Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace

Nové modely 911 Carrera

Od 3 266 800 Kč vč. DPH
Cena
Timeless Machine
Nový 911 je sumou svých předchůdců – a tím, jak retrospektiva, tak také vize budoucnosti. Silueta: ikonická. Design: nadčasový. Technologie: inspirovaná velkými vítězstvími automobilových závodů a vždy nápadem napřed. S 8. generací 911 dále jedeme směrem do budoucnosti.
Design
Nadčasovost a modernost neležely nikdy blíže u sebe.

360°

Zažijte
Zažijte
Zažijte
Zažijte
Porsche nová 911 Carrera S
Nová 911 Carrera S
Od 3 266 800 Kč vč. DPH
Porsche The new 911 Carrera 4S
Nová 911 Carrera 4S
Od 3 480 400 Kč vč. DPH

Technická data

8,9
l/100 km
205
g/km
450 PS/331 kW Výkon (PS)/Výkon (kW)
3.7 s Zrychlení 0 - 100 km/h
3.5 s Zrychlení 0 - 100 km/h s balíčkem Sport Chrono
308 km/h Nejvyšší rychlost
1.852 mm Šířka
4.519 mm Délka

Spotřeba/Emise

Spotřeba ve městě

10,7 l/100 km

Spotřeba mimo město

7,9 l/100 km

Spotřeba kombinovaná

8,9 l/100 km

Emise CO2 kombinované

205 g/km

Emisní norma

Euro 6d-TEMP-EVAP

Filtr pevných částic

ano (Ottův filtr pevných částic)

Energetická třída

F

Motor

Uložení motoru

motor uložený vzadu

Počet válců

6

Druh paliva

Super Plus

Vrtání

91,0 mm

Zdvih

76,4 mm

Zdvihový objem

2,981 cm³

Výkon (kW)

331 kW

Výkon (PS)

450 PS

Otáčky při maximálním výkonu

6,500 rpm

Maximální otáčky

7,500 rpm

Maximální točivý moment

530 Nm

Oblast otáček pro maximální točivý moment

2,300 - 5,000 rpm

Max. výkon na litr (kW/l)

111,0 kW/l

Max. výkon na litr (PS/l)

151,0 PS/l

Podvozek

Přední náprava

Náprava s pružící jednotkou McPherson, stabilizátor vepředu

Zadní náprava

Více prvková zadní náprava, stabilizátor vzadu

Řízení

Elektromechanické servořízení s variabilním převodem řízení a impulzem řízení

Brzdové zařízení

Šestipístové hliníkové brzdy s pevným třmenem monobloc vpředu a čtyřpístové hliníkové brzdy s pevným třmenem monobloc vzadu, brzdové kotouče zevnitř větrané a děrované, uzavřené brzdové třmeny

Stabilizující program

Porsche Stability Management (PSM) vč. ABS s rozšířenými brzdovými funkcemi

Kola vepředu

8.5 J x 20 ET 53

Pneumatiky vepředu

245/35 ZR 20

Kola vzadu

11.5 J x 21 ET 67

Pneumatiky vzadu

305/30 ZR 21

Jízdní výkony

Nejvyšší rychlost

308 km/h

Zrychlení 0 - 100 km/h

3.7 s

Zrychlení 0 - 100 km/h s balíčkem Sport Chrono

3.5 s

Zrychlení 0 - 160 km/h

8.1 s

Pružné zrychlení (80-120 km/h)

2.2 s

Karoserie

Délka

4.519 mm

Šířka

1.852 mm

Šířka (s vnějšími zrcátky)

2.024 mm

Výška

1.300 mm

Součinitel odporu vzduchu (cW)

0,29 cW

Rozvor kol

2.450 mm

Rozchod kol vepředu

1.589 mm

Rozchod kol vzadu

1.557 mm

Hmotnost prázdného vozidla podle DIN

1.515 kg

Hmotnost prázdného vozidla podle směrnice EU

1.590 kg

Přípustná celková hmotnost

1.985 kg

Přípustná přítěž

470 kg

Množství plnění

Objem kufru (VDA)

132 l

Objem kufru se sklopenými zadními sedadly

264 l

Obsah nádrže (doplňovací objem)

64 l

Servis a záruka

Záruka nových vozidel

2 roky bez omezení km

Interval hlavní servisní kontroly

každých 60.000 km

Záruka na lakování

3 roky

Záruka proti prorezavění

12 let

Vybavení

Highlights
Highlights
Nadčasová myšlenka si udrží její mladistvou čerstvost pouze tehdy, pokud je stále dál vyvíjena. Tak je i každá nová generace 911 novým startem. Pro ještě lepší 911.
Nová, a přesto důvěrně známá je jasná řeč forem nového 911, stejně tak jeho markantní linie. A to zvenku, jako i zevnitř. Široká zadní část vozu s průběžným zadním svítícím proužkem jednotí nyní všechny modely 911. Velká jasnost také v interiéru: Zde se setkává klasická ergonomie sportovního vozu s digitálními možnostmi dneška.
Silnější, a ještě účinnější je nová generace motorů. Třílitrový šestiválcový motor Biturbo modelů 911 Carrera S produkuje dobrých 331 kW (450 PS). Zrychlení je enormní. 911 Carrera 4S například vyběhne s balíčkem Sport Chrono a s Launch Control během pouhých 3,4 sekund z 0 na 100 km/h.
Maximální rychlost: 305 km/h. Nutkání jízdy vpřed, které nový osmirychlostní podvozek Porsche s dvojitou spojkou (PDK) přináší ještě účinněji na vozovku. Nově koncipovaný PorscheActive Suspension Management (PASM) zvyšuje sportovnost a komfort. Systému asistence řidiče, jako asistence pro udržení v jízdní dráze vč. rozeznání dopravních značek a asistent pro jízdu za tmy usnadňují řízení.
Jít s dobou. Při tom se měnit. A současně si zůstat věrný. Prostě v nejlepším smyslu slova nadčasový sportovní vůz.
Nová 911.
The Timeless Machine.
Design exteriéru
Design exteriéru
Silueta 911 zastupuje nadčasový design. Jak aktuálně je to ovšem možno interpretovat, dokazuje nový 911 především zezadu. Zadní část je silná, jasná a precizně vykreslená. Zadní sklo působí opticky prodlouženě a téměř plynule přechází do černé mřížky dveří kufru. V nich integrované je nové, vertikálně umístěné třetí brzdové světlo. Přímo pod tím se nachází průběžný světelný proužek mezi trojdimenzionálně vytvarovanými zadními světly v technice LED a stejně tak nově vytvořená písemná linka modelu v odstínu Lightsilver. Spodek zadní části vozu objímá nově tvarované konečné trubky výfuku, zvláště atleticky působí nový 911 také koly navrženými v různé velikosti vepředu a vzadu.
Tedy design, který sjednocuje tradici a modernu. Design, který se na ulici postará o více dynamiky. A o pozornost u všech, kteří budou následovat 911.
Pozorován zepředu vypráví nový 911 o své minulosti, a přitom prozrazuje také mnoho o své budoucnosti. Blatníky jsou zřetelně vytvarovány a podtrhují silné formování a designovou DNA. Nově vytvořená přední kapota s charakteristickými žlábky je – jako také její rovné ukončení směrem k přední části – úklonou před modely 911 prvních generací. V hlavních světlech se čtyřbodovým světlem pro denní jízdu a pro tlumené světlo je použita moderní LED technika. Kamera a senzory komfortních a asistenčních systémů se integrují do přední části pod tím.
Jasnost ztvárnění nového 911 se ukazuje také v detailech. Tak jsou nově vytvořená vnější zrcátka ostře řezaná, zatímco madla dveří decentně zapadají do obrazu vozu. Celkově působí profil nového 911 také díky těmto detailům ještě kompaktněji, vybroušeněji a techničtěji.
Design interiéru
Design interiéru
Dobrý design by měl být rozhodující, stejně tak technika. Po nových cestách se proto pohybuje také interiér nového 911 – tím, že se upomíná na staré silné stránky a rozšiřuje je o nové možnosti.
Interiér zdůrazňuje jasně horizontálu. Všechny relevantní ovládací prvky jsou umístěny vlevo a vpravo v dosažitelné blízkosti multifunkčního sportovního volantu. Pro vysoký komfort při ovládání, a tím plnou koncentraci na silnici. Přímo v pohledu kombinovaný nástroj s analogovým otáčkoměrem a 2 sedmipalcovými displeji s vysokým rozlišením. Poskytují na virtuálních nástrojích všechny podstatné informace o vozidle. Přímo vedle : 10,9ti palcový dotekový displej s vysokým rozlišením pro Porsche Communication Management (PCM) včetně online navigace.
Stoupající středová konzole je oddělena od ovládací desky a podtrhuje, stejně tak jako dekor na ovládacích a dveřních deskách, horizontální směrování vnitřního prostoru. Díky konceptu ovládání Porsche Advanced Cockpit obsahuje již pouze málo, částečně na dotek senzitivních tlačítek. Nad tím se nachází pět vědomě analogově vyvedených tlačítek pro přímý přístup k podstatným funkcím pohonu a podvozku.
Tradice se setkává s budoucností: žádný kompromis, jak si myslíme, ale to nejlepší z obou světů.
Od intuitivní techniky k vysokému komfortu. Zcela nově vytvořená sportovní sedadla nabízí bezpečnou oporu, i při dynamické jízdě zatáčkami. Sportovní volant s multifunkcemi umožňuje komfortní ovládání funkcí audia, telefonu a navigace. Co je okamžitě nápadné: haptika ovládacích prvků. Každé tlačítko, každé madlo, každý výstup přívodu vzduchu je až do detailu promyšlený a kvalitně provedený.
Podtržena je kvalitní haptika dekory v Diamar Darksilver nebo volitelně v Diamar Lightsilver, kartáčovaném hliníku nebo sportovním Carbonu. Na přání jsou k dispozici další varianty kůže a dekoru.
Performance
Performance
Nové modely 911 Carrera
9,0 - 8,9
l/100km
206 – 205
g/km
