Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Modely
Porsche - Macan Models

Macan GTS

Cena
Když se řekne Macan.
Dokázali jsme, že si nenecháme nic nařizovat. Nejdeme s proudem. Píšeme si raději svou vlastní dobrodružnou historii sami. To platí i pro kompaktní SUV, neodolatelné spojení sportovního ducha, designu i praktičnosti: Macan.
Design
Estetika není jen vnější nátěr. Vždy odráží osobnost.

360°

Zažijte
Abspielen
Zažijte
Abspielen
Zažijte
Zažijte
Porsche Macan Turbo
Macan Turbo
Od 2 613 000 Kč vč. DPH

Technické údaje

WLTP*
11,8 – 11,3
l/100 km
268 – 255
g/km
280 kW/380 k Výkon (kW)/výkon (k)
4,9 s Zrychlení 0–100 km/h
4,7 s Zrychlení 0–100 km/h se sadou Sport Chrono
261 km/h Maximální rychlost
1 926 mm Šířka
4 686 mm Délka

Spotřeba/Emise WLTP*

Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)

11,8 - 11,3

Emise CO2 v g/km (kombinované)

268 - 255

Třída energetické účinnosti

G

Emisní norma

Euro 6d-ISC-FCM

Pohon

Umístění motoru

Motor vpředu

Počet válců

6

Druh paliva

Natural 98

Vrtání

84,5 mm

Zdvih

86,0 mm

Zdvihový objem

2 894 cm³

Výkon (kW)

280 kW

Výkon (k)

380 k

Maximální točivý moment

520 Nm

Rozsah otáček pro maximální výkon

5 200 - 6 700 ot/min

Rozsah otáček pro maximální točivý moment

1 750 - 5 000 r/min

Přenos síly

Druh pohonu

Porsche Traction Management (PTM): aktivní pohon všech kol s elektronicky řízenou, lamelovou spojkou a s automatickou uzávěrkou diferenciálu (ABD) a protiprokluzovým systémem

Automatická převodovka

7stupňová automatizovaná dvouspojková převodovka Porsche (PDK) s manuálním řazením pomocí pádel na volantu, automatickým režimem a doporučením správného rychlostního stupně pro optimální spotřebu paliva při manuálním řazení

Podvozek

Přední náprava

Náprava s dvojitými příčnými rameny, nezávislé zavěšení kol

Zadní náprava

Samořídící lichoběžníková náprava

Brzdová soustava

6pístové hliníkové jednolité pevné brzdové třmeny vpředu, kombinované plovoucí třmeny vzadu, brzdové kotouče vnitřně chlazené vzduchem s průměrem 360 mm vpředu, 330 mm vzadu

Řízení

Posilovač řízení, elektromechanický

Systém stability

Porsche Stability Management (PSM) s ABS, ASR, ABD, MSR a řízením stability přívěsu

Přední kola

9Jx20 ET26

Přední pneumatiky

265/45 R20 104Y

Zadní kola

10Jx20 ET19

Zadní pneumatiky

295/40 R20 106Y

Jízdní výkony

Nejvyšší rychlost

261 km/h

Zrychlení 0–100 km/h

4,9 s

Zrychlení 0–160 km/h

11,6 s

Zrychlení 0–100 km/h

19,5 s

Zrychlení 0–100 km/h se sadou Sport Chrono

4,7 s

Zrychlení 0–160 km/h se sadou Sport Chrono

11,4 s

Zrychlení 0–200 km/h se sadou Sport Chrono

4,7 s

Zrychlení 0–160 km/h

19,3 s

Průběžné zrychlení (80–120 km/h)

3,3 s

Vlastnosti v terénu

Max. brodivost (ocelové odpružení)

285 mm

Přechodový úhel – ocelové odpružení

15,7 °

Max. světlá výška (ocelové odpružení)

190 mm

Max. světlá výška (vzduchové odpružení, běžná jízdní výška)

180 mm

Nájezdový úhel přední/zadní (ocelové odpružení)

21,5 - 22,1 °

Karoserie

Délka

4 686 mm

Šířka (bez sklopených vnějších zpětných zrcátek)

2 098 mm

Šířka

1 926 mm

Výška

1 609 mm

Součinitel odporu vzduchu (cW)

0,36 cW

Rozvor

2 807 mm

Rozchod vpředu

1 650 mm

Rozchod vzadu

1 658 mm

Pohotovostní hmotnost dle DIN

1 910 kg

Vlastní hmotnost dle směrnice EU

1 985 kg

Příp. celková hmotnost

2 580 kg

Příp. užitečné zatížení

670 kg

Maximální přípustné zatížení střechy se systémem střešního nosiče Porsche

75 kg

Plnicí množství

Objem zavazadlového prostoru se sklopenými zadními sedadly

1 503 l

Objem úložného prostoru vzadu

488 l

Objem palivové nádrže (objem k doplnění)

65 l

Servis a záruka

Záruka na nový vůz

2 roky bez omezení kilometrů

Interval hlavní servisní prohlídky

po 60 000 km

Záruka na lak

3 roky

Záruka na prorezavění karosérie

12 let

Konfigurátor

Porovnání

Highlights

Design exteriéru
Design exteriéru

Celkový dynamický vzhled okamžitě prozradí sportovní charakter vozu. Změny na zadní části posilují dojem síly. Typický pás zadních světel je na silnici jednoznačným potvrzením přítomnosti Porsche – nyní s další výraznou tečkou za podpisem. Nová 4-bodová brzdová světla pás doplňují nejen funkčně, ale i opticky.

