Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Dokonalý. Nerozumný.
Nový 718 Cayman GT4 je perfektní sportovní vůz pro každého, kdo se rád pohybuje na hraně. Pro každého, kdo si raději pokládá otázku „A proč vlastně ne?“, místo aby se ptal „Proč?“. Pro každého, kdo miluje dobrodružství a raději si vybere sportovní sedadlo místo koženého křesla.
Porsche - Nový 718 Cayman GT4
Porsche - Nový 718 Cayman GT4
Porsche - Nový 718 Cayman GT4
Design a aerodynamika.
Žádný lehký vánek. Žádný svěží větřík. Přichází bouře. Postačí pouhý pohled na nový 718 Cayman GT4 a je jasné: Odpor vzduchu nemá šanci.
Když vítr neproudí, ale sviští.
Když vítr neproudí, ale sviští

360°

Zažijte
Zažijte
Zažijte
Porsche Nový 718 Cayman GT4
Nový 718 Cayman GT4

Technické parametry

10,9
l/100 km
249
g/km
420 k/309 kW Výkon (k)/Výkon (kW)
4,4 s Zrychlení z 0 na 100 km/h
304 km/h Maximální rychlost
1 801 mm Šířka
4 456 mm Délka

Motor

Poloha motoru

Motor uložený uprostřed

Počet válců

6

Druh paliva

Super Plus

Vrtání

102,0 mm

Zdvih

81,5 mm

Zdvihový objem

3 995 cm³

Výkon (kW)

309 kW

Výkon (k)

420 k

Maximální točivý moment

420 Nm

Rozsah otáček pro maximální točivý moment

5.000 - 6.800 min-1

Spotřeba paliva / emise

Spotřeba paliva*

15,6 l/100 km

Spotřeba paliva* mimo město

8,1 l/100 km

Spotřeba paliva* při kombinované jízdě

10,9 l/100 km

Emise CO2* při kombinované jízdě

249 g/km

Emisní norma

Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

Filtr částic

ano

Třída efektivnosti

G

Podvozek

Přední náprava

Náprava typu McPherson, stabilizátor, ložiska podvozku s kulovými klouby vpředu

Zadní náprava

Zesílená náprava typu McPherson, pomocné pružiny, stabilizátor, ložiska podvozku s kulovými klouby vzadu

Řízení

Přímé elektromechanické řízení s variabilním převodem a možností automatické korekce řízení

Brzdová soustava

6pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vpředu a 4pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vzadu, chlazené brzdové kotouče s nábojem z hliníku, průměr 380 mm vpředu a vzadu

Program stability

Porsche Stability Management (PSM) vč. ABS s rozšířenou funkcí brzd, vypínání ve 2 stupních („SC OFF“ a „SC+TC OFF“)

Kola vpředu

8,5JX20 ET61

Pneumatiky vpředu

245/35 ZR20 (95Y) XL

Kola vzadu

11JX20 ET50

Pneumatiky vzadu

295/30 ZR20 (101Y) XL

Jízdní výkony

Maximální rychlost

304 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h

4,4 s

Zrychlení z 0 na 160 km/h

9,0 s

Pružné zrychlení (80-120 km/h), 5. stupeň

6,0 s

Karoserie

Délka

4.456 mm

Šířka

1.801 mm

Šířka (s venkovními zpětnými zrcátky)

1.994 mm

Výška

1.269 mm

Rozvor

2.484 mm

Rozchod kol vpředu

1.538 mm

Rozchod kol vzadu

1.534 mm

Pohotovostní hmotnost podle DIN

1.420 kg

Prázdná hmotnost podle směrnice ES

1.495 kg

Příp. Celková hmotnost

1.750 kg

Příp. Užitečná hmotnost

330 kg

Objemy

Objem zavazadlového prostoru (VDA)

150 l

Objem zavazadlového prostoru

270 l

Objem palivové nádrže (doplňovací objem)

