Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
911 Targa 4
9,8
l/100 km
223
g/km
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
911 Targa 4S
9,9
l/100 km
227
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
911 Targa 4S Heritage Design Edition
9,9
l/100 km
227
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
911 Targa 4
Nadčasový design.
Nadčasový design, moderní interpretace. Nezaměnitelnou siluetu modelu 911 charakterizuje kultovní boční křivka, která se od roku 1963 změnila jen nepatrně a napevno otiskla do genetické výbavy všech modelů Porsche. To samozřejmě platí i pro modely 911 Cabriolet a Targa.
Prozkoumat design
Nadčasový design.
Porsche - background Porsche - background
Porsche - background Porsche - 911 Carrera S
Porsche - background Porsche - 911 Carrera 4S Cabriolet
Porsche - background Porsche - 911 Targa 4S
Čisté linie.
Elegantní. Puristická. Nezaměnitelná: V roce 1963 dosáhl F. A. Porsche mimořádného úspěchu se siluetou modelu 911, s čistými křivkami a harmonickým spojením formy a funkce. Po více než 50 letech jezdí po světě mnoho dalších sportovních vozů, ale Porsche 911 je pouze jedno.
911 Carrera S
Porsche 911 v provedení Coupé zhmotňuje genetickou výbavu značky Porsche v její nejryzejší formě: s dlouhou plochou kapotou, ostře zkoseným čelním sklem a křivkou střechy pozvolna klesající směrem k zádi, stejně jako u původního modelu 911.
911 Carrera 4S Cabriolet
Provedení Porsche 911 s otevřenou karoserií bylo vždy svázáno s intenzivnějším pocitem svobody a svěžím větrem ve vlasech. Silueta provedení Cabriolet – s plně automatickým ovládáním látkové střechy – je po stažení střechy stejně elegantní jako u verze 911 Coupé.
911 Targa 4S
Nejstylovější provedení modelu 911 se pyšní přídomkem ‚targa‘. 911 Targa s charakteristickým ochranným rámem nad kabinou a inovativní koncepcí střechy je nadčasovou klasikou. Toto Porsche 911 s otevřenou karoserií dokáže současně nabídnout pohodlí i bezpečnost tradiční uzavřené kabiny.
911 Carrera S
Porsche 911 v provedení Coupé zhmotňuje genetickou výbavu značky Porsche v její nejryzejší formě: s dlouhou plochou kapotou, ostře zkoseným čelním sklem a křivkou střechy pozvolna klesající směrem k zádi, stejně jako u původního modelu 911.
911 Carrera 4S Cabriolet
Provedení Porsche 911 s otevřenou karoserií bylo vždy svázáno s intenzivnějším pocitem svobody a svěžím větrem ve vlasech. Silueta provedení Cabriolet – s plně automatickým ovládáním látkové střechy – je po stažení střechy stejně elegantní jako u verze 911 Coupé.
911 Targa 4S
Nejstylovější provedení modelu 911 se pyšní přídomkem ‚targa‘. 911 Targa s charakteristickým ochranným rámem nad kabinou a inovativní koncepcí střechy je nadčasovou klasikou. Toto Porsche 911 s otevřenou karoserií dokáže současně nabídnout pohodlí i bezpečnost tradiční uzavřené kabiny.

Exteriér do detailu.

Design spojující tradice a modernu, zajišťující ještě více dynamiky při praktickém nasazení. A vyvolávající nadšení ve všech fanoušcích 911.

Genetické prvky designu.

Typická 911: dlouhá plochá kapota, ostře zkosené čelní sklo a křivka střechy pozvolna klesající směrem k zádi. Blatníky nyní mají o něco výraznější kontury, zatímco dynamicky pojatá záď klade důraz na horizontální rovinu.

Světelná lišta.

Pro všechna provedení 911 je typická hladce začleněná světelná lišta s LED zdroji, posazená mezi LED zadní světla s trojrozměrným efektem. A díky tomu je každý z těchto vozu nezaměnitelný, dokonce i v noci.

Ochranný rám provedení Targa.

Poutavý a určující designový prvek Porsche 911 v provedení Targa: ochranný rám nad kabinou. Splňuje nejvyšší požadavky na bezpečnost a je kultovním znakem sám o sobě – s hliníkovými dekory, bočními žábrami a originálním logem ‘targa’.

Kola.

Dynamická a progresivní: k mimořádně sportovnímu vzhledu 911 přispívají i různé rozměry kol na přední a zadní nápravě. Kola o velikosti až 20/21" nabízejí větší stabilitu a pohodlí díky většímu rozměru na zadní nápravě.

Přední světlomety.

