Dvouspojková převodovka Porsche (PDK) | |
---|---|
Výkon | 340 kW (462 PS) při 6.000 1/min |
Zrychlení z 0 - 100 km/h v s | 4,6 |
Maximální rychlost | 278 kmh |
Kombinovaná spotřeba l/100 km | 2,0 |
Emise CO2 g/km | 45 |
Cena od: | 3 218 000 Kč včetně DPH |
Upozornění:
“Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy”
Nikdy nebýt takové, jako si všichni myslí, že má Porsche být.
Nikdy nebýt takové, jako si všichni myslí, že má Porsche být.
Limuzína? Sportovní vůz? Nechejme toto téma. Právě u designu nezná nová Panamera Sport Turismo potlačování názorů. Nepodřizuje se kategoriím. Místo toho prokazuje odvahu. Činí tak hranou, sportovní silou a zdravým sebevědomím vozů Porsche.
Mít odvahu. Je možné jen směrem do budoucnosti.
Mít odvahu. Je možné jen směrem do budoucnosti.
Systémový výkon se dosáhne díky spolupráci šestiválcového dvojitě přeplňovaného motoru o obsahu 2,9 l s výkonem 243 kW (330 PS) a elektromotoru s výkonem 100 kW (136 PS). Ale výkonný elektromotor vyžaduje také silný zásobník energie: tento úkol přebírá vysokonapěťová lithium-iontová baterie 14 kWh.
S vozem Porsche můžete jezdit i po informační dálnici.
Porsche E-Performance představuje vše, co od Porsche očekáváte. A více. Je to husí kůže. Přetížení. Adrenalin. Nespokojíme se přece jen s navyšováním efektivnosti, když můžeme současně dosáhnout ...
Před pár lety bylo u limuzín náhle všechno jinak. Velké, těžkopádné a silně vypolstrované najednou vypadalo jako ze včerejška. Na silnici se něco stalo – a bylo ...
Musí vlastně sportovní limuzína vypadat jako limuzína? Nebo raději o něco atletičtěji? Co třeba s pevnou linií střechy, jejíž rovný a harmonický průběh nechává vzpomenout spíše na dvoumístný ...
„To jsme tak již dělali vždy“. To vlastně není věta, která podporuje změnu. Kromě společnosti Porsche. My jsme vždy vyráběli každou novou generaci motorů výkonnější, dynamičtější a ...
Více síly z motorů má smysl pouze tehdy, když víte, kam s ní. A to rychle a efektivně. Nové modely Panamera jsou proto vybaveny nově vyvinutou 8stupňovou dvouspojkovou převodovkou ...
Všechny modely Panamera jsou vybaveny funkcí Porsche Traction Management (PTM) – aktivním pohonem všech kol s elektronicky ovládanou, podle více parametrů řízenou lamelovou spojkou – aby byla síla ...
Je úplně jedno, jestli se nacházíte na sedadle řidiče, nebo jste cestujícím vpředu či vzadu: Ve vozu Porsche se budete za jízdy cítit jako při sportu, ne ...
Poprvé u modelů Panamera: volitelné řízení zadní nápravy. Rovnoměrně zvyšuje výkon a použitelnost pro všední den. Při nízkých rychlostech řídí systém zadní kola proti zatočeným předním kolům. ...
PASM slouží pro elektronické přestavování systému tlumičů. Nepřetržitě a aktivně reguluje sílu tlumení pro každé jednotlivé kolo v závislosti na stavu vozovky a jízdním stylu. Pro menší ...
Nová funkce Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) je systémem ovládání podvozku pro aktivní stabilizaci klopení s obzvláště sportovním nastavením. Registruje boční náklon při jízdě v zatáčkách ...
Rosteme s našimi úkoly. To platí i pro kola nového vozu Panamera. Pneumatiky se rozšířily, dosedací plocha je větší – pro větší výkon při zrychlování a brzdění. Od ...
V režimu SPORT se přepnete z komfortního do sportovního nastavení. Elektronické řízení motoru přidá na důraznosti. Zvýší se dynamika motoru. PDK se v režimu SPORT řadí později nahoru a dříve ...
Již více než 60 let pracujeme na tom, abychom byli rychlejší. Samozřejmě při zpomalení. Nové modely Panamera jsou proto vybaveny brzdovým zařízením se 6pístkovými hliníkovými jednodílnými kotoučovými ...
Vyzkoušeno v motoristickém sportu: volitelně dostupné brzdové kotouče Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). U nových modelů Panamera mají odvrtávané keramické brzdové kotouče PCCB průměr 420 mm vpředu ...
A přání u Panamera 4S a Panamera 4S Diesel, v sériové výbavě u Panamera Turbo: čelní LED světlomety včetně Porsche Dynamic Light System (PDLS) s dynamickou regulací dosvitu, dynamickým ...
Ještě delší dohled nabízí čelní LED světlomety s technologií Matrix. Matrix Beam deaktivuje cílené segmenty stálých kuželů dálkových světel. 84 individuálně ovládaných diod LED se vypnutím nebo ztlumením ...
Asistent nočního vidění poskytuje řidiči při nočních jízdách informace i mimo dosah světlometů. Infračervená kamera rozezná chodce nebo větší zvířata ještě před tím, než je osvětlí světlomety. ...
Systém řídí zcela samostatně řídí rychlost vašeho vozu Panamera podle vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla. Za tímto účelem kontrolují oblast před vaším vozem radarové senzory v přední části ...
Kdo jede v Porsche, chce jet. Čím sportovnější, komfortnější, efektivnější a bezpečnější, tím lepší. Porsche InnoDrive vám pomáhá při jízdě zcela novým způsobem. Tento systém rozšiřuje adaptivní tempostat o ...
Asistent změny jízdního pruhu sleduje prostřednictvím radarových senzorů prostor za vaším vozidlem a v mrtvém úhlu. Změníte-li jízdní pruh, informuje vás systém optickým signálem ve venkovním zpětném ...
Výstraha před opuštěním jízdního pruhu rozpoznává čelní kamerou omezovací čáry na vozovce. Systém ulehčuje řidiči posilovačem řízení, který pomáhá, aby se vozidlo udrželo v jízdním pruhu. Integrované rozpoznávání dopravních ...
Sportovní pro zajížďku na rychlostní okruh. Komfortní pro dlouhou jízdu ve čtyřech. Tady není „buď anebo“. Ale Panamera. Jeho promyšlená ergonomie sportovního vozu je přizpůsobena řidiči a ...
Velké kino ve druhé řadě: Nový systém Porsche Rear Seat Entertainment je vyvinut speciálně pro vysoké požadavky ve vozu Porsche a nabízí plně integrované a síťové informace ...
Analogové je kombinováno s digitálním: Nový sdružený přístroj modelů Panamera dává vzpomenout na historii motoristického sportu u Porsche – a současně je tak moderní, jak jen může být. Ve ...
Přední sedadla Přední sedadla jsou komfortní a při dynamické jízdě v zatáčkách nabízí neomezenou oporu. Elektricky nastavitelná výška posedu, sklonu sedáků a opěradla stejně jako podélné pozice. Komfortní sedadla Model Panamera ...
Vítejte ve vaší osobní klimatizované zóně. 4zónová automatická klimatizace disponuje individuální regulací teploty pro řidiče a spolujezdce a rovněž samostatnou regulací pro obě zadní sedadla. Součástí 4zónové ...
Surround Sound-System od BOSE® disponuje 16 zesilovacími kanály. Celkový výkon: 710 W. 14 reproduktorů včetně 160wattového pasivního subwooferu se stará o vyvážený, originálu věrný zvukový obraz. Patentovaná kompenzace rušivého ...
PCM – jako základ pro Porsche Connect – je Vaše centrální řídící jednotka pro systém audio, navigaci a komunikaci. Nová generace s on-line navigací, přípravou pro připojení mobilního ...
Modul Connect Plus se ve vašem vozu Porsche stará o maximální konektivitu. Je vybaven LTE telefonním modulem se čtečkou SIM karet pro vysoký komfort ovládání a optimalizovanou ...
S Porsche Connect a modulem Connect Plus máte přístup k užitečným službám, například k informacím o dopravě v reálném čase. Tak budete již před vyjetím vždy vědět, po které trase se ...
Čerpáme z bohatých a dlouhodobých zkušeností. Od prvopočátků totiž Porsche plnil přání zákazníků. Do roku 1986 jsme tomu říkali program speciálních přání - dnes je to závod ...
Liberecká 12
182 00 Praha 8
Řípská 13a
627 00 Brno - Slatina
Cihelní 3160/49b
702 00 Ostrava
© 2021 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Pravidla Porsche pro soubory cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU