Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Modely
Vše
SUV
Coupé
Cayenne
250 kW/340 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
6,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
245 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,5 – 11,5
l/100 km
283 – 259
g/km
Cayenne Coupé
250 kW/340 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
6,0 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
243 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,5 – 11,6
l/100 km
283 – 263
g/km
Cayenne E-Hybrid
340 kW/462 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
5,0 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
253 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
3,7 – 3,1
l/100 km
83 – 71
g/km
26,5 – 25,1
kWh/100 km
Cayenne E-Hybrid Coupé
340 kW/462 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
5,1 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
253 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
3,7 – 3,2
l/100 km
85 – 73
g/km
26,5 – 25,4
kWh/100 km
Cayenne S
324 kW/440 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
5,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
265 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,9 – 11,8
l/100 km
292 – 268
g/km
Cayenne S Coupé
324 kW/440 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
5,0 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
263 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
12,9 – 12,0
l/100 km
292 – 271
g/km
Cayenne GTS
338 kW/460 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
270 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
14,1 – 13,3
l/100 km
319 – 301
g/km
Cayenne GTS Coupé
338 kW/460 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
270 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
14,0 – 13,3
l/100 km
318 – 302
g/km
Cayenne Turbo
404 kW/550 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,1 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
286 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 305
g/km
Cayenne Turbo Coupé
404 kW/550 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
286 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 307
g/km
Cayenne Turbo S E-Hybrid
500 kW/680 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
295 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
500 kW/680 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
295 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
4,1 – 3,8
l/100 km
92 – 87
g/km
25,9 – 25,4
kWh/100 km
Nové
Cayenne Turbo GT
471 kW/640 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,3 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
300 km/h
Maximální rychlost
Zpět na začátek
Nový Cayenne Turbo GT.
Na startovním roštu modelové řady Cayenne je nyní obsazeno další místo. Porsche Cayenne Turbo GT zaujme svým enormním výkonem a precizní dynamikou – má všechny předpoklady, aby byl od začátku v čele startovního pole.

Koncept Cayenne.
Cayenne a Cayenne Coupé: oba modely zaujmou svým výrazným vzhledem a impozantním výkonem; navíc mohou být vybaveny až pěti místy k sezení. Je pouze otázkou Vašeho osobního vkusu, zda se společně s přáteli vydáte na další dobrodružství raději v modelu Cayenne nebo v ikonické linii Coupé. Oba naše největší modely však mají jedno společné: Tak, jako každé Porsche, to jsou především sportovní vozy.

360° Exteriér.

Design.
Všechny nás spojuje vášeň pro sportovní vozy. Ta se probouzí ještě předtím, než nastartujeme motor – při prvním pohledu na dynamické proporce modelů Cayenne, které nezaměnitelně prozrazují DNA vozů Porsche. A jakmile nastoupíme, všemi smysly vnímáme atmosféru automobilového sportu, mimo jiné díky vysoce kvalitní sériové výbavě.
Více o designu
Design.
Cayenne Modely

Cayenne Modely

Porsche - background Porsche - background
Porsche - background Porsche - Cayenne
Porsche - background Porsche - Cayenne Coupé
Dva typy karoserie.
Jedinečné tvary, které mají společný původ, který je u modelů Cayenne a Cayenne Coupé zřejmý již při prvním pohledu. Porsche je a bude vždy Porsche – a proto je nezaměnitelné.
Cayenne
Modely Cayenne díky svému dynamickému designu a pěti dveřím otevřeným každému dobrodružství vnášejí do světa sportovních vozů týmového ducha. Radost z jízdy s vozem Porsche tak může mít ještě více podob.
Cayenne Coupé
Zejména vnější design modelů Cayenne Coupé probouzí touhu po uspokojení vyšších nároků. Ikonická linie Flyline modelu 911 jako dokonale vykreslený sval plynule přechází od předních světlometů až k průběžnému pásu zadních světel.
Cayenne
Modely Cayenne díky svému dynamickému designu a pěti dveřím otevřeným každému dobrodružství vnášejí do světa sportovních vozů týmového ducha. Radost z jízdy s vozem Porsche tak může mít ještě více podob.
Cayenne Coupé
Zejména vnější design modelů Cayenne Coupé probouzí touhu po uspokojení vyšších nároků. Ikonická linie Flyline modelu 911 jako dokonale vykreslený sval plynule přechází od předních světlometů až k průběžnému pásu zadních světel.

Kola.

* Včetně lemů blatníků lakovaných v barvě vozu a středů kol s plnobarevným emblémem Porsche.

360° Interiér.

Unikátní prvky designu modelu Cayenne.

Nezaměnitelná Porsche DNA.

Všechny modely Cayenne nezaměnitelným způsobem projevují svůj originální původ, jehož charakteristickými znaky jsou expresivní přední blatníky, vyklenutá kapota a typické trojdílné vstupy vzduchu.

LED světlomety s technologií LED Matrix.

LED světlomety s volitelnou technologií LED Matrix, která umožňuje řízení vyzařovaného světelného kužele trvale zapnutých dálkových světel. Jejich design se čtyřbodovými LED světly pro denní svícení je nezaměnitelným identifikujícím znakem modelů Cayenne.

Přední maska modelu Cayenne Turbo.

Cayenne Turbo s výraznými muskulaturními konturami představuje ztělesnění sportovního temperamentu. Jeho přední maska má jedinečný, mimořádně mohutný design se zvětšenými vstupy vzduchu.

Zadní světelný pás.

Při pohledu zezadu na sebe přitahuje pozornost nápadný světelný pás, který se táhne přes celou šíři vozu a elegantně zdůrazňuje exkluzivitu modelu Cayenne.

Unikátní prvky designu modelu Cayenne Coupé.

Ikonická linie 911 Flyline.

Ikonická linie 911 Flyline modelovaná jako dokonale prokreslený sval plynule přechází od předních světlometů až k průběžnému pásu zadních světel.

Adaptivní zadní spoiler.

Adaptivní zadní spoiler dále akcentuje dynamické kontury modelu Cayenne Coupé a díky své výšce 135 mm vytváří v každé jízdní situaci potřebný přítlak.

Panoramatická prosklená střecha.

Zatímco Vy se soustředíte na to, co se děje před vozidlem, nová panoramatická prosklená střecha včetně sluneční rolety poskytuje výhled vzhůru.

Sportovní paket Lightweight.

Tři sportovní pakety Lightweight zahrnují: tvarovanou karbonovou střechu, paket SportDesign s olemováním difuzoru z karbonu, 22“ kola GT Design, interiérový paket Carbon a pro modely Cayenne Turbo Coupé, Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé a Cayenne GTS Coupé sportovní výfukový systém s centrálně umístěnými koncovkami.

Zadní světelný pás.

Při pohledu zezadu na sebe přitahuje pozornost nápadný světelný pás, který se táhne přes celou šíři vozu a elegantně zdůrazňuje exkluzivitu modelu Cayenne Coupé.

Následující kapitola
Modelové varianty.

Spotřeba a emise.

Cayenne E-Hybrid Modely (WLTP)*
4,1 – 3,1
l/100 km
92 – 71
g/km
26,5 – 25,1
kWh/100 km
Cayenne Modely (vznětový motor) (WLTP)*
14,1 – 11,5
l/100 km
319 – 259
g/km

Modelové varianty.