Na první generace 911 odkazuje i tvarování a umístění hlavních světlometů. V jejich nitru však najdeme nejmodernější LED technologii.

Kapota.

Kapota s charakteristickým sportovním profilem prolisů – a přímočarým napojením na přední nárazník – jasně odkazuje na dřívější modely 911.

Kliky dveří.

Nové kliky jsou celé zapuštěny do dveří, a tvoří tak zcela nenápadnou součást karoserie vozidla.

Kola.

Tradice ruku v ruce s inovacemi: interiér.

Analogová preciznost v harmonii s možnostmi digitálního světa. Interiér 911 kombinuje tradiční silné stránky s novými možnostmi, a jelikož jde o sportovní vůz, je zde jasná priorita: přísné zaměření na potřeby řidiče.

Nadčasový design.

Progresivní technologie.

911 ze všech úhlů: Design interiéru.

Interiér do detailu.

Ergonomie sportovního vozu.

Doprostřed přístrojového štítu je zasazen analogový otáčkoměr, který tak vždy zůstává v zorném úhlu výhledu řidiče. Díky vystouplému středovému panelu se zkrátila vzdálenost mezi volantem a pákou voliče převodovky, resp. intuitivně rozmístěnými spínači a tlačítky. To vše pro nezaměnitelný požitek za volantem 911.

Porsche Advanced Cockpit.

Displeje s jemnou grafikou, dotyková tlačítka, sjednocené funkce. Díky koncepci ovládání Porsche Advanced Cockpit nebyl interiér Porsche 911 ještě nikdy tak zaměřen na potřeby řidiče. Typický sportovní vůz: ovládací prvky, které si záměrně zachovaly podobu analogových tlačítek až do dnešních dnů, nabízejí přímý přístup ke klíčovým funkcím důležitým pro řízení a nastavení podvozku.

Přístrojový štít.

Po obou stranách analogového otáčkoměru se nacházejí dva 7" displeje s jemnou grafikou, zprostředkující nejdůležitější informace o vozidlu – doplněné jemným 10,9" dotykovým displejem systému Porsche Communication Management (PCM).

Materiály.

Od voliče převodovky až po výdechy systému ventilace: pečlivost a vysoká úroveň kvality je zřejmá z každého povrchu i detailu. Dostupné materiály a prvky výbavy je možné kombinovat prakticky bez omezení – limituje vás pouze osobní vkus.

Další kapitola
Zobrazení ze všech úhlů

Consumption and Emissions

911 Carrera & Targa Models
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km

Zobrazení ze všech úhlů

Porsche - Exterior Porsche - Exterior
Jízdní výkony sportovního vozu.
Modely 911 Carrera & Targa
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km
  • Vzadu umístěný výkonný šestiválec ‚boxer‘ s dvojitým přeplňováním a protiběžnými písty.
  • Mimořádně přesná převodovka Porsche Doppelkupplung (PDK)
  • Systémy vylepšující jízdní dynamiku
Seznamte se s jízdními výkony
Jízdní výkony sportovního vozu.
Stvořena pro silnici, která nikde nekončí.
Základní cíl každé 911 je vždy stejný: jízda samotná. V maximálně sportovním duchu. Dvojitě přeplňovaný motor ‚boxer‘ s protiběžnými písty, převodovka, podvozek, brzdy a všechny systémy řízení proto byly navrženy s jediným záměrem: co nejlepší jízdní výkony.
Stvořena pro silnici, která nikde nekončí.
Další kapitola
Modely
Modely
Modely 4
Číslice ‘4’ v modelovém označení vozů Porsche znamená čtyři poháněná kola u provedení s pohonem všech kol.
S
Písmeno ‘S’ u Porsche vždy představovalo ‘sport’ a vylepšené jízdní výkony. V případě 911 to znamená vyšší výkon motoru, sportovní konstrukci podvozku a velké brzdy i kola.
4S
Modely Porsche ‘4S’ charakterizuje spojení pohonu všech kol a vyšších jízdních výkonů.
Porsche - Motor
Motor
Modely 911 Carrera & Targa
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km
Porsche 911 pohání dvojitě přeplňovaný motor. Přináší krom dalšího výjimečný výkon v širokém rozsahu otáček, mimořádně přímou odezvu a plochou křivku točivého momentu, a to vč. nízkého pásma otáček. Konstrukce s protiběžnými písty, vyznačující se malou délkou, nízkou výškou a umístěním na zádi vozidla, propůjčuje automobilu nízké těžiště. Zástavba motoru blíže ke středu vozidla zaručuje větší stabilitu a méně vibrací.
Turbodmychadla
Motory disponují dvojicí turbodmychadel a systémem chlazení plnicího vzduchu. Jde o důležitou součást přeplňování s využitím energie výfukových plynů, která významně přispívá ke zvýšení výkonu při současném snížení emisí.
Motor
Další kapitola
Převodovka.

