Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Nová
911 GT3
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/Výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
318 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Zpět na začátek
Carpe secundum (Užívejte si každou sekundu)
Ostatní si užívají celý den. My však chceme vymáčknout maximum z každé sekundy. Víme totiž, jak vysoká je cena času. A jak drahocenný je každý okamžik v kokpitu. Proto jsme u nového 911 GT3 znovu posunuli limity všeho, co tvoří ryzí sportovní vůz: aerodynamika, výkon, vyladění, radost z jízdy. A adrenalin. Čas běží. To je Váš cíl. Nastupte si.
Nové zadní křídlo s uchycením ve tvaru labutího krku zajišťuje větší přítlak.
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Velké lamely pro větší přítlak: zadní difuzor.
Přední maska s velkými otvory pro optimální chlazení brzd.
Typické pro automobilový sport: Carbon kapota s integrovanými výdechy vzduchu.

360 ° exteriér.

Porsche - Developed in Flacht, at home on the racetrack: the 4.0-litre six-cylinder high-speed naturally aspirated engine.
Zrozen ve vývojovém centru u města Flacht, doma je však na závodní dráze: 4,0litrový 6válcový vysokootáčkový atmosférický motor.
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Se zvukem, který zvýší tep každého srdce. A nezáleží na tom, zda jste v blízkosti závodního okruhu nebo vnímáte jeho akustiku: Autentickou atmosféru automobilového sportu zajistí ve voze 911 GT3 nejenom jedinečný pocit z jízdy, ale také jeho ryzí zvuk.
Porsche - Everything at a glance: the new Track Display showing all your relevant driving stats for the racetrack.
Vše máte v zorném poli: nový Track Display se všemi daty, které potřebujete na závodním okruhu.
Porsche - Seven performance-oriented gears for a true motorsport feeling: the PDK gear selector, inspired by the manual lever.
7 rychlostních stupňů vyladěných na výkon přináší ještě intenzivnější pocity závodního sportu: volicí páka dvouspojkové převodovky PDK vychází z řadicí páky manuálního řazení.
Volitelná výbava: 6stupňová GT sportovní manuální převodovka zajistí ryzí, a ještě více bezprostřední pocit z jízdy.

Porsche 911 GT3 v detailech.

To nejpodstatnější již znáte. V následujících kapitolách najdete další podrobnosti.

Porsche - Discover the 911 GT3 model in detail.
Aerodynamika & Design
Objevte více
Aerodynamika & Design
Kde jsme strávili 99 % času při vývoji: u posledního procenta.
Čas je drahocenný? Pro naše specialisty na aerodynamiku platí to samé také pro každý gram. Každý gram přítlaku. Větší přítlak totiž znamená větší kontaktní sílu a tím vyšší mezní rychlost při průjezdu zatáčkou, díky vyššímu zatížení kol a lepšímu statickému tření. Automobil tak může projíždět zatáčky rychleji – a lépe.
Z těchto zákonitostí vychází nová koncepce aerodynamiky vozu 911 GT3. A ještě více umocňuje význam principu „Forma je podřízena funkci“. Tento princip je nadřazen všem prvkům: křídlu, difuzorům i vstupům vzduchu. Cílem je: maximální trakce v každé jízdní situaci.
Porsche - Rear.
Zadní partie
Zadní partie nového 911 GT3 je mohutná. Silný přítlak vytváří nové křídlo, které je upevněné na horní straně stejným způsobem, jako u modelu 911 RSR. Nosnou konstrukci křídla tvoří dvě hliníkové skořepiny. Konstrukce upevnění ve tvaru tzv. labutího krku zajišťuje čisté obtékání spodní plochy křídla, což vede k podstatně nižší ztrátě přítlaku.
Efektivní s ohledem na aerodynamiku je také zcela nově navržený zadní difuzor s velkými lamelami, který ve srovnání s předchozími modely vytváří až 4krát větší přítlak.
Porsche - Front.
Přední partie
Souboj s odporem vzduchu: maska nového 911 GT3 s velkými otvory. Proudící vzduch chladí brzdy a mřížky v sání s povrchovou úpravou brání vniknutí nežádoucích těles. Výdechy vzduchu od centrálního chladiče jsou nyní integrovány v karbonové kapotě a dále umocňují sportovní vzhled vozu.
Přítlak. Vyvážení. Chlazení. Vše musí být sladěno. Široký spodní lem spoileru přední masky zajišťuje další přítlak na přední nápravu. Díky novému přednímu difuzoru lze nyní v diskrétních krocích nastavovat přítlak na přední nápravu i vyvážení vozu. Společně s vylepšením aerodynamických vlastností obložení spodku vozu je tak možné optimálně vyladit přítlak na přední nápravu i vyvážení vozu. Kompletně bylo přepracováno rovněž vedení proudu vzduchu za předními koly, který nyní při stejném odporu vytváří dvojnásobný přítlak.
Porsche - Downforce.
Přítlak
Při sečtení všech úprav aerodynamiky má nové 911 GT3 o 60 % větší přítlak ve srovnání s předchozím modelem. A v nastavení Performance určeném pro závodní okruhy, které není homologováno pro provoz na pozemních komunikacích je to dokonce více než dvojnásobek.
Než ale teď začnete počítat: Zajeďte si na závodní okruh. Na něm se s nastavením Performance můžete bezprostředně seznámit.

