DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Řízení zadní nápravy

911 Turbo
Řízení zadní nápravy

Řízení zadní nápravy

Řízení zadní nápravy zvyšuje každodenní využitelnost a výkon vozidla ve stejném rozsahu.

Při rychlostech do 50 km/h řídí systém zadní kola proti zatočeným předním kolům.

To vede k účinnému zkrácení rozvoru kol. Zmenší se průměr otáčení, zatáčivost vozidla je výrazně dynamičtější a manévrování je znatelně jednodušší.

Při rychlostech více než 80 km/h navádí sytém zadní kola do stejného směru jako jsou zatočena přední kola. Výsledkem je virtuální prodloužení rozvodu a zvýšená stabilita jízdy, například při rychlé změně jízdního pruhu na dálnici.

Při rychlosti mezi 50 a 80 km/h dochází v závislosti na jízdní situaci k průběžnému přechodu mezi dorazem řízení ve stejném směru a protisměru. Díky řízení zadní osy s vysokou schopností stabilizace bylo navíc možné zajistit přímější převod řízení na přední nápravě kolem středové polohy. Výhoda: vyšší pohyblivost bez ztráty stability při vyšších rychlostech.