Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Modely
Vše
Coupé
Cabriolet
Targa
Nová 911 Carrera
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
293 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,8 – 10,3
l/100 km
245 – 233
g/km
Nová 911 Carrera Cabriolet
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,8 – 10,4
l/100 km
245 – 236
g/km
Nová 911 Carrera 4
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,9 – 10,3
l/100 km
247 – 234
g/km
Nová 911 Carrera 4 Cabriolet
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,8 – 10,5
l/100 km
246 – 238
g/km
Nová 911 Carrera S
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
308 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,1 – 10,1
l/100 km
251 – 229
g/km
Nová 911 Carrera S Cabriolet
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
306 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,0 – 10,3
l/100 km
250 – 233
g/km
Nová 911 Carrera 4S
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
306 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,1 – 10,5
l/100 km
253 – 239
g/km
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
252 – 242
g/km
911 Targa 4
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
10,9 – 10,5
l/100 km
247 – 239
g/km
911 Targa 4S
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
253 – 244
g/km
Nová
911 Carrera GTS
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
311 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,4 – 10,4
l/100 km
258 – 236
g/km
Nová
911 Carrera GTS Cabriolet
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
309 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,3 – 10,5
l/100 km
256 – 239
g/km
Nová
911 Carrera 4 GTS
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,3 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
309 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,4 – 10,8
l/100 km
259 – 245
g/km
Nová
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,3 – 11,0
l/100 km
256 – 249
g/km
Nová
911 Targa 4 GTS
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,3 – 11,0
l/100 km
257 – 251
g/km
Zpět na začátek
Nová 911 Carrera
Konfigurátor
Nadčasový design.
Nadčasový design v moderní interpretaci. Nezaměnitelnou siluetu modelu 911 charakterizuje ikonická linie flyline. Ta se od roku 1963 téměř nezměnila a definuje DNA všech modelů Porsche. Samozřejmě včetně modelů 911 Cabriolet a Targa.
Více o designu
Nadčasový design.
Porsche - background Porsche - background
Porsche - background Porsche - Nová 911 Carrera S
Porsche - background Porsche - Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Porsche - background Porsche - 911 Targa 4S
Čistá linie.
Elegantní. Stylově čistá. Nezaměnitelná: Silueta modelu 911 znamenala v roce 1963 pro F. A. Porsche ohromný úspěch. Čisté linie a harmonie tvaru a funkce. O více než 50 let později je na světě mnoho sportovních vozů. Ale pouze jeden model 911.
Nová 911 Carrera S
Verze kupé modelu 911 ztělesňuje DNA značky Porsche v její nejryzejší podobě: dlouhá, plochá kapota, strmě skloněné čelní sklo. A linie střechy, která směrem dozadu mírně klesá, byla charakteristická již pro originální model 911.
Nová 911 Carrera 4S kabriolet
Varianta modelu 911 s otevřenou střechou vždy charakterizovala pocity svobody a jízdu na čerstvém vzduchu. Po zavření plně automatické látkové střechy získá kabriolet elegantní siluetu modelu 911 kupé.
911 Targa 4S
Nejstylovější model 911 nese přídomek „targa“. Se svou charakteristickou konstrukcí chránící při převrácení a inovativní koncepcí střechy představuje 911 Targa nadčasovou klasiku. Současně je to otevřená varianta modelu 911 s komfortem a bezpečností vozu s pevnou střechou.
Nová 911 Carrera S
Typická 911: dlouhá, plochá kapota, strmě skloněné čelní sklo a linie střechy, která mírně klesá směrem k zádi vozu. Blatníky mají výraznější tvarování, zadní partie evokuje sílu a zřetelně podtrhuje horizontální linii.
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
The open-top variant of the 911 has always been characterised by a heightened feeling of freedom and plenty of fresh air. When closed, the Cabriolet has the elegant silhouette of the 911 Coupé models – thanks to its fully automatic fabric hood.
911 Targa 4S
The most stylish 911 model has the addition ‘targa’. With its characteristic roll-over bar and innovative roof concept, the 911 Targa is a timeless classic. And at the same time it is an open-top variant of the 911 with the comfort and safety of an enclosed car.

Exteriér v detailech.

Design, který je spojením tradice a moderních trendů. Design, jenž zajišťuje ještě větší dynamiku na silnici. A který okouzlí každého, kdo na 911 spočine svým pohledem.

DNA designu.

Typická 911: dlouhá, plochá kapota, strmě skloněné čelní sklo a linie střechy, která mírně klesá směrem k zádi vozu. Blatníky mají výraznější tvarování, zadní partie evokuje sílu a zřetelně podtrhuje horizontální linii.

Světelný pás.

Vzhled všech modelů 911 charakterizuje souvislý světelný pás využívající LED technologii mezi zadními LED světly s 3D efektem. Zejména v noci jsou tak tyto vozy zcela nezaměnitelné.

Targa bar.

Stylový detail, který na sebe přitahuje pozornost a současně prvek, jenž definuje modely Targa: Ochranná konstrukce – Targa bar – která chrání posádku vozu při převrácení. Splňuje ty nejvyšší bezpečnostní nároky a má svůj vlastní ikonický charakter, jehož základem jsou hliníkové lišty, vertikální boční žebra a originální logo „targa“.

Kola.

Agilní a progresivní: Model 911 působí mimořádně atletickým dojmem, který dále umocňují kola s odlišnými rozměry vpředu a vzadu. Ta mohou mít velikost až 20/21“ a díky většímu průměru na zadní nápravě přispívají k ještě větší stabilitě a komfortu.

Světlomety.

Rovněž tvar a umístění světlometů je reminiscencí první generace modelu 911. Je v nich využita nejmodernější LED technologie.

Kapota.

Kapota motoru s charakteristickým dynamickým prolisem a konstantním sklonem vycházejícím z přední masky je evidentním odkazem na předchozí modely 911.

Madla dveří.

Madla dveří jsou částečně zapuštěná. Působí tak velmi decentně a harmonicky zapadají do celkové kompozice exteriéru vozu.

Kola.

Více informací o kolech naleznete ZDE

Spojení tradice a inovací: interiér.

Analogová přesnost v kombinaci s integrací digitálních technologií. Interiér 911 spojuje tradiční přednosti s možnostmi, které přinášejí nejmodernější technologie. Sportovní charakter vozu pak definuje orientaci interiéru především na potřeby řidiče.

Nadčasový design.

Progresivní technologie.

Panorama 360 stupňů: Design interiéru 911.

Interiér v detailech.

Ergonomie sportovního vozu.

Analogový otáčkoměr je umístěný uprostřed kombinovaného přístroje a je tak vždy v centru zorného pole řidiče. Zvyšující se středová konzola pak zkracuje vzdálenost mezi volantem a řadicí pákou i intuitivně umístěnými spínači a tlačítky. Vše je zde pořízeno nezaměnitelným pocitům, které přináší řízení vozu 911.