64 l

Konfigurátor

Compare

Výbava

718 Cayman GT4
718 Cayman GT4
Nový 718 Cayman GT4
10,9
l/100 km
249
g/km
Rozum. Nerozum. Smysl. Nesmysl. Dokonalý. Dokonale bláznivý. Hranice někdy bývají mimořádně tenké. A často dokonce tak ostré, jako břitva.
Nový 718 Cayman GT4 je perfektní sportovní vůz pro každého, kdo se rád pohybuje kolem vymezených hranic. Pro každého, kdo si raději řekne „A proč vlastně ne?“, místo aby se ptal „Proč?“. Pro každého, kdo miluje dobrodružství a raději si vybere sportovní sedadlo místo koženého křesla.
Právě pro Vás jsme nový model 718 Cayman GT4 vybavili vším, co dokáže zrychlit tep až na maximum. 6válcový nepřeplňovaný motor boxer, zdvihový objem 4,0 l, 420 k, manuální řazení, zadní spoiler. S difuzorem vyvolávajícím respekt a aerodynamikou extrémně zaměřenou na výkon. Technika GT3 v podvozku i v interiéru - sportovní geny, které nelze popřít. Výsledkem je neúprosný stroj, který rozumnou jízdu nezná ani z doslechu.
Dokonalý? Snad. Nerozumný? Pravděpodobně. Pravdu najdeme - stejně jako motor - někde uprostřed. Střed však v tomto případě není kompromisem, ale výzvou ostrou jako břitva.
Nový 718 Cayman GT4.
Design a aerodynamika
Design a aerodynamika
Žádný lehký vánek. Žádná svěží větřík. Přichází bouře. Postačí pouhý pohled na nový 718 Cayman GT4 a je jasné: Odpor vzduchu nemá šanci.
Koncepce aerodynamiky nového modelu 718 Cayman GT4 je výrazně ostřejší. Stačí se podívat například na příď. Jednoduchost a čistota šípovitých tvarů typických pro Porsche zlepšuje aerodynamiku a vytváří optimální přítlak.
Výrazná spodní hrana předního spoileru s přídavným vytvarováním před podběhy kol slouží pro aerodynamický přítlak na přední nápravě. Hlavní otvor pro přívod vzduchu v přední části vozu aerodynamiku dále optimalizuje a směřuje proud vzduchu okolo automobilu. Aerodynamická optimalizace se nevyhnula ani spodní straně hrany předního spoileru. Zvláštní způsob profilování - podobný povrchu golfového míčku - je zárukou nejmenšího možného odporu vzduchu.
Vzduchové kapsy na přídi minimalizují víření vzduchu vznikající na kolech a tedy i odpor vzduchu tím, že proud vzduchu záměrně nechávají proudit před koly z podběhů.
Nové mřížky na vstupních vzduchových otvorech byly opatřeny plástvovým povrchem. Kladou tedy menší odpor proudícímu vzduchu a přitom stále spolehlivě chrání chladič před nárazy kamenů a dokáží si snadno poradit i s otravnými mouchami.
Boční vzduchové otvory za dveřmi jsou dalším příkladem designu orientovaného na výkon: Boční panely sideblade s vyraženým nápisem „GT4“ zajišťují přídavný stagnační tlak. Výsledek: lepší přívod vzduchu a efektivnější chlazení motoru.
Těžiště vozidla: nízké Vzdálenost od vozovky: minimální. Nový 718 Cayman GT4 má opravdu úzký vztah ke všemu, co je pro něj důležité. Tento optimální kontakt mají na svědomí platinově zbarvená 20palcová kola z lehkého kovu, která téměř dokonale vyplňují podběhy. Široká stopa v kombinaci se sportovními pneumatikami zlepšuje jak trakci, tak i výkon v zatáčkách.
Zádi vozu dominuje pevný spoiler vytvarovaný z jednoho kusu s integrovanými bočními panely sideblade a hliníkovými podpěrami. I záď má nepochybně původ na závodní dráze, zajišťuje přítlak na zadní nápravu a příslušně vysokou trakci - nejen v zatáčkách. Současně vysílá jasné poselství a signalizuje všem optimistům, kteří by snad chtěli 718 Cayman GT4 předjíždět: Zapomeň na to.
Sportovní plocha nad asfaltem: nový spodek zadního dílu. 2 černé koncovky sportovního výfuku se od sebe zřetelně oddálily. Udělaly tak místo pro nový difuzor. Není to žádná optická vychytávka, ale technologie určená pro supersportovní vozy, kdy po spodku vozidla vzadu vzduch proudí velkou rychlostí, vytváří ještě silnější podtlak než kdykoli dříve a dodává o 40 % vyšší aerodynamický přítlak na zadní nápravu, než tomu bylo u předchozího modelu.
O tom ostatním netřeba hovořit. Platí to přinejmenším pro závistivé soupeře modelu 718 Cayman GT4.
Pohon
Pohon
Nový 718 Cayman GT4
10,9
l/100 km
249
g/km
Motor boxer, nepřeplňovaný, uložený uprostřed. Zdvihový objem 4,0 litru. 6 válců. 309 kW (420 k). To zní opravdu bláznivě. A také to tak ve skutečnosti je.
Výsledkem vývoje je totiž kompletně nový 6válcový motor boxer s přímým vstřikováním benzínu (DFI), integrovaným mazáním se suchou klikovou skříní a adaptivním řízením válců. Variabilní sací zařízení se spínatelnou rezonanční klapkou pečuje o optimální dýchání motoru. To sice zní jako suché technické konstatování, ale opak je pravdou.
Ze zdvihového objemu 4,0 litru generuje motor 309 kW (420 k) – o 35 k více, než dokázal agregát předchozího modelu. Maximální otáčky? 8.000 min-1. Maximální točivý moment 420 Nm je k dispozici od 5.000 min-1 do 6.800 min-1. Nový 718 Cayman GT4 zrychlí z nuly na 100 km/h během 4,4 s. Maximální rychlost: přes 300 km/h.
Kapitola sama pro sebe: zvuk nového modelu 718 Cayman GT4. Může za něj poděkovat dokonale promyšlené sportovní výfukové soustavě se 2 výrazně oddělenými černými koncovkami vpravo a vlevo od zadního difuzoru. Ještě mohutnější výraz sportovního nadšení dosažený pouhým stisknutím knoflíku.
Přenos hnací síly
Přenos hnací síly
6stupňová mechanická převodovka
Přesná 6stupňová mechanická převodovka je vybavena dvouhmotnostním setrvačníkem a svými optimálně vyladěnými převody přenáší vysoký výkon motoru přímo na vozovku. Jen tak mimochodem se přitom postará o dokonale sportovní a mimořádný zážitek z jízdy. Před úzkou zatáčkou řadíme dolů, dlouhá rovná trasa - řadíme nahoru: Je to ve Vašich rukou, ve skutečném smyslu slova. To je výkon, který nelze měřit pouhými čísly. Započítat je nutné i ten báječný pocit z jízdy. I dynamická funkce meziplynu se podle Vašeho přání snaží udržovat Vás v tempu - to platí i pro Vaše endorfiny.