Výkon.
Cayenne Modely (vznětový motor) (WLTP)*
14,1 – 11,5
l/100 km
319 – 259
g/km
  • Porsche Active Aerodynamics (PAA) s adaptivním zadním spoilerem.
  • Tlačítko Sport Response: Jeho stisknutí vyvolá extrémně přímou odezvu.
  • Zvýšený výkon, až 500 kW (680 k).
Více o výkonu
Výkon.
Cayenne Modely

Cayenne Modely

Motory.

Cayenne (WLTP)*
12,5 – 11,5
l/100 km
283 – 259
g/km

Motor 3,0 litru V6 turbo.

Efektivní motor V6 turbo s objemem 3,0 litru je vybaven turbodmychadlem twin-scroll mezi řadami válců. Jeho maximální výkon je 250 kW (340 k); maximální krouticí moment 450 Nm je k dispozici v rozsahu otáček 1 340 až 5 300 min.

Záznam zvuku motoru je pouze příklad. Akustický projev motoru se může lišit v závislosti na vybavení modelu a prostředí.

Cayenne S (WLTP)*
12,9 – 11,8
l/100 km
292 – 268
g/km

Motor 2,9 litru V6 bi-turbo.

Motor V6 bi-turbo s objemem 2,9 litru s dvojitým přeplňováním má výkon 324 kW (440 k). Maximální krouticí moment 550 Nm dosahuje v rozsahu otáček 1 800 až 5 500 min.

Záznam zvuku motoru je pouze příklad. Akustický projev motoru se může lišit v závislosti na vybavení modelu a prostředí.

Cayenne Turbo (WLTP)*
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 305
g/km

Motor 4,0 litru V8 bi-turbo.

Důkazem výjimečnosti motoru V8 s objemem 4,0 litru s turbodmychadlem twin-scroll je jeho mimořádný výkon 404 kW (550 k). Maximální krouticí moment 770 Nm je k dispozici v intervalu otáček 2 000 až 4 500 min.-1 Zrychlení z 0 na 100 km/h je pak pouhých 3,9 sekundy*.

* S paketem Sport Chrono.

Záznam zvuku motoru je pouze příklad. Akustický projev motoru se může lišit v závislosti na vybavení modelu a prostředí.

Cayenne GTS (WLTP)*
14,1 – 13,3
l/100 km
319 – 301
g/km

Motor 4,0 litru V8 bi-turbo.

Tento osmiválcový efektivní motor s výkonem 338 kW (460 k) byl opětovně zařazen do modelové řady. Motor V8 bi-turbo s objemem 4,0 litry má maximální krouticí moment 620 Nm který je k dispozic v intervalu otáček od 1 800 do 4 500 min.-1. Cayenne GTS zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 4,8 sekundy.

Záznam zvuku motoru je pouze příklad. Akustický projev motoru se může lišit v závislosti na vybavení modelu a prostředí.

Cayenne E-Hybrid (WLTP)*
3,7 – 3,1
l/100 km
83 – 71
g/km
26,5 – 25,1
kWh/100 km

Motor 3,0 litru V6 turbo a elektromotor s výkonem 100 kW.

Maximální výkon při nízké spotřebě paliva: Spalovací motor s výkonem 250 kW (340 k) dosahuje maximálního krouticího momentu 450 Nm v intervalu otáček 1 340 až 5 300 min. Elektromotor s výkonem 100 kW (136 k) zajišťuje dodatečnou podporu. Celkový systémový výkon je 340 kW (462 k) a maximální systémový krouticí moment je 700 Nm.

Záznam zvuku motoru je pouze příklad. Akustický projev motoru se může lišit v závislosti na vybavení modelu a prostředí.

Cayenne Turbo S E-Hybrid (WLTP)*
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km

Motor 4,0 litru V8 bi-turbo a elektromotor s výkonem 100 kW.

Tandem s vysokým výkonem: silný spalovací motor s výkonem 404 kW (550 k) a maximálním krouticím momentem 770 Nm v rozsahu otáček od 2 100 do 4 500 min.-1 A elektromotor s výkonem 100 kW (136 k). Celkový systémový výkon je 500 kW (680 k) a maximální systémový krouticí moment je 900 Nm.

Záznam zvuku motoru je pouze příklad. Akustický projev motoru se může lišit v závislosti na vybavení modelu a prostředí.

Cayenne Turbo GT (WLTP)*
14,1
l/100 km
319
g/km

Motor 4,0 litru V8 bi-turbo.

Výkon motoru V8 bi-turbo s objemem 4,0 litru dosahuje výjimečné hodnoty 471 kW (640 k). Cayenne Turbo GT s ním akceleruje z 0 na 100 km/h za pouhých 3,5 sekundy. Maximální krouticí moment 850 Nm je k dispozici v intervalu otáček od 2 300 do 4 500 min.

Záznam zvuku motoru je pouze příklad. Akustický projev motoru se může lišit v závislosti na vybavení modelu a prostředí.

Porsche - Transmission. Porsche - Transmission. Porsche - Transmission.

Převodovka.

8stupňová převodovka Tiptronic S.

Osmistupňová převodovka Tiptronic S určená pro modely Cayenne má široký rozsah převodových poměrů jednotlivých rychlostních stupňů. Snižuje spotřebu paliva, zvyšuje komfort a zlepšuje sportovní vlastnosti vozu. Osmistupňová převodovka Tiptronic S řadí automaticky – a přizpůsobí se Vašemu jízdnímu stylu.

Porsche Traction Management (PTM).

Aktivní pohon všech kol PTM (Porsche Traction Management) zajišťuje optimální oporu v příčné ose a nejlepší možné rozdělení síly pohonu. Příslušný mód pro jízdu v terénu se volí prostřednictvím PCM (Porsche Communication Management) užitím výrazům, jako „štěrk“ nebo „bláto“. Systém Porsche Hill Control (PHC) v prudkých klesáních v horách udržuje konstantní rychlost v intervalu od 3 do 30 km/h.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) byl vytvořen s cílem zvýšení jízdní dynamiky a stability, které je dosahováno přesně dávkovanou brzdnou silou na jednotlivých kolech zadní nápravy a elektronicky řízenou uzávěrkou zadního diferenciálu. Systém PTV plus zajišťuje zvýšenou stabilitu, vynikající trakci a vysokou agilitu při jakékoli rychlosti.

Jízda na volnoběh.

Pro snížení spotřeby paliva je v určitých situacích možné využít tzv. funkci volnoběhu. Motor se odpojí od převodovky a přejde do volnoběžných otáček. Eliminuje se tím jeho brzdný účinek.

Systémy podvozku.

Porsche 4D Chassis Control.

Systém 4D Chassis Control centrálně analyzuje jízdní situaci ve všech třech prostorových dimenzích, vypočítává nejlepší jízdní podmínky a v reálném čase synchronizuje všechny systémy podvozku.

Adaptivní vzduchové pérování.

Tříkomorová technologie a adaptivní vzduchové pérování zajišťují lepší kombinaci komfortu a sportovní jízdy; síla odpružení se mění podle zvoleného jízdního módu a situace. Součástí systému je také funkce automatické regulace světlé výšky, nastavení výšky podvozku a systém Porsche Active Suspension Management (PASM).

Porsche Active Suspension Management (PASM).

Elektronické nastavení tlumičů (PASM) aktivně a nepřetržitě reguluje sílu tlumičů individuálně pro každé kolo – v závislosti na stavu vozovky a zvoleném jízdním módu. Omezuje tak pohyby karoserie a zajišťuje větší pohodlí na všech sedadlech. K dispozici jsou 3 módy nastavení: Normal, Sport a Sport Plus.

Systém řízení zadní nápravy.

Systém řízení zadní nápravy zajišťuje lepší ovladatelnost při nižších rychlostech a usnadňuje tak manévrování a zatáčení. Při vyšších rychlostech pak výrazně zvyšuje jízdní stabilitu.

Systém Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Systém aktivní stabilizace naklánění – Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Minimalizuje boční náklony karoserie při dynamickém projíždění zatáček. Výsledkem je lepší jízdní dynamika, ještě neutrálnější chování při jízdě a vyšší komfort při cestování po silnici – při jakékoli rychlosti.

Paket Sport Chrono.
Paket Sport Chrono zajistí po stisku tlačítka naladění podvozku, motoru i převodovky. Jeho součástí jsou také stopky, zobrazení hodnot příčného i podélného zrychlení a zobrazení času dosaženého na jedno kolo.
Přepínač módu s volbou 4 režimů.
Volič módu na volantu s tlačítkem Sport Response je odvozený od modelu 918 Spyder. Jeho prostřednictvím můžete vybírat jeden ze čtyř jízdních módů – NORMAL, SPORT, SPORT PLUS a INDIVIDUAL.
Funkce Sport Response a Performance Start.
Po stisku centrálního tlačítka voliče jízdního módu Sport Response jsou motor i převodovka připraveny na co nejrychlejší vyvíjení síly po dobu přibližně 20 sekund. Funkce Performance Start zajišťuje maximální akceleraci z klidového stavu.

K dispozici jsou tři verze sportovního paketu Lightweight, který se dodává pouze pro modely Cayenne Coupé. Všechny mají tvarovanou karbonovou střechu, paket SportDesign s olemováním difuzoru z karbonu, 22“ kola GT Design, interiérový paket Carbon a pro modely Cayenne Turbo Coupé sportovní výfukový systém; pro modely Cayenne GTS Coupé, Turbo Coupé a Turbo S E-Hybrid Coupé je součástí paketů sportovní výfukový systém s centrálně umístěnými koncovkami.

Majitelé modelu Cayenne Coupé mohou na přání získat sportovní paket Lightweight, jehož součástí je spodní díl zadního nárazníku, lemy blatníků, boční prahy, boční lišty dveří, spodní díl přední masky, mřížky vstupů vzduchu a obvodové lamely vstupů vzduchu (airblades) lakované v černé (matné) barvě. 22“ kola GT Design jsou pak lakovaná v černé barvě v saténovém lesku.
Porsche Exclusive Manufaktur

Sportovní paket Lightweight, carbon pro modely Cayenne Coupé zahrnuje navíc obvodové lamely vstupů vzduchu (airblades) a horní díly krytů vnějších zpětných zrcátek z karbonu. Mřížky vstupů vzduchu, spodní díly krytů a základny vnějších zpětných zrcátek mají povrchovou úpravu v černé barvě ve vysokém lesku.
Porsche Exclusive Manufaktur

Brzdy.

Následující kapitola
Komfort

Spotřeba a emise.

Cayenne E-Hybrid Models (WLTP)*
4,1 – 3,1
l/100 km
92 – 71
g/km
26,5 – 25,1
kWh/100 km
Cayenne Modely (vznětový motor) (WLTP)*
14,1 – 11,5
l/100 km
319 – 259
g/km

Každodenní komfort.

Infotainment.
Asistenční systémy.
Porsche Connect.
Infotainment.
Využijte své možnosti na maximum. Díky navigaci Plus – našemu online navigačnímu systému – nebo s využitím audiosystémů BOSE®, resp. Burmester®, které umocní exkluzivitu Vašeho vozu Cayenne dokonalým zvukem.
Více o komfortu
Asistenční systémy.
Asistenční systémy modelů Cayenne a Cayenne Coupé poskytují nejen komplexní úlevu a podporu, ale také rozpoznávají potenciální nebezpečí a včas Vás před ním varují.
Více o komfortu
Porsche Connect.
Více času na to podstatné: Využívejte služby a aplikaci Porsche Connect. Prostřednictvím svého chytrého mobilního telefonu si se svým Porsche můžete synchronizovat cíle Vašich cest i záznamy v kalendáři.

Dostupnost a funkčnost služeb Porsche Connect může být v některých zemích odlišná. Více informací o dostupnosti služeb v ČR získáte ZDE

Více o komfortu
Každodenní komfort.
Cayenne Modely

Cayenne Modely

Sedadla.

Přední adaptivní sportovní sedadla s elektrickým nastavením 18 parametrů a s paketem Memory byla navržena pro sportovní jízdu. Probouzejí skutečné emoce automobilového sportu, aniž by přitom bylo nutné rezignovat na komfort. Volitelná masážní funkce pro přední komfortní sedadla (s elektrickým nastavením 14 parametrů) zajišťuje uvolnění Vašich zad při cestování na delší vzdálenosti.

Variabilita.

Další typickou předností všech modelů Cayenne je spousta místa a velký objem zavazadlového prostoru, který navíc lze po sklopení zadních sedadel více než zdvojnásobit. Kromě této velké všestrannosti je k dispozici také celá řada možností individualizace. Stručně řečeno: Je téměř škoda jezdit v tomto voze sám.

Čtyřzónová automatická klimatizace.

Čtyřzónová automatická klimatizace umožňuje individuální nastavení teploty pro místa řidiče i spolujezdce a nezávisle také pro zadní sedadla. Filtr s aktivním uhlíkem zachycuje jemné částice, pyl i nepříjemné pachy a důkladně filtruje jemný prach z nasávaného vnějšího vzduchu, a to ještě předtím, než se dostane do interiéru.

Infotainment.

Porsche Communication Management (PCM) je Vaše řídicí centrum pro audiosystém, navigaci a komunikaci. Kromě dotykového displeje s úhlopříčkou 12,3 palce s Full HD rozlišením zahrnuje PCM také celou řadu rozhraní, systém hlasového ovládání a samozřejmě online připojení. Podporuje rovněž rozhraní Apple CarPlay.

Zvuk, jako byste byli v jednom z nejlepších koncertních sálů na světě. Celkový výstupní výkon 1 455 wattů, 21 individuálně řízených reproduktorů, včetně aktivního subwooferu s digitálním zesilovačem třídy D o výkonu 400 wattů, dvoupásmový centrální systém a celková plocha membrán reproduktorů více než 2 500 cm². K tomu se navíc přidává prostorový zvukový zážitek tvořený reproduktory v A-sloupcích karoserie a speciální 3D algoritmus.

14 reproduktorů včetně samostatného subwooferu a 14kanálový zesilovač s celkovým výkonem 710 wattů zajišťuje vyváženou a věrnou reprodukci zvuku. Technologie BOSE® SoundTrue Enhancement zaručuje ještě lepší kvalitu a dynamiku zvuku u souborů uložených v komprimovaných formátech.

Asistenční systémy.

Porsche InnoDrive včetně adaptivního tempomatu.

Porsche InnoDrive* rozpoznává rychlostní limity i topologii Vaší trasy a v předstihu přizpůsobí strategii řazení i rychlost jízdy.

* Porsche InnoDrive pracuje v rámci možností daných systémem. Řidič musí být kdykoli připraven převzít řízení a není zbaven odpovědnosti za předvídavý způsob jízdy. Systém se deaktivuje po stisku plynového pedálu nebo pedálu brzdy.

Head-Up Display.

Barevný Head-up displej promítá kromě specifických sportovních informací a informací pro jízdu v terénu, všechna důležitá data přímo do zorného pole řidiče. Zobrazovaná data lze konfigurovat.

Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) zahrnuje kromě dynamické regulace délky osvětleného pole také dynamické osvětlení zatáček a osvětlení křižovatek na základě dat z navigace. Světlomety s technologií LED Matrix pak cíleně vypínají jednotlivé segmenty a umožňují tak jízdu s trvale zapnutými dálkovými světly. Díky tomu nedochází k oslňování řidičů ostatních vozidel ani k nepříjemným intenzivním odrazům světla od reflexních dopravních značek. Řidič se tak může plně soustředit na řízení.

Night Vision Assist.

Systém Night Vision Assist využívá kameru v infračerveném spektru k detekci chodců a velkých divokých zvířat. Řidič je prostřednictvím termálního obrazu na přístrojové desce před nimi varován ještě dříve, než je osvětlí světlomety.

Active Parking Assistance.

Systém Active Parking Assistance* automaticky rozpozná a změří parkovací místa. V případě, že je identifikuje jako vhodné pro zaparkování, můžete zahájit proces parkování, a to do podélných i příčných parkovacích mezer. Systém převezme řízení a ovládá i pohyb vozidla vpřed a vzad.

* Poznámka: Popsaná funkce podporuje řidiče v rámci daných možností. Řidič není zbaven odpovědnosti za chování vozidla musí věnovat pozornost situaci v silničním provozu.

Lane Keeping Assist a Lane Change Assist.

Asistent Lane Keeping Assist udržuje vůz v jízdním pruhu. Asistent Lane Change Assist pak pomocí radarové technologie monitoruje prostor za vozem a v oblasti tzv. „mrtvého úhlu“.

Collision and Brake Assist.

Asistent Collision and Brake Assist rozpozná vozidla, chodce nebo cyklisty v kolizní oblasti před vozidlem, upozorní řidiče a v případě potřeby vůz automaticky nouzově zabrzdí.

Poznámka: Video zobrazuje asistenta Night Vision Assist v kombinaci s Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus), včetně krátkého blikání světlometů na chodce.

Porsche Connect.

Dostupnost a funkčnost služeb Porsche Connect může být v některých zemích odlišná. Více informací o dostupnosti služeb v ČR získáte ZDE

Porsche - Meet your digital co-pilots now.

Seznamte se s Vaším digitálním co-pilotem.

Následující kapitola
Elektromobilita

Spotřeba a emise.

Panamera 4S (WLTP)*
11,3 – 10,3
l/100 km
256 – 234
g/km
Cayenne E-Hybrid Modely (WLTP)*
4,1 – 3,1
l/100 km
92 – 71
g/km
26,5 – 25,1
kWh/100 km
Cayenne Modely (vznětový motor) (WLTP)*
14,1 – 11,5
l/100 km
319 – 259
g/km

Elektromobilita.

Modely Turbo S E-Hybrid.

Cayenne Turbo S E-Hybrid (WLTP)*
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km

Modely Cayenne Turbo S E-Hybrid představují dokonalé spojení výkonu s komfortem a infotainmentem. Kombinace motoru V8 bi-turbo a elektromotoru vylučuje jakékoli pochybnosti o DNA těchto sportovních vozů.

Modely E-Hybrid.

Naše modely Cayenne E-Hybrid jsou toho jasným důkazem: e-mobilitu označujeme jako E-Performance. Udržitelná mobilita ve spojení s jízdní dynamikou totiž na tvářích milovníků sportovních vozů vykouzlí radostný úsměv.

Speciální módy e-driving.

V našich modelech E-Hybrid se pro volbu jízdních módů speciálně navržených pro jejich pohon využívá přepínač jízdních módů a PCM. Vždy tak můžete naplno využít potenciál Vašeho vozu Cayenne nebo Cayenne Coupé.

Nabíjení.

Inovativní mobilitu posouváme dál a neomezujeme se přitom pouze na vozidlo.

Díky optimálně integrovanému nabíjecímu portu, praktické výbavě a inteligentním možnostem nabíjení jak v domácích podmínkách, tak i v průběhu cestování máte k dispozici dokonalou a inovativní mobilitu.

Porsche - E-Performance, electromobility and the sports car of the future.

E-Performance, elektromobilita a sportovní automobil budoucnosti.

Koncept GTS: Více toho, co milujete.
Toho, co milujete, není nikdy dost. Proto jsme modelům Cayenne GTS vtiskli ještě více charakteru vozů Porsche. Ještě více okamžiků, při nichž naskakuje husí kůže. Ještě více adrenalinu. A více okouzlení.
Dozvědět se více
Koncept GTS: Více toho, co milujete.
Cayenne Modely

Cayenne Modely

Koncept GTS

Toho, co milujete, není nikdy dost. Nikdy to nekončí. Ten, kdo něco miluje, bude toho chtít stále více. Nadšení se musí prožít. Forma, jež vždy přináší vzrušení. A přesně to vystihuje vášeň pro model GTS: Design modelů GTS dostal ještě ostřejší tvary. Byla zvýšena jeho agilita. Vylepšily se jeho sportovní vlastnosti. S ještě větším entuziasmem a vyšší přesností. Nebo jinými slovy: Ještě více DNA vozů Porsche.

Jedinečné vlastnosti modelu GTS.

Motor pro GTS.

Cayenne GTS Modely (WLTP)*
14,1 – 13,3
l/100 km
319 – 301
g/km

Dostatečný výkon v úsilí o získání větší svobody: Motor V8 s objemem 4,0 litru s dvojitým přeplňováním s výkonem 338 kW (460 k) a krouticím momentem 620 Nm Vám pomůže dosáhnout Vašich cílů.

Paket SportDesign.

Paket SportDesign zapůsobí svým nezaměnitelným sportovním vzhledem. Jeho součástí je výrazná přední maska, boční prahy a aerodynamický střešní spoiler (dodává se výhradně pro Cayenne GTS).

Sportovní výfukový systém se specifickým vyladěním GTS.

Sportovní výfukový systém v černé barvě vytváří společně se zvukem vyladěným speciálně pro modely GTS působivou kompozici pro zrak i sluch. Je součástí sportovního paketu Lightweight, jenž se dodává pro modely Cayenne GTS Coupé; koncovky sportovního výfukového systému jsou umístěné centrálně.

Nově navržený podvozek.

Všechny modely GTS mají podvozek vyrobený z kvalitní oceli, který je snížený o 20 mm nebo volitelně adaptivní vzduchové pérování. K výbavě patří také systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), který zvyšuje jízdní dynamiku a stabilitu. Systém Porsche Active Suspension Management (PASM) má pak ještě sportovnější naladění. Výsledkem je radost z jízdy ve své nejryzejší podobě.

GTS brzdy.

