Menu arrow-prev-red

Menu Modely
Hlavní navigace
Dokonalý. Nerozumný.
Horká hlava. Bojovník. Snílek. Nový model 718 Spyder je vycházející hvězdou automobilového vesmíru. Je to příslib plný očekávání. Přichází roadster, jaký tu ještě nebyl. Nekompromisní. Nelítostný. Bez racionálních argumentů.
Porsche - Nový 718 Spyder
Porsche - Nový 718 Spyder
Porsche - Nový 718 Spyder
Bez racionálních argumentů.
Jak se vypořádat s nekontrolovanými emocemi, jak se postavit větrné smršti?

Skládací střecha

Dozvědět se víc

Otevřen všemu.
Nikoli však polovičatým řešením.

Skládací střecha

Přiznejme si to, zatahovat ji asi nikdy chtít nebudete.

Plochý boční profil skládací střechy je vytvarován tak, aby se hladce poskládal pod aerodynamické zadní víko.

Ovládá se elektricky. Střecha se v několika jednoduchých krocích složí pod zadní víko.

Skládací střecha

Dozvědět se víc

Open to everything.
Except half measures.

Skládací střecha

Let's face it, you’ll barely ever want to close it.

The side profile of the hood is flat and shaped to pass harmoniously into the streamliners over the rear lid.

It releases electrically. In a few simple steps, the hood can then be stored under the rear lid.

360°

Zažijte
Zažijte
Zažijte
Porsche Nový 718 Spyder
Nový 718 Spyder
Od 2 591 655 Kč vč. DPH

Technické parametry

WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
420 k/309 kW Výkon (k)/Výkon (kW)
4,4 s Zrychlení z 0 na 100 km/h
301 km/h Maximální rychlost
1 801 mm Šířka
4 430 mm Délka

Motor

Poloha motoru

Motor uložený uprostřed

Počet válců

6

Druh paliva

Super Plus

Vrtání

102,0 mm

Zdvih

81,5 mm

Zdvihový objem

3 995 cm³

Výkon (kW)

309 kW

Výkon (k)

420 k

Otáčky pro maximální výkon

7.600 min-1

Maximální točivý moment

420 Nm

Rozsah otáček pro maximální točivý moment

5.000 - 6.800 min-1

Spotřeba/Emise WLTP*

Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)

11,1 – 10,7

Emise CO2 v g/km (kombinované)

251 – 242

Třída energetické účinnosti

F

Emisní norma

Euro 6d ISC-FCM

Podvozek

Přední náprava

Náprava typu McPherson, stabilizátor, ložiska podvozku s kulovými klouby vpředu

Zadní náprava

Zesílená náprava typu McPherson, pomocné pružiny, stabilizátor, ložiska podvozku s kulovými klouby vzadu

Řízení

Přímé elektromechanické řízení s variabilním převodem a možností automatické korekce řízení

Brzdová soustava

6pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vpředu a 4pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vzadu, chlazené brzdové kotouče s nábojem z hliníku, průměr 380 mm vpředu a vzadu

Stability program

Porsche Stability Management (PSM) vč. ABS s rozšířenou funkcí brzd, vypínání ve 2 stupních („SC OFF“ a „SC+TC OFF“)

Kola vpředu

8,5JX20 ET61

Pneumatiky vpředu

245/35 ZR20 (95Y) XL

Kola vzadu

11JX20 ET50

Pneumatiky vzadu

295/30 ZR20 (101Y) XL

Jízdní výkony

Maximální rychlost

301 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h

4,4 s

Zrychlení z 0 na 160 km/h

9,0 s

Pružné zrychlení (80-120 km/h), 5. stupeň

6,0 s

Karoserie

Délka

4 430 mm

Šířka

1 801 mm

Šířka (s venkovními zpětnými zrcátky)

1 994 mm

Výška

1 258 mm

Součinitel aerodyn. odporu vzduchu (cW)

0,34 cW

Rozvor

2 484 mm

Rozchod kol vpředu

1 538 mm

Rozchod kol vzadu

1 534 mm

Pohotovostní hmotnost podle DIN

1 420 kg

Prázdná hmotnost podle směrnice ES

1 495 kg

Příp. Celková hmotnost

1 720 kg

Příp. Užitečná hmotnost

300 kg

Objemy

Objem zavazadlového prostoru (VDA)

120 l

Objem zavazadlového prostoru

150 l

Objem palivové nádrže (doplňovací objem)