Porsche Torque Vectoring (PTV) vč. uzávěrky diferenciálu zadní nápravy

Stručně řečeno: PTV zlepšuje dynamiku jízdy. Pro toho, kdo požaduje detaily: Integrovaná uzávěrka diferenciálu zadní nápravy umožňuje zvýšit trakci a současně výrazně zvyšuje příčnou dynamiku a stabilitu vozu za jízdy při změně zatížení v zatáčkách a přejíždění do jiného pruhu. Navíc při dynamickém způsobu jízdy již po mírném pootočení volantu následuje cílený zásah brzd na zadním kole bližším k vnitřnímu okraji zatáčky. To propůjčuje zadnímu kolu vzdálenějšímu od vnitřního okraje zatáčky vyšší hnací moment, takže vozidlo je do zatáčky doslova vtaženo. Chování vozidla při vjezdu do zatáčky je lepší a roste i hbitost.
Podvozek
Podvozek
Je rozumné, aby se člověk kilometr za kilometrem nechal natřásat? Stojíte opravdu o to, abyste vnímali povrch každého centimetru vozovky a seděli jako na jehlách? Samozřejmě, že ne. Ale právě proto je to taková legrace.
A adaptivní sportovní podvozek GT je na zábavnou jízdu zaměřen více než důsledně. Výsledek: mimořádná čilost, vysoká bezpečnost jízdy a stabilní jízdní chování v rozsahu maximálních rychlostí. Základ toho všeho: technika GT. Náprava typu McPherson vpředu má typickou konstrukci GT, vzadu je doplněna zesílením a pomocnými pružinami a rovněž specifické nosiče kol napomáhají přizpůsobit se neuvěřitelnému výkonu nového modelu 718 Cayman GT4. Kulové klouby na obou nápravách spojují podvozek s karoserií velmi pevně a umožňují tím ještě přesnější vedení kol. Výšku, odklon kola a stopu je možné, stejně jako stabilizátory podvozku, individuálně seřídit pro jízdu na okruhu. Jen počkejte, co to s Vámi udělá.

