DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Archiv 2013

Porsche 911 Turbo nastavuje nová měřítka v oblasti dynamiky a spotřeby paliva

Modelová ofenziva Porsche dosahuje v roce výročí modelu 911 nových výšin. Sportovní ikona, model 911, byla poprvé představena světu na frankfurtském autosalonu před 50 lety. O pouhých deset let později byl na stejném místě k vidění první prototyp modelu Porsche 911 Turbo. Nyní ke 40. narozeninám, prezentuje automobilka Porsche novou generaci modelů 911 Turbo a Turbo S, které se právem nazývají technologickým a dynamickým vrcholem řady 911. Novinky uvede na český trh společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce a prodejce vozů Porsche v ČR, v září 2013.

Nový pohon všech kol, aktivní řízení zadní nápravy, adaptivní aerodynamika, LED přední světlomety a plochý šestiválec s výkonem až 560 koní a dvojitým přeplňováním jsou věci, které jen podtrhují rozmanitost rolí, pro něž může být 911 Turbo použito: ať už jako okruhový závodní stroj, automobil pro každodenní ježdění, nebo jako technologická platforma.

Zásadní úlohu hraje také použití nové, lehké karoserie s prodlouženým rozvorem o 100 mm a větších 20palcových kol. Pro řadu 911 Turbo byl také poprvé použit systém aktivních stabilizátorů PDCC, který dále zvyšuje výkonnost vozu. Pro model 911 Turbo S je tento prvek součástí standardní výbavy, stejně jako paket Sport Chrono Plus, aktivní uložení motoru a keramické brzdy PCCB; pro model 911 Turbo jsou tyto součásti připraveny v rámci výbavy na přání.

Více síly a spotřeba paliva snížená o 16 procent
Důležitými partnery v oblasti pohonného ústrojí je pokročilý motor s novým systémem pohonu všech kol PTM. Přeplňovaný šestiválcový motor o objemu 3,8 litru s přímým vstřikováním paliva produkuje 520 koní (383 kW) v modelu 911 Turbo a 560 koní (412 kW) v modelu Turbo S. Porsche pokračuje v jedinečném použití dvojice turbodmychadel s variabilní geometrií lopatek pro zážehový motor. Točivý moment je přenášen pomocí sedmistupňové dvouspojkové převodovky (PDK), která umožňuje častější využití funkce start/stop. Společně s novým systémem řízení teploty a převodovkou PDK se podařilo snížit spotřebu paliva v evropském cyklu NEFZ až o 16 procent na 9,7 l/100 km, přičemž tato hodnota platí pro obě verze.

Nový pohon všech kol s elektrohydraulickým ovládáním
Pro ještě rychlejší a preciznější rozdělení točivého momentu mezi obě nápravy Porsche vyvinulo nový systém pohonu všech kol (PTM) s elektronicky ovládanou vícelamelovou spojkou. Systém je vybaven novým vodním chlazením, takže k předním kolům se v případě potřeby dostane ještě více točivého momentu. Optimalizovaná souhra motoru, převodovky a pohonu všech kol vrcholné 911 přináší nové dynamické schopnosti. Model 911 Turbo s na přáním dodávaným paketem Sport Chrono Plus zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,2 s, což je dokonce o jednu desetinu lepší hodnota, než jakou nabídla odcházející 911 Turbo S. Nová 911 Turbo S zvládne sprint na 100 km/h za pouhé 3,1 s. Maximální rychlost vozu dosahuje 318 km/h.

Nejširší ze všech 911
Dva nové vrcholné modely předvádějí své schopnosti i vizuálně více než kdy předtím. Charakteristické, velkoryse rozšířené zadní blatníky nové generace 911 Turbo jsou o 28 mm širší než u 911 Carrera 4 – mezi C sloupkem a vnější hranou karoserie najdete téměř rovnou plochu o šířce lidské ruky. Mezi další zvláštnosti patří dvoubarevně lakovaná kovaná 20palcová kola – na modelu 911 Turbo S mají dokonce centrální jištění. Turbo S se představuje s novými LED předními světlomety se čtyřbodovými světly pro denní svícení a ovládáním dálkových světel pomocí kamerového systému, které je pro model 911 Turbo dodávané na přání.

Řízení zadní nápravy trvale zlepšuje ovladatelnost
Představení řízení zadní nápravy pro modely Turbo nesmírně zvyšuje schopnosti dvou nejvýkonnějších sportovních vozů značky jak při okruhovém závodění, tak v každodenním provozu. Systém se skládá ze dvou elektromechanických aktivních členů namísto běžných pevných ramen u zavěšení pravého i levého kola. Zadní kola se mohou podle rychlosti jízdy natáčet až do úhlu 2,8 stupně. V rychlostech do 50 km/h, když jsou přední kola natočena, systém zareaguje a zadní kola natočí do opačného směru. To vyvolá efekt, jako kdyby se zkrátil rozvor o 250 mm, což dodává modelu 911 Turbo bezkonkurenční schopnosti v zatáčkách. Systém dovolí vozu rychlejší zatáčení a dynamičtější zpětnou vazbu řízení. Další výhodou je značně jednodušší manévrování při parkování. V rychlostech nad 80 km/h systém zadní kola natáčí ve stejném směru jako přední. Tím se virtuálně prodlouží rozvor o výrazných 500 mm a vůz získá obrovskou stabilitu, zejména ve vysokých rychlostech. Současně dojde po pohybu volantu k rychlejšímu vytvoření bočních sil na zadní nápravě, což je důsledkem spontánnějších a harmoničtějších reakcí na zásahy do řízení.

Aktivní aerodynamika zlepšuje účinnost a výkon
Porsche pro novou 911 Turbo poprvé představuje systém aktivní aerodynamiky. Ta sestává z robustního aktivního třípolohového předního spoileru, jehož segmenty mohou být pneumaticky prodlouženy, a vysouvacího zadního křídla se třemi polohami nastavení. Díky těmto prvkům je možné upravit aerodynamiku modelu 911 Turbo tak, aby splnila řidičova očekávání: buď pro optimální účinnost, nebo dynamický výkon. V pozici zaměřené na výkon jsou všechny segmenty předního spoileru plně rozvinuty a generují značnou přítlačnou sílu na přední nápravu. K tomu se přidává i zadní křídlo, vysunuté do maximální výšky, čímž je dosaženo většího přítlaku na zadní nápravě. Pouze zásluhou tohoto nastavení je možné zlepšit čas průjezdu Severní smyčkou Nürburgringu až o dvě sekundy.

Nový interiér plný high-end prvků výbavy
Interiér v obou modelech 911 Turbo byl kompletně přepracován a vychází z řešení použitého v modelech 911 Carrera. Model S je velmi dobře vybaven, nabízí například exkluzivní čalounění v kombinaci černá/červená Carrera a sportovní sedadla s pamětí, nastavitelná v 18 směrech. Opěrky sedadel jsou navíc prošívány dvojitými švy a obsahují různé elementy imitující karbon. Stejně jako u předchozího modelu, i zde se o kvalitní zvuk stará sériově dodávaný systém Bose, ale poprvé je v nabídce výbavy na přání systém Burmester. Mezi další novinky patří aktivní tempomat, kamerový systém pro čtení dopravních značek či rozpoznávání rychlostních omezení.

Nové Porsche 911 Turbo má určenu cenu 4 448 000 Kč a verze Turbo S bude k dostání za cenu 5 353 000 včetně DPH.

Speciální stránka modelu 911 Turbo.

 

Uvedena cena je pouze informativní, počítaná kurzem 1EUR/26,5 CZK. Konečné prodejní ceny pro zákazníky se budou odvíjet od aktuálního kurzu CZK / EURO devizy u České národní banky v den fakturace vozu.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

03.05.2013