DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Architektura kabiny

Macan Turbo s balíčkem Performance
Architektura kabiny

Architektura kabiny

5 dveří 5 sedadel Mimořádně vhodné pro každodenní potřebu se zvýšenou polohou sedadel, jakou byste očekávali jen u SUV. Co všechno by měl Porsche splňovat? Vlastnosti sportovního vozu:

Nastoupíte - a zámek zapalování je umístěn vlevo tak,  Typický Porsche, již od roku 1948. Ze staré tradice závodního sportu.

Architektura kabiny je perfektně přizpůsobena celkovému stylu. Příkladem je trojrozměrné provedení ovládacích prvků nebo například pozvolna se zvyšující středová konzole s ovládacími tlačítky pro nejdůležitější funkce zajišťující komfort. Stejně jako u modelu Carrera GT. Pro úžasný pocit jízdy ve sportovním voze.

Padne bezvadně do ruky: multifunkční sportovnm volant v designu vozu 918 Spyder. který kombinuje požadavky na nejmodernější vzhled s vysokou ergonomií. Spínací páčky a doplňková multifunkční tlačítka pro ovládání telefonu, rádia a palubního počítače nabízejí maximální komfort. Volant může být navíc podle Vašeho přání vybaven vyhříváním.

Sportovní geny se projevují i v případě 3 kruhových nástrojů. Otáčkoměr je pěkně usazen uprostřed tak, jak se sluší na sportovní vůz, abyste měli za jízdy údaje přímo před očima. Samozřejmě budete mít k dispozici i všechny další důležité informace,

a to na barevném displeji 4,8“ s vysokým rozlišením, integrovaném do sdruženého přístroje. Předá Vám hlášení z palubního počítače nebo Vám spolu s PCM s volitelným navigačním modulem nabídne mapu navigačního systému.

Sedadla jsou navržena pro bezpečnou a maximálně pohodlnou sportovní jízdu. U vozů s paměťovým paketem pro řidiče, resp. paketem Komfort-Memory si můžete individuální nastavení sedadel, volantu i venkovních zpětných zrcátek uložit do paměti. Vůz tak zcela automaticky vždy vyhoví Vašim potřebám. Pro typický, strhující pocit sezení ve sportovním voze se postarají exkluzivní sportovní sedadla vozu Macan GTS s možností 8 různých nastavení. Optický poutač: vyšitý nápis „GTS“ na opěrkách hlavy. Ještě exkluzivnější: interiérový paket Turbo s koženým čalouněním v černé barvě a doplňky z Alcantary®, vč. vyšitého nápisu „turbo“ a kontrastních prvků.

Vysoce kvalitní materiály, např. kůže, přinášejí do všedního dne závan exkluzivity. U vozu Macan Turbo jsou adaptivní sportovní sedadla s 18 možnostmi nastavení kompletně čalouněná kůží. Podle Vašeho individuálního přání mohou být Alcantarou®, kůží, dřevem, karbonem nebo hliníkem zušlechtěny i další interiérové prvky.

Standardním vybavením je 3-zónová automatická klimatizace a centrální zamykání s dálkovým ovládáním a funkcí komfortního zavírání.

Všechny ovládací prvky jsou důsledně navrženy podle ergonomických zásad tak, aby umožňovaly rychlé ovládání požadovaných funkcí.

Další praktické možnosti: prostor pro odkládání - i velkých lahví - ve dveřích vpředu a vzadu.

Velký zavazadlový prostoj nabízí objem pro uložení nákladu až 500 litrů. Zadní sedadlo je dělené v poměru 40 : 20 : 40. Při úplném sklopení nabízí k dispozici volný prostor o objemu 1 500 litrů.

Macan

Kdo raději zanechává vlastní stopu, ten nepotřebuje sledovat jiné. Přesně tak totiž přemýšlíme o vozech, které se označují jako kompaktní SUV: 5 dveří, 5 sedadel, pohon na všechna kola - a samozřejmě zvýšená poloha sedadel. Nechybí tu ale něco?

Něco, co by sem vneslo trochu života. Co by nám dalo pocit přímého kontaktu se silnicí. Přineslo ještě intenzivnější radost z jízdy. Poskytlo dostatek prostoru pro koníčka, volný čas a sport. Nikdy ale pro kompromisy. Něco, co je kompaktní, koncentrované, intenzivní a přitom ještě silné. Co je vhodné pro všední den, ale vůbec není všední.

A přesně podle těchto kriterií jsme postavili Macan. Jako 5 různých osobností. Každá z nich je sportovním vozem. Každá je nezaměnitelná ve své kategorii. Každá je pravý Porsche - od designu přes dynamiku jízdy až po výbavu. Od dynamického prvního modelu po mimořádně sportovní variantu S a model GTS se zvýšeným výkonem přes efektivního běžce na dlouhé trati s dieselovým motorem až po model Turbo, který ve své třídě nastavil laťku jízdního chování.

Všechny modely Macan jsou vyvinuty, testovány a vyrobeny v souladu s filozofií Porsche. Konkrétně to znamená: Přenášíme sportovní styl ze závodní dráhy do běžného života. Staráme se o maximální efektivnost. Samozřejmě i o bezpečnost a pohodlí. Nic neponecháváme náhodě. Tak dlouho, dokud naši inženýři nedosáhnou vytčeného cíle: postavit první sportovní vůz, který se zařadí mezi kompaktní SUV.

Macan - vyroben pro intenzivní život. Se všudypřítomnou touhou po zážitcích a adrenalinu. Život, ve kterém jsou nové výzvy neustálým hnacím motorem. Život, kde cesta není uhlazená konvencemi. Život takový, jaký má být. Přímý a osobní.

Jako sportovní vůz. Něco, co nám i za běžných okolností poskytne pocit, že jsme naživu.

Macan. Intenzivní Porsche.

Design exteriéru

Kapota se protahujenad podběhy kol, což předním partiím dodává sebevědomý výraz. Tento neobvyklý designový element je připomínkou legendárního Porsche 917, auta, které na závodních tratích zvítězilo nespočetkrátvčetně slavného závodu 24 hodin Le Mans.

 

Boční profil je zřetelně ve stylu Porsche. Z bočního pohledu přední část připomíná dravce, který se chystá vyrazit na lov. Linie střechy se postupně zvažuje dolů směrem k zadní části. Tím vytváří siluetu sportovního auta – naši designéři tomuto prvku říkají „Porsche flyline“. Design nápadných bočních prolisů vzdává hold futuristickému supersportovnímu Porsche 918 Spyder a opticky způsobuje, že dveře vypadají nižší, bok vozu hladší a ještě sportovnější. V nabídce jsou boční lišty z karbonu, lakované v barvě karoserie nebo v barvě Lava Black.

 

Pod podběhy je možné nainstalovat kola až do velikosti 21 palců, které plní nejvyšší standardy v oblasti designu.

 

Zadní část je nahoře užší a rozšiřuje se směrem dolů. Široké boky nad zadními koly – to je designová pocta modelu 911. Styling pátých dveří – bez rušivé kliky či rámečku na registrační značku – předvádí absolutní stylistickou čistotu. Nízká LED zadní světla mají nezaměnitelně trojrozměrný vzhled, který je opticky prohlubují – a je to také další inspirace modelem 918 Spyder. Sportovní geny jsou zkrátka v této dědičné linii jasně dominantní.

Design interiéru

V naší společnosti věříme, že řidič a automobil musí vytvářet jediný subjekt. Právě proto si do Macanu jednoduše pouze nesedneteergonomická architektura interiéru vás prostě integruje do vozidla. Zásadní ovladače jsou jasně vidět a jsou po ruce. Přístrojovému štítu v tradičním designu dominuje velký otáčkoměr umístěný uprostřed, přesně tak, jak to u sportovního vozu být. Zapalování je i tentokrát vlevo od volantu. Klesající středový tuneltypický prvek sportovních vozůzkracuje vzdálenost mezi volantem, voličem převodovky a dalšími tlačítky, které ještě zintenzivňují pocit z jízdy sportovním vozem. A co flexibilita? Možností je opět mnoho. Interiér nabízí zavazadlový prostor 500 litrů a když se sklopí opěradla zadních sedadel, vznikne až 1500 litrů. V interiéru je k dispozici mnoho různých kvalitních materiálů, doplňků a barev, které změní vnitřní prostor Macanu v ještě exkluzivnější, sportovnější a individuálnější místo k životu.

Princip Macan

Začneme v srdci vozu: Všechny motory se kromě pozoruhodného jízdního výkonu a vysoké efektivnosti vyznačují dalším charakteristickým znakem - typickým jadrným zvukem, který se ještě lépe uplatní za pomoci volitelné sportovní výfukové soustavy. Aktivní pohon na všechna kola prokáže, za Macan je model pro jakoukoli vozovku. Systém nastavuje konkurenci měřítka

v otázkách jízdní dynamiky a stability. Standardní smíšené pneumatiky - stejně jako u modelu 911 - přináší ještě lepší výkon a pohyblivost vozu.