Potenciál boxeru je již vyčerpán, říká se stále znova. Naši inženýři to berou s úsměvem na vědomí – a potom dokáží opak. Tak byly výkon a účinnost boxerů také u nových 911 ještě jednou zvýšeny. Mimoto byla lože motoru posunuta více do středu vozidla. To redukuje vibrace a zvyšuje stabilitu vozidla. Sílu třílitrového šestiválcového motoru Biturbo se svými 331 kW (450 PS) přesto ucítíte, slibujeme. O to se postará již sám maximální točivý moment 530 Nm. Na tomto základě dosáhne nový 911 Carrera 4S 100 km/h s balíčkem Sport Chrono a Launch Control již po 3,4 sekundách. Zrychlování končí teprve při 305 km/h.
Síla motoru je díky nové sériové osmirychlostní převodovce s dvojitou spojkou (PDK) Porsche ještě účinněji převáděna na vozovku. A jen tak mimochodem přitom také radost z jízdy. PDK umožňuje extrémně rychlou změnu rychlostního stupně bez přerušení tažné síly – a to v milisekundách. Ve srovnání k přechozí generaci nabízí nová osmirychlostní PDK k tomu citelně větší rozsah mezi komfortem, performance a účinností.
Podstatným znakem 911 Carrera 4S je Porsche Traction Management (PTM). Pohon na všechna kola zajišťuje ve spolupráci s Porsche Stability Management (PSM) v každé jízdní situaci správné rozložení sil – pro excelentní zrychlení, a zvlášť harmonické chování za jízdy v hraniční oblasti.
Co už je nemožné? Formulujme to tak: Mnoho je možné s nadčasovým konceptem a silným vnitřním pohonem.
Podvozek
Podvozek
V novém 911 se stane cesta cílem. Kam? Uvidíme. Hlavně, že to jde sportovně vpřed. Pak je 911 ve svém živlu. A podvozek je naplno s vámi.
Dále vyvinutý Porsche Active Suspension Management (PASM) reguluje aktivně a kontinuálně sílu tlumičů, v závislosti na stavu vozovky a způsobu jízdy pro každé jednotlivé kolo. Výsledek: méně pohybů karosérie, a tím více komfortu při zvýšené dynamice. Volitelně je k dispozici o 10 mm snížený PASM sportovní podvozek, s kterým jede na silnici nový 911 ještě neutrálněji a vyváženěji.
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) umožňuje výbornou trakci a vysokou agilitu při každé rychlosti – s precizním chováním při řízení a výměně zatížení. A velmi mnoho zábavy v zatáčkách. Na přání minimalizuje Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) sklon stran nového 911 při dynamické jízdě zatáčkami a snižuje postranní rozhoupání vozidla na vlnitém podkladu.
Zrychlení, i při snížení urychlování. To zní paradoxně, je to ale již 70 let stejně tak důležitou součástí naší vývojářské práce, jako zrychlení tepu při startování Vašeho Porsche. To platí zvláště pro motosportem osvědčené Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Jejich keramické brzdové kotouče jsou zvláště lehké a mají průměr 410 mm vepředu, resp. 390 mm vzadu – pro zvlášť vysoký brzdný výkon. Charakteristické jsou žlutě lakované pevné třmeny na přední a zadní nápravě. Neméně charakteristické: jejich výjimečná performance – když jde o to velmi rychle se stát velmi pomalými.
Nadto jede nový 911 poprvé na velikostně různě projektovaných kolech. U modelů 911 Carrera S jsou použita kola o velikosti 20 palců vepředu a 21 palců vzadu. Zatímco širší dotyková plocha pneumatik optimalizuje performance vozu, zvyšuje větší průměr zadních kol stabilitu a komfort.
Balíček Sport Chrono
Balíček Sport Chrono
Pravděpodobně v naší závodní historii je položen základ toho, že jsme posedlí najetými rekordy a jejich exaktním měřením. Výsledek toho: balíček Sport Chrono Paket vč. přepínače Mode a aplikace Porsche Track Precision. Pro ještě sportovnější sladění podvozku, motoru a převodovky. A pro určování Vašeho zcela osobního rekordu.
Přepínačem Mode vč. SPORT Response Button na volantu k tomu můžete volit mezi 5 jízdními módy: „Normal“, „SPORT“ a „SPORT PLUS“. K tomu se přidává mód „Individual“ a WET, který pomáhá podporovat řidiče při jízdě za mokra. Funkcí SPORT Response jsou motor a převodovka připravovány pro co nejrychlejší rozvíjení výkonu. Výsledek: maximální citlivost po dobu cca 20 sekund.
Mimoto obsaženo v balíčku Sport Chrono: Aplikace Porsche Track Precision po měření a správu časů kol a jízdních dat. Pro zcela precizní představu o tom, jak vypadá Váš nový osobní rekord.
Světelné a asistenční systémy
Světelné a asistenční systémy
Vzácný luxus v dnešních dnech: mít čas koncentrovat se výhradně na to, co leží bezprostředně před námi. Příští zatáčka například. Proto jsou pro nový 911 k dispozici četné asistenční systémy, které Vám umožní zůstat duchem zcela u sebe. Například varovný a brzdicí asistent nebo nový mód¹⁾ – systém pro rozeznávání zřetelné vlhkosti vozovky, který podporuje řidiče při jízdě za mokra. Na přání jsou k dispozici další asistenční systémy, například odstupový tempomat nebo parkovací asistent vč. Surround View. Pro výkonový skok při bezpečnosti a pocitu z jízdy. A pro ještě větší svobodu při jízdě.
Hlavní světla nových modelů 911 Carrera S jsou provedena kompletně v moderní LED technice. Pro rychlou reaktivitu a zvlášť vysokou svítivost. Nepochybně Porsche: čtyřbodově denní a tlumené světlo. Volitelně k dispozici: hlavní světlo v LED Matrix vč. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) a asistenta pro dálková světla. Díky 84 jednotlivě ovládatelným LED je kužel světel optimální, nastaven pro každou jízdní situaci. Tak jsou vozidla před Vámi nebo v protisměru vyjmuta z plného světla, oblasti mezi nimi a vedle nich, ale i nadále plně osvíceny.
Nový světlený pásek na zadní části vozu a trojdimenzionálně vytvarovaná zadní světla mají všechny nové modely 911 Carrera S společné. I zde je u všech funkcí použita LED technika. Stejně tak nové: formou a pozicí nově navržené třetí brzdové světlo.