Stylovým doplňkem závodní linie modelů Cayenne GTS jsou brzdové třmeny lakované v červené barvě, které jsou konstruované jako monoblok, jsou pevné, vyrobené z hliníku a na přední nápravě jsou vybavené 6 písty. Dráha brzdového pedálu je krátká a tlakový bod je přesný. Brzda je zesílená a přizpůsobená vysokému výkonu.

GTS interiér.

Interiér, jenž je specifický pro model GTS, zahrnuje sportovní sedadla GTS (s elektrickým nastavením 8 parametrů) s logy „GTS“ na opěrkách hlavy, výbavu v kůži, bohatou výbavu paketu Alcantara®, interiérový paket z hliníku v černé barvě s kartáčovanou úpravou povrchu a ochranné nástupní prahové lišty z hliníku v černé barvě s logem „Cayenne GTS“ s kartáčovanou úpravou povrchu. Luxus interiéru je pak možné na přání dále zvýšit díky dekorativnímu prošívání v karmínově červené nebo křídové barvě, provedením celého interiéru v kontrastních barvách nebo otáčkoměrem s logem „GTS“.

GTS specifická kola.

Pouze Vy za volantem modelů Cayenne GTS určujete směr jízdy. Kontakt s asfaltem vozovky pak zajišťují 21“ kola RS Spyder Design, lakovaná v černé barvě v saténovém lesku, která spolehlivě definují širokou jízdní stopu.

Následující kapitola
Turbo GT

Spotřeba a emise.

Cayenne GTS Models (WLTP)*
14,1 – 13,3
l/100 km
319 – 301
g/km
Turbo GT: tvary podřízené výkonu
Stále vyžadovat jen to nejlepší, neustále ze sebe vydávat maximum a vždy být o krok napřed: Cayenne Turbo GT je definován vrcholným výkonem předurčeným k automobilovému sportu. Vždy je připraven vyvinout svou maximální sílu a prudce zrychlit do další zatáčky. Úplně stejně jako skutečný atlet – a úplně stejně, jak byste očekávali od modelu Porsche.
Dozvědět se více
Turbo GT: tvary podřízené výkonu
Cayenne Modely

Cayenne Modely

Porsche - Shaped by performance.
Tvary podřízené výkonu.
Stále vyžadovat jen to nejlepší, neustále ze sebe vydávat maximum a vždy být o krok napřed: Cayenne Turbo GT je definován vrcholným výkonem předurčeným k automobilovému sportu. Vždy je připraven vyvinout svou maximální sílu a prudce zrychlit do další zatáčky. Úplně stejně jako skutečný atlet – a úplně stejně, jak byste očekávali od modelu Porsche.
Vyladěný pro maximální sportovní temperament a zvýšenou dynamiku: podvozek Performance
Vyladěný pro maximální sportovní temperament: systémy podvozku, jako adaptivní vzduchové pérování včetně systému Porsche Active Suspension Management (PASM) a aktivní stabilizace naklánění Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) optimálně rozdělují sílu odpružení. Výsledkem je minimální naklánění karoserie a ještě lepší dynamika.
Porsche - The 4.0-litre twin-turbo V8 engine demonstrates that an uncompromising will to succeed requires pure power.
Motor 4,0 litru V8 bi-turbo demonstruje, že nekompromisní vůle po úspěchu vyžaduje ryzí sílu.
Cayenne Turbo GT (WLTP)*
14,1
l/100 km
319
g/km
Pokud jde o maximální výkon, pohybuje se Cayenne Turbo GT ve zcela nové sféře. Nevýkonnější verze motoru V8 bi-turbo s dvojitým přeplňováním pod jeho kapotou mu dodává nekompromisní sílu, která je na asfalt silnice přenášena přes kola o velikosti 22 palců. Společně se specificky vyladěným systémem řízení odpružení podvozku umožňuje vozu Cayenne Turbo GT dosahovat maximálních hodnot podélného i příčného zrychlení.
  • 471 kW (640 PS)
Porsche - Styled to take the lead with ease: the 22-inch GT Design wheels painted in satin Neodyme with performance tyres.
Vytvořená pro jízdu na čelné pozici: 22“ kola GT Design lakovaná lakem Neodyme (hedvábný lesk) s pneumatikami Performance.
Porsche - Expressive and lightweight: the new sports exhaust system made of titanium and the rear diffusor in carbon.
Výraz síly a lehkosti: nový sportovní titanový výfukový systém a zadní difuzor z karbonu.
Porsche - From motorsport to the open road: the roof spoiler with side-mounted sideplates in carbon.
Od motoristického sportu až po jízdu po silnici: střešní spoiler s bočními plochami z karbonu.

Design interiéru.

Zatáčky pod kontrolou: multifunkční sportovní volant.

Věnec volantu potažený mikrovláknem Alcantara®, včetně značky 12 hodin ve žluté barvě Racing.

Výrazné lišty v černé barvě: znak vášně pro automobilový sport – a krásný lem karbonového dekoru.

Exkluzivní interiérový paket GT – Alcantara®, kůže a ryzí atmosféra automobilového sportu.

Panorama 360°.

Porsche - Exterior Porsche - Exterior

Další jedinečné detaily Turbo GT.

Pneumatiky Performance.

Základním předpokladem mimořádného výkonu jsou vynikající základy. Sportovní pneumatiky jsou jedním ze stavebních prvků jízdní dynamiky, a to s ohledem na ovladatelnost a brzdnou dráhu i s ohledem na kratší čas jednoho kola na závodní dráze.

Větší rozchod a odklon kol.

Širší kola na přední nápravě zajišťují spolehlivý a přesný přenos výkonu. Větší odklon kol navíc snižuje tendenci k případné nedotáčivosti.

8stupňová převodovka Tiptronic S s technologií řazení shift-by-wire.

Pro výrazné zlepšení sportovních jízdních vlastností jsou stejně důležité milimetry jako zlomky sekundy. 8stupňová převodovka Tiptronic S včetně systému shift-by-wire umožňuje rychlé řazení a přesnou odezvu. V novém modelu Cayenne Turbo GT se v jízdních módech Sport a Sport Plus navíc zkracují i reakční časy.

Bezpečnostní pásy v Neodymu.

Detail, jenž na sebe přitahuje pozornost – bezpečnostní pásy v Neodymu. Tato kombinace funkčnosti a stylu je důsledným pokračováním jedinečné barevné koncepce vozu.

Centrální plochy sedadla v mikrovláknu Alcantara® s perforací.

Přední sportovní sedadla zdobí perforované centrální plochy z mikrovlákna Alcantara® s Neodymovými akcenty. Jejich komfort dále umocňují integrované hlavové opěrky a paket Memory.

Otáčkoměr v designu Turbo GT.

Intenzitu radosti z jízdy lze dokonce měřit – pomocí centrálního analogového otáčkoměru se žlutou ručičkou a označením modelu.

Následující kapitola
Modely & Data

Spotřeba a emise.

Cayenne Turbo GT (WLTP)*
14,1
l/100 km
319
g/km

Vyberte a sestavte si model Cayenne.