Highlights

Kola a pneumatiky

Porsche 911 GT3 stojí poprvé na kolech s rozdílnou velikostí: 20“ na přední nápravě a 21“ na zadní nápravě. Široká kola mají velkou kontaktní plochu pneumatik s vozovkou – a zajišťují tak vysokou jízdní dynamiku.

Kola jsou v sériové verzi lakována stříbrnou barvou a jsou vyrobena z lehké slitiny technologií kování. Černý centrální šroub s krytem náboje s nápisem „GT3“ je typickým puncem závodního sportu, a navíc je vysoce funkční.
Rozměry pneumatik: vpředu 255/35 ZR 20 na 9,5 J x 20, vzadu 315/30 ZR 21 na 12 J x 21. Sportovní pneumatiky, které mají homologaci pro provoz na pozemních komunikacích, zajišťují potřebnou přilnavost.¹
Sériový systém kontroly poklesu tlaku vzduchu v pneumatikách je doplněný módem pro závodní okruhy, který zohledňuje nižší tlak vzduchu v pneumatikách při jejich nízké teplotě na začátku jízdy po závodní dráze.

¹ Vzhledem ke snížené hloubce profilu hrozí na mokré vozovce zvýšené riziko aquaplaningu.

Následující kapitola
Výkon

Spotřeba paliva a emise

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Výkon
Objevte výkon
Výkon
A kde se vidíte Vy za 3,4 sekundy?
Čas má vysokou cenu. A ve voze 911 GT3 se každá sekunda počítá dvakrát.
Čas je na Vaší straně. Každá sekunda, kterou strávíte za volantem, Vás totiž posune dále – směrem k dokonalému prožitku závodního sportu. A je také na naší straně. Protože každá sekunda, o kterou je auto naší zásluhou rychlejší, posune dále i nás – ve směru k dokonalému sportovnímu vozu.
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Atmosférický motor, co jiného? S impozantním objemem 4,0 litru a se 6 válci. V uspořádání boxer. Umístěný vzadu. Přesně tak, jak se u 911 sluší. Se 6 samostatnými škrticími klapkami pro ještě přímější a lépe ovladatelnou odezvu motoru. S vysokootáčkovou koncepcí, která se šplhá až k hodnotě 9000 min-1. A s maximálním krouticím momentem 470 Nm, jehož hodnota byla opětovně zvýšena o 10 Nm ve srovnání s předchozím modelem. A to vše s ryzím zvukem, který budete vnímat celým svým tělem.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Z této technologické základny dává motor nového 911 GT3, jehož přesný objem činí 3 996 cm³, maximální výkon 375 kW (510 k). Se sériovou 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) akceleruje z 0 na 100 km/h za pouhých 3,4 sekundy. Raketové zrychlení? Končí teprve na úžasných 318 km/h.

