DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2013

Porsche se vrací do vrcholného světa motorsportu: První úspěšná jízda nového závodního prototypu Porsche LMP1

Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce a prodejce vozů Porsche v České republice, informuje o první úspěšné jízdě nového závodního prototypu Porsche LMP1, který bude od roku 2014 závodit ve světovém šampionátu vytrvalostních závodů World Endurance Championship – WEC a pojede též v závodě 24 hodin Le Mans.

Závodní vůz LMP1 úspěšně prošel prvními reálnými testy na trati Porsche ve Weissachu. Během tohoto prvního testu, který sledovali členové představenstva společnosti, seděl za volantem tovární testovací jezdec Timo Bernhard.

Prototyp speciálu v kategorii LMP1 absolvoval svá první kola na závodním okruhu o několik týdnů dříve, než se původně plánovalo. „Jsme v časovém předstihu,“ vysvětluje Fritz Enzinger, vedoucí projektu LMP1. „Náš nově vytvořený tým pracoval s obrovským nasazením, abychom tento mimořádně komplexní vůz dostali na závodní trať tak rychle, jak je to jen možné. To pro nás znamená několik týdnů navíc pro více testování a další vývoj. Od roku 2014 jsou předpisy zaměřené zejména na hospodárnost. To pro inženýry znamená, že se musejí vypořádat se zcela novými výzvami.“

Od rozhodnutí z poloviny roku 2011, že se Porsche vrátí s vozem LMP1 do vrcholného světa motorsportu, došlo ke značnému rozvoji závodního oddělení ve Weissachu. Byla postavena dílna a administrativní budova, jež pojmou zhruba 200 zaměstnanců, kteří mají na starosti vývoj, výrobu a zázemí automobilu LMP1. Od sezóny 2014 bude mít tento závodní vůz svůj domov právě ve Weissachu.

„Byl jsem součástí týmu, který nový vůz vyvíjí od počátku tohoto projektu,“ říká Timo Bernhard. „Jsem hrdý na to, že jsem byl první, kdo s tímto vozem mohl absolvovat první zatáčky. Již nyní tento vůz působí skvěle. Těším se na jeho další testování, které bude probíhat v následujících týdnech a měsících za účasti mého kamaráda Romaina Dumase.“ Bernhard (32) a Dumas (35) budou prvními jezdci projektu LMP1, kteří absolvují většinu testování na mnoha mezinárodních závodních okruzích.

„Během vývoje nového závodního prototypu LMP1 jsme museli řešit stejné výzvy jako při vývoji silničních sériových vozů,“ říká Wolfgang Hatz, člen představenstva odpovědný za výzkum a vývoj u Porsche AG. „Naším cílem bylo dosáhnout nejlepší možné hospodárnosti bez kompromisů na straně výkonnosti.“

Mathias Müller, předseda představenstva Porsche AG, vysvětluje přínosy, které zákazníci získají vývojem špičkového závodního stroje. „Při vývoji prototypu LMP1, který se dnes ukázal na trati zde ve Weissachu, začali inženýři pracovat s čistým listem papíru. V rámci daných předpisů mohli používat mnoho nových technologií a přístupů, které budou v budoucnu přínosem pro zákazníky našich silničních vozů. Ostatně, v každém Porsche je kus závodního vozu.“

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

13.06.2013