Převodovka.

Osmistupňové ústrojí PDK (Porsche Doppelkupplung).

Osmistupňová převodovka PDK (Porsche Doppelkupplung) zajišťuje neuvěřitelně rychlé změny převodových stupňů bez přerušení toku výkonu – v řádu milisekund. PDK kombinuje velmi sportovní naladění v rozsahu prvního až šestého stupně s hospodárnými převody do rychla (sedmý a osmý stupeň).

7st. manuální převodovka.

Pro vozy 911 Carrera S a 911 Targa 4S je na přání k dispozici sedmistupňová manuální převodovka s paketem Sport Chrono. Krátké dráhy voliče převodovky s optimálním poměrem jednotlivých převodových stupňů zaručují co nejtěsnější propojení řidiče a jeho vozu. Pro ještě sportovnější naladění podvozku, motoru a převodovky je připraven paket Sport Chrono.

Systém Porsche Traction Management (PTM).

Systém pohonu všech kol Porsche Traction Management (PTM) optimálně rozděluje hnací sílu mezi trvale poháněnou zadní nápravu a přední kola. Pro skvělou jízdu a neuvěřitelné harmonické jízdní chování až na hranicích možností.

Systém vektorování točivého momentu PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus).

Systém PTV Plus byl navržen k dalšímu zlepšení jízdní dynamiky a stability. Je založen na přesných zásazích brzd zadních kol ve spojení s uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy. Výsledkem je ještě vyšší stabilita, vynikající držení stopy a vysoká obratnost za všech rychlostí jízdy.

Podvozkové systémy.

Něco navíc – ode všeho. Podvozkové systémy se zaměřují na optimální využití funkčních parametrů 911 ve prospěch ještě vyšší rychlosti, obratnosti a pohodlí.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM je systém elektronicky řízených tlumičů, jenž aktivně a nepřetržitě reguluje tlumicí sílu jednotlivých kol v závislosti na povrchu vozovky a jízdním režimu – ve prospěch ještě vyššího pohodlí s větší dynamikou.

Sportovní odpružení PASM

Se sportovním odpružením PASM je karoserie oproti standardnímu podvozku PASM snížena o dalších 10 mm. Pružiny jsou tvrdší a kratší, stabilizátory na obou nápravách tužší. 911 v tomto případě používá podstatně tužší pružiny ve prospěch více neutrálního a vyváženého jízdního chování.

Stabilizační systém PSM (Porsche Stability Management).

Porsche Porsche Stability Management je systém automatického řízení s cílem zajistit jízdní stabilitu na limitu při dynamické jízdě. Pro vysokou úroveň jízdní stability a bezpečnosti – a současně mimořádně agilních vlastností. Ve spojení s paketem Sport Chrono je systém PSM doplněn o režim Sport. Ten umožňuje výrazně sportovnější styl jízdy, kdy PSM zůstává aktivní na pozadí.

Systém řízení zadních kol.

Systém řízení zadních kol zlepšuje dynamické jízdní schopnosti stejnou měrou jako vlastnosti při běžném každodenním používání; zlepšuje handling během pomalých manévrů a celkově usnadňuje ovládání i zatáčení. Systém řízení zadních kol však současně zajišťuje výrazně vyšší jízdní stabilitu během zatáčení za vysokých rychlostí.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Systém PDCC zajišťuje aktivní stabilizaci klopení. Potlačuje boční pohyby karoserie při dynamickém projíždění zatáček. Pro lepší dynamické schopnosti, ještě neutrálnější jízdní chování a vyšší jízdní pohodlí – za jakékoli rychlosti.

Paket Sport Chrono.

Adrenalin na jeden stisk tlačítka: Paket Sport Chrono s přepínačem režimů, aplikací Porsche Track Precision a zobrazováním teploty pneumatik. Navržen pro ještě sportovnější naladění motoru, podvozku a převodovky.

