Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Porsche - 911 Turbo Models
911 Turbo S
911. Turbo. S.
Každý z těchto 3 pojmů sám o sobě stačí, aby začala srdce automobilových nadšenců tlouct rychleji. A všechny 3 dohromady: špička proveditelného. Proto naši konstruktéři rádi hovoří o 911 Turbo S jako o perfektním sportovním vozu. Maximální zážitky z jízdy.
Jeden model navždy – a přece i pro všední den. Pro vše, co znamená jméno Porsche. Výkon, sportovní charakter, stylovost. A navíc nekompromisnost, s níž používáme naše myšlenky. Neomezená vášeň – a současně s klidnou stabilitou. S poskytovanou seriózností – a přesto s neohraničenou radostí na asfaltu.
Výkon
911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km
Pro naše konstruktéry je každá cílová čára pouze přechodnou zastávkou. Na cestě kupředu. Při věčném hledání, jak ze sebe dostat ještě víc.
  • 478 kW/650 PS
    Výkon (kW)/výkon (k)
  • 2,7 s
    Zrychlení z 0 na 100 km/h se sadou Sport Chrono
  • 330 km/h
    Maximální rychlost
Všechno o výkonu
Výkon

Cílová vlajka? Dosaženo hranice možného? Všechno využito? Kdeže.

Pro naše konstruktéry je každá cílová čára pouze přechodnou zastávkou. Na cestě kupředu. Při věčném hledání, jak ze sebe dostat ještě víc. Což nás přivádí k obrovskému výkonu vozu 911 Turbo S. Výkon, který se odráží v každém detailu.

Proto je použit větší přeplňovací turbokompresor a poprvé piezo vstřikovače. Sběrné výfukové potrubí převzaté z 911 GT2 RS zvyšuje díky optimalizovanému proudění reakci a účinnost.

Zcela nově bylo zkonstruováno chlazení plnicího vzduchu, resp. sání motorového vzduchu. Dosud byl chladicí vzduch přiváděn do chladiče plnicího vzduchu v zadních blatnících a motorový vzduch přes mřížku záďového krytu. Tento princip byl u nového 911 Turbo S změněn. To umožňuje účinné chlazení plnicího vzduchu – a tím i vyšší výkon.

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km

Výsledek: extrémně sportovní charakter. 6válcový VTG motor boxer s dvojitým přeplňováním a objemem 3,8 litru nabízí výkon 478 kW (650 KS). Dechberoucí: Zrychlení na 100 km/h trvá s Launch Control pouhých 2,7 vteřiny. Vynikající je rovněž zrychlení na 200 km/h: 8,9 vteřiny. Maximální rychlost: 330 km/h.

Zcela nově zkonstruovaná 8stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) umožňuje řazení v milisekundách – bez přerušení hnací síly. V porovnání s předchozí generací to umožňuje další zřetelné odstupňování převodů Komfort, Výkon a Účinnost.

Pro váš nejlepší čas. A vaše nejlepší chvíle. Paket Sport Chrono.

Kdo si to zkusí na okruhu, usiluje o vysoký sportovní výkon i na silnici. Rovněž vždy jde o nejlepší časy – a nejlepší chvíle. Viditelným výrazem naší sportovní historie je paket Sport Chrono se spínačem provozních režimů. Pro ještě sportovnější vyladění podvozku, motoru a převodovky.

Se spínačem provozních režimů včetně reakčního tlačítka SPORT na volantu můžete volit z 5 jízdních režimů: „Normal“, „SPORT“, „SPORT PLUS“ a „Individual“. Nově je doplněn režim WET¹, který pomáhá řidiči při jízdě na mokrých površích.

¹ Jízdní program „WET“ nemůže nijak nahradit vhodný a přizpůsobený způsob jízdy, v nejlepším případě dokáže pomáhat řidiči.
² Použití aplikace je povoleno jen v uzavřeném areálu. Použití tohoto výrobku (zejména videozáznam) může být na určitých trzích nebo akcích zakázáno právními předpisy. Před každým použitím výrobku prosím prověřte, zda je jeho použití podle místních předpisů přípustné.

Podvozek

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Systém aktivního odpružení Porsche (PASM) aktivně a nepřetržitě reguluje tlumicí sílu v závislosti na stavu povrchu vozovky a stylu jízdy pro každé jednotlivé kolo.

Porsche Traction Management (PTM)

Systém pohonu všech kol Porsche Traction Management (PTM) optimálně rozděluje hnací sílu mezi trvale poháněnou zadní nápravu a přední nápravu. Systém byl dále rozvíjen a zdokonalován. Výsledek: vyšší přesnost a odolnost.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) ve spojení s elektronicky ovládanou zadní uzávěrkou diferenciálu zajišťuje správné rozdělení síly na jednotlivá kola v každé jízdní situaci.