Porsche Advanced Cockpit.

Displeje s vysokým rozlišením, tlačítka ovládaná dotykem, jasně definované funkce a obsah. Díky konceptu ovládání – Porsche Advanced Cockpit – je interiér 911 podřízený potřebám řidiče tak, jako nikdy minulosti. Typický sportovní vůz – jeho charakter podtrhují také tlačítka zajišťující přímý přístup k základním funkcím pohonu a podvozku, která byla záměrně zachována v analogové podobě.

Přístrojová deska.

Na pravé i levé straně analogového otáčkoměru jsou dva displeje s úhlopříčkou 7 palců s vysokým rozlišením, jež na čtyřech kruhových přístrojích ukazují základní informace o vozidle. Pro zobrazení údajů, které souvisejí výhradně s jízdou, lze zvolit zmenšený pohled.

Porsche Communication Management (PCM).

Systém Porsche Communication Management včetně online navigace je řídicím centrem pro audio, navigaci, komunikaci i pro ovládání různých asistenčních systémů. Nejnovější generace PCM je vybavena novou koncepcí zobrazení údajů a ovládání.

Materiály.

Od voliče převodovky až po výdechy vzduchu: Každý element povrchu a každý detail je pečlivě promyšlený a vyznačuje se vysokou kvalitou. Možnosti kombinací dostupných materiálů a výbavy jsou prakticky nekonečné – jediným limitem je pouze Váš osobní vkus.

Následující kapitola
Panorama 360°

Spotřeba a emise.

911 Carrera & Targa Modely (WLTP)*
11,4 – 10,1
l/100 km
259 – 229
g/km

Panorama 360°

Porsche - Exterior Porsche - Exterior
Výkon sportovního vozu.
911 Carrera & Targa Modely (WLTP)*
11,4 – 10,1
l/100 km
259 – 229
g/km
  • Výkonný šestiválcový motor s dvojitým přeplňováním s uspořádáním válců boxer umístěný vzadu
  • Dvouspojková převodovka Porsche (PDK) s velmi přesným řazením
  • Systémy pro zvýšení jízdní dynamiky
Více o výkonu
Výkon sportovního vozu.
Stvořený pro silnici, která nikdy nekončí.
Každý model 911 je vytvořený se stejným cílem, kterým je řízení. Tak sportovní, jak je to jen možné. Proto jsou jeho motor se dvojitým přeplňováním s horizontálně proti sobě umístěnými válci, převodovka, podvozek, brzdy i všechny řídicí systémy navrženy výhradně za jediným účelem, kterým je maximální výkon.

Modely

Porsche - Engine
Motor
911 Carrera & Targa Modely (WLTP)*
11,4 – 10,1
l/100 km
259 – 229
g/km
Motor modelů 911 je navržen se dvěma turbodmychadly. K jeho výjimečným vlastnostem patří vysoký výkon v celém rozsahu otáček, mimořádně přímá odezva a široký interval maximálního krouticího momentu, který je k dispozici již od nízkých otáček. Konstrukce motoru „boxer“ s horizontálními proti sobě umístěnými válci s krátkou délkou vyniká svou malou výškou a společně s umístěním motoru vzadu snižuje těžiště vozu. Ukotvení motoru v blízkosti středu vozidla pak zvyšuje stabilitu a omezuje vibrace.
Turbodmychadla.
Motory jsou vybaveny dvěma turbodmychadly a chlazením plnicího vzduchu. Turbodmychadla poháněná výfukovými plyny jsou důležitými součástmi pohonné jednotky, které výrazně přispívají k současnému zvýšení výkonu a snížení emisí.

Převodovka.

Osmistupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK).

Osmistupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) umožňuje extrémně rychlou změnu převodových stupňů bez přerušení přenosu hnací síly, a to v řádu milisekund. PDK přitom kombinuje velmi sportovní naladění 1. až 6. rychlostního stupně s velmi efektivními převodovými poměry 7. a 8. rychlostního stupně.

Sedmistupňová manuální převodovka.

Sedmistupňová manuální převodovka zajišťuje mimořádně přímé propojení mezi řidičem a vozem, a to díky krátkým drahám řazení a optimálnímu odstupňování jednotlivých převodových stupňů. Ještě emotivnější zážitek z jízdy a působivou zvukovou kulisu pak zajišťuje dynamická funkce meziplynu, která se aktivuje v kombinaci s paketem Sport Chrono a při zvolení jízdního módu Sport, resp. Sport Plus.

Porsche Traction Management (PTM).

Pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM) optimálně rozděluje sílu motoru mezi zadní nápravu, která je poháněna permanentně, a přední nápravu. PTM zajišťuje excelentní pohon a mimořádně harmonické chování v mezních jízdních situacích.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) byl vytvořen s cílem zvýšení jízdní dynamiky a stability, které je dosahováno přesně dávkovanou brzdnou silou na jednotlivých kolech zadní nápravy a elektronicky řízenou uzávěrkou zadního diferenciálu. Systém PTV Plus zajišťuje zvýšenou stabilitu, vynikající trakci a vysokou agilitu při jakékoli rychlosti.

Systémy podvozku.

Více všeho. Systémy podvozku optimalizují vlastnosti modelu Porsche 911 a umožňují tak, aby byl ještě rychlejší, ještě agilnější a ještě pohodlnější.

Porsche Active Suspension Management (PASM).

Elektronické nastavení tlumičů (PASM) aktivně a nepřetržitě reguluje sílu tlumičů individuálně pro každé kolo, a to v závislosti na stavu vozovky a zvoleném jízdním módu. Zajišťuje tak větší komfort při zvýšené jízdní dynamice.

PASM sportovní podvozek.

V kombinaci se sportovním podvozkem PASM je karoserie vozu ve srovnání s normálním PASM šasi snížena o dalších 10 mm. Pružiny mají tužší naladění a kratší zdvih a příčné torzní stabilizátory přední i zadní nápravy jsou také tužší. Podstatně byla zvýšena rovněž tuhost pružin (poměr hmotnosti nutné pro stlačení pružiny o jednotkovou délku), která zajišťuje ještě neutrálnější a vyváženější jízdní chování modelu 911.

PASM sportovní podvozek specifický pro modely GTS.

Modely 911 GTS Coupé a kabriolet jsou sériově vybaveny sportovním podvozkem PASM, který je oproti normálnímu PASM šasi snížený o 10 mm. Sportovní podvozek PASM pro modely GTS je vybaven pružinami s tužším naladěním a s kratší dráhou zdvihu. Na zadní nápravě je navíc doplněný tzv. pomocnými pružinami, které jsou prověřené v automobilovém sportu a zajišťují výrazně sportovnější odpružení bez omezení zdvihu.

Porsche Stability Management (PSM).

Stabilizační systém Porsche Stability Management (PSM) je automatický regulační systém zajišťující stabilizaci vozu v mezním rozsahu jízdní dynamiky. Zajišťuje vysokou úroveň jízdní stability bezpečnosti a současně vynikající agilitu. V kombinaci s paketem Sport Chrono je PSM doplněn jízdním módem Sport, který umožňuje výrazně sportovnější styl jízdy – systém PSM přitom zůstává v pozadí stále aktivní.

Systém řízení zadní nápravy.

Systém řízení zadní nápravy zlepšuje chování vozu a současně zvyšuje jeho ovladatelnost při každodenním využití. Při manévrování v nízkých rychlostech zlepšuje ovladatelnost vozu a usnadňuje tak couvání a zatáčení. Při jízdě ve vyšších rychlostech pak systém řízení zadní nápravy výrazně zvyšuje jízdní stabilitu.

Systém Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Systém aktivní stabilizace naklánění – Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Minimalizuje boční náklony karoserie při dynamickém projíždění zatáček. Výsledkem je lepší jízdní dynamika, ještě neutrálnější chování při jízdě a vyšší komfort při cestování po silnici – při jakékoli rychlosti.

Paket Sport Chrono.

Adrenalin na stisk tlačítka: Součástí paketu Sport Chrono je volič jízdního módu, aplikace Porsche Track Precision a ukazatel teploty pneumatik. Jeho funkce umožňují ještě sportovnější naladění motoru, převodovky a podvozku.

Volič módu s tlačítkem Sport Response.
Prostřednictvím voliče módu na volantu můžete přepínat různé jízdní módy. Lze tak například zvýšit jízdní dynamiku, uložit Vaše navolené jízdní preference nebo zajistit podporu systémů vozu při jízdě po mokré silnici. Po stisku centrálního tlačítka voliče jízdního módu jsou motor i převodovka připraveny na co nejrychlejší vyvíjení síly a po dobu přibližně 20 sekund zajistí maximální odezvu.
Funkce Launch Control a strategie řazení odvozená z automobilového sportu.
Funkce Launch Control zajišťuje v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) a po zvolení jízdního módu SPORT PLUS maximální možnou akceleraci z klidového stavu. Strategie řazení odvozená z automobilového sportu pak zajistí přepnutí převodovky PDK do režimu extrémně krátké změny převodových stupňů a současně optimalizuje okamžiky řazení s ohledem na dosažení maximální akcelerace.
Dynamické uložení motoru.
Tento elektronicky řízený systém minimalizuje citelné kmitání a vibrace celého hnacího ústrojí a zejména motoru. Kombinuje tak výhody tvrdého i měkkého uložení pohonné jednotky. Výsledkem je zvýšení jízdní stability i jízdního komfortu.
Aplikace Porsche Track Precision.*
Pomocí aplikace Porsche Track Precision, která je součástí paketu Sport Chrono, můžete prostřednictvím Vašeho chytrého mobilního telefonu velmi snadno měřit časy dosažené na jedno kolo a sledovat jízdní data, která lze následně uložit, sdílet nebo porovnat s ostatními řidiči.

* Použití aplikace je možné pouze ve vymezené oblasti. Využívání tohoto produktu (zejména nahrávání videa) může být omezeno místními právními předpisy platnými pro dané trhy nebo pro sportovní akce. Před každým použitím produktu prosím zkontrolujte, zda je to v souladu s místními právními předpisy.

Brzdy.

Brzdový systém je přizpůsobený vysokému výkonu modelů 911. U modelů 911 Carrera jsou použity brzdové kotouče s průměrem 330 mm a pevné hliníkové brzdové třmeny se čtyřmi písty, jež jsou konstruované jako monoblok. Modely Carrera S jsou na přední nápravě vybaveny pevnými hliníkovými brzdovými třmeny konstruovanými jako monoblok se šesti písty a na zadní nápravě pak se čtyřmi písty. Rovněž průměr brzdových kotoučů je přizpůsoben zvýšenému výkonu a vpředu i vzadu činí 350 mm. U modelů 911 GTS je nutné zajistit ještě větší brzdný výkon – na přední nápravě jsou vybaveny pevnými hliníkovými brzdovými třmeny v červené barvě konstruovanými jako monoblok se šesti písty a na zadní nápravě mají ekvivalentní třmeny se čtyřmi písty. Průměr brzdových kotoučů je 408 mm vpředu a 380 mm vzadu.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) (Porsche keramické kompozitní brzdy).

Lehčí, stabilnější a prověřené automobilovým sportem: Porsche keramické kompozitní brzdové kotouče zajišťují ještě větší brzdný výkon. Na přední nápravě mají průměr 410 mm, na zadní nápravě pak 390 mm. Jejich další výhodou je extrémně nízká hmotnost, díky níž se výrazně zlepšuje trakce a zvyšuje jízdní komfort. Pevné brzdové hliníkové třmeny konstruované jako monoblok jsou na přední nápravě vybavené šesti písty a na zadní nápravě čtyřmi písty a v průběhu zpomalování zajišťují výrazně vyšší a zejména konstantní brzdný tlak.

Následující kapitola
Komfort

Spotřeba a emise.

911 Carrera & Targa Modely (WLTP)*
11,4 – 10,1
l/100 km
259 – 229
g/km

Komfort.

Vrcholový atlet. Designová ikona. Hrdina každého dne. Model 911 představuje spojení výkonu sportovního vozu s vynikajícím komfortem v interiéru a nejmodernějšími technologiemi, které Vám usnadní každodenní život.

Asistenční systémy.
Komfort interiéru.
Digitální sítě.
Asistenční systémy.
Celá řada asistenčních systémů, jako je Porsche InnoDrive nebo Remote ParkAssist, Vám pomáhá při jízdě i v každodenním životě.
Explore comfort
Komfort interiéru.
Displeje s vysokým rozlišením, přehledná koncepce zobrazení a tlačítka ovládaná dotykem. Taková je ergonomie sportovního vozu v 21. století. Díky intuitivnímu konceptu ovládání Porsche Advanced Cockpit je interiér přehlednější a dynamičtější než kdykoli v minulosti.
Více o komfortu
Digitální sítě.
Díky rozhraní Porsche Connect rozšíříte stávající funkce vozu o další aplikace a služby, jako jsou například dopravní informace v reálném čase, hlasové ovládání online nebo streamování hudby – v modelech Porsche 911 tak můžete plně využívat všechny výhody, jež přinášejí digitální sítě.
Více o komfortu
Každodenní komfort

Vaše nová komfortní zóna?

Na levém předním sedadle.

Sportovní volant.