Tlačítko přepínání režimů a tlačítko SPORT Response.
Přepínač režimů umožňuje volit mezi různými styly jízdy, např. více akcentovat jízdní dynamiku, uložit si osobní předvolby nebo usnadnit řízení na mokrém povrchu. Tlačítko SPORT Response připravuje motor a převodovku na bleskové rozpoutání výkonu po dobu cca. 20 sekund s maximální možnou odezvou.
Tlačítko přepínání režimů a tlačítko SPORT Response.
Další kapitola
Funkce Launch Control a strategie řazení odvozená od požadavků motoristického sportu.
Funkce Launch Control a strategie řazení odvozená od požadavků motoristického sportu.
Funkce Launch Control s převodovkou PDK (Porsche Doppelkupplung) v režimu SPORT PLUS podporuje nejrychlejší možný rozjezd s pevným startem. Ústrojí PDK se strategií řazení převzatou ze světa závodních vozů je navrženo pro extrémně krátké časy řazení s optimálními řadicími body ve prospěch maximální akcelerace.
Funkce Launch Control a strategie řazení odvozená od požadavků motoristického sportu.
Další kapitola
Dynamické zavěšení motoru.
Dynamické zavěšení motoru.
Tento elektronicky řízený systém minimalizuje rozeznatelné kmity a vibrace celého hnacího řetězce, zejména od motoru, aby bylo možné využít všech výhod pevné i poddajné konstrukce uložení motoru. Stručně řečeno: vylepšuje jízdní stabilitu a jízdní pohodlí.
Dynamické zavěšení motoru.
Další kapitola
Aplikace Porsche Track Precision.*
Aplikace Porsche Track Precision.*
Prostřednictvím mobilní aplikace Porsche Track Precision, která je součástí paketu Sport Chrono, můžete snadno měřit časy na kolo a jízdní údaje pomocí svého chytrého telefonu. Ukládejte, sdílejte a porovnávejte s ostatními jezdci.

* Využívání aplikace je povoleno pouze na uzavřených okruzích. Použití tohoto produktu (zejm. funkce nahrávání videa) může být na vybraných trzích nebo akcích zakázáno zákonem nebo předpisy. Před použitím tohoto produktu si prosím ověřte, zda to příslušné místní zákony a předpisy povolují.

Aplikace Porsche Track Precision.*
Další kapitola
Brzdy.
Brzdy.

Vysokým výkonům všech modelů 911 sekundují odpovídající brzdy. Provedení 911 Carrera používá čtyřpístkové pevné monobloky z hliníku a brzdové kotouče o průměru 330 mm. V případě provedení Carrera S najdeme na přední nápravě šestipístkové pevné monobloky z hliníku a odpovídající čtyřpístkové třmeny na kolech zadní nápravy. Vyššímu výkonu je uzpůsoben i průměr brzdových kotoučů, jenž činí 350 mm vpředu i vzadu.

Kompozitní keramické brzdy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake).

Lehčí, stabilnější, prověřené v motoristickém sportu: Kompozitní keramické brzdy PCCB zajišťují ještě lepší brzdné schopnosti díky keramickým brzdovým kotoučům o průměru 410 mm na přední nápravě, resp. 390 mm vzadu. Další výhoda: extrémně nízká hmotnost brzdových kotoučů se odrazila ve výrazně lepším držení stopy a pohodlí. Šestipístkové pevné monobloky z hliníku na přední nápravě a čtyřpístkové třmeny vzadu zprostředkují mnohem vyšší a – což je zásadní – mimořádně konzistentní brzdnou sílu.

Další kapitola
Pohodlí.

Consumption and Emissions

911 Carrera & Targa Models
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km

Pohodlí.

Nabušený sportovec. Ikona designu. Hrdina pro každý den. 911 kombinuje výkon sportovního vozu s mimořádně pohodlným interiérem a nejmodernějšími technologiemi k ulehčení každodenního života.

Asistenční systémy.
Pohodlí na palubě vozu.
Propojení s digitálním světem.
Asistenční systémy.
Nad vaší jízdou bdí celá řada asistenčních systémů, jako např. systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu vč. rozpoznávání dopravních značek, asistent pro noční vidění nebo jízdní režim Porsche WET.
Seznamte se s pohodlím
Pohodlí na palubě vozu.
HDispleje s jemnou grafikou, dotyková tlačítka. Stručně řečeno: ergonomie sportovního vozu s propojením do 21. století. Díky intuitivní koncepci ovládání Porsche Advanced Cockpit je pro interiér typická nebývalá přehlednost a mimořádná dynamika.
Seznamte se s pohodlím
Propojení s digitálním světem.
S aplikací Porsche Connect rozšíříte stávající funkce vozidla o další funkce a služby, jako např. dopravní informace v reálném čase, online hlasové ovládání či streamování hudby – 911 nyní nabízí bezpočet možností k propojení s digitálním světem.
Seznamte se s pohodlím
Comfort for every day.

Vaše nová komfortní zóna?

Vpředu vlevo.

Sportovní volant.