Dynamické uložení převodovky

Elektronicky řízený systém minimalizuje jednak citelné chvění a vibrace celého hnacího ústrojí, zejména motoru, jednak přizpůsobí sílu tlumiče a tuhost způsobu jízdy a vlastnostem vozovky. Můžete tedy využívat výhody jak tuhého, tak i optimálně měkčího uložení motoru. Při střídání zatížení a v rychlých zatáčkách je chování vozidla za jízdy citelně stabilnější. Současně se snižuje vertikální chvění motoru při zrychlení za plného zatížení. Výsledek: rovnoměrnější a vyšší hnací síla na zadní nápravě, vyšší trakce a lepší zrychlení. A při rozvážném způsobu jízdy vzrůstá komfort díky měkčímu nastavení dynamických motorových ložisek. Pokud byste chtěli, je tu pro Vás.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Variabilní systém tlumičů nárazu aktivně a nepřetržitě reguluje tlumicí sílu - v závislosti na způsobu jízdy a jízdní situaci - pro každé jednotlivé kolo. Pouhým stisknutím tlačítka můžete vybírat ze 2 sportovních programů: k dispozici je normální režim pro sportovní jízdu na veřejných komunikacích a sportovní režim pro maximální příčné zrychlení a nejlepší možnou trakci na okruhu. Navíc je karoserie pro nižší těžiště vozidla snížena oproti modelu 718 Cayman o 30 mm. Důsledek: redukované klopení karoserie a klonění vozidla pro lepší dynamiku jízdy a mimořádné podélné a příčné zrychlení.

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je automatický regulační systém pro stabilizaci při dynamické jízdě. Kromě protiblokovacího systému (ABS) zahrnuje regulační systémy Electronic Stability Control (ESC) a Traction Control (TC). Senzory přitom neustále zjišťují směr a rychlost jízdy a stáčivou rychlost, stejně jako příčné zrychlení. Z toho PSM vypočítává skutečný směr jízdy. Jestliže se Odchýlíte od požadované stopy, vyvolá cílené brzdění na jednotlivých kolech. Zvláštnost PSM nového modelu 718 Cayman GT4: sportovní ladění s mimořádně citlivými a přesně dávkovanými zásahy. Systémy je možné ve 2 stupních kompletně vypnout.
Kola a pneumatiky
Kola a pneumatiky
20palcová kola z lehkého kovu jsou u nového vozu Cayman GT4 lakována platinovou barvou (hedvábný lesk), zvolit můžete i zlatý odstín (hedvábný lesk), černou (hedvábně lesklou) nebo stříbrnou barvu. Výrazný detail: kryt hlavy kola je opatřen nápisem „GT4“.
Rozměry sportovních pneumatik povolených pro jízdu po silnici jsou samozřejmě také orientovány na výkon. Přesnější údaje: 245/35 ZR 20 na 8,5 J x 20 vpředu a 295/30 ZR 20 na 11 J x 20 vzadu. Kontaktní plocha i přilnavost jsou lepší, avšak kvůli nižší hloubce profilu hrozí na mokré vozovce zvýšené nebezpečí aquaplaningu.
Systém kontroly tlaku v pneumatikách (RDK) varuje při ztrátě tlaku a navíc je doplněn režim pro jízdu na okruhu, který kontroluje tlak a teplotu pneumatik, pokud se pustíte do závodění.
Interiér
Interiér
Vypadá opravdu dobře. Vyvolává báječný pocit. Přísný sportovní purismus, typická vysoká ergonomie Porsche. Všechno bezvadné. Všechno vlastně docela rozumné. Ale jen do okamžiku, než nastartujete motor a do chvíle, kdy se jemné chloupky na Vašem předloktí postaví do pozoru.
Okamžitě upoutá pozornost: kombinovaný přístroj se 3 kulatými ciferníky typickými pro řadu 718 a s centrálním otáčkoměrem, na kterém se žlutá ručička chvěje nedočkavostí. Ciferník je lakován v odstínu titanu a ozdoben nápisem „GT4“.
Sportovní volant specifický pro GT nese značku 12 hodin, černé paprsky jsou opatřeny vložkami. Osvědčený materiál Alcantara® je zárukou, že věnec volantu i hlavici řadicí páky budete mít vždy pevně v ruce. Stejným materiálem vyzkoušeným v závodních vozech jsou potažena madla v obložení dveří, víko odkládací přihrádky ve středové konzole, A-sloupky a strop vozu.
Na ozdobné švy, kromě jiného na loketních opěrkách ve dveřích a u sedadel je použita kontrastní stříbrná barva. Stejná barva zvýrazňuje nápis „GT4“ na opěrkách hlavy a poutkách pro otevírání dveří. Ozdobné lišty řadicí desky a středové konzoly z broušeného hliníku podtrhují sportovní charakter nového modelu 718 Cayman GT4. Interiérový paket z broušeného hliníku se na přání dodává i v antracitové barvě, specifické pro GT.
Volitelná je i rozšířená kožená výbava, doplněná prošíváním a oblíbeným materiálem Alcantara®. Optický skvost: Ozdobná lišta řadicí desky zhotovená z broušeného hliníku pokračuje na dveřích.
Ve spojení s koženou výbavou může být ozdobné prošívání provedeno v kontrastní červené nebo žluté barvě a totéž platí pro poutka otevírání dveří. Podle přání lze barevně přizpůsobit i bezpečnostní pásy.
Sportovní charakter je na první pohled patrný i u sedadel nového vozu 718 Cayman GT4. Potah je u všech variant standardně dodáván z černé kůže, středový pás tvoří Alcantara®. Na opěrkách hlavy je vyšit nápis „GT4“, v závislosti na variantě vybavení v odlišné barvě.