Vše
SUV
Coupé
Vybraný
Cayenne
Porsche Cayenne
WLTP*
12,5 – 11,5
l/100 km
283 – 259
g/km
250 kW/340 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
6,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
245 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Coupé
Porsche Cayenne Coupé
WLTP*
12,5 – 11,6
l/100 km
283 – 263
g/km
250 kW/340 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
6,0 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
243 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne E-Hybrid
Porsche Cayenne E-Hybrid
WLTP*
3,7 – 3,1
l/100 km
83 – 71
g/km
26,5 – 25,1
kWh/100 km
340 kW/462 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
5,0 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
253 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne E-Hybrid Coupé
Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé
WLTP*
3,7 – 3,2
l/100 km
85 – 73
g/km
26,5 – 25,4
kWh/100 km
340 kW/462 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
5,1 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
253 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne S
Porsche Cayenne S
WLTP*
12,9 – 11,8
l/100 km
292 – 268
g/km
324 kW/440 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
5,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
265 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne S Coupé
Porsche Cayenne S Coupé
WLTP*
12,9 – 12,0
l/100 km
292 – 271
g/km
324 kW/440 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
5,0 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
263 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne GTS
Porsche Cayenne GTS
WLTP*
14,1 – 13,3
l/100 km
319 – 301
g/km
338 kW/460 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
270 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne GTS Coupé
Porsche Cayenne GTS Coupé
WLTP*
14,0 – 13,3
l/100 km
318 – 302
g/km
338 kW/460 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
270 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Turbo
Porsche Cayenne Turbo
WLTP*
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 305
g/km
404 kW/550 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,1 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
286 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Turbo Coupé
Porsche Cayenne Turbo Coupé
WLTP*
14,1 – 13,5
l/100 km
319 – 307
g/km
404 kW/550 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
286 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid
WLTP*
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km
500 kW/680 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
295 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
WLTP*
4,1 – 3,8
l/100 km
92 – 87
g/km
25,9 – 25,4
kWh/100 km
500 kW/680 PS
Kombinovaný výkon (kW)/Kombinovaný výkon (hp)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
295 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Cayenne Turbo GT
Nové
Porsche Cayenne Turbo GT
WLTP*
14,1
l/100 km
319
g/km
471 kW/640 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,3 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
300 km/h
Maximální rychlost
Cayenne Turbo S E-Hybrid
500 kW/680 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
295 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
4,0 – 3,8
l/100 km
92 – 86
g/km
25,9 – 25,3
kWh/100 km
Výška
1 673 mm
Šířka
1 983 mm
Délka
4 926 mm
Rozvor
2 895 mm
Technické specifikace

Počet válců 8
Typ paliva 98
Vrtání 86,0 mm
Zdvih 86,0 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 404 kW
Výkon (k) 550 PS
Otáčky pro maximální výkon 5 750 - 6 000 1/min
Maximální točivý moment 770 Nm
Oblast otáček pro maximální točivý moment 2 100 - 4 500 1/min
Výkon elektromotoru (kW) 100 kW
Výkon elektromotoru (k) 136 PS
Točivý moment elektromotoru 400 Nm
Kombinovaný výkon (kW) 500 kW
Kombinovaný výkon (k) 680 PS
Kombinovaný točivý moment 900 Nm

Elektrický dojezd WLTP (EAER) - modelová řada 39 - 40 km
Elektrický dojezd WLTP City (EAER City) - modelová řada 41 - 42 km
Kombinovaný dojezd (ECE) 47 km
Elektrická maximální rychlost 135 km/h

Maximální rychlost 295 km/h
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono 3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono 3,8 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono 8,4 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono 13,2 s
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketem Sport Chrono 2,4 s
1/4 mile s paketem Sport Chrono 12,0 s

Maximální vzdálenost mezi vodou a citlivými díly (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) 280 mm
Úhel sklonu, přední/zadní (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) 27,5 - 24,4 °
Úhel nájezdu při vzduchovém odpružení (nejvyšší stupeň) 21,3 °
Maximální světlá výška (vzduchové odpružení, normální úroveň) 190 mm
Maximální světlá výška (vzduchové odpružení, výška terénní jízdy) 245 mm

Délka 4 926 mm
Šířka 1 983 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2 194 mm
Výška 1 673 mm
Rozvor 2 895 mm
Pohotovostní hmotnost podle DIN 2 490 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1) 2 565 kg
Příp. Celková hmotnost 3 075 kg
Příp. Užitečná hmotnost 585 kg
Maximální tažné zatížení (brzděné) 3 000 kg
Maximální tažné zatížení (nebrzděné) 750 kg
Maximální přípustné zatížení střechy se střešním přepravním systémem Porsche 100 kg

1) Weight iscalculated in accordance with the relevant EC Directives and is valid forvehicles with standard specification only. Optional equipment increases thisfigure. The figure given includes 75kg for the driver

Objem zavazadlového prostoru vzadu 530 l
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (až po horní okraj zadních sedadel) 645 l
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) 1 607 l
Kapacita palivové nádrže 75 l

Vážená spotřeba (rozsah modelu PHEV) 4,0 - 3,8 l/100 km
Kombinované emise CO2 (WLTP) 92 - 86 g/km
Kombinovaná spotřeba elektrické energie (vyčerpání) (modelová řada) 39,5 - 38,9 kWh/100 km
Kombinovaná spotřeba elektrické energie (vážená) (modelová řada) 25,9 - 25,3 kWh/100 km
Sériová výbava

Brzdový systém vpředu: pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok s 10 písty, brzdové kotouče s vnitřním chlazením
Brzdové kotouče s průměrem 415 mm vpředu a 365 mm vzadu s vnitřním chlazením
Adaptivní vzduchové pérování:
- vzduchové vzpěry pro plné zatížení (tříkomorová technologie)
- automatická regulace světlé výšky
- elektronicky řízený systém tlumení Porsche Active Suspension Management (PASM) s nepřetržitou regulací síly tlumení a třemi módy s manuální volbou
Brzdové kotouče Porsche Surface Coated Brake (PSCB) jsou vyrobeny z šedé litiny s keramickým povrchem a zaujmou nejenom díky zářícím brzdovým třmenům v bílé barvě. Jejich další výhodou je vysoká odolnost proti korozi, a to i po dlouhé době stání, a výrazně nižší prachové emise. Výsledek: kola i brzdový systém zůstávají delší dobu čisté
- brzdové kotouče s vnitřním chlazením
- kompozitní brzdové kotouče na přední nápravě s hliníkovými náboji
- brzdové kotouče s průměrem 415 mm vpředu a 365 mm vzadu s vnitřním chlazením
- brzdové třmeny s 10 písty na přední nápravě
- brzdové třmeny se 4 písty na zadní nápravě
- brzdové třmeny lakované v bílé barvě
Pevné hliníkové brzdové třmeny konstruované jako monoblok s 10 písty vpředu
Motor V8 bi-turbo 4,0 litru, maximální výkon 404 kW (550 k), maximální krouticí moment 770 Nm
Brzdové třmeny lakované v bílé barvě
Přeplňování turbodmychadlem
Odpružení ocelovými pružinami
Dvojité přeplňování bi-turbo
Benzinový filtr pevných částic (GPF)

Chlazení plnicího vzduchu
Systém Porsche Traction Management (PTM): aktivní pohon všech kol s elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou s proměnným účinkem, automaticky brzděným diferenciálem (ABD) a regulací prokluzu (ASR).


