DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Tiskové zprávy

Aktuální tiskové zprávy

Porsche představuje nejvýkonnější „devětsetjedenáctku“ všech dob

Porsche 911 GT2 RS se 700 k, pohonem zadních kol, závodním podvozkem a řízením zadních kol

Nejrychlejší a nejvýkonnější sériově vyráběná „devětsetjedenáctka“, nové Porsche 911 GT2 RS, slaví světovou premiéru na Festivalu rychlosti v Goodwoodu ve Velké Británii (30. června až 2. července). Srdcem vysokovýkonného sportovního vozu je „boxer“ se dvěma turbodmychadly a výkonem 515 kW (700 k). Dvoumístný vůz s hmotností pouhých 1470 kilogramů včetně plné palivové nádrže zrychlí z klidu na 100 km/h za 2,8 sekundy. Kupé s pohonem zadních kol dosahuje nejvyšší rychlosti 340 km/h. Nový model 911 GT2 RS, jehož poháněcí ústrojí je velmi úzce spjato s motoristickým sportem, předčí svého předchůdce s motorem 3,6 litru o 59 kW (80 k) a poskytuje maximální točivý moment 750 N.m (plus 50 N.m).

Základem nového motoru je šestiválec 3,8 litru, který je v modelu 911 Turbo S vyladěn na nejvyšší výkon 427 kW (580 k). Na zvýšení výkonu mají zásluhu větší turbodmychadla, která přivádějí do spalovacích prostorů ještě více vzduchu. Optimální chlazení při vysokém zatížení zajišťuje nový přídavný chladicí systém, u něhož jsou mezichladiče stlačovaného vzduchu při velmi vysokých teplotách ochlazovány rozstřikovanou vodou. Díky tomu klesá teplota nasávaného vzduchu při vysokých hodnotách plnicího tlaku, čímž je zaručena optimální výkonová charakteristika i za extrémních podmínek. Sedmistupňová dvouspojková převodovka PDK se specifickým nastavením pro verzi GT umožňuje u nového modelu GT2 RS přenos hnací síly bez přerušování jejího toku. Speciálně vyvinutá výfuková soustava je vyrobena z mimořádně lehkého titanu a má o sedm kilogramů nižší hmotnost než výfuková soustava modelu 911 Turbo. Kromě toho zajišťuje také jedinečný, emocionální zvuk.

Porsche Design slaví debut vysokovýkonného sportovního vozu speciální edicí hodinek. Chronograf 911 GT2 RS, inspirovaný světem motoristického sportu, zůstane vyhrazen majitelům těchto vozů, kteří si jej mohou objednávat výhradně společně s novou verzí GT od 30. června 2017 u autorizovaných prodejců Porsche.

Závodní podvozek pro suverénní dynamiku v zatáčkách

Sportovní disciplína se projevuje v každém detailu. Úrovně supersportovních vozů dosahují rychlosti, jimiž je model 911 GT2 RS schopen projíždět zatáčky díky dokonalému závodnímu podvozku s řízením zadních kol a ultravysokovýkonnými pneumatikami (UHP). Stejně jako všechny sportovní vozy GT disponuje i nová vrcholná verze speciálně nastaveným systémem PSM se sportovním režimem, který byl přizpůsoben optimální jízdní dynamice. Tvary a design jsou podřízeny požadavkům na aerodynamiku, což dokládají velké otvory pro přivádění i odvádění vzduchu společně s dominantním zadním spoilerem. Velká a široká kola (s pneumatikami rozměru 265/35 ZR 20 vpředu a 325/30 ZR 21 vzadu) zajišťují přenos mimořádně vysokých sil v podélném i příčném směru. Porsche 911 GT2 RS zpomaluje prostřednictvím brzdové soustavy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), která se dodává sériově. Blatníky vpředu, otvory pro odvádění vzduchu z podběhů kol, kryty vnějších zpětných zrcátek Sport Design, otvory pro přívod vzduchu v zadních bočních panelech a části zadní partie jsou stejně jako četné komponenty v interiéru vyrobeny z kompozitu, vyztuženého uhlíkovými vlákny. Také přední kapota je z důvodu maximální úspory hmotnosti z uhlíkového kompozitu, střecha v sériové výbavě z hořčíku. Oběma díly karoserie, přední kapotou a střechou, prochází široký podélný prolis.