Sportovní sedadla Plus

Sportovní sedadla Plus s jejich sportovně pevným čalouněním a zvýšenými bočnicemi poskytují řidiči nového vozu 718 Cayman GT4 optimální podporu. Polohu opěradla lze měnit elektricky, výšku sedadla a podélnou polohu mechanicky.

Adaptivní sportovní sedadla Plus

Ještě o krok dále jdou adaptivní sportovní sedadla Plus. Na rozdíl od sportovních sedadel Plus mohou být elektricky nastaveny do 18 různých poloh. Přizpůsobí se tedy naprosto optimálně jakýmkoli požadavkům, které se týkají výšky sedáku, sklonu sedáku a opěradla, přestavení hloubky sedáku i jeho podélné polohy, využít je možné i bederní podpěru s možností 4 polohového nastavení. Bočnice sedáků a opěradla jsou individuálně nastavitelné. Pro dokonale přesné vedení v zatáčkách a větší pohodlí při dlouhé jízdě.

Celoskořepinová sedadla

Celoskořepinová sedadla jsou zhotovena z plastu zesíleného uhlíkovými vlákny (CfK) a díly v karbonovém designu. Nabízejí mimořádně dobré boční vedení při minimální hmotnosti. Přestavení podélné polohy se provádí ručně, výškové nastavení elektricky.
Paket Clubsport
Paket Clubsport
Rozumně přemýšlet, nerozumně jednat. Zřejmě je to pevně zakotveno v lidské povaze. Pro všechny případy je proto dobré, že model 718 Cayman GT4 může být vybaven volitelným paketem Clubsport. Jednotlivé komponenty paketu Clubsport inspirované profesionálním motoristickým sportem nabízejí dodatečnou ochranu jezdce na okruhu. Trochu zdravého selského rozumu není nikdy na škodu.
Clubsportpaket tvoří ocelová ochranná klec za předními sedadly ukotvená v karoserii a nalakovaná černou barvou a 6bodový bezpečnostní pás pro sedadlo řidiče včetně dvojitých ramenních pásů s volitelnou možností použití bezpečnostního systému HANS® [Head And Neck Support].
Kromě toho k paketu patří hasicí přístroj s držákem a příprava pro laptrigger pro automatické měření času na okruhu, který je možné si objednat z Porsche Tequipment.
Bezpečnost
Bezpečnost
Nový 718 Cayman GT4
10,9
l/100 km
249
g/km
Jízda je většinou zábavná, ale občas nastanou i vážné chvíle. Dochází k nim tehdy, je-li na řadě kvalita a udržitelnost. A samozřejmě do nejdůležitější: Váš bezpečný dojezd do cíle.

Brzdy

Nový 718 Cayman GT4 vykazuje maximální výkon nejen při zrychlení z 0 na 100 nebo dokonce více, ale i při brzdění zpět na 0. Zde přicházejí na řadu 6pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vpředu a 4pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vzadu, vždy s červenými třmeny. Pro vysokou tvarovou pevnost a velmi dobré chování tlakového bodu i při vysokých zátěžích. Dvojité brzdové kotouče jsou vpředu i vzadu navrženy s velkorysým průměrem 380 mm, jsou děrované a mají vnitřní vzduchové chlazení - pro vysoký brzdný výkon i za nepříznivého počasí.
Z důvodu vysoké stability je brzdová soustava vybavena účinným větráním a chlazením brzd. O to se starají samostatné chladicí kanály, spoilery brzdového vzduchu a lopatky pro směrování vzduchu.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Testováno závodními jezdci: na přání dodávaná brzda Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Mimořádně velký průměr brzdových kotoučů - 410 mm vpředu a 390 mm vzadu - nabízí ještě vyšší brzdný výkon. Použití žlutých 6pístkových hliníkových jednodílných kotoučových brzd s pevným třmenem na přední nápravě a 4pístkových hliníkových jednodílných kotoučových brzd s pevným třmenem na zadní nápravě zaručuje velmi vysoký a především konstantní brzdový tlak. Výhodné podmínky pro krátkou brzdnou dráhu nastávají zejména při vysokém namáhání. Rozhodující výhody brzdové soustavy s kotoučovými brzdami z keramického materiálu: extrémně nízká hmotnost. Brzdové kotouče jsou asi o 50 % lehčí než kotouče z šedé litiny srovnatelné konstrukce a rozměrů. To se pozitivně projevuje nejen na jízdním výkonu a spotřebě, ale redukuje to také neodpruženou a rotující hmotu.
Důsledek: lepší přilnavost k vozovce i zvýšený komfort při jízdě, především na nerovných komunikacích.
Kromě normálního rozsahu údržby v souladu se standardními intervaly je nutné v případě jízd na okruhu provádět doplňkovou údržbu.

Osvětlovací systémy

Abyste vždy věděli, co na Vás čeká, je nový vůz 718 Cayman GT4 standardně vybaven bi-xenonovými světlomety s integrovanými LED pro svícení ve dne. Podle přání může být vůz vybaven bi-xenonovými hlavními světlomety s tónovaným sklem včetně Porsche Dynamic Light System (PDLS) a hlavními světlomety s LED a Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

Airbagy a Porsche Side Impact Protection System (POSIP)

Pokroková technologie airbagů: úplné airbagy pro řidiče a spolujezdce, které se v závislosti na závažnosti a druhu nehody aktivují ve dvou stupních. Standardně k tomu navíc patří Porsche Side Impact Protection System (POSIP), kterou tvoří boční ochrana proti nárazu ve dveřích a 2 boční airbagy na každé straně. V bočních stranách sedadel je integrován hrudní airbag, ve výplni dveří hlavový airbag, který se z dveřní výplně rozvinuje směrem zdola nahoru.
Paket Chrono Paket a Porsche Track Precision app
Paket Chrono Paket a Porsche Track Precision app
Paket Chrono Paket včetně přípravy pro laptrigger
Volitelná sada Chrono nabízí navíc k analogovým a digitálním stopkám na palubní desce tyto funkce: Pro zobrazování, ukládání a vyhodnocování naměřených časů jednotlivých okruhů je PCM rozšířen o ukazatel sportovních výkonů. Řidič se tak může informovat o času a ujeté vzdálenosti aktuálního okruhu, stejně jako o dosavadním počtu okruhů a dosažených časů. Kromě toho se zobrazuje nejrychlejší okruh a dojezdová vzdálenost. Je možné zaznamenávat jak libovolné trasy, tak i definovat referenční trasy.

Nová aplikace Porsche Track Precision app

Ve spojení s Porsche Communication Management (PCM) a navigací vč. Porsche Connect můžete s novou aplikací Porsche Track Precision App měřit a vyhodnocovat své výkony ještě podrobněji. Uživatelské rozhraní aplikace prošlo rozsáhlou inovací - je nyní ještě jednodušší a její obsluha je intuitivnější. Aplikace nabízí přesné zobrazení, zaznamenání a analýzu jízdních dat na chytrém telefonu. Časy jednotlivých okruhů lze automaticky zastavit prostřednictvím přesného GPS signálu PCM, příp. ručně ovládací páčkou volitelného paketu Chrono a porovnání provést na chytrém telefonu.
Aplikace Vám na chytrém telefonu přehledně zobrazí jízdní dynamiku Vašeho vozu na okruhu. Kromě časů pro sektory i okruh se zobrazí i odchylky v porovnání s definovaným referenčních okruhem. Grafické analýzy jízdních dat a videoanalýza pomohou řidiči dále zlepšovat jeho jízdní výkon. Správu a výměnu záznamů, profilů trati a řidiče je možné provádět přímo na chytrém telefonu.
Ještě přesnější měření časů kol – jako při závodech – umožňuje počitadlo kol „Laptrigger“ dostupné přes Porsche Tequipment, které lze umístit vedle startovní a cílové čáry na trati a které automaticky zastavuje a přenáší časy jednotlivých kol. Na stránkách auto.porsche.cz/prislusenstvi-a-servis/tequipment najdete potřebné podrobnější informace.
Navigace a infotainment
Navigace a infotainment
Porsche Connect
Na okruhu stejně jako na silnici: Porsche Connect rozšiřuje stávající funkce vozu 718 Cayman GT4 o inteligentní služby a aplikace. Vše je určeno pro ještě těsnější propojení řidiče a vozidla. Pro zvýšení přitažlivosti vozů Porsche. Pro rychlé a jednoduché zvládání každodenních požadavků. Podle Vašeho přání nemusí být systém audio a komunikační systém instalovány. Pro koho je cesta cílem, ten vlastně žádný navigační systém nepotřebuje.