Multifunkční sportovní volant umožňuje přímé a pohodlné ovládání funkcí audiosystému, telefonu a navigace. Kolébkové spínače zaručují krátké dráhy řazení a rychlé, precizní změny převodových stupňů. O genetické výbavě 911, ukované v žáru motoristického sportu, vypovídají specifické opěrky pro palce a vyznačení horní středové polohy na sportovním volantu GT.

Sportovní sedadla.

Sportovní sedadla 911 charakterizuje pohodlí a dobrá opora i při dynamickém projíždění zatáček. Ještě sportovnějším provedením se chlubí sportovní sedadla Plus. Ta zlepšují boční oporu díky tužším bočním polštářům v oblasti sedáku i opěradla. Další výhoda: plně elektrické nastavování sedadel s funkcí ukládání do paměti pro obě sedadla – to znamená více pohodlí pro řidiče i spolujezdce.

Porsche - Zavazadlový prostor.
Zavazadlový prostor.
100% připraven pro každodenní využití: objem zavazadlového prostoru 911 činí 132 litrů.
Zavazadlový prostor.
Další kapitola
Zadní sedadla.
Porsche - Zadní sedadla.
Zadní sedadla.
Remarkably comfortable for a sports car: the Zadní sedadla. Thanks to the folding backrests, the rear storage compartment can be used for up to 264 litres of extra storage space.
Zadní sedadla.
Další kapitola
Systém Comfort Access.*
Porsche - Systém Comfort Access.*
Systém Comfort Access.*
Systém Comfort Access znamená bezklíčové odemykání 911. Stačí přistoupit ke klice na boku vozidla nebo přiložit ruku pod emblém Porsche na víku zavazadlového prostoru a vůz se sám odemkne, včetně automatického vysunutí vnějších klik dveří.

* Systém Comfort Access používá nejmodernější technologie. Nelze však stoprocentně vyloučit zachycení bezdrátového šifrovacího kódu a jeho zneužití k odemknutí nebo odcizení vozidla.

Systém Comfort Access.*
Další kapitola
Střešní systémy.

Klasickou siluetou modelu 911 se pyšní i vozy v provedení Cabriolet, které jsou vybaveny plně automatickou látkovou střechou. Střechu lze otevřít nebo zavřít přibližně za 12 sekund a za rychlosti jízdy až 50 km/h. Součástí střechy je pevné skleněné zadní okno a tři vestavěné prvky z hořčíkové slitiny, díky nimž je konstrukce velmi pevná a současně lehká.

Koncepce střechy Targa zhmotňuje ideální spojení bezpečnosti, pohodlí a designu. Když vozidlo stojí na místě, zcela automatický střešní systém provedení 911 Targa se otevře či zavře za pouhých 19 sekund. Vyhřívané zadní okno, vyrobené z odlehčeného kompozitního bezpečnostního skla a zvukově izolačního čalounění, zajišťuje po uzavření střechy pozoruhodně nízkou hladinu hluku za jízdy.

Elektricky posuvné/výklopné střešní okno, nabízené pro verzi Coupé, ještě zvyšuje pocit prostornosti v interiéru vaší 911. Velkoplošné okno se otevírá směrem ven, aby nebyl nijak omezen prostor pro hlavu. Elektricky posuvné/výklopné střešní okno, vyrobené z tónovaného tvrzeného bezpečnostní skla, přispívá k pocitu prostornosti i po uzavření.

Sound Package Plus.

Akustický paket Sound Package Plus zprostředkuje vynikající ozvučení na palubě vaší 911: díky osmi reproduktorům a celkovému výkonu 150 W.

Systém prostorového ozvučení BOSE®.

Systém prostorového ozvučení BOSE® charakterizuje 12 reproduktorů a kanály zesilovače pro 100W subwoofery, vestavěné přímo do karoserie vozidla. Celkový výkon: 570 W. Technologie vylepšení zvuku BOSE® SoundTrue zaručuje vysokou kvalitu ozvučení a dynamiku i v případě komprimovaných hudebních souborů.

Exkluzivní systém prostorového ozvučení Burmester®.

Sound performance of the highest level, individually matched to your 911. 13 amplifier channels, 13 loudspeakers, an active, separate subwoofer with 300-watt class D amplifier. All together: 855 watts of pure musical pleasure additionally; improved by the sound enhancer that optimises the tone of data-compressed music files.

Spolehlivě připojen – ale i nadále zcela nezávislý.
Porsche Connect*.

Pohár každého dne toužíme vypít do poslední kapky. Právě k tomu napomáhá aplikace Porsche Connect. Umožňuje získat ideální výchozí postavení před každou jízdou s 911. Dokonalým navigátorem pro váš všední život jsou služby přímo na palubě ve spojení s aplikací Porsche Connect pro váš chytrý telefon.