Pohonná jednotka byla vyvinuta na stejném místě, kde jsou vyráběny i naše závodní vozy – ve městě Flacht. Vychází ze základního motoru 911 GT3 Cup a je mimořádně robustní a vysoce výkonná. Princip rozvodu oleje s oddělenou olejovou nádrží, 4ventilová technologie s vahadly a pevným ventilovým rozvodem jsou odvozeny přímo z motorů určených pro automobilový sport.

U nového 911 GT3 je místo jedné centrální škrticí klapky použito celkem 6 samostatných škrticích klapek. Je tak zajištěn optimální přívod vzduchu do každého válce. Současně je tím vylepšena i odezva motoru, možnost regulace a průtok palivové směsi, a to zejména při vysokých otáčkách. A následně se tím zvyšuje také výkon.

Nová je centrální pozice zadního motorového lože, které díky tužšímu vyladění snižuje vibrace motoru a přispívá k lepší stabilizaci vozu, a to zejména při dynamickém průjezdu zatáčkami na nerovném povrchu.

7stupňová dvouspojková převodovka Porsche PDK byla u nového 911 GT3 vyladěna do ještě sportovnějšího nastavení. Dráhy řazení na řadicích pádlech jsou ostré a krátké. Převodové stupně je možné alternativně měnit také pomocí volicí páky převodovky PDK, která v novém 911 GT3 vychází z řadicí páky manuálního řazení. Avšak bez ohledu na to, jaký způsob řazení zvolíte, díky sedmi rychlostním stupňům vyladěným na výkon vždy zažijete jedinečné pocity závodního sportu.

Nová je také předvolba rychlostního stupně při dynamickém podřazení. Jestliže řidič například v průběhu brzdění před zatáčkou ještě před dosažením správných otáček přitáhne pádlo řazení, převodovka PDK „zaznamená“ tento předvolený rychlostní stupeň a automaticky podřadí až v okamžiku, kdy má motor optimální otáčky.

Se 6 rychlostními stupni optimalizovanými na výkon, extrémně krátkými dráhami řazení a mimořádně přesným a krátkým procesem řazení. Cílem přitom není každá desetina sekundy, ale neomezená radost z jízdy a čisté emoce.

Jen mimochodem, 911 GT3 s manuální převodovkou včetně dvouhmotového setrvačníku a mechanické uzávěrky diferenciálu ušetří cca 17 kg hmotnosti.

Lehká konstrukce je vždy dotažena do detailů: Intenzivně se zvažuje každý gram s cílem snížení celkové hmotnosti. Opět se tak zvýšil podíl komponent vyrobených z hliníkových slitin a plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (Carbon Fiber Reinforced Polymer) při zachování stability. Výsledkem je ještě větší agilita, jež je typická pro automobilový sport.

Přední kapota je vyrobena z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (Carbon Fiber Reinforced Polymer), což byla doposud výsada pouze pro modely 911 RS. Z carbonu je rovněž zadní křídlo a na přání také střecha.

Novinkou jsou u modelu 911 GT3 odlehčená boční skla a sklo zadního okna. Jsou vysoce stabilní, odolná proti poškrábání a velmi lehká.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Ve výsledku má nové 911 GT3 poměr výkonu k hmotnosti pouhých 2,81 kg/k a hodnota součinitele odporu vzduchu cw je 0,34. Lze tak dosáhnout nové rekordní časy. Hravě. A zejména s lehkostí.

Podvozek.

U 911 GT3 byla poprvé použita konstrukce nápravy se dvěma A-rameny. Tento systém je přímo odvozen od modelu 911 RSR a posune Vás s 911 GT3 o cenné sekundy dopředu.

Díky tomuto principu zavěšení kola se znovu zlepšila odezva přední nápravy, stejně jako s ním související nižší tření v tlumičích. Nová geometrie nápravy navíc umožňuje vyladění, jež zajišťuje vyšší stabilitu při průjezdu zatáčkou, a ještě spontánnější odezvu řízení. Zatáčky tak lze projíždět ještě větší rychlostí.

Pro další zlepšení přesnosti je u zadní nápravy použit osvědčený princip vícebodového zavěšení podle LSA koncepce (lehká, stabilní, agilní) se zvýšeným počtem kulových čepů.