Široké partie nad zadními koly připomínají model 911. I vizuálně potvrzují, že postavení nového vozu Macan je neotřesitelné.

I boční linie jsou typické pro dílnu Porsche. Zdá se, jako by vůz napínal svaly – tak vypadá šelma připravená ke skoku. Linie střechy se výrazně snižuje směrem dozadu, podobně jako u coupé. Výsledkem je obrys typický pro sportovní vozy s vysokou aerodynamickou kvalitou. Naši designéři tomu říkají Porsche Flyline.

Design interiéru
Design interiéru

Na cestách vás může potkat cokoli. Vždycky si proto musíte zachovat dokonalý přehled i nadhled. Sportovní přední sedadla nabízejí typický pocit: sedíte sice o něco výše nad silnicí, ale zároveň jste s ní ještě více propojeni.

Jako konstruktéři sportovních vozů víme: řidič a vůz musí tvořit jeden celek. V Macanu nemůžete jen tak sedět – díky jeho designu se stáváte jeho součástí.

Trojrozměrné uspořádání ovládacích prvků propůjčuje interiéru charakter kokpitu v letadle. Vzdálenost od standardního multifunkčního volantu k páce dvouspojkové převodovky Porsche i ostatním životně důležitým funkcím vozu je díky mírně směrem dopředu stoupající středové konzole charakteristické pro sportovní vozy mimořádně krátká. Zámek zapalování se nachází – opět typické pro Porsche – vlevo.

A teď něco, na co jsme mimořádně pyšní: nový dotykový displej 10,9“ v Porsche Communication Management (PCM). Změnili jsme jeho vzhled a kromě toho dnes nabízí rozlišení Full-HD a úvodní obrazovku, kterou můžete přizpůsobit svým osobním potřebám. Nové intuitivní menu poskytuje ještě rychlejší přístup ke všem důležitým funkcím.

Výkon a ovladatelnost
Výkon a ovladatelnost

Už dávno nejde jenom o pohyb. Jen proto nejezdíme. Cesta z A do B může skrývat mnohá překvapení. Chceme si je užít. Chceme v každém okamžiku cítit, že náš život je dynamický. Na silnici. V našem sportovním voze.

K tomu potřebujeme absolutní výkon. Takový, jaký očekáváme od skutečně sportovního vozu.

Porsche ale přináší víc než pouhou sílu. Například aktivní pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM): Trakce, bezpečná jízda, vynikající chování při jízdě v zatáčkách, perfektní ovladatelnost – to všechno jsou zřetelné doklady tradičních dovedností odborníků pracujících pro Porsche.

A co pohodlí? Ani na to jsme nezapomněli. Díky volitelnému vzduchovému odpružení budete vždy maximálně spokojeni – ať už vaše cesta povede kudykoli. Porsche Active Suspension Management (PASM) navíc aktivně a průběžně reguluje sílu tlumičů. Pro každé jednotlivé kolo. Výsledek? Ještě dokonalejší komfort, ještě lepší sportovní zážitky – pro řidiče i spolujezdce.

Komfort
Komfort

Řídit sportovní vůz je intenzivní zážitek, který vnímáme všemi smysly. Endorfiny však neuvolňuje jen síla a adrenalin. Pocit štěstí vás zaplaví již při nahlédnutí do interiéru nového modelu Macan.

Například mimořádně kvalitní kožená výbava, kterou si můžete pro váš vůz objednat. Nebo nakloněná středová konzole vedle volitelného multifunkčního sportovního volantu GT, který zvyšuje pocit sounáležitosti s vozem.

I sluch si přijde na své: sportovní výfukový systém dodá typickému hlasu Porsche ještě jadrnější výraz. Ale jsou i jiné sluchové zážitky: pro modely Macan si můžete vybrat BOSE® Surround Sound-System nebo Burmester® High-End Surround Sound-System.

A kdyby se vám snad úžasem zatočila hlava, pomůže vám vrátit rovnováhu standardní 3-zónová automatická klimatizace, která patří k sériovému vybavení. Přidali jsme ještě volitelný ionizátor, který ještě zlepší kvalitu vzduchu a zvýší pocit pohody.

Porsche Connect
Porsche Connect

Život přináší stále něco nového a vzrušujícího. Jsme neustále v pohybu. Zajímá nás všechno, co se kolem nás děje. Abyste všechny události a informace měli na dosah, připravili jsme pro vás nový dotykový displej 10,9“ s rozlišením Full-HD. Úvodní obrazovku si můžete upravit podle vlastního uvážení, systém má intuitivní ovládání.

