Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Porsche - Modely 718 GTS 4.0

Nové modely 718 GTS 4.0

Od 2 184 000 Kč vč. DPH
Cena
718 Cayman GTS 4.0
More of what you love.
Nový vůz 718 Boxster GTS 4.0 a nový vůz 718 Cayman GTS 4.0 jsou čistým ztělesněním fascinace sportovními vozy. V první řadě zvukem 4,0litrového nepřeplňovaného motoru boxer se 6 válci který je čistokrevný, syrový a klasický. A v neposlední řadě: strhující.
Porsche - Modely 718 GTS 4.0
Porsche - Modely 718 GTS 4.0
Porsche - Modely 718 GTS 4.0
Col de Turini.
2 vozy. 2 řidiči. Naším cílem je Col de Turini, legendární průsmyk. Spousta zatáček, několik nezapomenutelných momentů za jízdy. Přesně to pravé místo pro fascinaci sportovními vozy. Dostavuje se nervozita. Radostné očekávání se zvyšuje. Tep také.

360°

Porsche 718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Od 2 184 000 Kč vč. DPH
Porsche 718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Od 2 238 000 Kč vč. DPH

Technické parametry

10,8
l/100 km
246
g/km
294 kW/400 k Výkon (kW)/výkon (k)
4,5 s Zrychlení z 0 na 100 km/h
293 km/h Maximální rychlost

Motor

Uložení motoru

Motor uložený uprostřed

Počet válců

6

Druh paliva

Super Plus

Vrtání

102,0 mm

Zdvih

81,5 mm

Zdvihový objem

3 995 cm³

Výkon (kW)

294 kW

Výkon (k)

400 k

Otáčky pro maximální výkon

7 000 ot./min.

Maximální točivý moment

420 Nm

Oblast otáček pro maximální točivý moment

5 000 - 6 500 ot./min.

Spotřeba paliva / emise*

Spotřeba paliva* ve městě

15,4 l/100 km

Spotřeba paliva* mimo město

8,1 l/100 km

Spotřeba paliva* kombinovaná

10,8 l/100 km

Emise CO2* kombinované

246 g/km

Emisní norma

Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

Filtr pevných částic

ano

Energetická třída

G

Podvozek

Přední náprava

náprava typu McPherson vpředu

Zadní náprava

náprava typu McPherson vzadu

Řízení

Přímé elektromechanické řízení s variabilním převodem a možností automatických zásahů do řízení

Brzdová soustava

Šestipístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vpředu a 4pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vzadu, spojené odvrtávané brzdové kotouče s hliníkovými bubny o průměru 350 mm vpředu a 330 mm vzadu s vnitřním chlazením, třmeny kotoučové brzdy v červené barvě

Program stability

Porsche Stability Management (PSM) vč. ABS s rozšířenou funkcí brzd

Ráfky vpředu

8,5JX20 ET57

Pneumatiky vpředu

235/35 ZR 20

Ráfky vzadu

10,5JX20 ET 47

Pneumatiky vzadu

265/35 ZR 20

Jízdní výkony

Maximální rychlost

293 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h

4,5 s

Zrychlení z 0 na 160 km/h

9,2 s

Zrychlení z 0 na 200 km/h

14,1 s

Pružné zrychlení (80-120 km/h), 5. stupeň

6,0 s

Karoserie

Výška

1 286 mm

Součinitel aerodyn. odporu vzduchu (cW)

0,31 cW

Rozchod kol vpředu

1 527 mm

Rozchod kol vzadu

1 535 mm

Pohotovostní hmotnost podle DIN

1 405 kg

Pohotovostní hmotnost podle směrnice ES

1 480 kg

Příp. Celková hmotnost

1 700 kg

Příp. Užitečná hmotnost

295 kg

Objemy

Objem zavazadlového prostoru vpředu

270 l

Objem zavazadlového prostoru vzadu

270 l

Objem palivové nádrže (doplňovací objem)