64 l

Konfigurátor

Porovnat

Výbava

718 Spyder
718 Spyder
Horká hlava. Bojovník. Snílek. Nový model 718 Spyder je vycházející hvězdou automobilového vesmíru. Je to příslib plný očekávání. Přichází roadster, jaký tu ještě nebyl. Nekompromisní. Nelítostný. Bez racionálních argumentů.
Jak se vypořádat s nekontrolovanými emocemi, jak se postavit větrné smršti? S čilým motorem umístěným mezi přední a zadní nápravou, který každému milovníkovi sportovních vozů vžene slzy radosti do očí. S lehkou skládací střechou, kterou pravděpodobně nikdy nebudete chtít zavřít. Se sportovním podvozkem, manuálním řazením, poutky pro otevírání dveří - prostě se vším, co vlastně v běžném životě nepotřebujete, ale po čem tím více prahne Vaše srdce.
Tím vším sleduje nový model 718 Spyder jeden jediný cíl: Chce Vás oloupit o spánek i o rozum. Chce vypustit ven všechny Vaše běsy. Chce probudit prapůvodní instinkty. Chce Vás přiblížit nebi, nakolik je to jen možné. A ještě více Vás chce připoutat k silnici.
Nový 718 Spyder
Design a aerodynamika
Design a aerodynamika
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
Serpentiny. Prudké obraty. Stoupání. Horské závody vždy představovaly zvláštní výzvu. Na začátku 60. let přišla firma Porsche s modelem718 RS 60 Spyder, úspěšnou koncepcí legendárního vozu 550 Spyder a jeho následovníků, jejichž charakteristické znaky – lehká konstrukce, nízké těžiště, motor uložený uprostřed, vysoký stupeň obratnosti – vzbudily obrovskou pozornost a nadšení při četných závodech na horských silnicích i dlouhých trasách.
Tvary vozu 718 RS 60 Spyder byly určovány jeho funkcí. Důležitá byla rychlost, pohyblivost, touha po vítězství. A přesně tyto vlastnosti zdědil i Nový 718 Spyder: Nezaměnitelná silueta s liniemi typickými pro motor uložený uprostřed. Nebo elegantně zaoblená příď, jejíž plocha je ještě blíže silnici. Příď, která je redukována pouze na to, co je podstatné. Jednoduchost a čistota šípovitých tvarů typických pro Porsche, která ukládá jízdnímu větru jednoznačnou úlohu: vytvářet optimální přítlak. Především v zatáčkách.
Výrazná spodní hrana předního spoileru s přídavným vytvarováním před podběhy kol slouží pro aerodynamický přítlak na přední nápravě. Hlavní otvor pro přívod vzduchu v přední části vozu aerodynamiku dále optimalizuje a směřuje proud vzduchu okolo automobilu. Aerodynamická optimalizace se nevyhnula ani spodní straně hrany předního spoileru. Zvláštní způsob profilování - podobný povrchu golfového míčku - je zárukou nejmenšího možného odporu vzduchu.
Even the underside of the front spoiler lip has been aerodynamically optimised. Here, the special profiling – similar to a golf ball surface – ensures drag is as low as possible. Air curtains in the front apron minimise the air turbulence created on the wheels and therefore minimise drag by releasing the inflowing air precisely in front of the wheels from the wheel arches.
Vzduchové kapsy na přídi minimalizují víření vzduchu vznikající na kolech a tím i odpor vzduchu tím, že proud vzduchu záměrně nechávají proudit před koly z podběhů.
Velké otvory přívodu vzduchu s mřížkou zajišťují vysoký chladicí efekt. Díky nové plástvové struktuře mřížky jsou ještě aerodynamičtější a efektivnější než u předchozích modelů.
Design doplňují 20palcová kola z lehkého kovu, která pevně sedí v podbězích a sportovní pneumatiky nového vozu 718 Spyder, po kterých na silnicích zůstává široká stopa. Linie na dveřích typické pro modely 718 svádějí vzduch do bočních otvorů. Přivádějí čerstvý vzduch k motoru a zaručují jeho efektivní chlazení – přesně tak, jak jeho žhavé srdce potřebuje.
Záď nového modelu 718 jasně ukazuje, kam až může nerozum dosáhnout. Charakteristické proudové linie opticky pokračují na konstrukci černého ochranného oblouku otevřeného vozidla. Propůjčují novému vozu 718 Spyder nezaměnitelný vzhled a současně připomínají siluetu některých jeho předchůdců.
Promyšlený zadní spoiler mezi tónovanými zadními světly zvýrazňuje design orientovaný na výkon. Při rychlosti přesahující 120 km/h se automaticky vysune, aby zvýšil přítlak ve prospěch vyšší stability.
Záď dynamicky ukončuje difuzor a Nová výrazný sportovní výfukový systém. 2 černé sportovní výfuky jsou umístěny ve vzájemné uctivé vzdálenosti a jejich hlas dokáže občas vytlačit z hlavy i rozumné myšlenky. Nová zadní difuzor vytváří velmi rychlé proudění na zadní podlážce a rozhodujícím způsobem přispívá k celkovému nárůstu přítlaku o 50 %. Technologie dokonalého sportovního vozu, kterou si budete uvědomovat každou sekundu - samozřejmě v pozitivním slova smyslu.
Skládací střecha
Skládací střecha
Přiznejme si to, budete ji chtít zavřít pouze ve výjimečných případech: poloelektrickou a vysokorychlostní lehkou střechu nového modelu 718 Spyder. Snadno se otevírá a zavírá a zvyšuje preciznost nového modelu 718 Spyder, i když je zavřený.
Boční linie horní části jsou ploché a harmonicky navazují na víko zavazadlového prostoru. Směrem dozadu se kapota rozkládá ve dvou napjatých ploutvích.
Odemknutí se provádí elektricky. Kapotáž může být uložena pod víkem zavazadlového prostoru několika jednoduchými kroky - samozřejmě bez snížení objemu zavazadlového prostoru. Ve spojení s balíčkem Classic je střecha k dispozici také v Bi-Color červeno-černé barvě. Ochranné oblouky mohou být volitelně v barvě exteriéru.
Pohon
Pohon
WLTP*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
718 Boxster s 6válcovým nepřeplňovaným motorem boxer. Proč ne? Ale zdvihový objem 4,0 litry? Otázka zní: „Je to možné?“ Proč ne. Jde to jako po másle.
Dokonalý. Nebo, jinými slovy: Motor boxer jako výsledek úspěšného vývoje. 6 válců, zdvihový objem 4,0 l, nepřeplňovaný, nadšený z otáček. Radost, kterou nám se širokým úsměvem nabízejí naši inženýři.
S 309 kW (420 k) poskytuje motor o 45 koňských sil více, než čím se pyšnil předchozí model. Variabilní systém sání se spínatelnou rezonanční klapkou zajišťuje optimální dýchání motoru. A ještě tu máme přímé vstřikování benzínu (DFI), integrované mazání se suchou klikovou skříní a adaptivní řízení válců.
Maximální otáčky? 8.000 min-1. Maximální točivý moment 420 Nm je k dispozici od 5.000 min-1 do 6.800 min-1. Síla dostačující k tomu, aby vůz 718 Spyder během 4,4 s zrychlila na 100 km/h. Pošetilec: Zrychlování se zastaví teprve někde za hranicí 300 km/h.
Akustický zážitek: zvuk nového vozu 718 Spyder. Výrazný sportovní výfukový systém se 2 odsazenými černými koncovkami, umístěnými po levé a pravé straně difuzoru. Ještě mohutnější výraz sportovního nadšený dosažený pouhým stisknutím knoflíku.
Přenos hnací síly
Přenos hnací síly
1. stupeň: rozjezd. 2. stupeň: zrychlení. 3. stupeň: zvednuté obočí. 4. stupeň: cukání v koutcích. 5. stupeň: hlasitý jásot. 6. stupeň: spokojený povzdech. A takhle to může jít pořád dokola.
Sílu u nového vozu 718 Spyder přenáší přesná 6stupňová mechanická převodovka s dvouhmotnostním setrvačníkem, optimálně navržená pro vysoký výkon. Kulisa řazení: neuvěřitelně krátká a přesná. Zážitek z jízdy: mimořádně akční, intenzivní, nefalšovaný. Dynamická funkce meziplynu se podle Vašeho přání snaží udržovat v patřičném tempu Vás i Vaše endorfiny.

