DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2015

Porsche 919 Hybrid v Le Mans a WEC

Společnost Porsche Inter Auto CZ, oznamuje plány s nasazením letošní evoluce závodního vozu Porsche 919 Hybrid v Le Mans a seriálu vytrvalostních závodů WEC.

Po premiérovém vítězství v poslední závodě sezóny 2014 v Brazílii jsou cílem Porsche 919 Hybrid ve FIA World Endurance Championship (WEC) 2015 další umístění na stupních vítězů. Automobilka tyto plány oznámila na výroční tiskové konferenci organizátora závodu 24h Le Mans, Automobile Club de l’Ouest (ACO), v Paříži. Aby dosáhla těchto cílů, byl vůz 919 Hybrid v mnoha ohledech výrazně vylepšen.

Letos Porsche do závodu 24h v Le Mans 13. až 14. června nasadí třetí prototyp, stejně jako 2. května do předcházejícího podniku šampionátu, 6h ve Spa-Francorchamps. Porsche v Paříži oznámilo jména dalších jezdců, kteří budou třetí vůz řídit společně s Nicem Hülkenbergem (27 let, Německo), jehož účast byla oznámena na konci roku 2014. Společnost vybrala Earla Bambera (24 let, Nový Zéland) a Nicka Tandyho (30 let, Velká Británie). Bamber i Tandy budou testovat 919 Hybrid a zůstávají aktivními továrními piloty Porsche v kategorii GT.

Wolfgang Hatz, člen představenstva Porsche AG pro výzkum a vývoj a rovněž zodpovědný za motorsport, okomentoval očekávání před tiskovou konferencí: „Nejdůležitějším cílem programu LMP1 je výzkum a vývoj budoucích technologií pro naše sériové vozy. Pro Porsche jako výrobce sportovních vozů je vždy krédem spojení maximální sportovnosti s maximální možnou hospodárností. Revoluční předpisy WEC ohledně spotřeby paliva vytvořily pro takový výzkum ideální prostředí. V roce 2014 jsme v 919 Hybrid představili velice odvážný koncept pohonu, který se okamžitě osvědčil. To nám dovolilo, aby druhá generace byla rozsáhlou evolucí a nikoli zcela nově vyvinutým vozem. Letos chceme závodit s vozem schopným vítězit.“

V roce 2014, kdy bylo Porsche 919 Hybrid poprvé nasazeno do závodu a zúčastnilo se osmi podniků mistrovství světa, získal Porsche Team šest umístění na stupních vítězů – včetně premiérového vítězství v posledním závodě sezóny v Brazílii.

Během tiskové konference v Paříži ACO potvrdilo požadovaná startovní čísla pro Porsche 919 Hybrid. Trio Timo Bernhard (33 let, Německo), Brendon Hartley (25 let, Nový Zéland) a Mark Webber (38 let, Austrálie) dostalo startovní číslo 17. Číslo 18 stejně jako v loňském roce zůstává posádce ve složení Romain Dumas (37 let, Francie), Neel Jani (31 let, Švýcarsko) a Marc Lieb (34 let, Německo). Třetí vůz s posádkou Nico Hülkenberg, Earl Bamber a Nick Tandy bude ve Spa-Francorchamps a v Le Mans závodit se startovním číslem 19.

Fritz Enzinger, viceprezident LMP1, vysvětloval: „Je pochopitelné, že každý z těchto jezdců je rychlý a chytrý. Ale ve WEC, a speciálně v Le Mans, musíte brát v potaz další kvality. Schopnosti zůstat stále soustředěný a podávat vyrovnané výkony jsou pro vytrvalostní závody nepostradatelné. Dalším faktorem je týmový duch a umění zapadnout do týmu. Tento sport není pro sólisty. Každý jezdec musí vždy myslet na své týmové kolegy, protože rychlost každého z nich je tím, co nakonec dělá výsledek Porsche Teamu. Také hluboké pochopení a přemýšlení při předjíždění pomalejších vozů jsou požadovanými vlastnostmi. Ani tohle není nic pro egocentriky. Jezdci musí vidět vše v širších souvislostech. Ve všech ohledech naší jezdecké sestavě plně důvěřuji.“

Šéf týmu Andreas Seidl dodává: „Jsme opravdu rádi, že můžeme teprve v naší druhé sezóně nasadit třetí vůz. To opět ukazuje, jak silně si automobilka stojí za programem LMP1. Současně čelíme logistické výzvě a musíme respektovat vše, co obnáší nasazení těchto tří komplexních prototypů a starání se o devět jezdců ve Spa-Francorchamps a Le Mans. I z tohoto důvodu bylo důležité ponechat osvědčené posádky z loňské sezóny beze změny. Tato šestice se navzájem velice dobře zná a zná všechny tratě kalendáře WEC. V roce 2014 byl celý tým nováčkem. Nyní můžeme stavět na zkušenostech a naše cíle jsou ambicióznější. Pro Nica Hülkenberga a Earla Bambera bude Le Mans novým teritoriem a my je budeme ze všech sil podporovat.“

Evoluční Porsche 919 Hybrid bude oficiálně představeno 26. března na okruhu Paul Ricard v jižní Francii. V následujících dvou dnech bude k vidění první společné testování celého startovního pole WEC 2015, kterému se říká prolog. Porsche je natěšené na první setkání s továrními vozy konkurence.

 
[+]
[x]
 

10.02.2015