DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2016

Porsche otevírá značkovou výstavu Fascinující sportovní vozy

Premiéra 718 Boxster probíhá až do 12. června 2016 v Berlíně

 

Společnost Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, otevřela v Berlíně speciální výstavu „Fascinující sportovní vozy − The Future of Performance“. Expozici najdou návštěvníci v samém centru německé metropole v moderním výstavním fóru nesoucím název „DRIVE. Volkswagen Group Forum“, ležícím na rohu slavného bulváru Unter den Linden a Friedrichstrasse. Mezi sedmi vystavenými automobily, které fascinovaly v minulosti stejně jako v současnosti, je poprvé k vidění i nový model 718 Boxster, slavící tímto netradičním způsobem premiéru na německé domácí půdě.

„Je to poprvé, kdy dáváme automobilovým nadšencům v německém hlavním městě takovou možnost seznámit se s naší značkou,“ zdůraznil Achim Stejskal, vedoucí stuttgartského Muzea Porsche. „Návštěvníci se navíc mohou s naší vizí ,The Future of Performance’ seznámit interaktivně,“ řekl Stejskal. Na začátku expozice je návštěvník přivítán modelem 550 Spyder. Porsche jako světoznámý výrobce sportovních automobilů tímto vozem připomíná své začátky v motorsportu, které výrazně pomohly utvářet firemní DNA. Otevřený sportovní vůz s motorem uprostřed si získal renomé v padesátých letech díky úspěchům na závodních tratích. Naproti tomuto automobilu se nachází 918 Spyder, který naopak ukazuje, jaké geny budou formovat sportovní auta budoucnosti. Model 918 Spyder byl prvním vozem s mezinárodní homologací pro běžný silniční provoz, který dokázal prolomit hranici sedmi minut na kolo na slavné Severní smyčce okruhu Nürburgring, a to časem 6 minut 57 sekund. Přitom jde o automobil, s nímž můžete ve městě jezdit s nulovými emisemi a téměř neslyšně.

Prostřednictvím aktuálně nabízených modelů ukazuje Porsche na výstavě také své zaměření do budoucnosti. Premiéru zde totiž má zcela nový model 718 Boxster s motorem uprostřed, a to přesně po dvaceti letech od premiéry prvního vozu nesoucího název Boxster. Novinka navazuje na tradici čtyřválcových motorů s protilehlými válci typu boxer, které v původním typu 718 vyhrály mnohé závody v 50. a 60. letech, mimo jiné i legendární klání Targa Florio a Le Mans. Základem současného modelu je nově vyvinutý čtyřválcový motor typu boxer s přeplňováním. Vůz 718 Boxster vystavený v galerii DRIVE i díky němu vyvine z dvoulitrového objemu výkon 220 kW (300 k). Před uvedením na evropské trhy, které proběhne 30. dubna, má dvousedadlový otevřený vůz německou premiéru v Berlíně.

Od roku 1963 uvedlo Porsche na trh již sedm generací své řady 911, která je nejprodávanějším sportovním vozem na světě. I na tuto legendu se mohou její fanoušci v Berlíně těšit, vystaveny jsou nejnovější varianty 911 Carrera Coupé a 911 Carrera Cabriolet (991 II. genereace) poháněné přeplňovaným motorem s dvěma turbodmychadly. Díky této technologii dosahuje současná 911 Carrera nových špičkových parametrů jak v oblasti dynamiky, tak i úspornosti. Vnější tvary legendárního modelu stále přitahují pozornost, protože navazují na původní typ, ale současně mají ještě ostřejší linie. Na výstavě nechybí ani velmi výjimečná vrcholná sportovní verze: vůz Porsche 911 GT3 RS smazává rozdíl mezi sportovním a čistě závodním autem opět o něco více než v minulosti. Pod karoserií se skrývá maximum dostupných technologií přímo z okruhů, přitom jde však o vůz schválený pro běžný provoz.

Fanoušci motorsportu si v Berlíně také přijdou na své: čeká na ně závodní Porsche 919 Hybrid, které v sezoně 2015 dominovalo sérii FIA WEC (World Endurance Championship). Druhý rok po návratu značky do kategorie prototypů Le Mans LMP1 získaly vozy se startovními čísly 17, 18 a 19 tři nejdůležitější trofeje: pohár konstruktérů, titul pro nejlepšího jezdce a vítězství v Le Mans. V německém hlavním městě je k vidění i vítězný vůz, s nímž tovární posádka Porsche ve složení Earl Bamber, Nico Hülkenberg a Nick Tandy dojela vloni v Le Mans na prvním místě.

Těchto sedm automobilů doplňují v expozici „Fascination Sports Cars“ dále také technické modely a interaktivní ukázky. Například princip Porsche E-Performance zobrazují hologramy ve trojrozměrném zobrazení. Unikátní animace ve 3D připomínají důležité milníky: vozy Panamera S E-Hybrid, 918 Spyder a studii Mission E. Návštěvníci si také mohou v takzvaném „Connectivity Corner“, tedy speciálním odděleném koutku konektivity, sami vyzkoušet novou aplikaci Porsche Connect v modelu 718 Boxster. Na unikátním stole „Inspiration Table“ lze konfigurovat vozy a dozvědět se více o budoucích technologiích této značky. Na zájemce čeká rovněž model motoru současné 911 Turbo S, otáčející se o 360 stupňů. Soutěživé povahy si mohou v „DRIVE. Volkswagen Group Forum“ prověřit i svoji fyzičku: šest interaktivních expozicí umožňuje dobíjet energii na speciální „Performance Card“ a návštěvníci, kterým se podaří nabít „Performance“ na plných 100 procent, získají za odměnu malou pozornost. Na konci výstavy pak na fanoušky čeká model 911 Cabriolet, aby si v něm pořídili fotografii na památku.

Pro nejnáročnější příznivce, kteří chtějí mít zážitek s vozy Porsche ještě intenzivnější, je připravena k zapůjčení flotila současných modelů. Program „Porsche Drive“ nabízí  zájemcům možnost objevovat hlavní město Německa v autě podle vlastního výběru, například v Porsche 911, Boxster nebo Cayman. Nechat se fascinovat vozy Porsche mohou řidiči tak dlouho, jak si přejí, od hodiny až po týden. Zápůjčky, vyzvednutí i vrácení automobilů probíhá přímo v galerii „DRIVE. Volkswagen Group Forum“ v centru metropole. Bližší informace jsou dostupné na www.drive.porsche.com.

Expozice vozů Porsche se navíc stane součástí akce „Nachtschicht − Berlin Design Night“, která se koná 3. června. Berlínské agentury, studia, ateliéry a showroomy během večera umožní zájemcům pohled do svého zákulisí až do půlnoci. V galerii DRIVE budou svoji kreativní práci prezentovat designéři značky Porsche.

„DRIVE. Volkwagen Group Forum“ slouží v Berlíně jako komunikační platforma pro celý koncern. Od roku 2015 zde, přímo v centru německé metropole, prezentuje Volkswagen Group všechny své automobilky. V expozicích se střídají značky a specificky zaměřené výstavy, a centrum DRIVE tak představuje možnost nejen ukázat různá témata mobility v rámci koncernu, ale také vlastní expozici spojit s pestrým doprovodným programem. Fórum DRIVE je otevřeno každý den od 10 do 20 hodin, vstupné je zdarma. Více informací najdete na www.drive-volkswagen-group.com.

Modelová řada Porsche 911: kombinovaná spotřeba paliva 12,7–8,2 l/100 km, emise CO2 296–191 g/km, energetická třída G–F

Modelová řada Porsche Boxster: kombinovaná spotřeba paliva 9,0–7,9 l/100 km, emise CO2 211–183 g/km, energetická třída G–F

Porsche 918 Spyder: kombinovaná spotřeba paliva 3,1–3,0 l/100 km, kombinovaná spotřeba elektrické energie 12,7 kWh/100 km, kombinované emise CO2 72–70 g/km, energetická třída A+

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

18.03.2016