64 l

Konfigurátor

Porovnání

Výbava

Myšlenka
Myšlenka
Modely 718 GTS 4.0
10,8
l/100 km
246
g/km
Více 6válcové přitažlivosti je na 4 kolech sotva možné. Se sportovním vozem, který rozechvěje všechny vaše smysly dohromady – a přesto vás zasáhne přímo do srdce. 294 kW (400 PS), 100% Porsche, 6 válců, jeden řidič: Vy. Odpočítávání běží...
Nový vůz 718 Boxster GTS 4.0 a nový vůz 718 Cayman GTS 4.0 jsou čistým ztělesněním fascinace sportovními vozy. V první řadě zvukem 4,0litrového nepřeplňovaného motoru boxer se 6 válci který je čistokrevný, syrový a klasický. A v neposlední řadě: strhující.
Co dále? Koncepce s motorem uprostřed. Typická pro vozy 718. S tím je spojena vynikající jízdní ovladatelnost a agilita, které vám dovolí slavit každou zatáčku. Rovněž atletická, vytrénovaná muskulatura na způsob Porsche, která nás přenese zpět do středu dynamického zážitku z jízdy. A toho jednoduše nikdy nebudeme mít dost. Dopřejme si toho víc. Více toho, co milujeme.
Nové modely 718 GTS 4.0. More of what you love.
Exteriér
Exteriér
Přední část typická pro GTS: silná a muskulaturní. Velké vstupy zajišťují optimální sání vzduchu. Společně s tónovanými předními světly, předním spoilerem a černými koly Airblade po stranách nechávají přední část ještě víc vyniknout. O dobrý výhled se starají bi-xenonové hlavní světlomety. Volitelně jsou k dostání i v expresivním designu: LED hlavní světlomety s Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Nezaměnitelná je silueta s liniemi typickými pro motor uložený uprostřed: Těžiště vozu se nachází hluboko a vzdálenost od vozovky je nízká. Velké výřezy pro kola dodávají černě (polomatně) lakovaným 20palcovým sportovním kolům 718 prostor, který si zaslouží. Skutečně poutavé: postranní ozdobné pásky s nápisem „GTS 4.0“.
Záď: jasná a úsporná, vše, jen ne zdrženlivá. Do sebe zasunuté černé koncové trubky sportovní výfukové soustavy odkazují na nespoutanou sílu, k tomu se přidává název modelu vyhotovený v černé barvě.
A k tomu přichází disciplína, která není u sportovních vozů zcela běžná: každodenní použitelnost. Nebo který vůz vyvolávající vzrušení má jinak 2 zavazadlové prostory? A k tomu velmi promyšlené užitečné úložné možnosti? Aby se k sobě vše opravdu hodilo. V neposlední řadě velké emoce.
Vše ve všem: nemilosrdně krásné. Krásně nemilosrdné. I nové modely 718 Boxster GTS 4.0 a nový 718 Cayman GTS 4.0.
Interiér
Interiér
Místo, které sedí jako druhá kůže. Které nás pobízí – a které nám současně vše poskytuje. Rovněž místo, které milujeme. Vítejte v kokpitu. Je zařízený ergonomicky a s orientací na výkon: Na dotyk motoristickému sportu. Třeba závodními okruhy prověřený materiál Alcantara® použitá na věnci sportovního volantu GT a řadicí páce. Standardně dodávaná sportovní sedadla Plus nabízí díky svému sportovně pevnějšímu čalounění a zvýšeným bočním stěnám optimální posez – i při dynamičtější jízdě. Zvláštnost: kombinace kůže a materiálu Alcantara® s výrazným stehováním. Rovněž střední části sedadla jsou provedeny v materiálu Alcantara®. Na opěrkách hlavy je vyšitý nápis „GTS“.
Kromě toho jsou na výběr plně elektrická sportovní sedadla a adaptivní sportovní sedadla Plus. Máte spoustu možností pro individuální přizpůsobení. O ještě větší přiblížení se motoristickému sportu se starají rovněž dostupná sportovní sedadla a sedadla s plnou skořepinou.
Interiérová sada GTS na objednávku ještě zvyšuje dokonalost a sportovní charakter nových modelů 718 GTS 4.0. Dokonalost, zvýrazněnou kontrasty v karmínově červené, příp. křídové barvě v interiéru vozů. Sportovní charakter, zajištěný ještě rozsáhlejším využitím hebké a odolné Alcantary® spolu s černou kůží a ozdobnými lištami z karbonu.