Bezpodmínečně? Nekompromisně? Ale bezpečně. Brzdy a kola.

Žádné kompromisy – to myslíme vážně. Pak samozřejmě tehdy, pokud jde o prvořadou stránku potěšení z jízdy: Vaši bezpečnost. Protože milujeme zrychlení, jde nám o nejvyšší možnou rychlost i při zpomalování.

Brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) prověřené motoristickým sportem jsou osazeny obzvláště lehkými keramickými brzdovými kotouči. Brzdové kotouče mají průměr 420 mm vpředu a 390 mm vzadu. Společně s novými 10pístkovými pevnými třmeny na přední a 4pístkovými pevnými třmeny na zadní nápravě zajišťují obzvláště vysokou brzdnou sílu. Charakteristické jsou žlutě lakované pevné třmeny. Na přání se dodávají i černé. Rovněž charakteristické: jejich mimořádný výkon – když jde o to, aby se vůz co nejrychleji zastavil.

Nový vůz 911 Turbo S se pohybuje po 20/21palcových kovaných kolech 911 Turbo S z lehkého kovu. Kola jsou dvoubarevná (černá) a vybavena v motoristickém sportu ověřeným centrálním zamykáním.

Nikdy si nenechte vzít vítr z plachet. Porsche Active Aerodynamics.

Větru se není možné vyhnout. Ale můžeme mu ukázat, kam má směrovat. V každém případě, pokud budeme mít k dispozici aktivní aerodynamiku. Díky oproti předchozí generaci zdokonalenému aerodynamickému systému je možné modely 911 Turbo S variabilně přizpůsobovat každé jízdní situaci. Porsche Active Aerodynamics (PAA) zajišťuje optimální jízdní výkon a úsporu paliva a snižování emisí CO₂.

K tomu jsou důležité: nové aktivní klapky pro chladicí vzduch v předních vstupech vzduchu. Klapky se nastavují pro snížení spotřeby ve všední dny a na vysoký výkon při sportovní jízdě. Klapky se během jízdy automaticky zavírají a snižují tak odpor vzduchu. V případě potřeby se klapky otevřou a zajišťují optimální chlazení motoru.

Doplňuje je variabilní vysouvatelný spoiler vyrobený z flexibilního elastomeru a zadní spoiler se pohybují synchronním způsobem. Oba prvky se synchronizovaně zasouvají a vysouvají do více poloh.

Další novinka: funkce Airbrake. Při úplném zabrzdění z vysoké rychlosti má – podle zvoleného jízdního programu – automatické (doplňkové) vysunutí spoileru a zadního spoileru pozitivní dopad na brzdnou dráhu.

Spotřeba paliva a emise

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km
Design
Od zádi přes příď až po pohled z boku se svými tradičními sportovními tvary: nadčasový design, který v každém detailu ukazuje na cestu vpřed.
  • Světelná páska
  • Variabilní vysouvatelný spoiler
Všechno o designu
Design

Když něco realizujeme bez „když“ a „ale“, je to vidět na první pohled.

Nezaměnitelné výrazové prostředky udělat ještě výjimečnějšími? Velký úkol. Ale takový, který je natolik vzrušující, abychom se jím nezabývali. Bez „když“. Bez „ale“. A k tomu s nekonečnou vášní. Abychom zajistili, že bude na první pohled jasno.

Od zádi přes příď až po pohled z boku se svými tradičními sportovními tvary: nadčasový design, který v každém detailu ukazuje na cestu vpřed.

Highlights

Světelný pás

Jednodílný světelný pás v zadní části vozu s nápisem „PORSCHE“ spojuje trojrozměrně tvarovaná zadní světla pomocí technologie LED.

Variabilní přední spoiler

Variabilní přední spoiler může být rozšířen níže než u předchozím modelu, což dále optimalizuje aerodynamiku.

Adaptivní sportovní sedadla Plus

Nová adaptivní sportovní sedadla Plus s elektrickým 18-cestným nastavením jsou vyrobeny z hladké kůže a nabízejí vynikající boční oporu díky jejich sportovnímu potahu. Typické Turbo opěrky hlavy s nápisem „Turbo S“. Prošívané středové panely sedadel a prošívané dveřní panely připomínají první modely 911.

Všechno ostatní jako vlaječky ve větru: vůz 911 Turbo S Cabriolet

Spojuje tradiční siluetu vozu 911 Turbo s možností poslouchat nezaměnitelný zvuk přeplňovaného motoru s otevřenou látkovou střechou.