Hliníková hlava válců


Hliníkový blok motoru
Vodní chlazení s tepelným managementem


Integrovaný systém řízení podvozku Porsche 4D Chassis Control
Zadní brzdy s pevnými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok se 2 písty
Systém elektrické rekuperace


Posilovač řízení
Brzdové kotouče o průměru 350 mm vpředu a 330 mm vzadu s vnitřním chlazením
Aktivní klapky vstupů vzduchu


Stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) s protiblokovacím systémem (ABS), regulací prokluzu (ASR), automatickou uzávěrkou diferenciálu (ABD), regulací brzdného účinku motoru (MSR) a stabilizací soupravy. Modely Cayenne E-Hybrid s rozšířeným módem PSM SPORT
VarioCam Plus
Objem palivové nádrže 75 litrů
Sportovní mód
Brzdové třmeny lakované černou barvou
Mód INDIVIDUAL pro individuální volbu sportovního nastavení vozu
Indikátor opotřebení brzdových destiček

Parkovací brzda s elektrickým ovládáním

Funkce Auto-Hold

Asistent pro jízdu z kopce Porsche Hill Control (PHC)

Protiblokovací systém (ABS)

Multikolizní brzda

Kůží s hladkým povrchem jsou čalouněné:
- centrální plochy předních a zadních sedadel
- zvýšené boky předních a zadních sedadel
- centrální plochy předních a zadních opěrek hlavy
- loketní opěrky a madla v panelech předních a zadních dveří
- centrální loketní opěrka vpředu a zadní sklopná loketní opěrka
- věnec volantu
- modul airbagu na volantu
- volič automatické převodovky
- horní a dolní část svislých panelů palubní desky včetně krytu odkládací přihrádky
- centrální lišty dveří a panely dveří vpředu i vzadu mezi dekoračními lištami, stejně jako spodní okraj úložné přihrádky
- základní plochy středové konzoly vpředu
Poznámka: Zadní strana opěradla předního sedadla v syntetické kůži, zadní strana opěrky hlavy komfortního sedadla (s možností nastavení 8 nebo 14 parametrů) lakovaná Zadní strana opěradla předního sedadla v syntetické kůži, zadní strana opěrky hlavy komfortního sedadla (s možností nastavení 8 nebo 14 parametrů) lakovaná Výbava interiéru v kůži v sériové barvě, hladká kůže v šedé barvě Slate
Sériové barvy interiéru, výbava interiéru v kůži s hladkým povrchem: černá (AL), šedá Slate (RL) Poznámka: Zadní plocha opěradla sedadla ze syntetické kůže, zadní strana opěrky hlavy komfortního sedadla (s možností nastavení 8 nebo 14 parametrů) lakovaná
Sériové barvy interiéru s částečnou výbavou v kůži: černá (AM), šedá Slate (RM)

21“ kola Cayenne Turbo s lemy blatníků lakovanými v barvě vozu

Sada jednodílných kol z lehké slitiny v designu Cayenne Turbo v barvě Dark Titanium s povrchem leštěným do vysokého lesku.
Přední náprava: 9,5 J x 21 ET 46, pneumatiky 285/40 ZR 21 XL. Zadní náprava: 11 J x 21 ET 58, pneumatiky 315/35 ZR 21 XL

Systém monitorování tlaku vzduchu v pneumatikách – Tyre Pressure Monitoring System (TPM)

Porsche Active Aerodynamics (PAA) s adaptivním zadním spoilerem
Přední partie s výrazně většími vstupy vzduchu
Lemy vnějších vstupů vzduchu v černé barvě (vysoký lesk)
Spodní kryt vnějších zpětných zrcátek lakovaný v barvě vozu
Dvě zdvojené koncovky výfuku Turbo na levé a pravé straně z nerezové oceli
Nárazníky z vysokopevnostních příčníků a dvou deformačních prvků, každý se dvěma upevňovacími body se závitem pro tažné oko, jež je obsažené v palubní sadě nářadí
Klenutá kapota motoru
Madla dveří lakovaná v barvě vozu
Dveře zavazadlového prostoru s integrovaným střešním spoilerem lakovaným v barvě vozu
Obložení spodku vozu velkoplošnými aerodynamickým panely
Přední část s integrovanými vstupy vzduchu a obvodovými lamelami (airblades) v bočních vstupech vzduchu
Vzduchové clony v podbězích kol
Vklady v lamelách vstupů vzduchu ve stříbrné barvě Rhodium
Dvě samostatné koncovky výfuku na levé a pravé straně z nerezové oceli s kartáčovanou úpravou povrchu
Nápis „PORSCHE“ integrovaný v zadní světelné pásu
Označení modelu na dveřích zavazadlového prostoru ve stříbrné barvě
Příprava pro tažné zařízení
Boční prahy v černé barvě (mat)

Vnitřní i vnější zpětná zrcátka s automatickou clonou
Bezrámové vnitřní zpětné zrcátko
LED světlomety včetně Porsche Dynamic Light System (PDLS)
Porsche Dynamic Light System (PDLS) zahrnuje:
- dynamickou regulaci délky osvětleného pole
- statické a dynamické osvětlení zatáček
- regulaci délky osvětleného pole v závislosti na rychlosti jízdy
Přední světlomety Turbo s integrovanými pozičními světly a LED směrovými světly s technologií světlovodu
LED zadní světla s 3D světelnou grafikou, integrovanými čtyřbodovými brzdovými světly a světelný pásem
Koncepce LED osvětlení interiéru: zpoždění vypnutí, osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu, osvětlení popelníku, osvětlení přihrádky v palubní desce na straně spolujezdce, osvětlení zámku zapalování, přední světelná konzola (stropní konzola) s bodovými čtecími světly, čtecí světla vzadu vlevo i vpravo, osvětlené make-up zrcátko ve sluneční cloně
Vnitřní zpětné zrcátko s manuální clonou
Elektricky nastavitelná a vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka (také pomocí klíče dálkového ovládání), na straně řidiče asférické, včetně ambientního osvětlení.
Systém předních stěračů se 2 rychlostmi, přerušovaným stíráním a dešťovým senzorem
Zadní stěrač s přerušovaným stíráním a ostřikovačem
Vyhřívání zadního okna s funkcí automatického vypnutí

Sedadla ve sportovním designu s integrovanými opěrkami hlavy vpředu, jedinečným vzorem prošívání na centrálních plochách sedadel a zvýšenými boky: Elektricky lze nastavit:
- pozici sedadla v podélném směru
- hloubku sedáku
- boky sedáků a opěradel
- bederní opěrku pro řidiče a spolujezdce ve čtyřech směrech
- sloupek řízení
Vyhřívaný volant: Zapínání a vypínání se zpětnou vazbou na kombinovaném přístroji.

