Řízení zadní nápravy zvyšuje každodenní využitelnost a výkon vozidla ve stejném rozsahu.
Při rychlostech do 50 km/h řídí systém zadní kola proti zatočeným předním kolům.
To vede k účinnému zkrácení rozvoru kol. Zmenší se průměr otáčení, zatáčivost vozidla je výrazně dynamičtější a manévrování je znatelně jednodušší.
Při rychlostech více než 80 km/h navádí sytém zadní kola do stejného směru jako jsou zatočena přední kola. Výsledkem je virtuální prodloužení rozvodu a zvýšená stabilita jízdy, například při rychlé změně jízdního pruhu na dálnici.
Při rychlosti mezi 50 a 80 km/h dochází v závislosti na jízdní situaci k průběžnému přechodu mezi dorazem řízení ve stejném směru a protisměru. Díky řízení zadní osy s vysokou schopností stabilizace bylo navíc možné zajistit přímější převod řízení na přední nápravě kolem středové polohy. Výhoda: vyšší pohyblivost bez ztráty stability při vyšších rychlostech.
© 2024 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU