DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2017

911 pro silnici i závodní dráhu – nové Porsche 911 GT3

Světová premiéra v Ženevě: silnější atmosférický motor a závodní podvozek z motorsportu  

Porsche 911 GT3 nabízí stejné výkony podobné závodním vozům, systematicky odlehčenou konstrukci a bezprostřední zážitek z jízdy.  Nová generace radikální 911 slaví svoji premiéru na 87. mezinárodnímu autosalonu v Ženevě (od 7. do 19. března). Ještě intenzivněji je tak cítit spojení mezi každodenní jízdou a závodní dráhou. V srdci nejnovějšího přírůstku bije plochý šestiválec o objemu 4,0 litru. Extrémně vysokootáčkový atmosférický motor s 368 kW (500 k) je v podstatě stejný jako v čistě závodním voze 911 GT3 Cup. Nový design podvozku s aktivně řízenou zadní nápravou a systematicky odlehčenou konstrukcí je speciálně upraven tak, aby převáděl sílu motoru na mimořádnou dynamiku jízdy. Celý vůz byl vyvinut na stejném testovacím okruhu a vyrábí se na stejné výrobní lince jako závodní vozy Porsche.

Většina řidičů Porsche GT se se svým vozem ráda projede po okruhu. Právě tam si nová 911 GT3 přijde skutečně na své, a to díky poměru hmotnosti ku síle ve výši 3,88 kg/kW (2,86 kg/ k). Díky sedmistupňové dvouspojkové převodovce PDK (Porsche Doppelkupplung) ve standardu, která byla vyladěna speciálně pro použití ve vozech GT. Tento dvousedadlový vůz váží s plnou nádrží 1 430 kg a z 0 na 100 km/h dokáže zrychlit za 3,4 vteřiny. Může se pochlubit maximální rychlostí 318 km/h. Pro vyznavače čisté a ničím nerušené jízdy Porsche svou 911 GT3 nabízí také se šestistupňovou manuální převodovkou. Ta umožňuje výkonné 911 rozjet se z 0 na 100 km/h za 3,9 vteřin a dosáhnout maximální rychlosti 320 km/h.

Rychlý v zatáčkách, stabilní na rovině: tuhý podvozek s řízenou zadní nápravou

Podvozek nové 911 GT3 těží ze zkušeností, které Porsche má s automobilovými závody. Je nově vylepšen pro ještě lepší dynamiku jízdy. Nový dvousedadlový vůz sedí o zhruba 25 mm níže, než 911 Carrera S. Kromě ještě přesnější základní konstrukce se podvozek může pochlubit i mimořádnou ovladatelností, a to zejména díky aktivnímu řízení zadní nápravy. V závislosti na rychlosti se natáčí buď v opačném, nebo ve stejném směru jako přední kola a vylepšuje tak mrštnost i stabilitu vozu. Jízdní dynamiku vozu dále zlepšují dynamická motorová ložiska a samosvorný diferenciál.

Pokud jde o vzhled, nenechává 911 GT3 nikoho na pochybách o svém účelu. Dominantní zadní karbonové křídlo zdůrazňuje skutečnost, že formu sportovního vozu určuje jeho aerodynamika. Odlehčený předek a přední spoiler jsou optimalizovány pro ještě lepší proudění vzduchu. Zlepšení aerodynamických vlastností vozu jsou patrná také v odlehčené zádi s výdechovými otvory a novým difuzérem.

Interiér: mimořádný zážitek z mimořádné jízdy 

Interiér nového výkonného sportovního vozu je vybaven tak, aby odpovídal dojmům z jízdy z 911 GT3. Sportovní volant GT o průměru 360 mm je převzat z modelu 918 Spyder. Řidič i spolujezdec si mohou užívat dynamiku jízdy ve sportovních sedadlech Porsche Sports Plus se zvýšenými bočnicemi a mechanickým podélným posuvem. Výška sedadla a sklon opěradla se nastavují elektronicky. Vzhledem k tomu, že 911 GT3 je tradičně dvousedadlovým vozem, je prostor za sedadly v zadní části zakrytý.

Porsche 911 GT3 nabízí tři varianty sedadel: adaptivní sedadla Sports Plus s elektronickým ovládáním všech funkcí (18 poloh). Druhou možností jsou anatomická sportovní sedadla se sklopnými opěrkami, integrovanými bočními airbagy a manuálním podélným posuvem. A třetí variantou jsou plně anatomická sedadla vyrobená z lehkého plastu s uhlíkovým vláknem s karbonovým vzorem.

Aplikace Porsche Track Precision již ve standardu

Kromě systému Porsche Communication Management (PCM), jehož součástí je on-line navigační modul s informacemi o provozu v reálném čase, zahrnuje standardní výbava také modul Connect Plus a aplikaci Track Precision. Aplikace Track Precision umožňuje řidičům 911 GT3 zobrazovat, zaznamenávat a analyzovat podrobnosti o jízdě na svém chytrém telefonu.

Uvedení na trh a ceny

Nové Porsche 911 GT3 lze objednávat již nyní. Vůz bude uveden na český trh v druhé polovině letošního roku. Cena nového výkonného modelu 911 v Česku začíná na 4.235.141,82 Kč včetně DPH.

 

 

911 GT3: kombinovaná spotřeba paliva 12,7–12,9 l/100 km; emise CO2 288–290 g/km

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

07.03.2017