Chytře i na silnici. Ve vašem sportovním voze i každodenním životě. Apple CarPlay.

Porsche Connect umožňuje prostřednictvím systému PCM využívat bezpočet aplikací z vašeho iPhonu. Díky propojení prostřednictvím Apple CarPlay můžete i na cestách snadno používat aplikace jako např. telefon, hudbu nebo zprávy.

Vždy to nejlepší na cestách. Systém Navigation Plus.

Díky funkci dopravních informací v reálném čase vždy dojedete do cíle po nejrychlejší trase. Výhodou online navigace je přístup k denně aktualizovaným mapovým podkladům se zohledněním všech relevantních dopravních zpravodajství v reálném čase. Plánování tras prostřednictvím PCM však nevyžaduje datové připojení a je kdykoli k dispozici.

Vždy ve spojení. Remote Services (služby vzdáleného dohledu).

Se službami vzdáleného dohledu máte vždy okamžitý přehled o situaci – to znamená snadnou kontrolu údajů vozidla nebo ovládání jeho konkrétních funkcí, např. zamykání automobilu na dálku pomocí chytrého telefonu.

* Nabídka služeb Porsche Connect závisí na konkrétním modelu a trhu. Informace uvedené na této stránce slouží pouze jako obecný přehled. Dostupnost služeb pro vaše vozidlo se vám zobrazí po přihlášení do Connect Store pomocí vašeho Porsche ID.

Hlavní světlomety a zadní světla modelů 911 používají nejmodernější LED technologii pro rychlou odezvu a co nejúčinnější osvětlení cesty. Zvláštním rysem všech modelů 911 jsou čtyřbodová světla denního svícení a tlumená světla, resp. hladce začleněná světelná lišta na zádi vozu.

LED světlomety s technologií maticového uspořádání mají schopnost deaktivovat konkrétní segmenty pevného světelného kuželu dálkových světel tak, aby nedocházelo k oslňování protijedoucích vozů nebo vozidel jedoucích před vámi. Prostor mezi nimi nebo vedle nich však zůstává účinně osvětlen. Elektronicky řízené přisvěcování do zatáček funguje na bázi optimální aktivace a deaktivace jednotlivých LED diod.

Vaše okolí na letmý pohled.

Dnes již vzácný luxus: schopnost soustředit se výhradně na to, co je před vámi. Volnou silnici. Nebo příští zatáčku. 911 vám pomáhá prostřednictvím nejrůznějších asistenčních systémů, díky nimž budete vždy ve střehu.

Technologie Porsche InnoDrive vč. adaptivního tempomatu.*

Technologie Porsche InnoDrive prostřednictvím velmi přesných údajů navigace rozpoznává rychlostní omezení a sklon silnice, tj. spád nebo poloměr oblouku na trase, a to ještě dříve, než k danému místu dojedete. A na základě toho přizpůsobuje strategii řazení i rychlost. S výhodou inteligentní jízdy a hospodárného provozu.

* Asistenční funkce Porsche InnoDrive jsou limitovány schopnostmi systému. Řidič je povinen neustále sledovat styl jízdy a v případě pochybností sám zasáhnout. Funkci systému lze kdykoli překlenout použitím brzdového nebo plynového pedálu.

Adaptivní tempomat

Systém uzpůsobuje rychlost vaší 911 podle vozidla jedoucího před vámi. Pokud se přiblížíte k jinému vozidlu, které jede tempem nižším, než je vámi navolená cestovní rychlost, systém sám sníží výkon motoru nebo jemně zasáhne pomocí brzd. Dokonce až do zastavení. Jakmile se vozovka před vámi opět uvolní, vaše 911 opět akceleruje na původně navolenou cestovní rychlost.

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu vč. rozpoznávání dopravních značek.

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu snižuje námahu řidiče tím, že aktivně zasahuje do řízení a pomáhá vozidlo udržovat v daném pruhu. Funkce rozpoznávání dopravních značek zobrazuje v přístrojovém štítu rychlostní omezení, zóny se zákazem předjíždění a další nepřímé informace, jako např. hraniční značky. Funkce upozorňování na zatáčky zobrazuje v přístrojovém štítu směrovou šipku jako výstrahu a upozornění na každou utaženou zatáčku. Ještě dlouho předtím, než k ní dojedete.

Asistent pro noční vidění.

Asistent pro noční vidění pomocí infračervené kamery dokáže rozpoznat chodce a velká volně žijící zvířata ještě předtím, než na ně dopadnou paprsky světlometů. Řidič je informován pomocí termoobrazu v přístrojovém štítu.

