procenta na 185 898 vozidel. Počet zaměstnanců se zvýšil o osm procent na 29 284.

„Naši vysokou rentabilitu důsledně využíváme k rozvíjení oblasti elektrické mobility a vývoji nových technologií,“ řekl Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Porsche AG. „Nové závodní varianty modelu 911 a nové modely Panamera a Cayenne se těší velké oblibě. Registrujeme také velký zájem o techniku hybridního pohonu s možností vnějšího nabíjení. Proto jsme uvedli na trh nejvýkonnější vrcholné verze s hybridním pohonem v nových modelových řadách Panamera i Panamera Sport Turismo. V roce 2019 bude následovat první zcela elektrický sportovní vůz Porsche: Mission E,“ dodal Blume.

Lutz Meschke, zástupce předsedy představenstva a člen představenstva, zodpovědný za finance a IT, zdůraznil, že vysoké investice do elektrické mobility, ale i do digitalizace, představují pro výrobce sportovních vozů velkou výzvu. Porsche bude v nadcházejících pěti letech investovat výrazně více než tři miliardy eur do hybridních modelů s možností vnějšího nabíjení i do vozidel s výhradně elektrickým pohonem. V souvislosti s tím vytvoří v Zuffenhausenu 1200 nových pracovních míst. „To jsou investice do budoucnosti naší společnosti. Navzdory tomu se budeme i v budoucnosti držet našeho strategického cíle provozní ziskovosti ve výši minimálně 15 procent. Za tím účelem budeme pokračovat v optimalizaci zdravé struktury našich nákladů,“ řekl Meschke.

Blume a Meschke vycházejí z toho, že na konci aktuálního obchodního roku 2017 vykáže společnost provozní zisk mírně nad vysokou úrovní loňského roku. To samé platí pro počet dodaných vozidel a výnosy z prodeje.

 
 

02.11.2017