Multifunkční sportovní volant umožňuje přímé a pohodlné ovládání funkcí audiosystému, telefonu i navigace. Tzv. pádla řazení umístěná na volantu mají krátké dráhy a zajišťují rychlé a přesné změny převodových stupňů. Sportovní volant GT s přídavnými opěrkami pro palce rukou a se značkou 12 hodiny pak projevuje geny automobilového sportu modelu 911.

Sportovní sedadla.

Sportovní sedadla modelu 911 jsou pohodlná a poskytují vynikající oporu i při dynamickém projíždění zatáček. Ještě sportovnější design pak mají sportovní sedadla Plus, u kterých pevnější zvýšené boky na sedácích a opěradlech dále zlepšují boční oporu těla. Jejich další výhodou je plně elektrické nastavení s paketem Memory pro obě sedadla, jež znamená větší pohodlí pro řidiče i spolujezdce.

Porsche - Luggage compartment.
Zavazadlový prostor.
Maximálně vhodný pro každodenní využití: Objem zavazadlového prostoru modelů 911 je 132 litrů.
Porsche - Rear seats.
Zadní sedadla.
Zadní sedadla jsou velmi pohodlná, i přesto, že se jedná o sportovní vůz. Jejich sklopná opěradla otevírají přístup do zadního úložného prostoru, který má objem až 264 litrů.
Porsche - Comfort Access.*
Comfort Access.*
Systém Comfort Access umožňuje otevírání vozu 911 bez přímého použití klíčku. Stačí se pouze z boku přiblížit ke klice dveří nebo přiblížit ruku pod emblém Porsche na víku zavazadlového prostoru – vůz se odemkne a kliky dveří se automaticky vysunou.

* Comfort Access využívá nejmodernější technologii. Nelze však zcela vyloučit, že vysílaný šifrovací kód klíče bude zachycen a použit k otevření nebo odcizení vozidla.

Vozy kabriolet mají stejnou klasickou siluetu jako ostatní modely 911. Součástí jejich výbavy je plně automatická látková střecha, kterou lze otevřít i zavřít přibližně za 12 sekund, a to až do rychlosti 50 km/h. Součástí látkové střechy je pevná prosklená zadní stěna a tři integrované prvky z hořčíkové slitiny, díky nimž je střecha velmi stabilní a současně mimořádně lehká.

Koncepce střechy modelu Targa představuje ideální kombinaci bezpečnosti, komfortu a stylu. Při stojícím vozidle se plně automatický střešní systém modelů 911 Targa otevře a zavře za pouhých 19 sekund. Vyhřívané zadní okno z kompozitního bezpečnostního skla s optimalizovanou hmotností a obložení střechy, které funguje jako zvuková izolace, zajišťují při jízdě se zavřenou střechou v interiéru vozu překvapivě nízkou hladinu hluku.

Posuvné/výklopné střešní okno s elektrickým ovládáním, které je k dispozici pro vozy kupé, vytváří v interiéru modelu 911 ještě více místa. Velká plocha okna se otevírá směrem nahoru, takže jím není nijak omezeno místo nad hlavou. Posuvné/výklopné střešní okno s elektrickým ovládáním je vyrobeno z tónovaného tvrzeného bezpečnostního skla. I v zavřeném stavu navozuje uvnitř vozu pocit většího prostoru.

Paket Sound Plus.

Paket Sound Plus zajistí ve Vašem modelu 911 vynikající zvuk. Součástí paketu je osm reproduktorů s celkovým výkonem 150 wattů.

BOSE® Surround Sound System.

Dvanáct reproduktorů včetně samostatného 100watového subwooferu pevně zabudovaného do konstrukce vozu a 12kanálový zesilovač s celkovým výkonem 570 wattů. To je charakteristika audiosystému BOSE® Surround Sound Systém. Integrovaná technologie BOSE® SoundTrue Enhancement zaručuje vynikající kvalitu a dynamiku zvuku u souborů uložených v komprimovaných formátech.

Burmester® High-End Surround Sound System.

Zvuk na té nejvyšší úrovni, který je navíc individuálně přizpůsobený Vašemu modelu 911. 13kanálový zesilovač, 13 reproduktorů a aktivní separátní subwoofer s 300watovým koncovým zesilovačem třídy D. Dohromady 855 wattů ryzího zážitku při poslechu hudby, který je dále umocněný díky technologii vylepšení zvuku, jež optimalizuje tóny u souborů uložených v komprimovaných formátech.

Dobré propojení při zachování absolutní nezávislosti.
Porsche Connect*.

Každý den je zde k tomu, abychom jej využili na maximum. Účinnou pomoc Vám přitom poskytne rozhraní Porsche Connect*, které Vás při každé jízdě s Vaším modelem 911 posune do ideální startovní pozice. Služby ve voze a aplikace Porsche Connect pro Váš chytrý mobilní telefon jsou pak dokonalými spolujezdci, kteří Vás budou provázet každým všedním i nevšedním dnem.

Apple Music.

K tomu, abyste získali přístup k více než 70 milionům skladeb bez reklam, play-listům nebo nejlepším živým přenosům z celého světa, stačí jen jednoduše kliknout na ikonu Apple Music na dotykovém displeji PCM. S každou aktuálně živě přehrávanou skladbou si dokonce můžete vytvořit svou vlastní rozhlasovou stanici. Řidiči modelů 911 mohou Apple Music využívat až šest měsíců zdarma.

Voice Pilot.

Prostě se Vaší 911 zeptejte: „Je ta restaurace ještě otevřená?“ Mnoho funkcí, jako je vyhledávání restaurací, předpověď počasí nebo alternativní trasa, lze intuitivně ovládat pomocí inteligentního hlasového ovládání. A možné je také multimodální zadání pomocí hlasu a dotyku. Například můžete říci: „Ahoj Porsche, zaveď mě tam!“ nebo se dotknout displeje PCM a spustit navigaci.

Navigace Plus.

Navigace Plus získává nepřetržitě dopravní informace v reálném čase, které se vztahují k Vaší aktuální poloze, a na základě historických dat vytváří předpověď situace v dopravě. Vy tak máte vždy jistotu, že do cíle Vaší cesty jedete po té nejrychlejší trase. Vyhnete se dopravním zácpám a ušetříte čas.

* Základem rozhraní Porsche Connect je telefonní modul LTE, který je pro vysoký komfort ovládání a optimalizované datové připojení vybaven čtečkou SIM karet. V některých zemích je k dispozici také integrovaná SIM karta s podporou LTE včetně určitého objemu dat. Nabídka rozhraní Porsche Connect se liší v závislosti na modelu a dostupnosti v jednotlivých zemích. Informace na této stránce mají poskytnout obecný přehled. Dostupnost služby ve Vašem vozidle zjistíte po přihlášení do obchodu Connect Store pomocí Vašeho Porsche ID.

Ve světlometech i zadních světlech modelů 911 je použita nejmodernější LED technologie, která zajišťuje rychlou odezvu a výkonné osvětlení. Unikátním prvkem všech modelů 911 pak jsou čtyřbodová LED světla pro denní svícení, potkávací světla a souvislý světelný pás na zádi vozu.

Světlomety s technologií LED Matrix umožňují cílené vypínání jednotlivých LED segmentů. Lze tak jet s trvale zapnutými dálkovými světly, aniž by přitom docházelo k oslňování řidičů protijedoucí nebo vpředu jedoucích vozidel. Oblast mezi nimi a po jejich stranách přitom zůstává plně osvětlena. Elektronická světla pro osvětlení zatáček pak cíleným zapínáním nebo vypínáním jednotlivých LED segmentů optimálně osvětlují prostor před vozem při průjezdu zatáčkou.

Dokonalý přehled o Vašem okolí.

Možnost soustředit se výhradně na to, co máte přímo před sebou je v dnešní době vzácný luxus. Rovná silnice. Nebo další zatáčka. Model 911 Vám prostřednictvím celé řady asistenčních systémů poskytuje podporu, díky níž můžete zůstat skutečně v přítomnosti.

Porsche InnoDrive včetně adaptivního tempomatu.*

Systém Porsche InnoDrive díky velmi přesným datům navigační mapy rozpoznává rychlostní limity a topografii trasy, jako stoupání nebo poloměry zatáček, a to ještě dříve, než k nim dojedete. Na základě těchto dat přizpůsobí strategii řazení a rychlost. Výsledkem je inteligentní jízda a výrazné zvýšení její efektivity.

* Porsche InnoDrive pracuje v rámci možností daných systémem. Řidič musí být kdykoli připraven převzít řízení a není zbaven odpovědnosti za předvídavý způsob jízdy. Systém se deaktivuje po stisku plynového pedálu nebo pedálu brzdy.

Adaptivní tempomat.

Systém reguluje rychlost modelu 911 v závislosti na vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla. Blížíte-li se k vozidlu, které jede pomaleji, než je Vaše zvolená cestovní rychlost, systém sníží otáčky motoru nebo jemně přibrzdí tak, aby byla zachován přednastavený odstup. V případě nutnosti systém vůz zcela zastaví. Jakmile se cesta před vozem uvolní, Vaše 911 opět akceleruje na původně nastavenou cestovní rychlost.

Lane Keeping Assist včetně rozpoznávání dopravních značek.

Asistent Lane Keeping Assist pomáhá udržovat vozidlo ve vyznačeném jízdním pruhu a usnadňuje tak řízení. Systém rozpoznávání dopravních značek zobrazuje na displeji přístrojové desky rychlostní omezení, úseky silnice se zákazem předjíždění a další informace, jako například jména obcí. Upozornění na zatáčky zobrazuje na displeji přístrojové desky směrové šipky, které Vás varují před ostrými zatáčkami. S dostatečným časovým předstihem.

Night Vision Assist.

Systém Night Vision Assist využívá kameru v infračerveném spektru k detekci chodců a velkých divokých zvířat. Řidič je prostřednictvím termálního obrazu na přístrojové desce před nimi varován ještě dříve, než je osvětlí světlomety

Porsche Wet-Mode.*

V módu „Wet“ vyžívá model 911 inovativní systém, který Vám pomáhá při jízdě na mokré silnici. Jestliže senzory v podbězích předních kol identifikují mokrou vozovku, systém doporučí přepnutí do módu „Wet“. Změněným podmínkám se následně přizpůsobí systémy řízení podvozku i reakce pohonné jednotky.

* Mód „Wet“ nenahrazuje předvídavý způsob jízdy za změněných povětrnostních podmínek a situace na vozovce a představuje pouze podporu pro řidiče.

Remote ParkAssist.

Systém Remote ParkAssist kombinuje řadu inteligentních funkcí, jako je například parkování pomocí dálkového ovládání. Prostřednictvím chytrého mobilního telefonu tak umožňuje řízení vozu při parkování a vyjíždění z podélných i příčných parkovacích míst a garáží. Tento aktivní parkovací asistent automaticky rozpozná vhodná parkovací místa a následně přebírá řízení vozu – ovládání volantu i pohyby vozu dopředu a dozadu – Vše pod dohledem řidiče.

Následující kapitola
GTS

Spotřeba a emise.

911 Carrera Modely (WLTP)*
11,4 – 10,1
l/100 km
259 – 229
g/km
Koncept GTS:
Více toho, co milujete.
Toho, co milujete, není nikdy dost. Proto jsme výbavu modelů 911 GTS rozšířili o vše, co máte na Porsche tak rádi. Ještě více okamžiků, při nichž naskakuje husí kůže. Ještě více adrenalinu. A více okouzlení.
Dozvědět se více
Koncept GTS:
Více toho, co milujete.

GTS. Tři písmena, která symbolizují nekonečnou touhu chtít více.

Toho, co milujete, není nikdy dost. Prostá touha chtít stále více. Prostě „Více toho, co milujete“. A to je přesně ta inspirace, jež byla základem pro vznik modelů 911 GTS: větší výkon, větší agilita a větší dynamika – a unikátní sportovní design. Nebo jinými slovy: Ještě více DNA vozů Porsche.