Motor
Motor
Modely 718 GTS 4.0
10,8
l/100 km
246
g/km
Nejbližší zatáčka čeká. Vy ne. Přichází další rovinka. Již se nacházíte na ní. Proč byste se také zdržovali? Proč nevyužít celého rozsahu výkonu? Obzvláště s tímto silným 4,0litrovým šestiválcovým nepřeplňovaným motorem a jeho 294 kW (400 PS). Maximální točivý moment se nachází mezi 5 000 a 6 500/min., maximální otáčky pak činí 7 800/min. Na 100 km/h zrychlíte za 4,5 vteřiny. Reakce? Bezprostřední. Radost z točivého momentu? Mimořádná.
Spousta emocí, přesto účinný: Motor je vybaven přímým vstřikováním benzinu (DFI), integrovaným mazáním se suchou klikovou skříní a adaptivním řízením válců.
Variabilní sání se spínatelnou rezonanční klapkou pečuje o optimální dýchání motoru. Co to znamená, poznáte, jen co motor jednoduše uslyšíte. Kdo chce přidat plyn, potřebuje také správně znějící stroj. A proto nabízíme sportovní výfukovou soustavu se dvěma do sebe zasunutými černými koncovými trubkami. Pro ještě pronikavější zvuk sportovního vozu.
Nejbližší zatáčka volá. A Vy? Je známo, že jste dobrým posluchačem...
Přenos hnací síly
Přenos hnací síly
Dopředu. Totiž zpět ke kořenům. A to i pro nás znamená: chopit se, cítit, zcela bezprostředně. 6 převodových stupňů, jeden lepší než druhý. To by mohlo vyvolat namožení svalů. Skutečná jízda sportovním vozem je rovněž o práci rukou. Přesná šestistupňová mechanická převodovka je vybavena dvouhmotovým setrvačníkem a přenáší vysoký výkon motoru přímo na vozovku. A co je skoro ještě důležitější: Poskytuje výjimečně sportovní zážitek z jízdy. Výkon, při kterém se otevírá srdce – autentický, nefalšovaný zážitek ze sportovního vozu.
Standardní Porsche Torque Vectoring (PTV) navíc zvyšuje dynamiku jízdy. Integrovaná uzávěrka diferenciálu zadní nápravy umožňuje zvýšit trakci a současně výrazně zvyšuje příčnou dynamiku a stabilitu vozu za jízdy při změně zatížení v zatáčkách a přejíždění do jiného pruhu. PTV se kromě toho stará o lepší ovladatelnost, a tím i větší agilitu.
K dynamickému posílení vozidla přispívá rovněž dynamická funkce meziplynu v režimu SPORT.
Podvozek
Podvozek
Pravá zatáčka, levá zatáčka a nakonec střed. Díky, podvozku, jsi neuvěřitelný.
Sportovně vyladěný. Přímé řízení pro lepší vlastnosti v zatáčkách. Pouze 2 body ve prospěch lehkého sportovního podvozku PASM s 20 mm hlubokým uložením. Pro větší svobodu na vozovce a komfort si můžete vybrat i systém Porsche Active Suspension Management (PASM) s 10 mm hlubokým uložením. Tento elektronický systém slouží pro elektronické přestavování systému tlumičů a nepřetržitě reguluje sílu tlumení pro každé jednotlivé kolo - v závislosti na jízdním stylu a stavu vozovky. PASM nabízí 2 polohy, které si můžete volit tlačítkem ve středové konzole: Při normálním režimu je tlumení sportovně komfortní, ve sportovním režimu přidá na síle.
Ovládání modelů 718 GTS 4.0: precizní, agilní. Pro vyšší stabilita při jízdě, větší komfort, vyšší výkon. Pauzu? Za minutku. Jen ještě jedno kolo...
Paket Sport Chrono
Paket Sport Chrono
Standardní sada Sport Chrono umožňuje ještě sportovnější sladění podvozku, motoru a převodovky. A katapultuje Vás do nových sportovních sfér. Vedle stopek a 4 volitelných jízdních režimů na sportovním volantu nachází je součástí dynamické uložení převodovky. To spojuje výhody tvrdého i měkkého uložení převodovky, a tím zlepšuje jízdní stabilitu a stejně tak i jízdní komfort.
Kromě toho je součástí sady Sport Chrono: aplikace Porsche Track Precision*. V kombinaci s volitelnou navigací a Porsche Connect můžete měřit časy okruhů a jízdní data a výsledky pak spravovat, sdílet a porovnávat.

* Použití aplikace je povoleno jen v uzavřeném areálu. Použití tohoto výrobku (zejména videozáznam) může být na určitých trzích nebo akcích zakázáno právními předpisy. Před každým použitím výrobku prosím prověřte, zda je jeho použití podle místních předpisů přípustné.

Kola
Kola
Pro obzvláště dobrý kontakt s asfaltem nejezdí modely 718 GTS 4.0 jen tak na ledajakých kolech. V základní výbavě se nachází 20palcová černě lakovaná sportovní kola 718.
Rozměry kol jsou orientovány na výkon: 235/35 ZR 20 na 8,5 J × 20 vpředu a 265/35 ZR 20 na 10,5 J × 20 vzadu. Hodně styčné plochy, hodně trakce, hodně zábavy za jízdy.
Bezpečnost
Bezpečnost
Vzrušující jízda? Absolutně. Ale také zcela uvolňující. V každé zatáčce, v každé situaci.
Brzdná soustava byla zesílena a přizpůsobena vysokému výkonu: Na přední nápravě jsou použity šestipístkové hliníkové jednodílné pevné třmeny. Dráha pedálu je krátká, tlakový bod přesný. Maximálně vhodné pro vysoký výkon. To platí zejména pro na přání dodávanou motoristickým sportem prověřenou brzdu Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Velký průměr brzdových kotoučů - 350 mm vpředu a 390 mm vzadu - nabízí působivě vysoký brzdný výkon.
Silné jsou i standardně dodávané bi-xenonové hlavní světlomety s integrovanými LED pro denní svícení. Podle přání může být vůz vybaven bi-xenonovými hlavními světlomety s tónovaným sklem včetně Porsche Dynamic Light System (PDLS) a hlavními světlomety s LED a Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).
FPro ještě vyšší komfort i bezpečnost jsou volitelně k dostání početné a promyšlené asistenční systémy, které pomáhají řidiči a ulehčují mu práci. K nim patří tempomat s regulací vzdálenosti, asistent změny jízdního pruhu, který pomocí radarových senzorů sleduje oblast za vozem a mrtvý úhel, nebo také parkovací asistent vpředu a vzadu se zadní kamerou.
Porsche Connect
Porsche Connect
Řídit může jen jeden. Ale to neznamená, že v tom zůstane sám. Porsche Connect nastaví ideální výchozí podmínky pro každou cestu i její cíl.
Porsche Communication Management (PCM) je Vaše centrální řídící jednotka pro systém audio a komunikaci. Je vybavena 7palcovým dotykovým displejem s vysokým rozlišením a různými audio rozhraními, abyste si za jízdy mohli vychutnávat svou oblíbenou hudbu. Navíc Vám vůz Porsche umožní využívat četné služby Car Connect, např. vyhledávání vozidla pomocí chytrého telefonu.