Jízdní režim Porsche WET.*

Porsche 911 s režimem ‘WET’ využívá pokrokový systém coby pomůcku řidiče při jízdě na mokrém povrchu. Pokud senzory zabudované do podběhů předních kol rozpoznají mokrou vozovku, systém doporučí přepnout do režimu ‘WET’. Následně se novým podmínkám přizpůsobí systémy řízení podvozku i odezva hnacího řetězce.

* Jízdní program ‘WET’ nenahrazuje povinnost řidiče přizpůsobovat styl jízdy různým jízdním a klimatickým podmínkám a je navržen nanejvýš jako pomocník řidiče.

Parkovací asistent s funkcí monitorování okolí.

Parkovací asistent (ParkAssist) slouží jako podpora řidiče při parkování a manévrování s vozidlem. Funkce monitorování okolí zobrazuje prostor kolem vaší 911 z různých pohledů kamery a generuje virtuální zobrazení vozidla z ptačí perspektivy, které lze sledovat na displeji systému PCM.

Další kapitola
Heritage Design Edition

Consumption and Emissions

911 Carrera & Targa Models
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km
911 Targa 4S
Heritage Design Edition .
Nejmodernější technologie sportovních vozů kráčí vstříc tradičnímu designu: speciální edice 911 Targa 4S Heritage Design Edition, limitovaná 992 vyrobenými vozy, přebírá designové prvky, barevné odstíny a materiály modelu Porsche 356 a prvního provedení 911 Targa – které přetavuje ve zcela novou a nadčasovou stylovou ikonu.
Prozkoumat
911 Targa 4S
Heritage Design Edition .
911 Carrera & Targa Models
Icons of cool.
Recapture the emotions of a past era. Revive the times. And experience history anew. Your ideal companion on this journey through time: the Porsche Heritage Design models. Inspired by the spirit of the 1950s, 60s, 70s and 80s, they’re bringing the lifestyle of bygone times back to the road. And honouring iconic Porsche classics with numerous design highlights.
Starting with the 50s and early 60s. And the 911 Targa 4S Heritage Design Edition .
Icons of cool.
Další kapitola
Návrat zpět v čase.

Návrat zpět v čase.

Speciální edice vozů 911 Targa 4S Heritage Design. Objem výroby limitován počtem 992 kusů. Přináší novou interpretaci designových prvků 50. a počátku 60. let minulého století, které kombinuje s nejmodernějšími technologiemi sportovních vozů z modelu 911 Targa 4S.

Hlavní rysy.

Metalický odstín ‚Cherry‘.

Exkluzivní barva pro 911: metalický odstín ‚Cherry‘. Působivý a vysoce kvalitní odstín zcela harmonicky ladí se stříbrným ochranným rámem Targa a zlatavými logy.

Zlatavá loga.

Svébytné signatury jsou jedinečné – a někdy se vyvažují zlatem. Podobně jako logo Targa a zlatavě zbarvená loga na zádi vozu, která vzdávají hold minulosti a současně jsou charakteristickými prvky.

Historický erb Porsche z roku 1963.

Důležité není jen to ukryté uvnitř – záleží i na tom, co je vidět. Na kapotě se hrdě prezentuje historický erb Porsche z roku 1963, který najdeme i na sportovním volantu, klíčku a středech kol modelu 911 Targa 4S Heritage Design Edition.

Plaketa Heritage Design.

Pečeť kvality, která v rámci nové edice opět zdobí kryt motoru: plaketa Heritage Design. Ocenění za vynikající schopnosti motoru pochází z 50. let minulého století.

Osobní startovní číslo.

Velké číslo? To bylo Porsche od samotného počátku. Proto oba boky vozů 911 Targa 4S Heritage Design Edition může zdobit vámi zvolené individuální startovní číslo, které se inspirovalo dávnými seriály motoristických soutěží.

Dvoubarevný kožený interiér.

Na výběr jsou dvě různé barevné kombinace se zárukou celkově harmonického vzhledu: dvoubarevný interiér kombinuje buďto červenou kůži v odstínu Bordeaux s čalouněním ‚Club Leather‘ (technologie vydělávání kůže OLEA) v béžovém odstínu ‚Atacama‘, nebo černou kůži s čalouněním OLEA Club Leather v béžovém odstínu ‚Atacama‘.

Manšestr v béžovém odstínu ‚Atacama‘.

Interiér dále znamená vzkříšení někdejšího materiálu snů: elegantní manšestr v béžovém odstínu ‚Atacama‘ dodává půvab středovým panelům dveří a sedadel ve snaze oživit ducha doby a módu 50. let minulého století.

Plaketa limitované edice.

Jeden z mála vybraných: plaketa na dekoru přístrojové desky odkazuje na omezenou velikost výrobní série čítající 992 kusů – a na novou edici 911 Targa 4S Heritage Design Edition: trendovou ikonu.

Porsche Exclusive Manufaktur.

Někdy i malé věci mohou rozpoutat velké emoce. Podobně jako reliéfní logo „Porsche Exclusive Manufaktur“ na víku úložného prostoru.

Přístrojový štít.

Jako kdybyste otočili chod času: přístrojový štít s dvojicí jemných 7" displejů a analogovým otáčkoměrem v klasickém provedení s ručičkou. S ohledem na maximální kontrast se používají bílé ručičky a cejchování. Navíc se zelenými číslicemi – coby hold legendárnímu Porsche 356.

Čalounění střechy.

Interiér evokuje vzpomínky na doby minulé: čalounění střechy i přední a prostřední sloupky zkrášluje perforovaný materiál Alcantara® v béžovém odstínu ‚Atacama‘. Kousek historie Porsche, kterého se můžete dotknout.

ROCK ’N’ ROLL na zápěstí.

Hold 50. letům a počátku 60. let minulého století: chronometr Porsche Design 911 Targa 4S Heritage Design Edition. Exkluzivně pro majitele vozidel. Objem výroby limitován počtem 992 kusů.

911 Targa 4S Heritage Design Edition .

Interiér

Porsche - Personalisation and finishing.

Personalisation and finishing.

At Porsche Exclusive Manufaktur, we offer you a range of personalisation options for the exterior and interior of your car. For your own very personal vehicle.

Další kapitola
Modely a technické parametry

Consumption and Emissions

911 Targa 4S Heritage Design Edition
9,9
l/100 km
227
g/km

Výběr a konfigurace modelů 911.

Vše
Coupé
Cabriolet
Targa
Vybráno
911 Targa 4
Porsche 911 Targa 4
9,8
l/100 km
223
g/km
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
Vybráno
911 Targa 4S
Porsche 911 Targa 4S
9,9
l/100 km
227
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
Vybráno
911 Targa 4S Heritage Design Edition
Porsche 911 Targa 4S Heritage Design Edition
9,9
l/100 km
227
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
Technické parametry
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
9,9
l/100 km
227
g/km
Výška
1.299 mm
Šířka
1.852 mm
Délka
4.519 mm
Rozvor kol
2.450 mm
Motor
Počet válců 6
Druh paliva 98
Vrtání 91,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 2 981 cm³
Výkon (kW) 331 kW
Výkon (k) 450 PS
Otáčky pro maximální výkon 6 500 r/min
Maximální otáčky motoru 7 500 r/min
Maximální točivý moment 530 Nm
Oblast otáček pro maximální točivý moment 2 300 - 5 000 r/min
Maximální výkon na litr objemu (PS/l) 151,00 PS/l
Výkon
Maximální rychlost 304 km/h
Zrychlení 0 - 60 mph 3,6 s
Zrychlení 0 - 60 mph s paketem Sport Chrono 3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h 3,8 s
Zrychlení 0 - 100 km/h s paketem Sport Chrono 3,6 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h 8,7 s
Zrychlení 0 - 160 km/h s paketem Sport Chrono 8,4 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h 13,4 s
Zrychlení 0 - 200 km/h s paketem Sport Chrono 13,1 s
Pružné zrychlení (80-120 km/h) (50-75 mph) 2,4 s
Karoserie
Délka 4 519 mm
Šířka 1 852 mm
Šířka (včetně zpětných zrcátek) 2 024 mm
Výška 1 299 mm
Součinitel aerodyn. odporu vzduchu (cW) 0,30 cW
Rozvor kol 2 450 mm
Rozchod kol vpředu 1 589 mm
Rozchod kol vzadu 1 557 mm
Pohotovostní hmotnost podle DIN 1 678 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES 1 750 kg
Příp. Celková hmotnost 2 085 kg
Příp. Užitečná hmotnost 410 kg
Největší povolené zatížení střechy se systémem střešních nosičů Porsche 0 kg
Objemy
Objem zavazadlového prostoru vpředu 132 l
Objem otevřeného prostoru pro zavazadla (za předními sedadly) 163 l
Objem palivové nádrže (doplňovací objem) 67 l
Spotřeba paliva / emise*
Spotřeba paliva* ve městě 13,3 l/100 km
Spotřeba paliva* mimo město 8,0 l/100 km
Spotřeba paliva* kombinovaná 9,9 l/100 km
Emise CO2* kombinované 2275 g/km
Porsche - Contact.

Kontakt.

Kontaktujte Porsche Centrum Praha, žádejte o informace.