Se standardní 7-stupňovou dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) budete řadit jako závodní - během milisekund, bez přerušení tahu. Systém je navíc vybaven režimem plachtění, který za určitých jízdních situací snižuje spotřebu paliva a emise. K tomu rozhodujícím způsobem přispívají i funkce Auto Start-Stop, inteligentní termomanagement a mnohá další opatření.

Standardní podvozek s ocelovými pružinami zajistí přesnost jízdy a výkon typické pro Porsche. Může být doplněn volitelným - v modelech Macan Turbo a Macan GTS standardním - Porsche Active Suspension Management (PASM). Tlumiče pérování přitom reagují na stisk tlačítka ještě přesněji v souladu s aktuálním způsobem jízdy. Pro ještě dynamičtější jízdu a lepší pohodlí můžete zvolit vzduchové odpružení. Macan se přitom sníží o 15 mm. Úpravou výšky přizpůsobíte vůz ve 3 stupních optimálně různým situacím za jízdy.

Volitelný systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) Vám dokáže kvality vozu Macan zejména v zatáčkách, a to velmi citelně. Systém pracuje s variabilním rozdělením momentu na zadních kolech a elektronicky řízenou uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy a ještě více zlepšuje ovládání a přesnost řízení vozu. Kromě toho zjistíte, že vůz je daleko čilejší při manévrování v zatáčkách.

Aktivní bezpečnost samozřejmě dodržuje základní principy vozu Macan a tedy i požadavky sportovního vozu. Standardní Porsche Stability Management (PSM) zajišťuje stabilizaci v oblasti jízdní dynamiky. Jak je pro Porsche typické, i brzdy se stávají měřítkem kvality.

Volitelné asistenční systémy ubírají řidiči práci, aby se mohl lépe věnovat vlastní jízdě. Tempostat s regulací odstupu vozidla vč. Porsche Active Safe (PAS) ovládá rychlost v závislosti na tom, v jaké vzdálenosti se pohybuje vozidlo jedoucí před Vámi. Asistent změny jízdního pruhu sleduje mrtvý úhel, asistent držení stopy zase kontroluje vzdálenost od značení pruhů na vozovce.

Intenzivní život je měřitelný pomocí bitů a bytů, např. novým systémem Porsche Communication Management (PCM) s volitelným navigačním modulem. Volitelný modul Connect Plus nabízí bezdrátový přístup k internetu, navigaci on-line s dopravními informacemi v reálném čase a mapou navigačního systému (vč. GOOGLE® Earth a GOOGLE® Street View*). Zahrnuje rovněž: systém Apple® CarPlay, s jehož pomocí můžete zcela jednoduše používat ve voze Váš iPhone® prostřednictvím PCM nebo hlasového ovládání.

Výhody: být co nejlépe spojen se světem - i to může patřit k principům sportovního vozu. Protože věrnost principům je pro nás důležitá. Především pokud jde o princip výkonu.

* Dopravní informace v reálném čase, služby GOOGLE® Street View a GOOGLE® Earth jsou po dobu 12 měsíců poskytovány bezplatně. Placené prodloužení je pak možné zajistit na adrese www.porsche.com/connect. Pro využívání těchto služeb a používání bezdrátového přístupu k internetu je zapotřebí vhodná SIM karta. S poskytovatelem mobilních služeb musí být uzavřena samostatná placená smlouva.

Charakter

100 % nestačí. Alespoň tehdy, když se staví Porsche. To nás pokaždé znovu popohání. A stále kupředu. Nejnovější důkaz: Macan Turbo s balíčkem Performance.

 

Nechejme jednoduše mluvit čísla: Motor V6 Biturbo o objemu 3,6 litru má výkon 324 kW (440 HP). A na silnici ze sebe vydá ještě o 30 kW (40 HP) více než Macan Turbo. Z 0 na 100 km/h zrychlí za pouhých 4,4 sekund - díky tomu je ještě o 4 desetiny rychlejší. Špičková rychlost: 272 km/h. Výkon, který pocítíme díky vysoce modernímu, efektivnímu motoru s 6 válci. Balíček Sport Chrono dostane z vozu Macan Turbo ještě o pár procent husí kůže navíc: Díky tlačítku SPORT PLUS bude motor ještě živější. Regulátor otáček je nastaven na pevno, spínací časy jsou ještě kratší a řazení je tak ještě sportovnější. Pomocí digitálních a analogových stopek je možné zvýšený výkon měřit i na závodním okruhu. Funkce Launch Control zajistí optimální zrychlení při rozjezdu. Sportovní výfukový systém nepatří k milovníkům ticha. A také proč? Dodává Porsche jeho typický zvuk - pouhým stisknutím tlačítka a v jeho nejsilnější a nejjadrnější podobě. Sportovní výfukový systém se sportovními koncovkami výfuku představuje další typický prvek. Jak akusticky, tak i opticky.

Těsně u centra dění: ocelový odpružený podvozek položený o 15 mm níže s adaptivními tlumiči (PSAM). Důležitý pro ještě intenzivnější kontakt s vozovkou. Od 100 % jsme prostě ve vrcholné formě. A rosteme. Stále výše.

 

Součástí standardní výbavy modelu Macan Turbo jsou bi-xenonové světlomety s funkcí PDLS, Porsche Active Suspension Management (PASM), 19palcová kola Macan Turbo, červeně lakované brzdové třmeny se zvětšenými brzdovými kotouči, boční lišty lakované v barvě vozu, kožený paket, adaptivní sportovní sedadla, Porsche Communication Management (PCM) s dotykovým displejem a zvuková aparatura BOSE® Surround Sound System. Disponuje celkovým výkonem 545 W a pro jedinečný zvukový zážitek má 14 reproduktorů včetně subwooferu. 

Highlights standardní výbavy

 

Standardní výbava:
Porsche Active Suspension Management (PASM) se sportovním podvozkem položeným o 15 mm níže
Balíček Sport Chrono
Sportovní výfukový systém včetně stříbrných, na přání i černých sportovních koncovek
Ventilované brzdové kotouče 390 mm vpředu, 356 mm vzadu
Titanově šedý kryt motoru s karbonovými vložkami
Elektronika motoru optimalizovaná na výkon
Tlačítko SPORT
Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)
19“ kola Macan Turbo
Boční panely lakované v barvě karosérie
Bi-xenonové světlomety vč. Porsche Dynamic Light System (PDLS)
Mlhové světlomety s LED
3zónová automatická klimatizace
Elektricky naklápěcí venkovní zrcátko
Adaptivní sportovní sedadla s paketem Komfort Memory (18 možností)
Výstražný systém proti krádeži
Výstraha před opuštěním jízdního pruhu
Kožený balíček
Interiérový balíček s obložením z kartáčovaného hliníku
Čalounění stropu Alcantara®
Multifunkční sportovní volant se spínacími páčkami
Nový Porsche Communication Management (PCM) vč. navigačního modulu
BOSE® Surround Sound-System
Automatické dveře kufru
Výběr individuálního vybavení:
Kola do 21“
Vzduchové odpružení vč. Porsche Active Suspension Management (PASM)
Panoramatický střešní systém
Skla Privacy
Exteriérový balíček Turbo
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)*
Interiérový balíček Turbo v barvě rhodiovaného stříbra nebo granátově červené
Servořízení Plus
Burmester® High-End Surround Sound-System
Kožené čalounění
Odvětrávání sedadel vpředu
Tempomat s regulací odstupu vozidla vč. Porsche Active Safe (PAS)
Modul Connect Plus s telefonním modulem, bezdrátovým přístupem k internetu, dopravními informacemi v reálném čase, Apple® CarPlay, GOOGLE® Earth a GOOGLE® Street View
Burmester® High-End Surround Sound-System
Hlavní světlomety s LED vč. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

 

Pohon

Spotřeba paliva/emise* -Macan: ve městě v l/100 km 8,6 - 8,4; mimo město v l/100 km 6,6 - 6,4; kombinovaná v l/100 km 7,4 - 7,2; emise při kombinované jízdě CO2 v g/km 172 - 167.

Motor:

6-válcový řadový motor, 3,6 l

324 kW (440 PS) při 6.000 min-1

Maximální točivý moment: 600 Nm při 1.500–4.500 min-1

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 4,4 s

Maximální rychlost. 272 km/h

Přímé vstřikování benzínu (DFI)

VarioCam Plus

Funkce Auto Start-Stop

Dvouspojková převodovka PDK

Standard pro modely Macan: 7-stupňová PDK s ručním a automatickým režimem. Pro extrémně rychlou změnu stupně bez přerušení tahové síly - pro vyšší dynamiku jízdy a efektivnost.

Princip spojky PDK: Při zařazeném stupni je již předem zvolen následující stupeň. Změna řadicího stupně v milisekundách.

Automatická výběr stupně se zásadně řídí zásadou optimalizace spotřeby. Tím PDK podporuje nejen sportovní pocit z jízdy, ale i lepší efektivnost.

Chtěli byste raději řadit ručně? Ale samozřejmě - buď pomocí páček na standardním multifunkčním sportovním volantu nebo volicí pákou PDK.

Za podpory volitelného paketu Sport Chrono bude PDK spínat ještě rychleji, řazení bude ještě sportovnější. Navíc budete mít k dispozici další strategie řazení - pro nekompromisní potěšení z jízdy.

Porsche Traction Management (PTM)

Za enormní dynamiku jízdy nového Macanu je „spoluodpovědný“ aktivní pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM). Systém tvoří elektronicky ovládaná, víceparametrovou charakteristikou řízená lamelová spojka, automatický brzdový diferenciál (ABD) a protiprokluzová regulace (ASR). Elektronicky ovládaná lamelová spojka reguluje rozvádění hnací síly mezi zadní a přední nápravu. Stav vozidla se přitom trvale kontroluje. Je proto možné přesně a bleskurychle reagovat na nejrůznější situace, které se za jízdy mohou vyskytnout.

Senzory mimo jiné nepřetržitě kontrolují otáčky všech 4 kol, podélné a příčné zrychlení vozu, stejně jako úhel řízení. Pokud například při zrychlování hrozí prokluzování zadních kol, je prostřednictvím silnějšího záběru lamelové spojky přidělena větší hnací síla dopředu. Navíc ASR snižuje protáčení kol. V zatáčkách je hnací síla předních kol dávkována tak, aby bylo zajištěno optimální boční vedení.

Stručně řečeno: PTM přináší na silnici vysoce sportovní chování vozu Macan. Za volantem tak poznáte, co všechno skutečně sportovní vůz dokáže: trakce, bezpečnost jízdy, vynikající chování při manévrování a samozřejmě typická vysoká dynamika Porsche.

VarioCam Plus

VarioCam

Plně variabilní proměnné časování ventilů umožňuje u všech modelů Macan s benzinovým motorem plynulé nastavování vačkového sacího hřídele a vačkového hřídele výfukových ventilů. Výsledkem je vysoký specifický výkon a vysoký točivý moment již při nízkých otáčkách, ale především snížená spotřeba a nepatrné emise.

VarioCam Plus

Vozy Macan Turbo, Macan GTS i Macan S s motorem V6 se dvěma turbodmychadly mají navíc ještě systém VarioCam Plus, který mění zdvih sacích ventilů. Výsledek: spontánní zrychlení a klidný chod motoru.

Přímé vstřikování benzínu (DFI)

Systém DFI vstřikuje elektromagneticky ovládanými vstřikovacími ventily palivo do spalovacího prostoru tlakem až 200 bar, přímo a na milisekundu přesně. Tvar a úhel vstřiku jsou optimalizované z hlediska točivého momentu, výkonu, spotřeby a emisí. Pro homogenní rozdělování směsi vzduchu a paliva a tím i efektivní spalování. DFI zlepšuje vnitřní chlazení spalovacího prostoru tím, že směs vytváří přímo ve válci. Vyšší komprese pak vyvolá vyšší výkon a lepší účinnost motoru.

Opatření pro zvýšení efektivnosti

Funkce Auto Start-Stop

Funkce Auto Start-Stop vypne motor např. v okamžiku, když zastavujete před semaforem. Výsledek: snížení spotřeby paliva.

Standard pro všechny modely Macan.

Režim setrvačné jízdy

Další úsporu paliva přináší za určitých situací setrvačná jízda, tzv. plachtění, kdy dochází k odpojení motoru a je potlačen jeho brzdný účinek. Vozidlo může optimálně využít svou kinetickou energii a pohybuje se po delší trase bez pohonu. To sníží spotřebu paliva bez negativního vlivu na komfort nebo sportovní styl jízdy.

Standard pro všechny modely Macan.

Termomanagement

Při studeném startu zpočátku nedochází k chlazení motoru, aby mohl rychleji dosáhnout optimální provozní teplotu. Může tak začít dříve efektivně pracovat, a to s nižší spotřebou paliva.

Aktivní aerodynamika

Žaluzie chladiče otevírá klapky chladicího vzduchu pouze v případě potřeby. Pokud je potřeba chlazení minimální - např. při uvolněném stylu jízdy - žaluzie chladiče se zavře. To zlepšuje aerodynamiku a snižuje spotřebuje paliva. Při zvýšeném požadavku na výkon, např. při dynamickém stylu jízdy, se klapky chladicího vzduchu otevřou tak, aby byl k dispozici dostatek chladicího vzduchu pro vyšší výkon.

Napájení palubní sítě energií získávanou rekuperací

Pro zvýšení efektivnosti se u modelů Macan palubní síť nabíjí podle potřeby v době, kdy jedete s uvolněným akceleračním pedálem. To snižuje spotřebu paliva a ve fázi zrychlení pak máte k dispozici plný výkon spalovacího motoru. Nebudete přitom vnímat nic jiného než optimální výkon a točivý moment, a to při nižší spotřebě a nižších emisích CO2.

Zásobování olejem

Integrované mazání benzínového motoru V6 se suchou klikovou skříní slouží pro bezpečný přítok oleje za jakékoli situace při jízdě. Zásobník oleje je umístěn přímo v motoru. To šetří místo a hmotnost. O průtok oleje přizpůsobený potřebám se stará regulované olejové čerpadlo. Je optimalizováno na sportovní způsob jízdy a optimální mazání motoru umí zajistit i za extrémních situací.

Přeplňování

Motory V6 Biturbo jsou vybaveny 2 paralelně zapojenými turbodmychadly - vždy jedno na řadu válců. Nasávaný vzduch se stlačuje a přes chladič plnicího vzduchu řady válců se přivádí k motoru. Chlazení má dva úkoly: zajistit vysoké plnění válce a nízkou teplotu konstrukčního dílu.

Tlačítko SPORT

Standardním tlačítkem SPORT můžete volit mezi komfortním a sportovním nastavením. Po stisknutí přidá elektronické řízení motoru na důraznosti Zvýší se dynamika motoru.

Sportovní koncovky výfuku

Podle Vašeho přání může být Váš Macan vybaven sportovními koncovkami výfuku. 2 dvojité koncovky výfuku v typickém designu z chromované ušlechtilé oceli ve velmi lesklém provedení. Dodávají se i jako chromované černé. Nezaměnitelný prvek zdůrazňující sportovní charakter vozu.

Standardní pro Macan GTS, součást exteriérového paketu Turbo. Volitelné pro všechny modely.

Sportovní výfukový systém

Sportovní výfukový systém se postará o ještě jadrnější zvuk. Sportovní koncovky výfuku z chromované ušlechtilé oceli - podle přání zákazníka ve stříbrné nebo černé barvě - dodají vozu kromě charakteristického zvuku i jedinečný vzhled.

Standardní pro Macan GTS, součást exteriérového paketu Turbo. Volitelné pro všechny modely.

Vzduchové odpružení

Pro vysoký komfort a mimořádnou dynamiku jízdy můžete zvolit vzduchové odpružení včetně PASM. Vozidlo je sníženo o 15 mm v porovnání se sportovním podvozkem. U modelu Macan GTS je to o 10 mm v porovnání s vozem Macan S s vzduchovým odpružením. Efekt: široký rozsah komfortu a dynamiky jízdy.

Regulaci výšky zajišťuje konstantní polohu vozu.

Podle Vašeho přání se světlá výška může měnit ve 3 stupních: úroveň terénu, normální úroveň a nízká úroveň. Na úrovní terénu je vozidlo o 40 mm nad normální úrovní, při nízké úrovni o 10 mm pod ní. Praktické využití: při nakládání. Na normální úrovni se přitom sníží zadní část vozu o 40 mm - pro pohodlnější manipulaci s nákladem. Ovládání se provádí tlačítkem v zavazadlovém prostoru.

Sportovní podvozek

Standard pro všechny modely Macan: ocelové pružiny. Splňují vysoké požadavky na jízdní chování a potěšení z řízení vozu. Přispívají ke zvýšení dynamiky jízdy, snížení spotřeby paliva a vyššímu komfortu za jízdy.

U modelu Macan GTS je sportovní podvozek navíc oproti modelu Macan S snížen o 15 mm. Navíc jsou vozy Macan Turbo a Macan GTS vybaveny systémem Porsche Active Suspension Management (PASM).

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM slouží pro elektronické přestavování systému tlumičů. Tlumicí síla je aktivně a průběžně regulována v závislosti na stavu vozovky a způsobu jízdy. Při velmi dynamickém způsobu jízdy s výraznými fázemi zrychlení a brzdění nebo v terénu dochází u většiny vozidel k patrným pohybům karoserie. V našem případě zasáhne PASM a tyto pohyby omezí. Můžete volit ze 3 programů: „ Komfort“, „SPORT“ a „SPORT PLUS“.

PASM zůstává vždy aktivní. Automaticky se přizpůsobí konkrétní situaci. Tím zvyšuje stabilitu jízdy a komfort.

Volitelné pro Macan S, Macan S Diesel a Macan.

Řízení

Řízení je navrženo na sportovní a přímé jízdní chování. Seřízení elektromechanického řízení je zárukou vynikající pohyblivosti modelů Macan.

Kromě toho vede i k nižší spotřebě. Protože žádný hydraulický systém nevyžaduje nepřerušený pohon, je energie zapotřebí pouze při řízení.

Servořízení Plus

Volitelné servořízení Plus představuje podporu řízení závislou na rychlosti. Při vysokých rychlostech je řízení pevnější. Manévrování je přesnější. To vše při vynikajícím komfortu řízení. Při nízkých rychlostech naopak je možné snazší manévrování a parkování.

Funkce off-road

Tlačítko OFF-ROAD
Chcete se dostat i tam, kam nevedou žádné silnice? Změňte tlačítkem ve středové konzole Vašeho vozu Macan režim na OFF-ROAD. Všechny relevantní systémy se okamžitě přepnou na terénní program orientovaný na trakci. Volitelné vzduchové odpružení vč. systému PASM se automaticky přizpůsobí terénu. Totéž platí pro volitelný systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) a standardní Porsche Stability Management (PSM), takže se zlepší ovladatelnost vozu i bezpečnost.

Navíc standardní PTM umí variabilně - v případě potřebu až 100% - rozdělit hnací sílu mezi přední a zadní nápravu. To je rozhodující z hlediska trakce a bezpečnosti jízdy.

Porsche Hill Control (PHC)
Tlačítkem ve středové konzole můžete aktivovat asistenta pro sjíždění z kopců -PHC, který spolehlivě udrží konstantní rychlost. Můžete si ji nastavit v rozsahu mezi 3 až 30 km/h.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Každý stavitel sportovních vozů miluje zatáčky. S naší technologií do tohoto vztahu přináší neustále žhavé novinky. PTV Plus je volitelný systém pro zvýšení dynamiky a stability jízdy.

Pracuje s variabilním rozdělením momentu na zadních kolech a rovněž s elektronickou uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy. Natáčením volantu se při vjezdu do zatáčky zadní kolo bližší k vnitřnímu okraji zatáčky v závislosti na situaci lehce přibrzdí. Díky tomu má zadní kolo u vnějšího okraje zatáčky vyšší hnací sílu a umožňuje přídavnou točivost v započatém směru. Efekt: přímé a dynamické chování vozidla v zatáčkách a daleko větší zábava při jejich projíždění.

Při nižších a středních rychlostech zvyšuje PTV Plus výrazně reakceschopnost a přesnost řízení. Při vysokých rychlostech a rychlém projíždění zatáček s protáčejícími se koly zajistí elektronicky regulovaná uzávěrka diferenciálu zadní nápravy potřebnou větší stabilitu. Svůj vliv na stabilitu jízdy prokazuje systém jak na různém povrchu vozovek, tak i na mokré a zasněžené vozovce.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Paket Sport Chrono

Paket Sport Chrono doplňuje přístrojovou desku o stopky s analogovými a digitálními údaji. Údaje v PCM informují např. o celkové době jízdy, ujetých kilometrech aktuálního okruhu a dosaženém čase na okruhu. Příčné a podélné zrychlení je možné zobrazit jako graf G-Force na barevné obrazovce sdruženého přístroje.

Kromě toho je na středové konzole umístěno tlačítko SPORT PLUS, které aktivuje režim SPORT PLUS: motor reaguje ještě rázněji, omezovač otáček zasahuje tvrději. Porsche Traction Management (PTM) je tak ještě sportovnější. Přepněte si Váš vůz s Porsche Active Suspension Management (PASM) do režimu SPORT PLUS. Pro tvrdší tlumení a přímější vjíždění do zatáček. V režimu SPORT PLUS se zásahy PSM nepatrně opožďují - pro větší podélnou a příčnou dynamiku. I doby řazení standardní převodovky PDK jsou ještě kratší, řazení jednotlivých stupňů je sportovnější. Volitelné vzduchové odpružení se automaticky sníží na nejhlubší úroveň. Funkce Launch Control zajistí optimální zrychlení při rozjezdu.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Kola a systém pro kontrolu tlaku v pneumatikách (RDK)

Pneumatiky pro smíšený provoz

Typické pro pravý sportovní vůz: Macan je vzadu vybaven širokými pneumatikami – stejně jako 911. Důvodem je ale nejen vzhled vozu. Větší plocha zadních pneumatik zlepšuje jak stabilitu, tak i trakci a současně zvyšuje pohyblivost. Pro velmi intenzivní kontakt s povrchem vozovky.

Kola

I v případě kol se všechno točí kolem sportovního stylu a samozřejmě i designu. Macan opět prokazuje své pozoruhodné vlastnosti: Kola jsou mimořádně velká – zvolit si můžete rozměr až 21“.

Jejich výhodou je hliníková konstrukce, která snižuje hmotnost a zvyšuje hbitost vozu. To platí zejména pro všechna kovaná kola velikosti 21“.

Standard pro Macan 18“ kola Macan Standard pro Macan S a Macan S Diesel: 18“ kola Macan S. Macan Turbo je standardně vybaven koly 19“ Macan Turbo. Macan GTS přichází na start s 20“ koly v designu RS Spyder v černé (hedvábně lesklé) barvě.

Pneumatiky

Všechny pneumatiky jsou optimalizovány z hlediska jízdního výkonu, ovládání vozu, valivého odporu a hmotnosti. Směs gumy, dezén a architektura kostry pneumatiky jsou navrženy s cílem dosažení co nejnižšího valivého odporu a s tím související minimální spotřeby paliva.

Systém pro kontrolu tlaku v pneumatikách (RDK)

Systém kontroly tlaku v pneumatikách Vás během jízdy na displeji palubního počítače upozorní na příliš nízký tlak v pneumatikách i na pozvolnou či náhlou ztrátu tlaku. Tlak v pneumatikách si můžete kdykoli snadno a pohodlně ověřit na multifunkčním ukazateli sdruženého přístroje.

Brzdy

Brzdové třmeny Macanu jsou černé. U modelů Macan S Diesel a Macan S se dodávají ve stříbrné barvě, u modelů Macan Turbo a Macan GTS jsou červené.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Podle Vaší volby si můžete Váš Macan vybavit i keramickými brzdami (PCCB), úspěšně testovanými na závodních drahách.

Odvrtávané keramické brzdové kotouče mají vpředu průměr 396 mm a tloušťku 38 mm. Zadní kotouče o průměru 370 mm mají tloušťku 30 mm.

Nepatrná tepelná roztažnost brání deformacím i při náročném namáhání. Keramické brzdové kotouče navíc nekorodují a zajišťují lepší tlumení hluku.

Rozhodující výhoda: Brzdové kotouče jsou asi o 50 % lehčí než kotouče z šedé litiny srovnatelné konstrukce a rozměrů. To se pozitivně projevuje jak na jízdním výkonu, tak i spotřebě, ale především na snížení neodpružené a rotující hmoty. Pro lepší ovládání, lepší přilnavost k vozovce i zvýšené pohodlí za jízdy.

Volitelné pro Macan Turbo, Macan GTS, Macan S Diesel, Macan S.

Osvětlovací zařízení

Hlavní světlomety s LED vč. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

Volitelné nové hlavní světlomety s LED vč. PDLS Plus vynikají nezaměnitelným vzhledem, který podtrhují stylové 4-bodové spoty. Intenzita osvětlení je vždy dostačující pro dokonalý přehled prostoru před vozem. Kromě standardního dynamického a statického světla do zatáček, ovládání světel v závislosti na rychlosti mají důležitou funkci světla do špatného počasí.

V Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) je kromě toho zahrnuto: dynamické dálkové světlo a asistent pro lepší osvětlení okolí při vjezdu do křižovatek. Velmi rychle pak můžete posoudit aktuální situaci.

Světla pro denní svícení

Standard pro všechny modely: světla pro denní svícení. U vozidel s halogenovými světlomety zastává funkci světla pro denní svícení vnitřní světlomet. U vozidel s bi-xenonovými hlavními světlomety tvoří výrazný zdroj světla 4 bodové LED v každém světlometu. Výhoda pro Vás: zvýšená bezpečnost při jízdě ve dne, protože jste pro ostatní účastníky silničního provozu lépe viditelní.

Bi-xenonové světlomety vč. Porsche Dynamic Light System (PDLS)

Bi-xenonové hlavní světlomety jsou vybaveny automatickou dynamickou regulací dosvitu. Pro rovnoměrné osvětlení vozovky tlumenými i dálkovými světly. Dynamické světlo do zatáček nastaví hlavní světlomety v závislosti na úhlu řízení a rychlosti jízdy, statické světlo do zatáček aktivuje přídavné světlomety pro lepší osvětlení úzkých míst nebo pro lepší rozhled při odbočování. Stručně řečeno: vjíždíte do předem osvětlené zatáčky.

Mimořádně exkluzivní jsou volitelné černé bi-xenonové hlavní světlomety vč. PDLS. U modelů Macan GTS jsou navíc provedeny s vnitřními černými clonami.

Standard pro Macan GTS. Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Zadní světla s LED.

Trojrozměrný design zadních světel s diodami LED je inspirován supersportovním vozem 918 Spyder a propůjčuje Vašemu vozu působivý vzhled. Jejich aktivace je mimořádně rychlá a mají vysokou svítivost. Pro větší bezpečnost. Adaptivní brzdová světla LED při nouzovém brzdění výrazně blikají. Řidiči vozidel jedoucích za Vámi tak rychleji rozpoznají kritickou situaci. Třetí brzdové světlo je osazeno do střešního spoileru.