¹⁾ Jízdní program „WET“ nemůže nahradit žádný přiměřený způsob jízdy přizpůsobený podnebným podmínkám a vozovce a může řidiče maximálně podporovat.

Komfort
Komfort
Vysoká sportovnost a vysoký komfort se vylučují? Vehementně odporujeme. 911 sjednocuje odjakživa oboje – v míře, jak to dokáže pouze 911. K tomu přesvědčí vysokou ergonomií a kvalitními materiály v interiéru. K tomu se druží mnoho dalšího vybavení a možností, kterými je možno komfort a sportovnost zcela individuálně zvýšit.
Tak nabízí na přání k dostání sportovní sedadla Plus, při dynamické jízdě, ještě lepší oporu do stran. Dvouzónová automatická klimatizace vytváří příjemnou atmosféru v každé jízdní situaci. Nový volitelný ionizátor vytváří lepší kvalitu vzduchu v interiéru.
Porsche Communication Management (PCM) je centrální řídící jednotka pro audio, navigaci a komunikaci, a stejně tak pro četné asistenční systémy. Kvalita zvuku na nejvyšší úrovni pro Váš zcela vlastní 911 soundtrack nabízí na přání k dostání Burmester® High-End Surround Sound-System.
Porsche Connect
Porsche Connect
Každý den je zde proto, aby z něj bylo získáno to nejlepší. Při tom Vás podporuje Porsche Connect. Dostává Vás do ideální startovní pozice pro každou vyjížďku – a ke každému z Vašich cílů.
Nové, nápomocné služby a aplikace Connect App. Přes smartphone synchronizujete Vaše cíle a kalendář s Vaším Porsche, naplánujete cesty s aktuálními dopravními informacemi a využijete hudebních služeb. Nechte se Vaším Porsche navigovat v reálném čase, informovat a bavit. Balíček Navigace & Infotainment Vám pomůže přitom dostat se ještě rychleji k Vašemu cíli díky výpočtu trasy s aktuálními online mapami. Pomocí ovládání hlasem se můžete pohodlně dotazovat na informace, jako například počasí na cílovém místě, a nechávat si předčítat aktuální zprávy z ekonomiky, politiky a sportu.
Další informace ke službám a aplikacím od Porsche Connect naleznete na auto.porsche.cz/porsche-connect.

Světelný systém

1/3
911 světelný systém s moderní LED technologií

Světelný systém

1/3
911 světelný systém s moderní LED technologií