Porsche Torque Vectoring (PTV) vč. uzávěrky diferenciálu zadní nápravy

Stručně řečeno: PTV zlepšuje dynamiku jízdy. Pro toho, kdo požaduje detaily: Integrovaná uzávěrka diferenciálu zadní nápravy umožňuje zvýšit trakci a současně výrazně zvyšuje příčnou dynamiku a stabilitu vozu za jízdy při změně zatížení v zatáčkách a přejíždění do jiného pruhu. Navíc při dynamickém způsobu jízdy již po mírném pootočení volantu následuje cílený zásah brzd na zadním kole bližším k vnitřnímu okraji zatáčky. To propůjčuje zadnímu kolu vzdálenějšímu od vnitřního okraje zatáčky vyšší hnací moment, takže vozidlo je do zatáčky doslova vtaženo. Chování vozidla při vjezdu do zatáčky je lepší a roste i hbitost.
Podvozek
Podvozek
Proplouvat silnicemi jako na obláčku. V koženém křesle na 4 kolech. Abychom byli struční: V novém modelu 718 Spyder jste ovšem takovým pocitům na hony vzdálení.
Adaptivní sportovní podvozek GT nového vozu 718 Spyder je důsledně navržen tak, abyste si na vlastní kůži vychutnali každý jedinečný centimetr vozovky. A zdolali každou zatáčku. Díky široké stopě, pevnému postoji tlumičů pérování a snížené karoserii se každá jízda mění na divoký hon.
Náprava typu McPherson vpředu má typickou konstrukci GT, vzadu je doplněna zesílením a pružinami a i specifické nosiče kol napomáhají přizpůsobit se vysokému výkonu nového modelu 718 Spyder. Kulové klouby na obou nápravách spojují podvozek s karoserií velmi pevně a umožňují tím ještě přesnější vedení kol. Výšku, odklon kola a stopu je možné, stejně jako stabilizátory podvozku, individuálně seřídit. Nový vůz 718 Spyder zachovává věrnost nejen stopě, ale také nemění ani hladinu Vašeho adrenalinu - jen si počkejte na nejbližší horský závod.

Dynamické uložení převodovky

Elektronicky řízený systém minimalizuje jednak citelné chvění a vibrace celého hnacího ústrojí, zejména motoru, jednak přizpůsobí sílu tlumiče a tuhost způsobu jízdy a vlastnostem vozovky. Můžete tedy využívat výhody jak tuhého, tak i optimálně měkčího uložení motoru. Při střídání zatížení a v rychlých zatáčkách je chování vozidla za jízdy citelně stabilnější. Současně se snižuje vertikální chvění motoru při zrychlení za plného zatížení. Výsledek: rovnoměrnější a vyšší hnací síla na zadní nápravě, vyšší trakce a lepší zrychlení. A při rozvážném způsobu jízdy vzrůstá komfort díky měkčímu nastavení dynamických motorových ložisek.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Variabilní systém tlumičů nárazu aktivně a nepřetržitě reguluje tlumicí sílu - v závislosti na způsobu jízdy a jízdní situaci - pro každé jednotlivé kolo. Pouhým stisknutím tlačítka můžete vybírat ze 2 sportovních programů: k dispozici je normální režim pro sportovní jízdu na veřejných komunikacích a sportovní režim pro maximální příčné zrychlení a nejlepší možnou trakci na okruhu. Navíc je karoserie pro nižší těžiště vozidla snížena o 30 mm. Důsledek: redukované klopení karoserie a klonění vozidla pro lepší dynamiku jízdy a mimořádné podélné a příčné zrychlení. Bláznovství: Ani komfort na dlouhé tratě nepřišel zkrátka.

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je automatický regulační systém pro stabilizaci při dynamické jízdě. Kromě protiblokovacího systému (ABS) zahrnuje regulační systémy Electronic Stability Control (ESC) a Traction Control (TC). Senzory přitom neustále zjišťují směr a rychlost jízdy a stáčivou rychlost, stejně jako příčné zrychlení. Z toho PSM vypočítává skutečný směr jízdy. Odchýlíte-li se od požadované stopy, vyvolá cílené brzdění na jednotlivých kolech. Zvláštnost PSM nového modelu 718 Spyder: sportovní ladění s mimořádně citlivými a přesně dávkovanými zásahy. Systémy lze kompletně vypnout ve 2 stupních - to bylo dosud vyhrazeno pouze pro modely GT.
Kola a pneumatiky
Kola a pneumatiky
20palcová kola z lehkého kovu jsou u modelu 718 Spyder vyvedena ve stříbrné barvě. Na přání mohou být kola v barvě hedvábně černé nebo platinové. Rozměry sportovních pneumatik povolených pro jízdu po silnici jsou samozřejmě také orientovány na výkon. Rozměry: 245/35 ZR 20na 8,5 J × 20 vpředu a 295/30 ZR 20 na 11 J × 20 vzadu. Kontaktní plocha i přilnavost jsou lepší, avšak kvůli nižší hloubce profilu hrozí na mokré vozovce zvýšené nebezpečí aquaplaningu.
Interiér
Interiér
Moc rádi bychom řekli: „Nastupte si prosím!“, ale tím bychom první kontakt s novým vozem 718 popsali nedostatečně. Jako by byl postaven přesně Vám na míru. Všechno tu hraje dohromady. Všechno je připraveno k plné spokojenosti řidiče. Takový je výsledek již po několik desetiletí optimalizované ergonomie sportovních vozů. Mírně stoupající středová konzole pro krátkou vzdálenost od sportovního volantu GT, typického pro motoristický sport, i od zkrácené řadicí páky. Poutka na otevírání dveří podtrhují puristicky sportovní interiér. Pokud si nepřejete, aby cokoli odvádělo Vaši pozornost od vlastní jízdy, můžete upustit od instalace systému audio a komunikačního systému.
Přístrojový štít - typický pro řadu 718 - zásobuje řidiče svými 3 kulatými ciferníky a ústředním otáčkoměrem rychle všemi potřebnými informacemi. Ciferníky jsou černé, ručičky a stupnice bílé, stejně jako u analogových a digitálních stopek paketu Chrono na řadicí desce. Střed otáčkoměru zdobí nápis „Spyder“.
Ozdobné lišty řadicí desky a středové konzoly mají stejnou barvu jako exteriér vozu. Volitelná je i rozšířená kožená výbava, doplněná prošíváním a oblíbeným materiálem Alcantara®. Optický skvost: Ozdobná lišta řadicí desky v barvě exteriéru pokračuje na dveřích. K dispozici je také výbava interiéru s prvky z broušeného hliníku, lakovanými černou barvou.
Podle Vašeho přání Vám dodáme koženou výbavu s ozdobným prošíváním v kontrastní barvě. Vybírat si můžete ze stříbrné, červené nebo žluté barvy a ve stejném odstínu pak bude i nápis „Spyder“ na opěrkách hlavy a poutkách pro otevírání dveří. Podle přání lze barevně přizpůsobit i bezpečnostní pásy.
Odkaz na historii vozů 718 Spyder: volitelná interiérová výbava Spyder Classic v červené barvě bordó v kombinaci s černou. Barvy se podle Vašeho vkusu mohou opakovat i na stropě a mohou být doplněny i rozšířenými prvky z černé Alcantary® a ozdobnými lištami lakovanými stříbrnou metalízou GT.
Sportovní charakter je na první pohled patrný i u sedadel nového vozu 718 Spyder. Potah je u všech variant standardně dodáván z černé kůže, středový pás tvoří Alcantara®. Na opěrkách hlavy je vyšit nápis „Spyder“, v závislosti na variantě vybavení v odlišné barvě.

Sportovní sedadla Plus

Sportovní sedadla Plus s jejich sportovně tvarovaným čalouněním a zvýšenými bočnicemi poskytují za jízdy optimální podporu. Polohu opěradla lze měnit elektricky, výšku sedadla a podélnou polohu mechanicky.

Adaptivní sportovní sedadla Plus

Ještě o kousek dále pokročila adaptivní sportovní sedadla Plus. Na rozdíl od sportovních sedadel Plus mohou být elektricky nastaveny do 18 různých poloh. Přizpůsobí se tedy naprosto optimálně jakýmkoli požadavkům, které se týkají výšky sedáku, sklonu sedáku a opěradla, přestavení hloubky sedáku i jeho podélné polohy, využít je možné i bederní podpěru s možností 4 polohového nastavení. Bočnice sedáků a opěradla jsou individuálně nastavitelné. Pro dokonale přesné vedení v zatáčkách a větší pohodlí při dlouhé jízdě.

Sportovní skořepinová sedadla

Na přání můžete mít i sportovní skořepinová sedadla se sklopným opěradlem, integrovaným hrudním airbagem a ručním přestavením horizontální polohy. Skořepina sedadla z plastu vyztuženého skelným a uhlíkovým vláknem s povrchem z karbonu.

Celoskořepinová sedadla

Celoskořepinová sedadla jsou zhotovena z plastu zesíleného uhlíkovými vlákny (CfK) a díly v karbonovém designu Nabízejí mimořádně dobré boční vedení při minimální hmotnosti. Přestavení podélné polohy se provádí ručně, výškové nastavení elektricky.
Interiérová výbava Spyder Classic
Interiérová výbava Spyder Classic
Naši inženýři se již začátkem 50. let začali chovat poněkud nerozumně - ovšem v pozitivním slova smyslu. Roku 1957 vyslali například tehdy právě čerstvě otestovaný vůz 718 RSK Spyder do snad nejnáročnějšího ze světových závodů na dlouhých tratích - 24 hodin Le Mans. O rok později už dosáhl na třetí a čtvrtou příčku. Následovalo vítězství na mistrovství Evropy na horských tratích i v náročném závodu Targa Florio 1959. Nástupcem úspěšného modelu se stal 718 RS 60 Spyder. Společně pak oba tyto vozy po několik let ovládaly všechny závody pořádané v horách.
Život legendy pokračuje a u nového modelu 718 Spyder na něj odkazuje i volitelný interiérový paket Spyder Classic. Jeho součástí je například specifická kombinace barev červené v odstínu bordó a černé, která může být na přání použita i na skládací střechu nového modelu 718 Spyder. Krásným kontrastem jsou pak rozšířené prvky výbavy z černé Alcantary ®, typické pro závodní vozy. Ozdobné lišty lakované stříbrnou metalízou GT doplňují výrazné barvy svou prostou elegancí a jsou připomínkou slavných historických závodních vozů.
Bezpečnost
Bezpečnost
Troufalý nerozum na jedné straně - extrémně rozumné úvahy na straně druhé. Nejde přitom jen o kvalitu a trvalou udržitelnost, jde o to nejdůležitější: Váš bezpečný dojezd do cíle.

Brzdy

Velká síla vyžaduje velkou odpovědnost. Proto přicházíme u nového vozu 718 Spyder s brzdami, které byly přímo odvozeny od modelu 911 GT3. Pokud si přejete přesný popis, pak jsou to vpředu 6pístkové, vzadu 4pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem. Pro vysokou tvarovou pevnost a velmi dobré chování tlakového bodu i při vysokých zátěžích. Dvojité kotoučové brzdy dimenzované na vysoký výkon mají vpředu i vzadu úctyhodný průměr 380 mm. Pro zvládání vysokého tepelného zatížení a pro dobrou odezvu, a to i na mokré vozovce, jsou děrované a chlazené zevnitř.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Testováno závodními jezdci: na přání dodávané brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Mimořádně velký průměr brzdových kotoučů - 410 mm vpředu a 390 mm vzadu - nabízí ještě vyšší brzdný výkon. Použití žlutých 6pístkových hliníkových jednodílných kotoučových brzd s pevným třmenem na přední nápravě a 4pístkových hliníkových jednodílných kotoučových brzd s pevným třmenem na zadní nápravě zaručuje velmi vysoký a především konstantní brzdný účinek. Výhodné podmínky pro krátkou brzdnou dráhu nastávají zejména při vysokém namáhání. Rozhodující výhody brzdové soustavy s kotoučovými brzdami z keramického materiálu: extrémně nízká hmotnost. Brzdové kotouče jsou asi o 50 % lehčí než kotouče z šedé litiny srovnatelné konstrukce a rozměrů.
To se pozitivně projevuje nejen na jízdním výkonu a spotřebě, ale redukuje to také neodpruženou a rotující hmotu. Důsledek: lepší přilnavost k vozovce i zvýšený komfort při jízdě, především na nerovných komunikacích.

Pasivní bezpečnost

Koncepce bezpečnosti zahrnuje konstrukci karoserie s optimalizovanou tuhostí, dvoudílnou ochranu proti převrácení a 2 plnohodnotné airbagy, které v závislosti na druhu a závažnosti nehody reagují ve dvou stupních. Doplňkovou ochranu poskytuje systém Porsche Side Impact Protection (POSIP) tvořený bočními výztuhami ve dveřích, hrudníkovými bočními airbagy integrovanými do bočních stran sedadel a hlavovými airbagy pro řidiče a spolujezdce integrovanými do obložení dveří Stručně řečeno: bezpečnost na prvním místě - i s otevřenou střechou.

Osvětlovací systémy

Abyste vždy věděli, co na Vás čeká, je nový vůz 718 Spyder standardně vybaven bi-xenonovými světlomety s integrovanými LED pro svícení ve dne. Podle přání může být vůz vybaven bi-xenonovými hlavními světlomety s tónovaným sklem včetně Porsche Dynamic Light System (PDLS) a hlavními světlomety s LED a Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).
Navigace a infotainment
Navigace a infotainment
Porsche Connect
Na okruhu stejně jako na silnici: Porsche Porsche Connect rozšiřuje stávající funkce vozu 718 Spyder o inteligentní služby a aplikace. Vše je určeno pro ještě těsnější propojení řidiče a vozidla. Pro zvýšení přitažlivosti vozů Porsche. Pro rychlé a jednoduché zvládání každodenních požadavků. Podle Vašeho přání nemusí být systém audio a komunikační systém instalovány. Pro koho je cesta cílem, ten vlastně žádný navigační systém nepotřebuje.

Porsche Communication Management (PCM)

Porsche Communication Management (PCM) je Vaše centrální řídící jednotka pro audio systém a komunikaci. Současná řada je vybavena dotykovým displejem s vysokým rozlišením a s úhlopříčkou 7 palců, který Vám umožní snadno ovládat četné funkce vozidla. Za jízdy si můžete pustit Vaši oblíbenou hudbu z CD/DVD, SD karet, interního pevného disku o kapacitě 10 GB (Jukebox), prostřednictvím zdířky Aux nebo konektoru USB se můžete napojit na Váš iPod® nebo můžete prostě jen poslouchat rádio. Navíc Vám model 718 umožní využívat četné služby Car Connect, např. vyhledávání vozidla pomocí smartphonu. Z volitelné odkládací přihrádky na chytrý telefon ve středové konzole se přenáší signál Vašeho mobilního telefonu do antény vozu. To zajistí optimalizovaný příjem a navíc ještě ušetříte baterii.

Navigace vč. Porsche Connect

Volitelná navigace včetně Porsche Connect Vás díky dopravním informacím v reálném čase přivede do cíle rychle a spolehlivě a navíc Vám umožní přístup k četným službám Porsche Connect. Veškeré funkce on-line můžete využívat prostřednictvím integrovaného komunikačního modulu LTE s čtečkou SIM karet. V některých zemích je navíc součástí balíčku integrovaná SIM karta vhodná pro LTE, a to včetně určitého objemu dat, s jejíž pomocí budete moci využívat služby Porsche Connect jako například navigace a Infotainment Services.*

* Služby Porsche Connect zahrnují stanovenou bezplatnou dobu, která se může lišit podle balíčku služeb a konkrétní země, ale činí minimálně 3 měsíce. V určitých zemích nejsou dostupné žádné nebo pouze některé služby Porsche Connect. Služby volání v případě poruchy a tísňového volání, které jsou součástí určitých modelů, jsou v některých zemích k dispozici po dobu 10 let od data výroby. Dostupnost závisí rovněž na variantě vozidla používané v určité zemi. V některých zemích je navíc v ceně zahrnuta integrovaná SIM karta včetně určitého objemu dat pro používání vybraných služeb Porsche Connect. Pro používání WLAN-Hotspots a některých dalších služeb Porsche Connect, např. streamingu hudby prostřednictvím integrované SIM karty, je v některých zemích k dispozici v Porsche Connect Store placený datový balíček. Alternativně lze použít vlastní SIM kartu pro navázání datového spojení. Další informace o době bezplatného používání, dalších nákladech a dostupnosti jednotlivých služeb ve Vaší zemi najdete v části „Dostupnost“ v Porsche Connect Store na stránkách https://porsche.cz/porsche-connect a samozřejmě Vám je poskytne Váš partner Porsche.

Aplikace pro chytré telefony

Porsche Connect nabízí kromě inteligentních služeb navíc 3 aplikace pro chytré telefony. S její pomocí oznámíte svému vozu Porsche cíl ještě předtím, než se vydáte na cestu. Jakmile se Váš chytrý telefon spojí s PCM, zobrazí se cíl ve voze a Vy můžete okamžitě aktivovat navigaci. Na PCM rovněž přímo vidíte kalendář Vašeho chytrého telefonu a můžete zahájit navigaci podle v něm uložených adres. Porsche Connect App nabízí díky integrované funkci streamování hudby přístup k milionům hudebních nahrávek.
Aplikace Porsche Car Connect slouží pro zjištění dat o vozidle a rovněž k dálkovému ovládání některých funkcí vozu pomocí smartphonu nebo Apple Watch®. Další součástí je Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) s rozpoznáním krádeže vozu.
Nová aplikace Porsche Track Precision App** s rozsáhlým, optimalizovaným, ještě jednodušším a intuitivně ovládaným uživatelským rozhraním umožňuje na Vašem smartphonu podrobně zobrazit, zaznamenat a analyzovat údaje o jízdě. Aplikace při jízdě na závodní trati vizualizuje dynamiku jízdy a kromě časů jednotlivých sektorů a kol ukazuje i odchylky oproti definovanému referenčnímu okruhu. Správu a výměnu záznamů, profilů trati a řidiče je možné provádět přímo na chytrém telefonu.
Více informací o dostupných službách a aplikacích pro chytré telefony naleznete na https://porsche.cz/porsche-connect. Nabídka služeb Porsche Connect je pravidelně rozšiřována.

** Použití aplikace je povoleno jen v uzavřeném areálu. Použití tohoto výrobku (zejména videozáznam) může být na určitých trzích nebo akcích zakázáno právními předpisy. Před každým použitím výrobku prosím prověřte, zda je jeho použití podle místních předpisů přípustné.

Apple® CarPlay

Díky volitelné podpoře Apple® CarPlay si budete moci spojit Váš iPhone® s Vaším vozem Porsche a přenést si tak některé z Vašich aplikací přímo na centrální displej systému Porsche PorscheCommunication Managements (PCM). Prostřednictvím rozpoznávání řeči Siri® budete moci aplikace pohodlně používat za jízdy a budete se moci plně soustředit na silnici.

Moje Porsche

Každý vůz Porsche je možné nakonfigurovat podle Vaší vlastní volby. Totéž platí pro Porsche Connect. Prostřednictvím Moje Porsche si vyvoláte příslušné údaje o vozidle a můžete služby Connect přizpůsobit Vašim zájmům - např. doplněním nových cílů do Vašeho navigačního systému nebo výběrem zdrojů informací, kterým dáváte přednost a které Vám jako hlasová služba budou ve voze k dispozici. Navíc si v Moje Porsche můžete kdykoli zvolit další uživatele aplikace - např. rodinu nebo přátele.

Porsche Connect Store

Chcete prodloužit předplatné svých služeb? Nebo byste si rádi pořídili další služby Porsche Connect? Navštivte Porsche Connect Store na stránkách https://porsche.cz/porsche-connect a seznamte se s nabídkou a možnostmi Porsche Connect.

Sound Package Plus

Sound Package Plus je zárukou vynikajícího poslechu hudby. Díky zesilovači integrovanému v PCM lze zvuk v kabině optimálně přizpůsobit potřebám a vkusu řidiče a spolujezdce.

BOSE® Surround Sound System

Byl vyvinut speciálně pro modely 718 a je optimálně přizpůsoben specifické akustice interiéru vozidla: volitelný Surround Sound-System značky BOSE®. Audiosystém disponuje 10 reproduktory a kanály zesilovače včetně patentovaného vestavěného subwooferu o výkonu 100 W. Aktivní provedení systému umožňuje optimální nastavení každého reproduktoru podle podmínek kabiny vozu. Celkový výkon: 505 W. Pokud byste snad někdy chtěli přehlušit jadrný zvuk motoru. Proč byste to ale dělali?

Burmester® High-End Surround Sound System

Pro ještě lepší požitek z poslechu si můžete Burmester® High-End Surround Sound-System. S celkovým výkonem 821 W a 12 samostatně ovladatelnými reproduktory vč. aktivního subwooferu 300 W s digitálním zesilovačem třídy D integrovaného do karoserie nabízí tento systém jedinečný sluchový zážitek - i při otevřené střeše. Náročné komponenty z oblasti High-End, např. speciální výškové měniče (Air Motion Transformer, AMT) a akusticky účinná celková plocha membrán větší než 1 340 cm² zajistí i při vysoké hlasitosti dokonale přesnou reprodukci. Předem nastavené zvukové sady přinášejí dokonalý zážitek z poslechu hudby, přičemž Sound-Conditioner dokáže díky snímání hluku mikrofonem přizpůsobit citlivě zvuk konkrétní situaci při jízdě.
Porsche Exclusive Manufaktur
Porsche Exclusive Manufaktur
Naše bohaté zkušenosti mají dlouhou tradici. Firma Porsche se od samých počátků vždy plně věnovala plnění přání svých zákazníků. Do roku 1986 jsme tomu ještě říkali program zvláštních přání, potom Porsche Exclusive - a dnes máme Porsche Exclusive Manufaktur.
Milujeme to, co děláme. Milujeme naši práci. Každý steh, každý čtvereční centimetr kůže, i ten nejmenší detail - všechno je pro nás stejně důležité. Své zkušenosti a vášeň společně s Vaší inspirací vkládáme do vozu - a tím uskutečňujeme sny. Přímo v továrně.
To je možné pouze s originalitou, nadšením a láskou k detailu. A začíná to už osobním poradenstvím. Protože jedno máme vždy na paměti: Chceme splnit Vaše individuální přání tak, aby se „náš“ vůz Porsche stal pouze „Vaším“.
Jak tato přání uskutečňujeme? V klidu a maximálně pečlivě - ať už se jedná o přesnou ruční práci nebo použití vysoce kvalitních materiálů jako je kůže, Alcantara®, karbon nebo hliník. Výsledkem je produkt vytvořený s nadšením a dokonalým řemeslným uměním. Jinak řečeno - je kombinací sportovního ducha, komfortu, designu, to vše podřízené Vašemu osobnímu vkusu. Porsche, které nese také Váš podpis.
Nabízíme Vám celou řadu možností vylepšení. Vizuálních i technických. Pro exteriér a interiér. Od menších změn až po rozsáhlé úpravy. Vaše nápady jsou výzvou pro naše schopnosti.
Nechejte se inspirovat příklady na následujících stránkách a zjistěte si na adrese porsche.cz/prislusenstvi-a-servis/exclusive všechno o konfiguraci našich mimořádných vozidel.
Porsche - Your next steps

Vaše další kroky

Kontaktujte Porsche Centrum Praha, žádejte o informace.