Navíc se zadní světla s LED dodávají i v tónovaném provedení: standardně pro Macan GTS, jako součást exteriérového paketu Turbo nebo na přání ke každému modelu Macan. Sportovní akcent, který zanechává výraznou stopu.

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je elektronický regulační systém pro stabilizaci v dynamickém mezním rozsahu jízdy a pro zvyšování bezpečnosti jízdy.

Senzory přitom neustále zjišťují směr jízdy, rychlost jízdy a stáčivou rychlost a příčné zrychlení. PSM podle potřeby přispívá záměrným brzděním jednotlivých kol ke stabilizaci vozu. Další výhoda: Jestliže řidič náhle ubere plyn, uvede PSM brzdový systém do zvýšené pohotovosti. Při brzdění je pak rychleji možné dosáhnout maximálního výsledku. Integrovaný systém ABS je optimalizován pro krátké brzdné dráhy.

Airbagy

Všechny modely Macan jsou standardně vybaveny úplnými airbagy pro řidiče a spolujezdce. Při nárazu z boku se uplatní systém Porsche Side Impact Protection (POSIP).

Zahrnuje boční airbagy v předních sedadlech, stropní airbagy přes kompletní střešní rám a boční okna od sloupku A ke sloupku C a dále boční ochranu proti nárazu ve dveřích. Boční airbagy do zadní části vozu se dodávají na přání.

2 přídavné senzory v prostoru nárazníků pomáhají při identifikaci čelního nárazu. Kombinace snímačů zrychlení a otáček rozpozná spolehlivě hrozící riziko převrácení vozidla a aktivuje stropní airbagy a napínače bezpečnostních pásů.

Konstrukce karoserie

K bezpečnosti rozhodujícím způsobem přispívá použití vysoce a velmi pevných ocelí, které současně umožňují zhotovení důsledně lehké konstrukce.

V případě čelního nárazu pak podélné a příčné nosníky rozloží působící síly. Zesílené prvky z vysoce pevných ocelí přitom chrání cestující ve voze při nárazu z boku.

Vysoká pevnost a jasně definovaná deformovatelnost: 2 vlastnosti, které v sobě spojují i použité vícefázové oceli. Buňku pro cestující tvoří „klec“ z vysoce kvalitních ocelí, zajišťujících nejvyšší možnou ochranu.

Efektivnost a emise výfukových plynů

Efektivnost

Základním cílem každého vozu Porsche je výkon. Tak tomu je již od roku 1948, avšak důležitý je i další princip: efektivnost. I ten máme na mysli od roku 1948 a oběma těmto zásadám zůstáváme věrni. Trvale a důsledně.

Kromě efektivní technologie motorů, např. používání turbodmychadel u široké palety modelů, jsou v našem hledáčku vždy inovativní a lehké materiály, nepřetržitý vývoj výrobních technologií a funkcí a neustálé přizpůsobování koncepcí právě probíhající technické modernizaci.

Jaké to má důsledky pro řidiče? Vyšší hbitost vozu, lepší dynamika, a to při nižší spotřebě paliva. Právě tomu se říká efektivnost.

Emise výfukových plynů

Macan znovu dokazuje, že i velmi výkonné sportovní vozy mohou dosáhnou poměrně nízkých emisních hodnot. Vysoce moderní koncepce motoru modelu Macan zajistí rychlým zahřátím katalyzátorového systému ihned po startu brzké dosažení optimální provozní teploty. Pro lepší minimalizaci škodlivin. Nižší spotřeba paliva je ovlivněna i pneumatikami optimalizovanými z hlediska valivého odporu. Všechny modely Macan pochopitelně splňují emisní normu EU 6.

U benzinových motorů se uplatní regulace Stereo Lambda, která díky elektronickému managementu motoru zjistí optimální množství pohonných hmot. Výsledkem je pak efektivní čištění výfukových plynů.

U modelu Macan S Diesel se toto čištění provádí v souhře filtru sazí ze vznětového motoru a systému SCR. Technologie AdBlue® přitom dokáže výrazným způsobem redukovat množství oxidů dusíku.

Spotřeba a palivo

Spotřeba a palivo

Co nejvyšší výkon při co nejnižší spotřebě. Tuto filosofii si samozřejmě vzaly za své i nové modely Macan. Modely se zážehovým motorem jsou navrženy na spalování benzínu s obsahem do 10 % etanolu, což navíc zlepšuje bilanci CO2. Biopaliva se totiž vyrábějí z rostlin, které pro svůj růst přijímají CO2 z atmosféry.

Palivový systém

Na ochranu životního prostředí se minimalizují i emise z paliva benzinových modelů: zásobování bez vratného toku totiž výrazně snižuje emise vznikající odpařováním. Potrubí vedoucí výpary jsou zhotovena z vícevrstvého plastu, systém je vybaven velkoobjemovým filtrem s aktivním uhlím a rovněž palivová nádrž má vícevrstvou konstrukci. Vše je tedy utěsněno tak, jak současné technologie nejlépe umožňují.

Hluk

Typický zvuk Porsche umí nadchnout každého milovníka těchto vozů. I na poli akustiky je však stále ještě možné leccos zlepšit.

Tuhost konstrukce a lehké materiály odolné vůči teplotám minimalizují vůli jednotlivých dílů a tím i mechanicky podmíněný hluk. Hluk snižují i velkoobjemové tlumiče a sací systémy, a to po celou dobu životnosti vozu.

Hluk valení pneumatik trvale snižujeme ve spolupráci s jejich výrobcem. Aerodynamické výpočty umožňují omezit na nejmenší míru i hluk působený větrem. Co tedy zůstává? Čistý a krásný zvuk, jaký umí vydat pouze jedoucí Porsche.

Údržba, materiály a recyklace

Údržba

Materiály s nepatrným opotřebením a dlouhou dobou životnosti omezují údržbu na nezbytné minimum: např. při výměně olejového filtru postačí vložit novou papírovou vložku z materiálu vhodného pro recyklaci.

Seřizování pohyblivých dílů probíhá automaticky, např. hydraulické vyrovnání ventilové vůle.

Díky používání jednotlivých zapalovacích cívek u benzinových motorů se zapalovací systém s výjimkou svíček téměř neopotřebovává a nevyžaduje tedy žádnou údržbu. Výhoda pro Vás: Co není třeba vyměňovat nemusí být ani likvidováno. Pro odpovědný přístup ke zdrojům a životnímu prostředí. A také pro úsporu času a peněz.

Intervaly údržby u modelů Macan ovšem závisí i na dalších faktorech, např. na specifické místní kvalitě paliva. Přesné informace získáte v cenících platných v zemi Vašeho pobytu nebo si je můžete vyžádat ve Vašem centru Porsche/u Vašeho prodejce.

Materiály a recyklace

Z vozu Porsche se naši zákazníci i životní prostředí mohou radovat dlouhá léta. Princip Porsche lze snadno vyjádřit dvěma slovy: trvalá udržitelnost.

Uvedeme pouze jeden příklad: Výfukový systém modelů Macan je zhotoven z mimořádně odolné, vysoce kvalitní oceli, v důsledně lehkém provedení. Kromě toho v našich vozidlech nenajdete freony ani žádné díly, k jejichž výrobě by freony byly použity. Recyklovatelnost činí více než 95 %.

Bez výjimky jsou přitom splněny všechny zákonné požadavky. Označení použitých materiálů umožňuje jejich jednoznačné třídění a tedy vysoce kvalitní recyklaci.

Pokud ovšem vůbec o něčem takovém chceme hovořit. 2 třetiny vozů Porsche, které byly kdy v historii vyrobeny, totiž stále ještě jezdí. To je způsob, jak nejlépe šetřit zdroje.

Architektura kabiny

5 dveří 5 sedadel Mimořádně vhodné pro každodenní potřebu se zvýšenou polohou sedadel, jakou byste očekávali jen u SUV. Co všechno by měl Porsche splňovat? Vlastnosti sportovního vozu:

Nastoupíte - a zámek zapalování je umístěn vlevo tak,  Typický Porsche, již od roku 1948. Ze staré tradice závodního sportu.

Architektura kabiny je perfektně přizpůsobena celkovému stylu. Příkladem je trojrozměrné provedení ovládacích prvků nebo například pozvolna se zvyšující středová konzole s ovládacími tlačítky pro nejdůležitější funkce zajišťující komfort. Stejně jako u modelu Carrera GT. Pro úžasný pocit jízdy ve sportovním voze.

Padne bezvadně do ruky: multifunkční sportovnm volant v designu vozu 918 Spyder. který kombinuje požadavky na nejmodernější vzhled s vysokou ergonomií. Spínací páčky a doplňková multifunkční tlačítka pro ovládání telefonu, rádia a palubního počítače nabízejí maximální komfort. Volant může být navíc podle Vašeho přání vybaven vyhříváním.

Sportovní geny se projevují i v případě 3 kruhových nástrojů. Otáčkoměr je pěkně usazen uprostřed tak, jak se sluší na sportovní vůz, abyste měli za jízdy údaje přímo před očima. Samozřejmě budete mít k dispozici i všechny další důležité informace,

a to na barevném displeji 4,8“ s vysokým rozlišením, integrovaném do sdruženého přístroje. Předá Vám hlášení z palubního počítače nebo Vám spolu s PCM s volitelným navigačním modulem nabídne mapu navigačního systému.

Sedadla jsou navržena pro bezpečnou a maximálně pohodlnou sportovní jízdu. U vozů s paměťovým paketem pro řidiče, resp. paketem Komfort-Memory si můžete individuální nastavení sedadel, volantu i venkovních zpětných zrcátek uložit do paměti. Vůz tak zcela automaticky vždy vyhoví Vašim potřebám. Pro typický, strhující pocit sezení ve sportovním voze se postarají exkluzivní sportovní sedadla vozu Macan GTS s možností 8 různých nastavení. Optický poutač: vyšitý nápis „GTS“ na opěrkách hlavy. Ještě exkluzivnější: interiérový paket Turbo s koženým čalouněním v černé barvě a doplňky z Alcantary®, vč. vyšitého nápisu „turbo“ a kontrastních prvků.

Vysoce kvalitní materiály, např. kůže, přinášejí do všedního dne závan exkluzivity. U vozu Macan Turbo jsou adaptivní sportovní sedadla s 18 možnostmi nastavení kompletně čalouněná kůží. Podle Vašeho individuálního přání mohou být Alcantarou®, kůží, dřevem, karbonem nebo hliníkem zušlechtěny i další interiérové prvky.

Standardním vybavením je 3-zónová automatická klimatizace a centrální zamykání s dálkovým ovládáním a funkcí komfortního zavírání.

Všechny ovládací prvky jsou důsledně navrženy podle ergonomických zásad tak, aby umožňovaly rychlé ovládání požadovaných funkcí.

Další praktické možnosti: prostor pro odkládání - i velkých lahví - ve dveřích vpředu a vzadu.

Velký zavazadlový prostoj nabízí objem pro uložení nákladu až 500 litrů. Zadní sedadlo je dělené v poměru 40 : 20 : 40. Při úplném sklopení nabízí k dispozici volný prostor o objemu 1 500 litrů.

Sedadla

Komfortní sedadla

Komfortní sedadla s 8 možnostmi nastavení sedadla řidiče se snadno ovládají a jsou ideální pro pohodlí na dlouhých cestách. Změnit můžete vzdálenost od volantu, výšku sedáku a sklon sedáku a opěradla. Sportovní a současně elegantní vzhled dodávají sedadlům středové pásy z Alcantary®.

Standard pro Macan S, Macan S Diesel a Macan.

Sportovní sedadla s 8 polohami.

Kdo by si přál ještě mít ještě sportovnější pocity, může volit exkluzivní sportovní sedadla s 8 polohami. Teprve v nich si plně vychutnáte pocit z jízdy ve sportovním voze. Elektrický systém umožňuje přestavování sedadel řidiče a spolujezdce do 8 poloh - upravit lze individuálně podélné nastavení, výšku, sklon sedáku a opěradla.

Interiérový paket GTS pro Macan GTS a interiérový paket Turbo zahrnují: středové pásy sedadel potažené Alcantarou® jsou inspirovány závodním sportem. A pro ještě sportovnější vzhled: prošívání v kontrastních barvách karmínově červené nebo stříbřitě bílé. Celkový dojem ze vzhledu špičkového sportovce dopl%nuje nápis „GTS“, vyšitý na opěrkách hlavy kontrastní barvou.

Volitelné a exkluzivní pro Macan GTS.

Komfortní sedadla s paketem Komfort-Memory (14 možností přestavení)

Přejete si maximální pohodlí pro sebe i Vašeho spolujezdce na sousedním sedadle? Navíc k 8 možnostem přestavení u komfortních sedadel nabízí paket Komfort-Memory další úpravy: nastavení bederních opěr, posun sedací plochy a změnu polohy sloupku řízení. Individuální nastavení sedadla řidiče a spolujezdce včetně bederních opěr, polohy volantu a venkovních zpětných zrcátek lze uložit do paměti.

Volitelné pro Macan Turbo bez příplatku. Možnost objednání pro všechny ostatní modely Macan.

Adaptivní sportovní sedadla s paketem Komfort Memory (18 možností)

Maximální pohodlí a sportovní styl nabízejí adaptivní sportovní sedadla s paketem Komfort-Memory, jejichž bočnice jsou obzvlášť vysoké a pevné. K dispozici je 18 možností, jak sedadla přizpůsobit optimálně Vašim potřebám - nastavit si můžete výšku sedáku, sklon sedáku a opěradla, vzdálenost od volantu i 4 polohy bederní opěry. Sloupek řízení se přestavuje elektricky. Do paměti lze uložit hodnoty nastavené pro sedadlo řidiče a spolujezdce včetně bederní opěry a rovněž polohu volantu a venkovních zpětných zrcátek.

Standard pro Macan Turbo. Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Exkluzivně vyhrazeno pro interiérový paket Turbo: kontrastní lemy v granátově červené nebo stříbřitě bílé barvě a rovněž z materiálu Alcantara® A vyšitý nápis „turbo“ na opěrkách hlavy, který představuje další poutavý akcent.

Interiérový paket Turbo volitelný a exkluzivní pro Macan Turbo.

Vyhřívání sedadel/volantu

Pro všechny varianty sedadel dodáváme vyhřívání vpředu nebo jako paket vpředu i vzadu. Můžete si objednat i vyhřívání volantu, takže bude vždy příjemný na dotyk.

Odvětrávání sedadel

Abyste si na dlouhé cestě a v letním horku mohli jízdu ještě lépe vychutnat, nabízíme volitelné odvětrávání sedadel vpředu (pouze společně s vyhříváním sedadel, paketem Komfort-Memory nebo adaptivními sportovními sedadly). Vyloučeno: Nabídky se středovými pásy sedadel z materiálu Alcantara®.

Volitelné pro Macan Turbo, Macan S, Macan S Diesel a Macan.

3zónová automatická klimatizace

Standardní 3-zónová automatická klimatizace zajistí oddělenou klimatizaci v zadní části kabiny vozu a navíc chlazení přihrádky na rukavice. Požadovanou klimatizaci v zadní části vozu si můžete nastavovat plynule podle potřeby.

Tempostat s regulací odstupu vozidla vč. Porsche Active Safe (PAS)

Systém reguluje rychlost Vašeho vozu v závislosti na vzdálenosti od vozidla, které se pohybuje před Vámi - v případě potřeby vozidlo přibrzdí až do úplného zastavení. Jakmile je cesta znovu volná, vozidlo zrychlí na původně nastavenou rychlost. Nastavitelný rozsah rychlosti činí 30 km/h až 210 km/h. Podle potřeby může Vaše vozidlo včas samostatně zastavit  - výhodná funkce např. při jízdě v zácpách. Pro opětovné zrychlení postačí krátký pokyn ovládací pákou nebo plynovým pedálem.

Integrovaný systém Porsche Active Safe (PAS) upozorní při příliš rychlém rozjezdu zvukovým a optickým signálem a krátkým „cuknutím“ brzdy na nezbytný zásah. Systém může v závislosti na situací rovněž zvýšit brzdový tlak - až do úplného zabrzdění.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Další asistenční systémy

Asistent změny jízdního pruhu

Asistent změny jízdního pruhu sleduje prostor za vozidlem a v mrtvém úhlu. V rozpětí rychlosti jízdy 30 km/h až 250 km/h informuje systém řidiče optickým signálem ve venkovním zpětném zrcátku o vozidlech, která se rychle blíží zezadu nebo která se nacházejí v mrtvém úhlu. Zejména na dálnicích tak asistent změny jízdního pruhu přispívá k Vašemu pohodlí a bezpečnosti. Asistent přitom sám nezasahuje do řízení vozidla a můžete ho kdykoli vypnout.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Výstraha před opuštěním jízdního pruhu

Výstraha před opuštěním jízdního pruhu sleduje čelní kamerou omezovací čáry na vozovce. Jestliže hrozí nebezpečí, že by vozidlo některou z těchto čar mohlo překročit, vrátí je systém automaticky zpět do středu jízdního pruhu. Náprava probíhá jemným impulsem řízení. Uznáte-li to za vhodné, nemusíte samozřejmě tento proces respektovat. Za určitých podmínek - např. při špatném počasí - se funkce může samostatně vypínat.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Výstraha před opuštěním jízdního pruhu

Kamera v krytu vnitřního zrcátka sleduje vozovku před vozem. Pokud se vůz přiblíží k omezovacím čárám a hrozí opuštění stopy bez upozornění směrovým světlem, vyšle systém podle přání akustickou výstrahu.

Standard pro všechny modely Macan.

Ukazatel mezní rychlosti

Ukazatel mezní rychlosti Vás informuje o omezení rychlosti a o značkách zákazu předjíždění a jeho ukončení, které zachytí kamera.

Informace se zobrazují na displeji TFT sdruženého přístroje a obrazovce PCM. Pokud kamera značku nerozpozná - např. při silném dešti nebo za tmy - zobrazí se automaticky informace o omezení rychlosti uložené v navigačním modulu.

Výhoda pro Vás: Můžete se lépe soustředit na provoz na silnici.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Parkovací asistent

Parkovací asistent varuje před překážkami, které se vyskytují před a za vozidlem v místě, kde chcete zastavit. Snímače jsou harmonicky integrovány do přední a zadní části vozidla. Výstraha je vydávána zvukově a navíc i opticky na centrálním displeji schématickým zobrazením vozidla z ptačí perspektivy. Vzdálenost k překážkám je zvýrazněna graficky.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Kamera pro couvání

Kamera usnadňuje přesné couvání při parkování vozidla a rovněž manipulaci při připojování přívěsu. Řidič je přitom naváděn obrazem kamery a dynamickými vodicími čárami na obrazovce PCM, které informují o pohybu vozidla v souladu s aktuální polohou volantu.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Surround View

Surround View je systém 4 kamer umístěných v přední a zadní části vozidla a venkovních zpětných zrcátkách, který poskytuje kompletní přehled o poloze vozidla a o jeho bezprostředním okolí. V PCM si řidič může zvolit pohled z ptačí perspektivy, pohled z boku a z rohu.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Zabezpečení proti odcizení

Všechny modely Macan jsou vybaveny imobilizérem, který pracuje na principu porovnání dat klíče a elektroniky vozidla. Je-li identifikace správná, elektronika motoru umožní nastartování.

Modely Macan mohou být na přání vybaveny výstražným alarmem proti krádeži vč. monitorování kabiny ultrazvukem. Pro vozy Macan Turbo se výstraha proti krádeži dodává standardně, ultrazvukový monitoring kabiny lze doplnit na objednávku.

Zabezpečovací obvod zařízení zahrnuje všechny 4 dveře, kapotu motoru, výklopnou záď, vnitřní prostor, zapalování a event. také přívěs.

Panoramatický střešní systém

Panoramatický střešní systém má velikost přibližně jednoho čtverečního metru a je tvořen 2 velkými skleněnými díly. Čest svému jménu prokazuje již v zavřené poloze, ve které si můžete vychutnat velkolepý pohled a současně jste přitom chráněni před nepřízní počasí. Můžete si také otevřít nebo třeba jen nadzdvihnout pouze přední díl. Před silným slunečním zářením Vás ochrání přídavná žaluzie.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Další komfortní vybavení

Skla Privacy

Výrazně tónová skla Privacy chrání cestující v zadní části vozidla před nežádoucími pohledy zvenčí.

Izolační skla na ochranu před hlukem/teplem

Všechny modely Macan jsou standardně vybaveny tónovým tepelně izolačním sklem.

Podle Vašeho přání mohou být do vozu osazena speciální skla izolující hluk a teplo, navíc se zvýšenou odrazivostí infračerveného záření. Pro příjemnější klima, klid a pohodu v kabině vozidla.

Protihluková/tepelně izolační skla mohou být navíc v zadním prostoru vozu tónována, podobně jako skla Privacy.

Paket komfortního osvětlení

Paket komfortního osvětlení zahrnuje stmívatelné osvětlení kabiny umístěné v obložení dveří, diody LED místo žárovek, praktické čtecí lampičky LED pro cestující na zadních sedadlech, 2 lampičky ke kosmetickým účelům, doplňkové osvětlení prostoru před vozidlem umístěné ve venkovních zrcátkách na straně řidiče a spolujezdce a rovněž osvětlení prostoru pro nohy v technice LED.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Protisluneční žaluzie

Na okna zadní části vozu je možné si zakoupit mechanicky ovládané protisluneční žaluzie na ochranu před prudkým slunečním zářením.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Dešťové čidlo

Stěrač čelního skla má 3 rychlosti a automaticky regulující dešťové čidlo na předním skle.

Porsche Entry & Drive

Porsche Entry & Drive Vám umožní výrazně omezit aktivní používání klíče od vozidla.

Jakmile se dotknete kliky ve dveřích, vyžádá si Porsche Entry & Drive přístupový kód, který je uložen v klíči. Pokud je kód správný, dveře se odemknou. Vůz se startuje, resp. vypíná klíčkem zapalování.

K zablokování postačí kontakt snímače s vnější klikou dveří. Porsche Entry & Drive vozidlo uzamkne a současně aktivuje imobilizér.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Ložný prostor

Velký ložný prostor nového modelu Macan je připraven pro nejrůznější využití - jeho objem činí 500 litrů. Dodatečný prostor nabízí i přihrádka v bočním ložném prostoru.

Zadní sedadlo je dělené v poměru 40 : 20 : 40 a v tomto poměru může být sklápěno. Při plném sklopení nabízí volný prostor až 1 500 litrů.

Na ochranu před sluncem a zvědavými pohledy může být ložný prostor opatřen vyjímatelným krytem. Jedním z dalších užitečných doplňků je i vak na lyže, který si můžete u nás také objednat. Můžete ho využít i pro přenášení lyží mimo vozidlo a v případě potřeby se dá snadno vyčistit. Je tedy stejně praktický jako hygienický.

S volitelným vzduchovým odpružením si pro pohodlnější nakládání můžete tlačítkem umístěným v ložném prostoru vozidlo snížit.

Záď vozidla je opatřena vyhřívaným a tónovaným velkým skleněným oknem. Po stisknutí tlačítka se během 5 sekund automaticky otevře. Výšku otvoru si můžete nastavit a uložit do paměti, abyste například po otevření nenarazili na strop garáže.

Management ložného prostoru

Management ložného prostoru slouží pro jeho individuální rozdělení. Pro upevnění převážených předmětů je určen systém kolejnic s posunovatelnou teleskopickou tyčí, navíječem pásu a 4 variabilními upevňovacími oky. Oboustranná rohožka chrání dno prostoru před znečištěním a navíc zabraňuje sklouznutí uložených předmětů. Síť oddělující zavazadlový prostor zvyšuje Vaši bezpečnost, jestliže převážíte velké množství různých věcí.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Střešní lišty

Střešní lišty

Vysoce kvalitní střešní lišty z hliníku se dodávají v černě lakovaném provedení, které harmonicky doplňuje dynamický design vozu. Střešní lišty jsou předpokladem pro střešní transportní systém, kterým si vůz můžete podle Vašeho uvážení doplnit a který dodává pouze přímo výrobce.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Základní střešní nosič

Ve spojení s volitelnými střešními lištami si pro všechny nástavné moduly Porsche můžete objednat uzamykatelné příčné traverzy. Nosná část z hliníku je navržena na maximální zátěž 100 kg. Nástavné moduly si můžete vybrat z programu příslušenství Porsche Tequipment.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Tažné zařízení pro přívěs

U elektricky výklopného tažného zařízení pro přívěs se v dané chvíli nepotřebná kulová hlava stisknutím tlačítka skryje pod zadní část. Součástí zařízení je i 13pólová zásuvka. Povolená brzděná zátěž přívěsu činí 2 400 kg, nebrzděná zátěž 750 kg, zatížení na opěrách až 96 kg. Potřebné přípravné vybavení je na vozidlech již standardně instalováno.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Porsche Rear Seat Entertainment Plus

Velké kino ve druhé řadě: Nový systém Porsche Rear Seat Entertainment Plus byl vyvinut speciálně pro vysoké požadavky Vašeho Macanu. Díky dvěma barevným dotykovým displejům TFT 10,1“ s vysokým rozlišením, integrovanému přehrávači DVD, 2 zástrčkám USB, jedné zástrčce pro karty SD, rozhraní HDMI a interní paměti Flash 32 GB - to vše umístěno na opěradlech předních sedadel - si můžete během cesty užít opravdu dobrou zábavu. Během cesty můžete i surfovat po internetu*.

Celkem 14 reproduktorů včetně aktivního subwooferu a systému Centerspeaker a 14 zesilovacích kanálů o celkovém výkonu 665 W se stará o opravdu pozoruhodný zážitek z hudby.

*Inernetové spojení může být navázáno buď bezdrátovým přístupem volitelného modulu Connect Plus nebo pomocí smartphonu, resp. tabletu, který poslouží jako Hotspot (Tethering).

Sound Package Plus

Sound Package Plus zajišťuje vynikající zvuk: 10 reproduktorů s výkonem 150 wattů. Díky zesilovači integrovanému do PCM je zvuk v interiéru vozu optimálně přizpůsoben pro řidiče a spolujezdce.

BOSE® Surround Sound-System

Systém byl optimálně vyladěn pro modely MACAN. Celkem 14 reproduktorů včetně aktivního subwooferu a systému Centerspeaker a 14 zesilovacích kanálů o celkovém výkonu 665 W se stará o opravdu pozoruhodný zážitek z hudby.

V kombinaci s novým Porsche Communication Management (PCM) umožňuje systém BOSE® Surround Sound přehrávání DVD a nabízí pozoruhodné zvukové spektrum digitálních nahrávek 5.1. Samozřejmě si můžete přehrávat hudbu i z CD nebo MP3, a to stereo. A po stisknutí tlačítka v režimu Surround.

Kompenzace rušivého hluku měří pomocí mikrofonu průběžně hluk v kabině vozidla a přizpůsobí automaticky přehrávání hudby tak, aby zážitek z poslechu byl vždy příjemný.

Standard pro Macan Turbo. Možnost objednání pro všechny ostatní modely Macan.

Burmester® High-End Surround Sound-System

Jako výrobci sportovních vozů posunujeme neustále laťku našich výkonů, a to i v oblasti akustiky. Důkazem je i systém Burmester® High-End Surround Sound optimálně přizpůsobený vlastnostem vozu Macan. Zvukové vlny dokáže jedinečným způsobem proměnit tak, že i hudba provázející Vás na cestě se stane exkluzivním zážitkem.

Systém Surround Sound firmy Burmester®, jednoho z celosvětově proslulých výrobců špičkových poslechových zařízení, si můžete objednat i do Vašeho vozu

a využívat tak výhod špičkové technologie Hihg-End Home Audio. State of the Art a poprvé ve vozidle této třídy. Nekompromisní výsledky, dokonalé zpracování,

fenomenální zvuk. Výjimečnost systému vychází z celé řady detailů, jejichž cílem je jednoznačně dosažení perfektního zvuku.

Dokladem jsou i ohromující čísla: 16 zesilovacích kanálů o celkovém výkonu více než 1 000 W, 16 reproduktorů vč. aktivního subwooferu se zesilovačem třídy D 300 W, více než 2 400 cm2 celkové plochy membrán, kmitočtová charakteristika 30 Hz až 20 kHz.

Použitá technologie frekvenčních výhybek byla téměř beze změny převzata z Burmester® High-End Home-Audio. Analogové a digitální filtry byly samozřejmě optimálně definovány pro speciální místo osazení a vyladěny v rámci dlouhých poslechů. Pásmové vysokotónové reproduktory jsou zárukou jemné, čisté a nezkreslené reprodukce.

Elegantní puristický design krytů s ušlechtile galvanizovaným povrchem a značkou Burmester® na vybraných reproduktorech podtrhuje exkluzivní dojem ze systému Burmester® High-End Surround Sound i opticky. Nekompromisní luxus jak v oblasti zvuku, tak i designu.

Možnost objednání pro všechny modely Macan.

Nový Porsche Communication Management (PCM)

Další vývojový stupeň systému Porsche Communication Management (PCM) tvoří centrální řídicí jednotku pro všechny aplikace nabízející informace a zábavu - a současně také patří ke standardní výbavě všech modelů. PCM je vybaven dotykovým displejem s vysokým rozlišením a integrovaným přibližovacím senzorem, který Vám umožní jednoduchou a pohodlnou obsluhu.

Zábava a informace začínají již při nabíjení a připojení vašeho iPhonu® nebo libovolného audio zdroje. Zapotřebí je pouze rozhraní USB nebo zdířka AUX. Pro vaši osobní hudbu je vedle mechaniky CD/DVD k dispozici také interní pevný disk („Jukebox“) a dvě čtečky karet SD. Po vložení karty si můžete oblíbenou hudbu přehrávat jednoduše přes hudební přehrávač v PCM.

Díky přípravě pro mobilní telefon připojíte mobilní telefony podporující Handsfree Profile (HFP) pohodlně prostřednictvím Bluetooth®. Mobilní telefon může zůstat uložený.

Informace o možnosti používání funkcí a služeb uvedených zde a v části „Porsche Connect“ ve Vaší zemi a ve Vašem modelu Porsche najdete v Porsche Car Configurator nebo ve Vašem centru Porsche.

Connect

Connect Modul zajistí perfektní spojení Vašeho smartphonu s Vaším vozem Porsche. Na středové konzole se nachází speciální přihrádka pro smartphone, která signál vašeho mobilního telefonu předává na venkovní anténu vozidla, aby se ušetřila kapacita baterie. Současně můžete svůj smartphone připojit pomocí kabelu USB pro nabíjení, resp. pro poslech.

V modelech Cayenne se ve středové konzole místo odkládací přihrádky na smartphone nachází odkládací přihrádka s univerzálním audio rozhraním a vstupem AUX.

Více informací o modulu Connect naleznete na stránkách zde.

Connect Plus

Modul Connect Plus se ve vašem vozu Porsche stará o maximální konektivitu. Je vybaven LTE telefonním modulem se čtečkou SIM karet pro vysoký komfort ovládání a optimalizovanou kvalitu hovorů a rovněž bezdrátový přístup k internetu. Tak můžete i ve svém vozidle používat koncová zařízení, jako je např. tablet, laptop nebo smartphone s funkcí WLAN – v případě potřeby i současně.

Odkládací přihrádka na smartphone ve středové konzole přenáší signál vašeho mobilního telefonu do antény vozu, přičemž šetří baterii v telefonu – pro optimální mobilní příjem. Kromě toho můžete váš smartphone připojit, aby se nabíjel, nebo pro sdílení jeho obsahu.

V modelech Cayenne se ve středové konzole místo odkládací přihrádky na smartphone nachází odkládací přihrádka s univerzálním audio rozhraním a vstupem AUX.

Kromě toho modul Connect Plus umožňuje využívání početných služeb Porsche Connect. Tím získáte více z vašeho všedního dne a multitasking přenechte vašemu sportovnímu vozu – abyste měli víc času jezdit s Porsche.

Více informací o modulu Connect Plus naleznete na zde.

Služby

S Porsche Connect a modulem Connect Plus máte přístup k užitečným službám, například k informacím o dopravě v reálném čase. Tak budete již před vyjetím vždy vědět, po které trase se nejrychleji dostanete do cíle. Za jízdy se dopravní informace v reálném čase pravidelně aktualizují – a vaši trasu optimalizují.

Pro lepší orientaci za jízdy a v cíli slouží mimo to GOOGLE® Street View a GOOGLE® Earth s 360stupňovým zobrazením a satelitními obrázky v mapovém náhledu PCM. GOOGLE® Street View je z důvodu vaší bezpečnosti k dispozici jen tehdy, když vůz stojí.

Více informací o dostupných službách a aplikacích naleznete na zde.

Aplikace Connect

Porsche Connect nabízí kromě inteligentních služeb další dvě aplikace pro smartphony: Porsche Car Connect pro vyhledávání dat vozidla a rovněž k dálkovému ovládání některých funkcí vozu pomocí smartphonu nebo Apple Watch®. Další součástí je Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) s rozpoznáním krádeže vozu.

Druhou aplikací je aplikace Porsche Connect. Její pomocí odešlete do svého vozu Porsche cíle své cesty ještě před vyjetím. Jakmile se váš smartphone spojí s PCM, zobrazí se tyto cíle ve vozu a přímo spustíte navigaci. Na PCM rovněž přímo vidíte kalendář vašeho smartphonu a můžete zahájit navigaci podle v něm uložených adres. Kromě toho vám aplikace Porsche Connect díky integrovanému streamování hudby nabízí přístup k milionům hudebních titulů.

Více informací o dostupných službách a aplikacích naleznete na zde.

Porsche Exclusive

Čerpáme z bohatých a dlouhodobých zkušeností. Od prvopočátků totiž Porsche plnil přání zákazníků. Do roku 1986 jsme tomu říkali program speciálních přání - dnes je to závod Porsche Exclusive. Filosofie zůstává stejná: Ruku na to.

Máme rádi to, co děláme. Máme rádi svou práci. Každému švu, každému čtverečnímu centimetru kůže, i tomu nejmenšímu detailu věnujeme stejné úsilí. Tak probouzíme sny k životu. A vytváříme tak unikáty. Z výrobního závodu.

To jde jen s originalitou, inspirací a nadšením - což začíná již u poradenství. Protože na jedno myslíme již před vším ostatním. Na vaše přání. Uskutečňujeme je s klidem a pečlivostí - v precizní ruční práci a s využitím vysoce kvalitních materiálů, jako je kůže, Alcantara®, karbon, ušlechtilé dřevo nebo hliník.

Vaše přidaná hodnota? Produkt vytvořený s úsilím a díky ruční práci. Jinak vyjádřeno: prolínání sportovnosti, komfortu, designu a vašeho osobního vkusu. Zkrátka Porsche s vaším rukopisem.

Nabízíme vám celou řadu individuálních možností. Vizuálně a technicky. Pro exteriér a interiér. Od menších změn až po rozsáhlé úpravy.

Porsche Tequipment

Se speciálními produkty z nabídky Porsche Tequipment si Váš Macan přizpůsobíte Vašim individuálním přáním a potřebám. Všechny takto nabízené produkty podléhají stejným směrnicím a požadavkům jako samotná vozidla a všechny jsou vyvinuty, testovány a pečlivě zkoušeny ve vývojovém centru v závodě Weissach.

Pracují na nich stejní inženýři a designéři firmy Porsche, kteří vytvořili vůz. Proto jsou tyto produkty navrhovány a vyráběny vozům Porsche přesně na míru. A záruka? Ta samozřejmě zůstává zachována v plném rozsahu bez ohledu na to, jakými produkty z nabídky Tequipment si vybavíte Vaše vozidlo.