Porsche - 911 GTS engines.
Paleta motorů pro 911 GTS.
911 GTS Modely (WLTP)*
11,4 – 10,4
l/100 km
259 – 236
g/km
Šestiválcové motory s objemem 3,0 litru s dvojitým přeplňováním a výkonem 353 kW (480 k), které jsou určené pro modely 911 GTS, mají nejvyšší výkon ze všech agregátů, jež jsou k dispozici pro vozy 911 Carrera a Targa. Maximální rychlost modelu 911 Carrera GTS díky tomu dosahuje hodnoty 311 km/h. Model 911 Carrera 4 GTS s paketem Sport Chrono a funkcí Launch Control akceleruje z 0 na 100 km/h za pouhé 3,3 sekundy.
Porsche - Front design.
Design přední partie.
Daleko vpředu: přední nárazník SportDesign s velkými bočními vstupy vzduchu v černé barvě a samostatný spoiler v černé barvě (s hrubým povrchem) umocňují sportovní charakter modelů 911 GTS. Do celkové kompozice harmonicky zapadají také zatmavené LED světlomety včetně systému PDLS Plus (Porsche Dynamic Light System Plus) stejně jako tónovaná zadní světla.
Porsche - Rear design.
Design zadní partie.
Projevuje sílu až do posledního detailu: Zadní partie ve stylu SportDesign se širokými černými lemy, sportovní výfukový systém z nerezové oceli s koncovkami v černé barvě a označení modelu na zádi v černé barvě s matným povrchem. Design modelu 911 Targa 4 GTS pak doplňují další jedinečné detaily – ochranná konstrukce i logo „targa“ na boku vozu, které jsou rovněž v černé barvě.
Porsche - Wheels.
Kola.
Atletický dojem: 20/21“ kovaná kola z lehké slitiny Turbo S s centrálním zámkem lakovaná v černé barvě se saténovým povrchem dokonale doplňují celkovým sportovní dojem, kterým model GTS působí. Pneumatiky 245/35 ZR 20 vpředu a 305/30 ZR 21 vzadu zaručují vynikající trakci a mají vysokou odolnost proti příčným sílám.
Porsche - GT sports steering wheel and instrument cluster.
Sportovní volant GT a přístrojová deska.
Emoce, kterých se lze dotknout: Sportovní volant GT potažený mikrovláknem Race-Tex¹ s multifunkčními ovládacími prvky, s přídavnými opěrkami pro palce rukou a se značkou 12 hodiny zřetelně projevuje geny automobilového sportu modelu 911. Přímo v zorném poli se pak nachází přístrojová deska s centrálně umístěným analogovým otáčkoměrem a dvěma displeji s vysokým rozlišením, které na čtyřech digitálních kruhových přístrojích zobrazují základní informace o vozidle.

¹ Race-Tex je materiál vyrobený z mikrovlákna s certifikací pro použití na závodních okruzích, který má vysoce kvalitní vzhled a působí podobným dojmem jako přírodní kůže. Jeho jemný povrch je příjemný na dotyk a umožňuje spolehlivý úchop. Má dlouhou životnost a snadno se udržuje.

Sportovní sedadla Plus a interiérový paket GTS.

Látka z mikrovlákna Race-Tex s certifikací pro použití na závodních tratích je použita také na centrálních plochách sportovních sedadel Plus. Dalším specifickým prvkem pro modely GTS jsou vyšitá loga „GTS“ na opěrkách hlavy. V kombinaci s volitelným interiérovým paketem GTS získáte interiér Race-Tex v černé barvě s rozšířenou výbavou v kůži, stejně jako dekorativní prošívání a další prvky v červené barvě Carmine nebo křídové Crayon.

Celoskořepinová sedadla.

Volitelná celoskořepinová sedadla jsou vyrobena z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (Carbon Fiber Reinforced Polymer) se vzhledem karbonu. Poskytují mimořádně dobré boční držení trupu při minimální hmotnosti. Čalounění je sériově z černé kůže, střední plochy sedadel jsou z černého perforovaného mikrovlákna Race-Tex. Puncem jejich designu jsou loga „GTS“ vyšitá na opěrkách hlavy.

Další jedinečné detaily modelů GTS.

Paket Sport Chrono.

Adrenalin na stisk tlačítka: Součástí paketu Sport Chrono je volič jízdního módu, aplikace Porsche Track Precision a ukazatel teploty pneumatik. Funkce obsažené v paketu umožňují ještě sportovnější naladění motoru, převodovky a podvozku.

PASM sportovní podvozek specifický pro modely GTS.

Modely 911 GTS Coupé a kabriolet jsou sériově vybaveny sportovním podvozkem PASM, který je oproti normálnímu PASM šasi snížený o 10 mm. Sportovní podvozek PASM pro modely GTS je vybaven pružinami s tužším naladěním a s kratší dráhou zdvihu. Na zadní nápravě je navíc doplněný tzv. pomocnými pružinami, které jsou prověřené v automobilovém sportu a zajišťují výrazně sportovnější odpružení bez omezení zdvihu.

PASM sportovní podvozek specifický pro modely GTS.

Modely 911 GTS Coupé a kabriolet jsou sériově vybaveny sportovním podvozkem PASM, který je oproti normálnímu PASM šasi snížený o 10 mm. Sportovní podvozek PASM pro modely GTS je vybaven pružinami s tužším naladěním a s kratší dráhou zdvihu. Na zadní nápravě je navíc doplněný tzv. pomocnými pružinami, které jsou prověřené v automobilovém sportu a zajišťují výrazně sportovnější odpružení bez omezení zdvihu.

Specifická kola 911 GTS.

Kromě 20/21“ kol 911 Turbo S s centrálním zámkem lakovaných v černé barvě se saténovým povrchem jsou pro modely 911 GTS k dispozici také volitelná 20/21“ kola RS Spyder Design v černé barvě se saténovým povrchem.

Paket Lightweight.

Ještě sportovnější povahu díky cílenému snížení hmotnosti zajistí modelům 911 GTS Coupé paket Lightweight. Jeho součástí jsou odlehčená skla, celoskořepinová sedadla, odstraněná zadní sedadla, redukovaná zvuková izolace, systém řízení zadní nápravy a specifická opatření pro zlepšení aerodynamických vlastností podvozku. Celková hmotnost vozu se díky tomu sníží o více než 25 kg.

Exteriérový paket GTS v černé barvě (vysoký lesk).

Volitelný exteriérový paket GTS lakovaný v černé barvě (vysoký lesk) dodává zevnějšku vozu mimořádné akcenty. Jeho součástí je paket SportDesign s prahovými lištami SportDesign lakovanými v černé barvě (vysoký lesk), kryty vnějších zpětných zrcátek lakované v černé barvě (vysoký lesk), 20/21“ kola 911 Turbo S lakovaná v černé barvě (vysoký lesk) a lišty v zadní kapotě lakované v černé barvě (vysoký lesk).

Následující kapitola
Modely & Data

Spotřeba a emise.

911 GTS Modely (WLTP)*
11,4 – 10,4
l/100 km
259 – 236
g/km

Výběr a konfigurátor modelů 911.

All
Coupé
Cabriolet
Targa
Vybraný
Nová 911 Carrera
Porsche Nová  911 Carrera
WLTP*
10,8 – 10,3
l/100 km
245 – 233
g/km
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
293 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Nová 911 Carrera Cabriolet
Porsche Nová  911 Carrera Cabriolet
WLTP*
10,8 – 10,4
l/100 km
245 – 236
g/km
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Nová 911 Carrera 4
Porsche Nová 911 Carrera 4
WLTP*
10,9 – 10,3
l/100 km
247 – 234
g/km
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
291 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Nová 911 Carrera 4 Cabriolet
Porsche Nová 911 Carrera 4 Cabriolet
WLTP*
10,8 – 10,5
l/100 km
246 – 238
g/km
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Nová 911 Carrera S
Porsche Nová 911 Carrera S
WLTP*
11,1 – 10,1
l/100 km
251 – 229
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,7 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
308 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Porsche Nová 911 Carrera S Cabriolet
WLTP*
11,0 – 10,3
l/100 km
250 – 233
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,9 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
306 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Nová 911 Carrera 4S
Porsche Nová 911 Carrera 4S
WLTP*
11,1 – 10,5
l/100 km
253 – 239
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
306 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Porsche Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
252 – 242
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Targa 4
Porsche 911 Targa 4
WLTP*
10,9 – 10,5
l/100 km
247 – 239
g/km
283 kW/385 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
4,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
289 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Targa 4S
Porsche 911 Targa 4S
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
253 – 244
g/km
331 kW/450 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,8 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera GTS
Nové
Porsche 911 Carrera GTS
WLTP*
11,4 – 10,4
l/100 km
258 – 236
g/km
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
311 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera GTS Cabriolet
Nové
Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
WLTP*
11,3 – 10,5
l/100 km
256 – 239
g/km
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,6 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
309 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera 4 GTS
Nové
Porsche 911 Carrera 4 GTS
WLTP*
11,4 – 10,8
l/100 km
259 – 245
g/km
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,3 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
309 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Nové
Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet
WLTP*
11,3 – 11,0
l/100 km
256 – 249
g/km
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
Vybraný
911 Targa 4 GTS
Nové
Porsche 911 Targa 4 GTS
WLTP*
11,3 – 11,0
l/100 km
257 – 251
g/km
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,5 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
307 km/h
Maximální rychlost
911 Carrera GTS
353 kW/480 PS
Výkon (kW)/výkon (k)
3,4 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono
311 km/h
Maximální rychlost
WLTP*
11,4 – 10,4
l/100 km
258 – 236
g/km
Výška
1 303 mm
Šířka
1 852 mm
Délka
4 533 mm
Rozvor
2 450 mm
Technické specifikace

Počet válců 6
Typ paliva 98
Vrtání 91,0 mm
Zdvih 76,4 mm
Zdvihový objem 2,981 cm³
Výkon (kW) 353 kW
Výkon (k) 480 PS
Otáčky pro maximální výkon 6,500 1/min
Max. otáčky motora 7,500 1/min
Maximální točivý moment 570 Nm
Oblast otáček pro maximální točivý moment 2,300 - 5,000 1/min
Max. výkon na litr objemu (kW/l) 118 00 kW/l
Max. výkon na litr objemu (PS/l) 161 00 PS/l

Maximální rychlost 311 km/h
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 3,9 s
Zrychlení z 0 na 60 mph s paketem Sport Chrono (PDK) 3,2 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 4,1 s
Zrychlení z 0 na 100 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) 3,4 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 8,4 s
Zrychlení z 0 na 160 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) 7,6 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 12,7 s
Zrychlení z 0 na 200 km/h s paketem Sport Chrono (PDK) 11,6 s
Zrychlení v rychlosti (80-120km/h) (50-75 mph) s paketem Sport Chrono 2,1 s
1/4 mile s paketem Sport Chrono (Manuální převodovka) 12,0 s
1/4 mile s paketem Sport Chrono (PDK) 11,5 s

Délka 4,533 mm
Šířka 1,852 mm
Šírka (bez sklopených zrkadiel) 2,024 mm
Výška (Manuální převodovka) 1,303 mm
Výška (PDK) 1,301 mm
Rozvor 2,450 mm
Turning circle 11 2 m
Pohotovostní hmotnost podle DIN (Manuální převodovka) 1,510 kg
Pohotovostní hmotnost podle DIN (PDK) 1,545 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES (Manuální převodovka) 1,585 kg
Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES (PDK) 1,620 kg
Příp. Celková hmotnost (Manuální převodovka) 1,955 kg
Příp. Celková hmotnost (PDK) 1,985 kg
Příp. Užitečná hmotnost (Manuální převodovka) 445 kg
Příp. Užitečná hmotnost (PDK) 440 kg
Maximální přípustné zatížení střechy se střešním přepravním systémem Porsche 75 kg

Objem zavazadlového prostoru vpředu 132 l
Objem otevřeného zavazadlového prostoru (za předními sedadly) 264 l
Kapacita palivové nádrže 64 l

Consumption combined (Manuální převodovka) 11 0 - 10 4 l/100 km
Consumption combined (PDK) 11 4 - 10 7 l/100 km
Kombinované emise CO2 (WLTP) (Manuální převodovka) 249 - 236 g/km
Kombinované emise CO2 (WLTP) (PDK) 258 - 244 g/km
Standard features

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou PDK a plně variabilním rozdělováním krouticího momentu na zadní kola včetně elektronicky řízené uzávěrky zadního diferenciálu
Sportovní podvozek s nezávislými pružinami, tlumiči a stabilizátory a vyladěným PASM (Porsche Active Suspension Management). Včetně snížení podvozku o 10 mm. Na zadní nápravě jsou navíc přidány pomocné pružiny.
Sportovní paket Chrono včetně voliče jízdního módu, aplikace Porsche Track Precision a ukazatel teploty pneumatik
Sportovní výfukový systém s modifikovaným tlumičem a dvěma oválnými koncovkami v černé barvě z nerezové oceli (ve vysokém lesku)
8stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) s dvouhmotovým setrvačníkem
Přední náprava McPherson s příčným stabilizátorem
Vpředu: hliníkové brzdové třmeny se 6 písty konstruované jako monoblok, brzdové kotouče s průměrem 408 mm s vnitřním chlazením a příčným vrtáním. Vzadu: hliníkové brzdové třmeny se 4 písty konstruované jako monoblok, brzdové kotouče s průměrem 380 mm s vnitřním chlazením a příčným vrtáním, brzdové třmeny lakované v červené barvě
Pohon zadních kol
6válcový motor s uspořádáním válců „boxer“ s dvojitým přeplňováním, objem 3,0 litru, maximální výkon 353 kW (480 k), maximální krouticí moment 570 Nm
Blok a hlava válců z hliníku
Elektromechanický posilovač řízení s proměnným převodovým poměrem řízení a generátorem řídicích impulzů
Vodní chlazení s tepelným managementem
4 ventily na každý válec
Management stojícího vozu s funkcí HOLD
Porsche Stability Management (PSM) vč. ABS s rozšířenými funkcemi brzd
2 turbodmychadla, 2 mezichladiče plnicího vzduchu
Funkce Auto start/stop
Přímé vstřikování Direct Fuel Injection (DFI)
Variabilní časování a zdvih ventilů VarioCam Plus
Integrované mazání se suchou vanou s olejovým čerpadlem řízeným podle aktuální potřeby (on-demand)
Třícestný katalyzátor a palubní diagnostika pro systém monitorování emisí
2 filtry pevných částic (GPF)
Expanzní sací potrubí
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním
Elektromechanické brzdy
Hliníkové brzdové třmeny se 6 písty konstruované jako monoblok a hliníkové brzdové třmeny se 4 písty konstruované jako monoblok, brzdové kotouče hliníkovými brzdovými komorami s průměrem 480 mm vpředu a 380 mm vzadu, s vnitřním chlazením a příčným vrtáním, brzdové třmeny lakované v červené barvě

Interiérový paket Race-Tex v černé barvě

Kůže s reliéfním povrchem: na zvýšených bocích a hlavových opěrkách. Mikrovlákno Race-Tex: na centrálních plochách předních a zadních sedadel, na věnci volantu, na madlech dveří, na loketních opěrkách v panelech dveří, na krytu odkládací přihrádky (částečně) a na řadicí páce. Vyšívaná loga „GTS“ v černé barvě na opěrkách hlavy

20“/21“ kola Turbo S lakovaná v černé barvě se saténovým povrchem

Kola 8,5 J x 20“ Turbo S s pneumatikami 245/35 ZR 20 vpředu a
Kola 11,5 J x 21“ Turbo S s pneumatikami 305/30 ZR 21 vzadu

Kovaná kola z lehké slitiny s centrálním zámkem lakovaná v černé barvě se saténovým povrchem, kryty středů kol s plnobarevným emblémem Porsche

Systém sledování tlaku vzduchu v pneumatikách Tyre Pressure Monitoring System (TPM)

Paket SportDesign
Zahrnuje:
- přední nárazník s výrazným designem, částečně lakovaný v černé barvě (s matným povrchem)
- přední spoiler s výrazným designem, částečně lakovaný v černé barvě (s matným povrchem)
- zadní nárazník s výrazným designem

Poznámka: Výrazně snížený přední a zadní nájezdový úhel
2+2 sedadla s motorem vzadu
Inteligentní lehká konstrukce karoserie z hliníku a ocelového kompozitu
Plně automatická látková střecha s elektrickým ovládáním se třemi integrovanými prvky z hořčíkové slitiny a pevným zadním skleněným oknem s vyhříváním, s možností otevírání a zavírání do max. rychlosti přibližně 50 km/h, s pohodlným ovládáním pomocí dálkového ovládání centrálního zamykání
Zadní spoiler s automatickým vysouváním
Lišty na bočních prazích lakované v černé barvě
Označení modelu na zádi v černé barvě se saténovým povrchem
Nápis 'PORSCHE' v černé barvě integrovaný v zadním světelném pásu
Lemovací lišty bočních oken lakované v černé barvě
Mřížka zadního krytu motoru se svislými lamelami v černé barvě se saténovým povrchem
Spodní části krytů vnějších zpětných zrcátek lakované v barvě vozu

Čtecí lampičky, orientační světlo, zámek zapalování, zavazadlový prostor, prostor pro nohy, přihrádka v palubní desce a osvětlení dveří – vše s využitím LED technologie.
Osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách řidiče a spolujezdce
Přídavná LED světla v přední části s pozičními světly, směrovými světly vpředu a na boku.
Světelný pás vzadu s čirými LED zadními světly včetně integrovaných parkovacích světel a zadních mlhových světel
Automatické zapínání světlometů včetně funkce osvětlení Welcome Home
Čelní sklo s aerodynamickými stěrači a tryskami ostřikovačů
Tónované LED světlomety včetně Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

Sportovní sedadla Plus, s elektrickým nastavení 4 parametrů
2zónová automatická klimatizace s odděleným nastavením teploty pro místa řidiče a spolujezdce, režim automatické vnitřní cirkulace vzduchu včetně senzoru kvality vzduchu.
Přístrojová deska s centrálně umístěným otáčkoměrem a dvěma 7palcovými TFT displeji, centrální displej s úhlopříčkou 10,9 palce
Sportovní paket Chrono včetně přepínače jízdního módu, aplikace Porsche Track Precision & a ukazatel teploty pneumatik
Prachový a pylový filtr s aktivním uhlíkem
Velké airbagy řidiče a spolujezdce
Ukazatel zařazeného rychlostního stupně v poli otáčkoměru
Vzestupná středová konzola s odkládacím prostorem
Odkládací přihrádky ve dveřích
Interiér v černé barvě s vybranými detaily v mikrovláknu Race-Tex v černé barvě: centrální plochy předních a zadních sedadel, madla dveří, loketní opěrky v panelech dveří, věnec volantu, řadicí páka/páka voliče automatické převodovky, kryt odkládací přihrádky (částečně).
Porsche Side Impact Protection (POSIP), zahrnuje ochranné prvky proti bočnímu nárazu ve dveřích, oponový airbag (hlavový/okenní) a boční airbag pro řidiče a spolujezdce.
Uzamykatelná přihrádka na palubní desce a odkládací přihrádky ve dveřích
Dva individuální držáky nápojů (1x jako zahloubení ve středové konzole a 1x na straně spolujezdce)
Obložení palubní desky, obložení středové konzoly a obložení panelů dveří v černé barvě, hliníkové dekory v černé barvě s kartáčovanou úpravou povrchu
Body pro upevnění dětské sedačky ISOFIX na sedadle spolujezdce
Imobilizér motoru s dálkovým centrálním zamykáním. Alarm s ostrahou interiéru a ultrazvukovými senzory
Determální skla se zeleným tónováním
Vyhřívané zadní okno
Obložení střechy a obložení A/B/C sloupků karoserie v látce, obložení A sloupků v kůži
Hliníkové nástupní prahové lišty s označením modelu v černé barvě s kartáčovanou úpravou povrchu
2 USB-C porty v krytu hlavního úložného prostoru na středové konzole, zásuvka (12 V) v prostoru pro nohy spolujezdce
Podlahové rohože

Systém EU eCall
Varovný a brzdový asistent včetně ochrany chodců
Keyless Go
ParkAssist vpředu a vzadu
Elektrické stahování oken s jednodotykovým ovládáním a ochranou těsnění dveří
Tempomat
Dálkové ovládání centrálního zamykání a otevírání víka zavazadlového prostoru

Příjem digitálního rádia DAB, DAB+ a DMB nabízí mnohem lepší zvuk. Přijímač zahrnuje dvojitý tuner DAB a automatické přepínání mezi digitálním a analogovým vysíláním, které zajišťuje optimální příjem vybrané stanice.
Paket Sound Plus, analogový audio systém, 8 reproduktorů, celkový výstupní výkon 150 wattů s integrovaným zesilovačem a s digitálním signálním procesorem.
Porsche Communication Management (PCM) včetně online navigace
Porsche Connect včetně rozhraní Apple ® CarPlay a Android Auto™
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)

Bílá
Žlutá Racing
Červená Guards
Černá
Porsche - Contact

Kontakt

Kontaktujte Porsche Centrum Praha, žádejte o informace.