U obou náprav je možné individuálně nastavovat jízdní výšku, odklon kola a tuhost stabilizátoru. Vpředu i vzadu se používají tužší pružiny v kombinaci pomocnými pružinami, které jsou typické pro automobilový sport. Dosažení ještě lepších jízdních vlastností navíc umožňuje nová technologie tlumičů. To vše při současně zvýšeném komfortu jízdy.

Porsche - And all of this for a few tenths of a second in performance. Time is simply precious to us.
Cílem výše uvedených zdokonalení je získat pár desetin při závodě. Čas má pro nás prostě vysokou cenu.

Regulační systémy

Systém řízení zadní nápravy se sportovním naladěním.

Při nižších rychlostech natáčí systém kola zadní nápravy proti úhlu natočení předních kol. Zvyšuje se tak agilita, zejména při jízdě v zatáčkách. Při vyšších rychlostech pak systém natáčí kola zadní nápravy paralelně s předními koly. Zejména při vyšších rychlostech nebo při vyhýbacím manévru na závodní dráze se tím zvyšuje jízdní stabilita.

Porsche Active Suspension Management (Aktivní řízení odpružení) (PASM, -20 mm)

Elektronické nastavení tlumičů aktivně a nepřetržitě reguluje sílu tlumiče individuálně pro každé kolo – v závislosti na stavu vozovky a způsobu řízení. Systém PASM má 2 módy nastavení: sportovně-komfortní a sportovně-tuhé.

Porsche Stability Management (PSM)

Porsche Stability Management (PSM) je automatický regulační systém zajišťující stabilizaci vozu v mezním rozsahu jízdní dynamiky. Systém je možné ve 2 krocích kompletně vypnout. Pro pocity sportovního ovládání při jízdě na závodním okruhu.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou PDK pracuje systém s elektronicky regulovanou, plně variabilní uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy s plně variabilním rozdělováním krouticího momentu. Je tak zajištěna lepší trakce i zlepšení příčné dynamiky, stejně jako vyšší jízdní stabilita při změnách zatížení v zatáčkách (odlehčení plynového pedálu) a při změně jízdního pruhu.

Liftsystem „Smart“ (Systém regulace světlé výšky vozu „Smart“)

Systém regulace světlé výšky vozu, který se dodává jako součást volitelné výbavy, zvýší 911 GT3 v oblasti přední nápravy o 40 mm. Při rychlostech přibližně do 50 km/h se tak zvýší světlá výška vozu. Novinkou je automatické nastavení světlé výšky vozu na základě dat uloženého individuálního profilu.

Brzdy.

Neztratit žádný čas – to platí zejména při zpomalování. Základem pro zajištění tohoto požadavku je nově vyvinutý a mimořádně výkonný brzdový systém. Sériové kompozitní brzdové kotouče z šedé litiny a hliníku mají na přední nápravě průměr 408 mm a jsou tak o 28 mm větší než u předchozího modelu. Na zadní nápravě pak mají brzdové kotouče průměr 380 mm. A díky podtlakovému posilovači, který byl rovněž zcela nově navržen, lze nyní ještě přesněji a podle aktuální potřeby dávkovat brzdnou sílu.

Červeně lakované hliníkové brzdové třmeny jsou konstruovány jako monoblok. Na přední nápravě mají 6 pístů, na zadní nápravě pak 4 písty. I při vysokém zatížení je u nich zajištěna vysoká rozměrová stabilita a velmi dobré chování tlakového bodu.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) (Porsche keramické kompozitní brzdy)

Pro zajištění lehké konstrukce a pro automobilový sport jsou nezbytně nutné volitelné Porsche keramické kompozitní brzdy (PCCB), jejichž brzdové kotouče jsou přibližně o 50 % lehčí než srovnatelné litinové kotouče. Děrované keramické brzdové kotouče mají na přední nápravě průměr 410 mm a na zadní nápravě průměr 390 mm a zajišťují ještě větší brzdný výkon. Pevné brzdové třmeny jsou konstruované jako monoblok a jsou lakované žlutou barvou. Na přední nápravě mají 6 pístů, na zadní nápravě pak 4 písty. V průběhu brzdění vyvíjejí velmi vysoký a zejména konstantní brzdný tlak. Keramické kompozitní brzdy PCCB mají navíc vysokou odolnost proti vadnutí brzdného účinku při zpomalování z vysoké rychlosti a zvyšují tak bezpečnost.

Následující kapitola
Interiér a infotainment

Spotřeba a emise.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Interiér a infotainment
Interiér a infotainment
Interiér a infotainment
Porsche - Open Interior.
Vše, co na Porsche milujete. Nyní ještě rychleji
V dimenzi automobilového sportu je vždy základem přímá dráha. A to zejména na závodním okruhu. Platí to však také pro ergonomii v kokpitu. Interiér 911 GT3 je podřízen přesně těmto pravidlům. Zachovává totiž klasické přednosti modelu 911 a rozšiřuje je v souladu s novými možnosti technologie. Principem je – kouzlo analogových přístrojů v harmonii s integrováním digitální technologie.
Porsche - Open Interior.2
Sportovní volant GT3 je vybavený pádly řazení dvouspojkové převodovky PDK v tmavě stříbrné barvě, která, stejně jako v automobilovém sportu, mají krátké dráhy řazení. Věnec volantu je potažený mikrovláknem Race-Tex, jež zajišťuje dokonalou kontrolu nad vozem, a i při sportovní jízdě padne velmi dobře do ruky. Všechny materiály jsou stylově dokonale čisté, a přesto vysoce kvalitní – kromě černého mikrovlákna Race-Tex, je použita také černá kůže a ozdobné černé lišty s vklady z kartáčovaného hliníku v antracitové barvě.
Porsche - Open Interior.3
Nově je k dispozici zobrazení Track Screen, na kterém si můžete na přání navolit data, která jsou důležitá při jízdě na závodním okruhu, jako např. tlak vzduchu v pneumatikách, přetížení v násobcích G, stopky, teplota chladicí kapaliny nebo teplota a tlak oleje. Všechny podstatné informace tak budete mít stále ve Vašem zorném poli a můžete se plně koncentrovat na závodní dráhu. V kombinaci se 6stupňovou sportovní manuální převodovkou GT (stejně jako s dvouspojkovou převodovkou PDK v módu manuálního řazení) ukazuje Track Screen navíc také asistenty řazení.
Porsche - Open Interior.3
Kult: centrálně umístěný otáčkoměr s osvětleným logem „GT3“ je vizuálním i technickým srdcem interiéru. Nejmodernější technologie: 7“ WVGA-TFT barevný displej s vysokým rozlišením po obou stranách otáčkoměru zobrazuje na virtuálních přístrojích informace o automobilu, které lze nakonfigurovat.

Součástí sériové výbavy jsou sportovní sedadla Plus, jež mají zvýšené boční plochy a lze u nich elektricky nastavit výšku a sklon opěradla a manuálně podélnou pozici. Zvýšené boční plochy jsou čalouněné kůží, střední plochy sedadla jsou pak černým mikrovláknem Race-Tex. Na opěrkách hlavy je vyšito stříbrné logo „GT3“. Zvýšené boky a opěradlo mají tvrdé sportovní polstrování a zajišťují velmi dobré boční držení těla, a to i v oblasti pánve. Skořepina opěradla je pak v tmavě stříbrné barvě.

Na přání se dodávají adaptivní sportovní sedadla Plus s elektrickým nastavením 18 parametrů pozice sezení.

Na přání můžete získat celoskořepinová sedadla z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (Carbon Fiber Reinforced Polymer) se vzhledem carbonu s integrovanými bočními airbagy. Poskytují mimořádně dobré boční držení trupu při minimální hmotnosti. Podélné nastavení je manuální, výškové nastavení elektrické. Čalounění je sériově z černé kůže, střední plocha sedadla je z černého perforovaného mikrovlákna Race-Tex, podloženého kontrastní barvou. Na opěrkách hlavy je vyšito stříbrné logo „GT3“.

¹ V kombinaci s celoskořepinovými sedadly se nesmějí používat žádné systémy pro upevnění dětských sedaček.

Paket Chrono.
Čas je drahý? Upřímně: Na tomto místě ho musíme měřit o něco přesněji. Protože zde jde o desetiny a setiny.
Volitelný paket Chrono zahrnuje kromě analogových a digitálních stopek na palubní desce také následující funkce: Porsche Communication Management (PCM) je rozšířen o sekci výkon (Performance), jež umožňuje zobrazení, uložení a vyhodnocení změřených časů na závodním okruhu. Řidič tak má k dispozici informace o čase a ujeté vzdálenosti aktuálního kola, stejně jako počet ujetých kol a časy, které v nich byly dosaženy samozřejmě s přesností na setinu sekundy. Kromě toho je zobrazováno nejrychlejší kolo a také dojezdová vzdálenost. Lze také uložit libovolné úseky tratě, stejně jako definovat referenční trasy.
Porsche Connect

Díky Porsche Connect máte k dispozici užitečné služby, které můžete využívat prostřednictvím aplikace Porsche Connect. Ve Vašem chytrém mobilním telefonu si synchronizujete cíle a kalendář s Vaším Porsche, přes Porsche Communication Management (PCM) si naplánujete cesty s využitím dopravních informací v reálném čase nebo můžete využívat hudební služby. Vaše Porsche pro Vás zajistí navigaci a poskytne Vám informace i zábavu. Paket Navigace & Infotainment Vám díky výpočtu trasy jízdy a online mapám pomůže, abyste se rychleji dostali do cíle Vaší cesty. Pomocí hlasového ovládání si pohodlně vyvoláte například informace o počasí v cíli Vaší cesty, resp. si můžete nechat přečíst aktuální zprávy z ekonomiky, politiky nebo sportovní informace. Samozřejmě v době, kdy nejedete po závodním okruhu, nebo nejste na cestě k němu.

Aplikace Porsche Track Precision.¹

Pomocí aplikace Porsche Track Precision můžete Vaše výkony měřit i vyhodnocovat ještě detailnějším způsobem. Aplikace Vám na Vašem chytrém mobilním telefonu umožňuje přesné zobrazení, zaznamenání i analýzu jízdních dat. Časy dosažené v jednotlivých kolech lze automaticky stopovat pomocí přesného GPS signálu s frekvencí 10 Hz na rozhraní Porsche Communication Management (PCM), resp. manuálně přes ovládací páku paketu Chrono nebo ještě přesněji přes Laptrigger, který lze získat z nabídky Porsche Tequipment. Změřené časy můžete následně porovnávat v aplikaci na Vašem chytrém mobilním telefonu.

¹ Použití aplikace je možné pouze ve vymezené oblasti. Využívání tohoto produktu (zejména nahrávání videa) může být omezeno místními právními předpisy platnými pro dané trhy nebo pro sportovní akce. Před každým použitím produktu prosím zkontrolujte, zda je to v souladu s místními právními předpisy.

Porsche - Discover more about our Connect services.

Více informací o službě Connect.

Následující kapitola
Motorsport

Spotřeba a emise.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Motorsport
Objevte Motorsport
Motorsport
Closer to your dream. Quicker to your destination. The new Porsche 911 GT3 Cup.
Blíže ke splnění snu. Rychleji v cíli. Nové Porsche 911 GT3 Cup
V automobilovém sportu se vždy počítá každá sekunda – zejména ta, ve které si člověk plní svůj sen. Nové 911 GT3 je tak ideální volbou pro všechny, kteří touží po adrenalinu na závodní dráze – a pro jízdu domů nemusejí přesedat za volant jiného sportovního vozu. A pro všechny, kteří chtějí se posunout o úroveň výše, jsme pak vyvinuli závodní model Porsche 911 GT3 Cup.
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Pokračováním naší vize je vytvoření nejvšestrannějšího vozu GT na světě. Ryzí výkon modelu 911 GT3 Cup ocení jak vycházející talenty, tak i zkušení profesionálové. Přirozeně existují některé společné znaky s modelem 911 GT3, který má homologaci pro provoz na pozemních komunikacích: Např. nízko na zádi je uložené srdce vozu – 6válcový 4litrový atmosférický motor s uspořádáním boxer s výkonem přes 500 koní. Kromě výrobní linky ve městě Zuffenhausen, mají oba extrémní atleti také další stejné komponenty, jako jsou zdvojená A-ramena na přední nápravě, která byla speciálně vyvinuta pro jízdu po závodní dráze.
Vyvinutý přesně tak, aby splňoval sny sportovních týmů našich zákazníků po celém světě – dosahovat nejlepší časy a pódiová umístění v pohárových závodech značky Porsche i v dalších soutěžích. V souladu s tím je sladěn i nový design vozu – nová 911 GT3 Cup ukazuje místa, na kterých se budou konat pohárové závody značky Porsche a na nichž bude možné nejintenzivněji vnímat týmového ducha. Porsche 911 GT3 Cup bude ve své debutové sezóně 2021 na startu několika pohárových závodů, v nichž budou týmy s tímto novým vysoce výkonným atletem usilovat o vítězství: Porsche Carrera Cups Asia, Benelux, Německa, Francie a Severní Ameriky a také Porsche Mobil 1 Supercup.
S novým modelem Porsche 911 GT3 Cup vstupuje na scénu nejenom nová generace celosvětově nejprodávanějšího závodního vozu, ale také nejnovější součást týmu pro všechny, kteří se jako zákazníci aktivně účastní závodů. Motoristický sport je totiž sport týmový. Každý pilot je jen tak dobrý, jak kvalitní je jeho tým. Tým, který neustále čelí novým výzvám a sny mění ve skutečnost. Nazýváme ho týmovým duchem snů.
Porsche - Discover more.