Standardní součástí je navigační systém on-line, který vás bezpečně a rychle zavede na místa nových zážitků. Connect Plus vás přitom podpoří aktuálními dopravními informacemi a aktualizací map on-line. Vyhledejte si v Porsche Connect App svůj cíl, zadejte ho do paměti svého vozu Macan a hned si vyhledejte volné parkoviště, abyste na místě neztráceli čas.

Máte před sebou dlouhou cestu? Zpříjemní vám ji vlastní soundtrack: máte přece k dispozici funkci Musik-Streaming z Porsche Connect App.

Macan GTS
Macan GTS
Pohon
Macan GTS WLTP*
11,8 – 11,3
l/100 km
268 – 255
g/km
Lásku k adrenalinu podporuje v novém voze Macan GTS motor V6 se dvěma turbodmychadly o objemu 2,9 litrů s výkonem 280 kW (380 k). To je o 20 k více než u předchozího modelu. Dva turbokompresory na výfukové plyny, uspořádané ve schématu Central Turbo Layout, zajišťují spontánní odezvu. Maximální točivý moment je 520 Nm.
Aktivní pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM) poskytuje trakci, bezpečnost jízdy, vynikající zatáčivost vozidla a také výborné ovládání.

Podvozek

Intenzivní kontakt se silnicí? Nutný. S podvozkem Porsche Active Suspension Management (PASM) ve standardní výbavě je nový model Macan GTS posazen o 15 mm níže a nechá Vás pocítit asfalt. Nestačí? Vzduchové odpružení za příplatek vč. PASM s regulací světlé výšky a výškovým nastavením sjednocuje protiklady nejvyššího komfortu jízdy a enormně sportovního charakteru: Váš nový Macan GTS je ještě o 10 mm níže a nabízí ještě sportovnější vyladění.
Ještě stále to nestačí? Systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) za příplatek zvyšuje dynamiku a stabilitu jízdy. A cílenými brzdnými zásahy na pravém, resp. levém zadním kole zvyšuje radost ze zatáček.

Design exteriéru

Nejdříve zhluboka nadechnout. To je sám o sobě princip ztvárnění: do oka okamžitě padne přední část s velkými chladicími otvory. Se sadou SportDesign získávají mřížka přívodu vzduchu a markantní airblade černý matný povrch. Celkově se příď jeví sportovně široká, těsně u vozovky. Tónované hlavní světlomety LED ve standardní výbavě vč. systému Porsche Dynamic Light System (PDLS) poskytují optimální osvětlení jízdního pruhu a zatáček.
Boční lišty typické pro Macan jsou lakovány matnou černou barvou a opatřeny nápisem „GTS“ ve vysokém lesku. Designová kola RS Spyder s rozměrem 20 palců v černé barvě (hedvábně lesklé) jsou standardní výbavou – a jsou připravena na vše, na co se chystáte.
Pokud hledáte brzdný výkon se stejnou náruživostí jako je Vaše touha po dobrodružství: povrch brzd Porsche Surface Coated Brake (PSCB) za příplatek je z karbidu wolframu. Pro konstantně vysoké brzdné výkony, i při nepřetržitém provozu.
Nakonec vytrénovaná záď: s průběžným pásem zadních světel, trojrozměrnými, tónovanými světly zpátečky LED se 4bodovými brzdovými světly, sportovní černou zadní částí s difuzorem – a sportovními koncovkami výfuku. Být tiše? Dnes ne.

Design interiéru

Někteří se nechají pohánět. Jiní pohánějí raději sami. A v čem to jde lépe, než ve sportovních sedadlech GTS, ve kterých by jen tak sedět byl nejvyšší trest?
Také v dalších ohledech je v interiéru s typickým charakterem kokpitu vše založeno na tom, abyste se mohli pustit do dalšího dobrodružství intenzivně a zároveň s kontrolou. Multifunkční sportovní volant GT za příplatek dává obzvláště sportovní odezvu. Je dimenzován jako snadno ovladatelný a odkazuje svým designem na motoristické sportovní geny Porsche. V kombinaci se sadou Sport Chrono za příplatek je navíc přímo na volantu přepínač režimů: prostřednictvím různých jízdních režimů si můžete dávkovat radost z jízdy zcela podle svého přání.
A materiály? Sportovní, elegantní, drsné: Alcantara® na středních zónách sedadel, opěrkách rukou ve dveřích a středové konzole. Sada kůže v interiéru ve standardní výbavě je doplněna dekory v černém kartáčovaném hliníku. Nápis „GTS“ zdůrazňuje, že tento model nese svůj vlastní rukopis: na otáčkoměru, na lištách ve vstupních dveřích a na opěrkách hlavy předních sedadel a vnějších zadních sedadel.
Neděláme žádné kompromisy.
Zvolili jsme maximum.
1 503 l
Objem zavazadlového prostoru se sklopenými sedadly

Barvy a kola