Porsche Communication Management (PCM)

Porsche Communication Management (PCM) je Vaše centrální řídící jednotka pro systém audio a komunikaci. Současná generace s přípravou pro mobil a audio rozhraní je vybavena dotykovým displejem s vysokým rozlišením a s úhlopříčkou 7 palců, který Vám umožní snadno ovládat četné funkce vozidla. Za jízdy si můžete pustit Vaši oblíbenou hudbu z CD/DVD, SD karet, interního pevného disku o kapacitě 10 GB (Jukebox), prostřednictvím zdířky Aux nebo konektoru USB se můžete napojit na Váš iPod® nebo můžete prostě jen poslouchat rádio. Navíc Vám model 718 umožní využívat četné služby Car Connect, např. vyhledávání vozidla pomocí chytrého telefonu. Z volitelné odkládací přihrádky na chytrý telefon ve středové konzole se přenáší signál Vašeho mobilního telefonu do antény vozu. To zajistí optimalizovaný příjem a navíc ještě ušetříte baterii.

Navigace vč. Porsche Connect

Volitelná navigace včetně Porsche Connect Vás díky dopravním informacím v reálném čase přivede do cíle rychle a spolehlivě a navíc Vám umožní přístup k četným službám Porsche Connect. Veškeré funkce on-line můžete využívat prostřednictvím integrovaného komunikačního modulu LTE s čtečkou SIM karet. V některých zemích je navíc součástí balíčku integrovaná SIM karta vhodná pro LTE, a to včetně určitého objemu dat, s jejíž pomocí budete moci využívat služby Porsche Connect jako je například navigace a Infotainment Services.*

* Služby Porsche Connect zahrnují stanovenou bezplatnou dobu, která se může lišit podle balíčku služeb a konkrétní země, ale činí minimálně 3 měsíce. V určitých zemích nejsou dostupné žádné nebo jen některé služby Porsche Connect. Služby volání v případě poruchy a tísňového volání, které jsou součástí určitých modelů, jsou v některých zemích k dispozici po dobu 10 let od data výroby. Dostupnost závisí rovněž na národní variantě vozidla. V některých zemích je navíc v ceně zahrnuta integrovaná SIM karta včetně určitého objemu dat pro používání vybraných služeb Porsche Connect. Pro používání WLAN-Hotspots a některých dalších služeb Porsche Connect, např. streamingu hudby prostřednictvím integrované SIM karty, je v některých zemích k dispozici v Porsche Porsche Connect Store placený datový balíček. Alternativně lze použít vlastní SIM kartu pro navázání datové spojení. Další informace o době bezplatného používání, dalších nákladech a dostupnosti jednotlivých služeb ve Vaší zemi najdete v části „Dostupnost“ v Porsche Connect Store na stránkách https://connect-store.porsche.com/cz/cs/. a samozřejmě Vám je poskytne Váš partner Porsche.

Aplikace pro chytré telefony

Porsche Connect nabízí kromě inteligentních služeb navíc 3 aplikace pro chytré telefony. S její pomocí oznámíte svému vozu Porsche cíl +ještě předtím, než se vydáte na cestu. Jakmile se Váš chytrý telefon spojí s PCM, zobrazí se cíl ve voze a Vy můžete okamžitě aktivovat navigaci. Na PCM rovněž přímo vidíte kalendář Vašeho chytrého telefonu a můžete zahájit navigaci podle v něm uložených adres. Porsche Connect App nabízí díky integrované funkci streamování hudby přístup k milionům hudebních nahrávek.
Aplikace Porsche Car Connect slouží pro vyhledávání dat vozidla a rovněž k dálkovému ovládání některých funkcí vozu pomocí smartphonu nebo Apple Watch®®. Další součástí je Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) s rozpoznáním krádeže vozu.
Nová aplikace „Porsche Track Precision App“ umožňuje podrobné zobrazení, zaznamenání a analýzu jízdních dat na chytrém telefonu.
Více informací o dostupných službách a aplikacích naleznete na https://connect-store.porsche.com/cz/cs/. Nabídka služeb Porsche Connect je pravidelně rozšiřována.