Vyhřívání sedadel (vpředu a vzadu)
Aktivuje se ovládacím tlačítkem na volantu.
Adaptivní sportovní sedadla vpředu (s elektrickým nastavením 18 parametrů)
Nezávislé nastavení, vpředu a vzadu, vlevo a vpravo. Nastavení ve třech stupních.
U předních sedadel lze prostřednictvím PCM nastavit intenzitu vyhřívání sedáku a opěradla.
Podlahové rohože: Pro interiéry tónované v jedné barvě jsou podlahové rohože sladěné s barvou interiéru, pro interiéry vyvedené ve dvou barvách jsou podlahové rohože v tmavší barvě interiéru, s logem "PORSCHE"
Zadní strana opěradla předního sedadla v syntetické kůži, zadní strana opěrky hlavy komfortního sedadla (s možností nastavení 8 nebo 14 parametrů) lakovaná
Centrální analogový otáčkoměr s černým číselníkem a logem „turbo“


Multifunkční volant
Specifický vzor perforace Turbo na centrálních plochách sedáku a opěradla


Poznámka: Dodává se pouze pro sériová adaptivní sportovní sedadla (s elektrickým nastavením 18 parametrů)
Zvýšená středová konzola s madly a dekoračními lištami „turbo“


Výplně dveří s dekoračními lištami „turbo“
Komfortní a asistenční systémy
Vnější zpětná zrcátka s parkovacím asistentem (sklonění vnějšího zpětného zrcátka na straně spolujezdce – pohled na obrubník) ve spojení s komfortními sedadly vpředu (s možností elektrického nastavení 14 parametrů) nebo adaptivními sportovními sedadly (s možností elektrického nastavení 18 parametrů) s paketem Memory.
Interiér Hliník
Interiérový paket hliník s povrchovou úpravou křížovým kartáčováním
Audiosystémy a komunikační výbava


Zvýšená středová konzola s madly
BOSE® Surround Sound System zahrnuje 14 reproduktorů včetně samostatného subwooferu a 14kanálový zesilovač s celkovým výkonem 710 wattů. Technologie BOSE® Centerpoint 2 umožňuje přehrávat stereofonní nahrávky ve virtuálním prostorovém režimu. Technologie AudioPilot Noise Compensation zajišťuje konzistentní a dokonale vyvážený zvuk za všech jízdních podmínek. Technologie BOSE® SoundTrue Enhancement zaručuje ještě lepší kvalitu a dynamiku zvuku u souborů uložených v komprimovaných formátech, jako například MP3. Poznámka: Subwoofer je nainstalovaný pod podlahou zavazadlového, který tak má menší objem.
Poznámka: Porsche Connect zahrnuje bezplatné využívání služeb po dobu 36 měsíců. V některých zemích nemusí být k dispozici úplná nabídka služeb Porsche Connect nebo nejsou dostupné jednotlivé služby. V některých zemích je součástí dodávky integrovaná SIM karta s podporou LTE a objemem dat pro využívání vybraných služeb Porsche Connect. Pro využívání wifi hotspotu prostřednictvím integrované SIM karty s podporou LTE je v některých těchto zemích k dispozici datový paket, který lze zakoupit v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o době, po kterou lze služby bezplatně využívat, následných nákladech a dostupnosti jednotlivých služeb ve Vaší zemi získáte na adrese www.porsche.com/connect nebo ve Vašem Porsche centru.
Tříbodové samonavíjecí pásy s předepínači (na předních sedadlech a vnějších zadních sedadlech) a omezovače napínací síly (na předních místech). Tříbodový samonavíjecí pás na prostředním zadním sedadle

Nastavení výšky bezpečnostních pásů

Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů
Nastavení výšky bezpečnostních pásů

Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů

Úchyty ISOFIX pro upevnění dětské sedačky na sedadle spolujezdce

Airbag na místě předního spolujezdce
Alarm s ostrahou interiéru s ultrazvukovými senzory a dvoustupňovým zamykáním (funkce SAFE)

Imobilizér s transpondérem v klíči

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Varovný a brzdový asistent včetně ochrany chodců. Sleduje prostor před vozidlem. Při rychlostech jízdy ve městě i mimo město rozpozná hrozící kolizi s vozidly, chodci nebo cyklisty před vozidlem (v rámci daných možností). Systém varuje řidiče opticky, akusticky a případně i brzdným rázem. Systém pomáhá řidiči při brzdění nebo automaticky začne automobil brzdit, resp. zahájí nouzové brzdění s cílem snížit rychlost potenciální kolize nebo jí v ideálním případě zcela zabránit
Keyless drive
Individuální nastavení řidiče pro klimatizaci, audiosystém a komunikaci, asistenční systémy a další systémy vozidla jež umožňují individualizaci
Parkovací asistent ParkAssist (vpředu i vzadu) s optickou i akustickou signalizací
Tempomat: Udržuje nastavenou rychlost v intervalu cca. od 30 do 240 km/h. Včetně funkce omezovače rychlosti při nastavení maximální rychlosti.
Varování při snížení odstupu pod bezpečnou mez: Jestliže systém zjistí, že odstup od vpředu jedoucího vozu poklesl pod bezpečnou mez, varuje řidiče v rámci daných možností a v rychlostním intervalu od 65 do 250 km/h zobrazením symbolu na kombinovaném přístroji

Napájecí kabel pro červenou průmyslovou zásuvku (400 V, 32 A, 5 kolíků)
Nabíjecí port
Vestavěná nabíječka pro střídavý proud s výkonem 3,6 kW
Mobilní nabíjecí kabel (Mode 2) pro připojení k běžným síťovým a průmyslovým elektrických zásuvkách. Zahrnuje pouzdro a základní držák na zeď. Délka kabelu mezi řídicí jednotkou a vozidlem 4,5 m
Napájecí kabel pro síťovou elektrickou zásuvku
Napájecí kabel pro červenou průmyslovou zásuvku (400 V, 32 A, 5 kolíků)

Příjem digitálního rádia DAB, DAB+ a DMB nabízí mnohem lepší zvuk. Přijímač zahrnuje dvojitý tuner DAB a automatické přepínání mezi digitálním a analogovým vysíláním, které zajišťuje optimální příjem vybrané stanice
Porsche Communication Management (PCM) včetně online navigace¹, přípravy pro mobilní telefon, audio rozhraní a hlasového ovládání Voice Control
Porsche Connect s rozhraním Apple® CarPlay
- online navigace (viz Porsche Communication Management)
- streamování hudby a online rádio
- Remote Services
- celá řada dalších služeb Porsche Connect Services
Paket Sound Plus s 10 reproduktory a celkovým výstupním výkonem 150 wattů
Dva USB-C porty pro přenos dat a pro nabíjení v úložném prostoru středové konzoly vpředu

Dva USB-C porty s funkcí nabíjení v zadní středové konzole

Tři 12voltové zásuvky, umístěné vpředu pod odkládací přihrádkou v palubní desce, v přední středové konzole a na boku zavazadlového prostoru.
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
- rozšířený systém sledování vozidla
- automatická detekce odcizení vozidla s tichým alarmem, který je přes vozidlo nepřetržité napojený na bezpečnostní centrum
- osobní oznámení zákazníkovi za účelem ověření odcizení a zajištění vozidla ve spolupráci s bezpečnostními orgány
Poznámka:
Pro využívání PVTS je nutné zakoupit paket Car Security v obchodě Porsche Connect Store. Více informací o provozních nákladech a dostupnosti ve Vaší zemi získáte ZDE nebo ve Vašem Porsche centru.

Metalický lak černá Jet
Metalický lak bílá Carrara
Metalický lak šedá Quarzite
Metalický lak modrá Moonlight
Metalický lak stříbrná Dolomite
Metalický lak Mahogany
Metalické vnější laky:
- černá Jet (2T)
- bílá Carrara (2Y)
- šedá Quarzite (3M)
- modrá Moonlight (C7)
- stříbrná Dolomite (F0)
- mahogany (Y8)
Porsche - Contact

Kontakt

Kontaktujte Porsche centrum, zažádejte o informace.