Plně automatická skládací látková střecha vozu 911 Turbo S Cabriolet je osazena pevným skleněným zadním oknem a 3 zabudovanými podpěrnými hořčíkovými prvky, díky nímž je skládací střecha velmi stabilní a obzvláště lehká.

Otevírá se a zavírá vždy cca 12 sekund – až do rychlosti 50 km/h. A budete-li chtít, s potěšením také s dálkovým ovladačem.

Vnitřní strop je vyložen tepelně a zvukově izolačním materiálem. Citelný důsledek: konstantní vnitřní teplota a efektivní potlačování hluku působeného větrem. Budete-li to chtít.

Elektrický větrolam zajišťuje, abyste mohli jezdit s otevřenou střechou - bez průvanu. Také zde s minimálním hlukem působeným větrem. Po stisknutí tlačítka se vysune nebo zasune během 2 sekund.

Pouze to, co vychází z nejhlubšího přesvědčení, může vzbuzovat ty největší emoce. Interiér.

Typické Porsche, typický vůz 911 Turbo S: spojení tradičních designových prvků s průkopnickou technologií. To je ihned zřejmé na sdruženém přístroji s analogovým otáčkoměrem a 2 displeji s vysokým rozlišením, které na virtuálních přístrojích ukazují všechny podstatné informace o vozidle. Hned vedle: displej s vysokým rozlišením a úhlopříčkou 10,9 palce pro Porsche Communication Management (PCM), včetně on-line navigace Analogová preciznost se snoubí s digitální integrací.

Spotřeba paliva a emise

911 Turbo Models
11,1
l/100 km
254
g/km
Komfort
Že se nekompromisní sportovní charakter a vysoký komfort vylučují? Ne v novém 911 Turbo S: Sotva naleznete místo, kde byste si dynamiku užili tak intenzivně.
  • 10,9palcový dotykový displej
  • Porsche Connect
  • Režim WET
Objevte komfort
Komfort

Jednoduše se pohodlně opřít? Ale jen kvůli pohybu vpřed.

Asistenční systémy

¹ Jízdní program „WET“ nemůže nijak nahradit vhodný a přizpůsobený způsob jízdy, v nejlepším případě dokáže pomáhat řidiči.
² Porsche InnoDrive řidiče podporuje v rámci svých systémových mezí. Řidič musí kdykoli kontrolovat způsob jízdy a v případě pochyb zasáhnout. Systém lze brzdou a plynovým pedálem kdykoli deaktivovat. K dispozici pravděpodobně od 07/20.2.

Pěkný vzhled. Jednoduše vzato doslova. Osvětlovací systémy.

Být viděn je jedna stránka. Ovšem ještě důležitější: sám mít přehled o všem rozhodujícím. O to se starají především čelní světlomety s technologií LED Matrix s asistentem dálkových světel a systémem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Čelní světlomet s technologií Matrix deaktivuje cílené segmenty stálých kuželů dálkových světel. 84 individuálně ovládaných diod LED se vypnutím nebo ztlumením přizpůsobí situaci. Vozidla jedoucí před vámi nebo v protisměru nebudou oslněna, oblast před nimi nebo vedle nich bude dále zcela osvětlena.

Pro optimalizaci výhledu budou nejenže z osvětlení selektivně odstíněna protijedoucí vozidla, ale bude zesvětlena také oblast vpravo od mezery v osvětlení, aby řidič lépe viděl na řízení. Oslnění řidiče zabraňuje segmentové odstínění silně odrazivých dopravních značek.

Zvukové systémy.

Systém BOSE® Surround Sound-System s 12 reproduktory a kanály zesilovače, včetně patentovaného, robustního 100wattového subwooferu, zajišťují optimální zvuk. Celkový výkon: plných 570 W.

Výkony nejvyšší úrovně nabízí rovněž na přání montovaný Burmester® High-End Surround Sound-System.

I ten, kde se vydá vlastní cestou, by měl být co nejlépe připojen k síti. Porsche Connect.

Každý den nám přináší něco nového. Porsche Connect přitom představuje vítanou podporu. Nastaví ideální výchozí podmínky pro každou cestu i její cíl.

S novými užitečnými službami a aplikací Porsche Connect. Pomocí chytrého telefonu synchronizujte své cíle a kalendář s Vaším vozem Porsche, naplánujte své cesty pomocí dopravních informací v reálném čase a využívejte hudební služby. Nechte se svým vozem Porsche navigovat. informovat a bavit v reálném čase. Paket Navigace a infotainment přitom pomáhá v ještě rychlejší cestě do cíle díky vypočítání trasy s využitím aktuálních on-line map. Hlasovým ovládáním si můžete pohodlně vyžádat informace, jako například počasí na cílovém místě, nebo si nechat přečíst aktuální zprávy z ekonomiky, politiky nebo sportu.

Porsche - Zjistěte si více o službách Connect.

Zjistěte si více o službách Connect.

Spotřeba paliva a emise

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km

Modely a technické parametry

911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
478 kW/650 k
Výkon (kW)/výkon (k)
2,7 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport
330 km/h
Nejvyšší rychlost
11,1
l/100 km
254
g/km
911 Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
478 kW/650 k
Výkon (kW)/výkon (k)
2,8 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport
330 km/h
Nejvyšší rychlost
11,3
l/100 km
257
g/km
Motor
Počet válců 6
Druh paliva 98
Vrtání 102,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 3 745 cm³
Výkon (kW) 478 kW
Výkon (k) 650 k
Otáčky při maximálním výkonu 6 750 ot./min
Maximální otáčky 7 200 ot./min
Maximální točivý moment 800 Nm
Oblast otáček pro maximální točivý moment 2 500 - 4 000 ot./min
Maximální výkon na litr (kW/l) 128,00 kW/l
Spotřeba paliva / emise*
Spotřeba paliva* ve městě 15,5 l/100 km
Spotřeba paliva* mimo město 8,6 l/100 km
Spotřeba paliva* kombinovaná 11,1 l/100 km
Emise CO2* kombinované 254 g/km
Emisní norma Euro 6d-ISC-FCM
Energetická třída G
Výkon
Nejvyšší rychlost 330 km/h
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono 2,7 s
Zrychlení 0 - 160 km/h s paketem Sport Chrono 5,8 s
Zrychlení 0 - 200 km/h s paketem Sport Chrono 8,9 s
Zrychlení 80 - 120 km/h s paketem Sport Chrono 1,6 s
Karoserie
Délka 4 535 mm
Šířka 1 900 mm
Šířka (s venkovními zpětnými zrcátky) 2 024 mm
Výška 1 303 mm
Součinitel aerodyn. odporu vzduchu (cW) 0,33 cW
Rozvor kol 2 450 mm
Rozchod kol vepředu 1 583 mm
Rozchod kol vzadu 1 600 mm
Pohotovostní hmotnost podle DIN 1 640 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1 715 kg
Příp. Celková hmotnost 2 020 kg
Příp. Užitečná hmotnost 380 kg
Max. přípustné zatížení střechy se střešním nosičem Porsche 75 kg
Objemy
Objem zavazadlového prostoru vpředu 128 l
Největší objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly, až po střechu) 264 l
Obsah nádrže (doplňovací objem) 67 l
Motor
Počet válců 6
Druh paliva 98
Vrtání 102,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 3 745 cm³
Výkon (kW) 478 kW
Výkon (k) 650 k
Otáčky při maximálním výkonu 6 750 ot./min
Maximální otáčky 7 200 ot./min
Maximální točivý moment 800 Nm
Oblast otáček pro maximální točivý moment 2 500 - 4 000 ot./min
Maximální výkon na litr (kW/l) 128,00 kW/l
Spotřeba paliva / emise*
Spotřeba paliva* ve městě 15,9 l/100 km
Spotřeba paliva* mimo město 8,6 l/100 km
Spotřeba paliva* kombinovaná 11,3 l/100 km
Emise CO2* kombinované 257 g/km
Emisní norma Euro 6d-ISC-FCM
Energetická třída G
Výkon
Nejvyšší rychlost 330 km/h
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport 2,8 s
Zrychlení 0 - 160 km/h s paketem Sport Chrono 6,0 s
Zrychlení 0 - 200 km/h s paketem Sport Chrono 9,3 s
Zrychlení 80 - 120 km/h s paketem Sport Chrono 1,7 s
Karoserie
Délka 4 535 mm
Šířka 1 900 mm
Šířka (s venkovními zpětnými zrcátky) 2 024 mm
Výška 1 301 mm
Součinitel aerodyn. odporu vzduchu (cW) 0,33 cW
Rozvor kol 2 450 mm
Rozchod kol vepředu 1 583 mm
Rozchod kol vzadu 1 600 mm
Pohotovostní hmotnost podle DIN 1 710 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1 785 kg
Příp. Celková hmotnost 2 080 kg
Příp. Užitečná hmotnost 370 kg
Objemy
Objem zavazadlového prostoru vpředu 128 l
Otevřený objem zavazadlového prostoru (za předními sedadly) 163 l
Obsah nádrže (doplňovací objem) 67 l
Porsche - Contact

Vaše další kroky

Kontaktujte Porsche Centrum Praha, žádejte o informace.