Na přání dodávaný paket Weissach snižuje hmotnost o 30 kilogramů

Sportovní výkony lze vždy optimalizovat – a to i u modelu 911 GT2 RS. Inženýři Porsche za tím účelem sestavili paket Weissach, dodávaný na přání, který sníží hmotnost vozu o cca 30 kilogramů. Paket zahrnuje ještě více prvků z kompozitu, vyztuženého uhlíkovými vlákny, a titanu. Z uhlíkového kompozitu jsou vyrobeny například střecha, jakož i příčné zkrutné stabilizátory a některé závěsné prvky na obou nápravách. Kola z hořčíkové slitiny snižují jak pohotovostní hmotnost vozu, tak i neodpružené hmoty, a přispívají tak k ještě lepším jízdním vlastnostem. Vizuálním rozpoznávacím znakem je centrální ozdobný pruh v barvě karoserie na víku zavazadlového prostoru a střeše.

Interiér s vytříbenými sportovními doplňky

Sériové podobě interiéru modelu 911 GT2 RS dominují červená Alcantara, černá kůže a ozdobné prvky z uhlíkového kompozitu. Sportovně rychlé řazení usnadňují páčky manuálního režimu na sportovním volantu GT2 RS. Řidič a spolujezdec prožívají jízdní dynamiku sportovního vozu nejvyšší výkonové úrovně ve skořepinových sedadlech, vyrobených z uhlíkového kompozitu. Stejně jako ve všech ostatních verzích modelové řady 911 přebírá PCM (Porsche Communication Management) úkoly centrální jednotky pro ovládání audiosystému, navigačního a komunikačního systému. Součástí sériové výbavy je rovněž modul Connect Plus a aplikace Porsche Track Precision App, která umožňuje detailní zaznamenávání, zobrazování a analýzu provozních dat na chytrém telefonu.

Na přání dodávaný paket Chrono rozšiřuje funkce PCM o sportovní ukazatel, jehož prostřednictvím lze zobrazovat, ukládat a vyhodnocovat časy na kolo. Vůz je navíc vybaven stopkami na přístrojové desce s analogovým a digitálním ukazatelem. Paket Chrono pro model 911 GT2 RS kromě toho zahrnuje zařízení pro automatické spuštění měření času na kolo. Pomocí vnější značky na startovní/cílové rovince a s využitím aplikace Porsche Track Precision App lze precizně měřit časy na kolo.

Hodinky exkluzivně k vozu: Chronograf Porsche Design 911 GT2 RS

Pro zákazníky, kteří si objednají nové vrcholné sportovní kupé Porsche, vyvinulo oddělení Porsche Design společně s oddělením Porsche Motorsport chronograf 911 GT2 RS, který je vyhrazen exkluzivně pro řidiče modelu 911 GT2 RS. Srdcem chronografu je první hodinový strojek z vlastního vývoje oddělení Porsche Design, který si vyžádal tři roky intenzivní práce. Kalibr 01.200 disponuje funkcí flyback, můstkem soukolí s optimalizovaným rozložením působících sil a oficiálním certifikátem přesnosti COSC. Pouzdro je vyrobeno z lehkého titanu.

Funkce flyback, zvláštnost hodinek Porsche, je inspirována motoristickým sportem. Při měření po sobě jdoucích časových úseků se musí u běžných chronografů stisknout příslušná tlačítka třikrát: pro zastavení chronografu, jeho vynulování a opětovné spuštění měření. U chronografu s funkcí flyback probíhají tyto procesy automatizovaně v nejrychlejším sledu. Funkce zastavení a průběžný ukazatel času jsou vizuálně jasně odděleny žlutými značkami. Mnohé detaily hodinek jsou inspirovány novým sportovním vozem Porsche nejvyšší výkonové úrovně. Rotor pro natahování z wolframu napodobuje kolo modelu 911 GT2 RS. Číselník je vyroben z uhlíkového kompozitu. Grafické řešení ukazatele času odpovídá svým vzhledem panelu sdružených přístrojů a otáčkoměru. Porsche 911 GT2 RS a jeho hodinky lze objednávat výhradně u autorizovaných prodejců Porsche na celém světě. Vozidlo a hodinky budou vyrobeny podle individuálních přání zákazníka a dodány společně.

Ceny

Porsche 911 GT2 RS stojí v Německu od 285 220 EUR včetně daně z přidané hodnoty a specifické výbavy pro tento trh. Cena chronografu Porsche Design 911 GT2 RS činí 9450 EUR.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

03.07.2017