Navigace včetně Porsche Connect

Volitelná navigace včetně Porsche Connect Vás díky dopravním informacím v reálném čase přivede do cíle rychle a spolehlivě a navíc Vám umožní přístup k četným službám Porsche Connect. Veškeré funkce on-line můžete využívat prostřednictvím integrovaného komunikačního modulu LTE s čtečkou SIM karet. V některých zemích je navíc součástí balíčku integrovaná SIM karta vhodná pro LTE, a to včetně určitého objemu dat, s jejíž pomocí budete moci využívat služby Porsche Connect jako například navigace a Infotainment Services.*
Porsche Connect vám navíc nabízí různé aplikace pro chytré telefony. Více informací o tomto tématu naleznete na stránkách www.porsche.com/connect. Pomocí My Porsche můžete individuálně nastavovat Porsche Connect a s tím spojené služby Porsche Connect.
Pro uživatele iPhonů je volitelně k dostání Apple Car Play, jímž k vašemu vozu Porsche připojíte svůj iPhone a některé své aplikace uvidíte přímo na centrálním displeji PCM.


* Služby Porsche Connect zahrnují stanovenou bezplatnou dobu, která se může lišit podle balíčku služeb a konkrétní země, ale činí minimálně 3 měsíce. V určitých zemích nejsou k dispozici žádné nebo jen některé služby Porsche Connect. Služby volání v případě poruchy a tísňového volání, které jsou součástí určitých modelů, jsou v některých zemích k dispozici po dobu 10 let od data výroby. Dostupnost závisí rovněž na variantě vozidla používané v určité zemi. V některých zemích je navíc v ceně zahrnuta integrovaná SIM karta včetně určitého objemu dat pro používání vybraných služeb Porsche Connect. Pro používání WLAN-Hotspots a některých dalších služeb Porsche Connect, např. streamingu hudby prostřednictvím integrované SIM karty, je v některých těchto zemích k dispozici v Porsche Connect Store placený datový balíček. Alternativně lze použít vlastní SIM kartu pro navázání datové spojení. Další informace o bezplatné době používání a rovněž o následných cenách a dostupnosti jednotlivých služeb ve Vaší zemi získáte v Porsche Connect Store v záložce „Dostupnost“ na adrese www.porsche.de/connect-store nebo u Vašeho partnera Porsche.

Zvukové systémy
Zvukové systémy
6 válců, ještě více reproduktorů. Spousta rock’n‘rollu pro vaše jízdy.

Sound Package Plus

Sound Package Plus je zárukou vynikajícího poslechu hudby. Díky zesilovači integrovanému v PCM lze zvuk v kabině optimálně přizpůsobit potřebám a vkusu řidiče a spolujezdce.

BOSE® Surround Sound System

Byl vyvinut speciálně pro modely 718 a je optimálně přizpůsoben specifické akustice interiéru vozidla: volitelný Surround Sound-System značky BOSE®. Audiosystém disponuje 10 reproduktory a kanály zesilovače včetně patentovaného vestavěného subwooferu o výkonu 100 W. Aktivní provedení systému umožňuje optimální nastavení každého reproduktoru podle podmínek kabiny vozu. Celkový výkon: 505 W. Pokud byste snad někdy chtěli přehlušit jadrný zvuk motoru. Proč byste to ale dělali?

Burmester® High-End Surround Sound System

Pro ještě lepší požitek z poslechu si můžete pořídit Burmester® High-End Surround Sound-System. S celkovým výkonem 821 W a 12 samostatně ovladatelnými reproduktory vč. aktivního subwooferu 300 W s digitálním zesilovačem třídy D integrovaného do karoserie nabízí tento systém jedinečný sluchový zážitek - u vozu 718 Boxster GTS 4.0 i při otevřené střeše. Náročné komponenty z oblasti High-End, např. speciální výškové měniče (Air Motion Transformer, AMT) a akusticky účinná celková plocha membrán větší než 1 340 cm² zajistí i při vysoké hlasitosti dokonale přesnou reprodukci. Předem nastavené zvukové sady přinášejí dokonalý zážitek z poslechu hudby, přičemž Sound-Conditioner dokáže díky snímání hluku mikrofonem přizpůsobit citlivě zvuk konkrétní situaci při jízdě.