Více informací.

Následující kapitola
Modely & data

Spotřeba a emise.

WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km

Konfigurovat model 911 GT3 .

Vybraný
911 GT3
Nová
Porsche 911 GT3
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/ Výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
318 km/h
Maximální rychlost
911 GT3
375 kW/510 PS
Výkon (kW)/ Výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
318 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
Výška
1 279 mm
Šířka
1 852 mm
Délka
4 573 mm
Rozvor
2 457 mm
Technická specifikace

Počet válců 6
Druh paliva 98
Vrtání 102,0 mm
Zdvih 81,5 mm
Zdvihový objem 3 996 cm³
Výkon (kW) 375 kW
Výkon (k) 510 PS
Otáčky pro maximální výkon 8 400 r/min
Maximální točivý moment 470 Nm
Otáčky pro maximální točivý moment 6 100 r/min

Maximální rychlost (manuální převodovka) 320 km/h
Maximální rychlost (PDK) 318 km/h
Zrychlení 0 - 60 mph (Manuální převodovka) 3,7 s
Zrychlení 0 - 60 mph (PDK) 3,2 s
Zrychlení 0–100 km/h (manuální převodovka) 3,9 s
Zrychlení 0–100 km/h (PDK) 3,4 s
Zrychlení 0–160 km/h (manuální převodovka) 7,9 s
Zrychlení 0–160 km/h (PDK) 7,0 s
Zrychlení 0–200 km/h (manuální převodovka) 11,9 s
Zrychlení 0–200 km/h (PDK) 10,8 s
Elasticita (80–120 km/h), 5. rychlostní stupeň (manuální převodovka) 5,9 s

Délka 4 573 mm
Šířka 1 852 mm
Šířka (včetně vnějších zpětných zrcátek) 2 027 mm
Výška 1 279 mm
Rozvor 2 457 mm
Rozchod vpředu 1 601 mm
Rozchod vzadu 1 553 mm
Pohotovostní hmotnost podle DIN (manuální převodovka) 1 418 kg
Pohotovostní hmotnost podle DIN (PDK) 1 435 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice EU (manuální převodovka)1) 1 493 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice EU (PDK)1) 1 510 kg
Maximální přípustná hmotnost (manuální převodovka) 1 765 kg
Maximální přípustná hmotnost (PDK) 1 782 kg
Užitečná hmotnost 347 kg

1) Podle směrnice EU zahrnuje pohotovostní hmotnost vozidla jeho sériovou výbavu. Tato hodnota se navyšuje o hmotnost prvků volitelné výbavy. Uvedená hodnota zahrnuje rovněž hmotnost řidiče 75 kg.

Porsche - Personalisation & finishing.

Personalisation & finishing.

In the Porsche Exclusive Manufaktur we offer you a variety of personalisation options for exterior and interior. For your completely personalised vehicle.

Porsche - Contact.

Contact.

Contact your authorized Porsche dealer, request information, or register for exclusive Porsche news.