Apple® CarPlay

Díky volitelné podpoře Apple® CarPlay si budete moci spojit Váš iPhone® s Vaším vozem Porsche a přenést si tak některé z Vašich aplikací přímo na centrální displej systému Porsche Communication Management (PCM). Prostřednictvím rozpoznávání řeči Siri® budete moci aplikace pohodlně používat za jízdy a budete se moci plně soustředit na silnici.

Moje Porsche

Každý vůz Porsche je možné nakonfigurovat podle Vaší vlastní volby. Totéž platí pro Porsche Connect. Prostřednictvím Moje Porsche si vyvoláte příslušné údaje o vozidle a můžete služby Connect přizpůsobit Vašim zájmům - např. doplněním nových cílů do Vašeho navigačního systému nebo výběrem zdrojů informací, kterým dáváte přednost a které Vám jako hlasová služba budou ve voze k dispozici. Navíc si v Moje Porsche můžete kdykoli zvolit další uživatele aplikace - např. rodinu nebo přátele.

Porsche Connect Store

Chcete prodloužit předplatné svých služeb? Nebo byste si rádi pořídili další služby Porsche Connect? Navštivte Porsche Connect Store na stránkách https://connect-store.porsche.com/cz/cs/ a seznamte se s nabídkou a možnostmi Porsche Connect.

Sound Package Plus

Sound Package Plus je zárukou vynikajícího poslechu hudby. Díky zesilovači integrovanému v PCM lze zvuk v kabině optimálně přizpůsobit potřebám a vkusu řidiče a spolujezdce.

BOSE® Surround Sound System

Byl vyvinut speciálně pro modely 718 a je optimálně přizpůsoben specifické akustice interiéru vozidla: volitelný Surround Sound-System značky BOSE®. Audiosystém disponuje 10 reproduktory a kanály zesilovače včetně patentovaného vestavěného subwooferu o výkonu 100 W. Aktivní provedení systému umožňuje optimální nastavení každého reproduktoru podle podmínek kabiny vozu. Celkový výkon: 505 W. Pokud byste snad někdy chtěli přehlušit jadrný zvuk motoru. Proč byste to ale dělali?
Porsche Exclusive Manufaktur
Porsche Exclusive Manufaktur
Naše bohaté zkušenosti mají dlouhou tradici. Firma Porsche Porsche se od samých počátků vždy plně věnovala plnění přání svých zákazníků. Do roku 1986 jsme tomu ještě říkali program zvláštních přání, potom Porsche Exclusive - a dnes máme Porsche Exclusive Manufaktur.
Milujeme to, co děláme. Milujeme naši práci. Každý steh, každý čtvereční centimetr kůže, i ten nejmenší detail - všechno je pro nás stejně důležité. Své zkušenosti a vášeň společně s Vaší inspirací vkládáme do vozu - a tím uskutečňujeme sny. Přímo v továrně.
To je možné pouze s originalitou, nadšením a láskou k detailu. A začíná to už osobním poradenstvím. Protože jedno máme vždy na paměti: Chceme splnit Vaše individuální přání tak, aby se „náš“ vůz Porsche stal pouze „Vaším“.
Jak tato přání uskutečňujeme? V klidu a maximálně pečlivě - ať už se jedná o přesnou ruční práci nebo použití vysoce kvalitních materiálů jako je kůže, Alcantara®, karbon nebo hliník. Výsledkem je produkt vytvořený s nadšením a dokonalým řemeslným uměním. Jinak řečeno - je kombinací sportovního ducha, komfortu, designu, to vše podřízené Vašemu osobnímu vkusu. Porsche, které nese také Váš podpis.
Nabízíme Vám celou řadu možností vylepšení. Vizuálních i technických. Pro exteriér a interiér. Od menších změn až po rozsáhlé úpravy. Vaše nápady jsou výzvou pro naše schopnosti.
Nechejte se inspirovat příklady na následujících stránkách a zjistěte si na adrese auto.porsche.cz/prislusenstvi-a-servis/exclusive všechno o konfiguraci našich mimořádných vozidel.
Porsche - Your next steps

Vaše další kroky

Kontaktujte Porsche Centrum Praha, žádejte o informace.