DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman T
718 Cayman T
718 Cayman T
Výkon220 kW (300 PS)
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2186 g/km
Cena1 698 000 Kč včetně DPH
718 Boxster T
718 Boxster T
718 Boxster T
Výkon220 kW (300 PS)
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba8,2 l
Emise CO2187 g/km
Cena1 754 000 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS
718 Boxster GTS
718 Boxster GTS
Výkon269 kW (365 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost290 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 l
Emise CO2210 g/km
Cena2 159 000 Kč včetně DPH
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 l
Emise CO2168 g/km
Cena1 470 000 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2184 g/km
Cena1 820 000 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS
718 Cayman GTS
718 Cayman GTS
Výkon269 kW (365 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost290 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2205 g/km
Cena2 100 000 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 l
Emise CO2168 g/km
Cena1 530 000 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2184 g/km
Cena1 880 000 Kč včetně DPH
Nový 718 Cayman GT4
Nový 718 Cayman GT4
Nový 718 Cayman GT4
Výkon309 kW (420 PS) při 6 800 1/min
0 - 100 kmh4,4 s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2249 g/km
Cena2 619 000 Kč včetně DPH
Nový 718 Spyder
Nový 718 Spyder
Nový 718 Spyder
Výkon309 kW (420 PS) při 7 600 1/min
0 - 100 kmh4,4 s
Maximální rychlost301 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2249 g/km
Cena2 542 000 Kč včetně DPH
911
Nová 911 Carrera
Nová 911 Carrera
Nová 911 Carrera
Výkon283 kW (385 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,0 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2206 g/km
Cena2 825 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera Cabriolet
Nová 911 Carrera Cabriolet
Nová 911 Carrera Cabriolet
Výkon283 kW (385 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,2 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost291 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 l
Emise CO2210 g/km
Cena3 209 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera S
Nová 911 Carrera S
Nová 911 Carrera S
Výkon331 kW (450 PS)
0 - 100 kmh3.5 s balíčkem Sport Chrono s
Maximální rychlost308 km/h
Kombinovaná spotřeba8.9 l
Emise CO2205 g/km
Cena3 239 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Výkon331 kW (450 PS)
0 - 100 kmh3,9 s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba9,1 l
Emise CO2208 g/km
Cena3 625 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera 4S
Nová 911 Carrera 4S
Nová 911 Carrera 4S
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh3.4 s balíčkem Sport Chrono s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba9.0 l
Emise CO2206 g/km
Cena3 451 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2207 g/km
Cena3 837 000 Kč včetně DPH
911 GT3 RS
911 GT3 RS
911 GT3 RS
Výkon383 kW (520 PS)
0 - 100 kmh3,2 s
Maximální rychlost312 km/h
Kombinovaná spotřeba12,8 l
Emise CO2291 g/km
Cena5 109 367 Kč včetně DPH
Panamera
Panamera 4
Panamera 4
Panamera 4
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,5 (5,3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost262 km/h
Kombinovaná spotřeba7,8 - 7,7 l
Emise CO2177 - 175 g/km
Cena2 620 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 Executive
Panamera 4 Executive
Panamera 4 Executive
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,6 (5,4 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost262 km/h
Kombinovaná spotřeba7,9 - 7,8 l
Emise CO2180 - 178 g/km
Cena2 890 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5.5 (5.3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost259 km/h
Kombinovaná spotřeba7.9 - 7.8 l
Emise CO2180 - 178 g/km
Cena2 730 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4,4 (4,2 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8,2 - 8,1 l
Emise CO2186 - 184 g/km
Cena3 180 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S Executive
Panamera 4S Executive
Panamera 4S Executive
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4,5 (4,3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8,3 - 8,2 l
Emise CO2189 - 187 g/km
Cena3 550 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S Sport Turismo
Panamera 4S Sport Turismo
Panamera 4S Sport Turismo
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4.4 (4.2 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba8.3 - 8.2 l
Emise CO2189 - 187 g/km
Cena3 350 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid
Panamera 4 E-Hybrid
Panamera 4 E-Hybrid
Výkon340 kW (462 PS) při 6.000 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost278 km/h
Kombinovaná spotřeba2,5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 020 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Výkon340 kW (462 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,7 s
Maximální rychlost278 km/h
Kombinovaná spotřeba2,5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 220 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Výkon340 kW (462 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4.6 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba2.5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 130 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo
Panamera Turbo
Panamera Turbo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,8 (3,6 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 l
Emise CO2238 g/km
Cena4 280 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo Executive
Panamera Turbo Executive
Panamera Turbo Executive
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,9 (3,7 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2242 g/km
Cena4 640 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo Sport Turismo
Panamera Turbo Sport Turismo
Panamera Turbo Sport Turismo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.8 (3.6 s Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2243 g/km
Cena4 410 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid
Panamera Turbo S E-Hybrid
Panamera Turbo S E-Hybrid
Výkon500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.4 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba2.9 l
Emise CO266 g/km
Cena5 160 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Výkon500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.5 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba2.9 l
Emise CO266 g/km
Cena5 520 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Výkon500 kW (680 PS)
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba3,0 l
Emise CO269 g/km
Cena4 924 773 Kč včetně DPH
Panamera GTS
Panamera GTS
Panamera GTS
Výkon338 kW (460 PS)
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost292 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 l
Emise CO2235 g/km
Cena3 735 000 Kč včetně DPH
Panamera GTS Sport Turismo
Panamera GTS Sport Turismo
Panamera GTS Sport Turismo
Výkon338 kW (460 PS)
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2242 g/km
Cena3 812 000 Kč včetně DPH
Macan
Macan
Macan
Macan
Výkon180 kW (245 PS) při 5 000 - 6 750 1/min
0 - 100 kmh6,7 s
Maximální rychlost225 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2185 g/km
Cena1 625 000 Kč včetně DPH
Macan S
Macan S
Macan S
Výkon260 kW (354 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,3 s
Maximální rychlost254 km/h
Kombinovaná spotřeba8,9 l
Emise CO2204 g/km
Cena1 769 000 Kč včetně DPH
Cayenne
Cayenne
Cayenne
Cayenne
Výkon250 kW (340 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,9 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost245 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 - 9,0 l
Emise CO2209 - 205 g/km
Cena1 986 771 Kč včetně DPH
Cayenne E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid
Výkon340 kW (462 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,0 s
Maximální rychlost253 km/h
Kombinovaná spotřeba3,4 - 3,2 l
Emise CO278 - 72 g/km
Cena2 399 757 Kč včetně DPH
Cayenne S
Cayenne S
Cayenne S
Výkon324 kW (440 PS) při 5 700 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh5,2 s
Maximální rychlost265 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9 l
Emise CO2213 - 205 g/km
Cena2 434 408 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo
Cayenne Turbo
Cayenne Turbo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba11, 9 - 11,7 l
Emise CO2272 - 267 g/km
Cena3 644 675 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Výkon500 kW (680 PS) při 6000 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost295 km/h
Kombinovaná spotřeba3,9 - 3,7 l
Emise CO290 - 85 g/km
Cena4 655 000 Kč včetně DPH
Cayenne Coupé
Cayenne Coupé
Cayenne Coupé
Výkon250 kW (340 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh6,0 s
Maximální rychlost243 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9,3 l
Emise CO2215 - 212 g/km
Cena2 258 000 Kč včetně DPH
Cayenne E-Hybrid Coupé
Cayenne E-Hybrid Coupé
Cayenne E-Hybrid Coupé
Výkon340 kW (462 PS) při 6400 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost253 km/h
Kombinovaná spotřeba3,2 - 3,1 l
Emise CO275 - 72 g/km
Cena2 655 000 Kč včetně DPH
Cayenne S Coupé
Cayenne S Coupé
Cayenne S Coupé
Výkon324 kW (440 PS) při 5,700 - 6,600 1/min
0 - 100 kmh5,0 s
Maximální rychlost263 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9,2 l
Emise CO2216 - 212 g/km
Cena2 688 000 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo Coupé
Cayenne Turbo Coupé
Cayenne Turbo Coupé
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,9 s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba11,4 - 11,3 l
Emise CO2261 - 258 g/km
Cena3 955 000 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Výkon500 kW (680 PS) při 6000 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost295 km/h
Kombinovaná spotřeba3,9 - 3,7 l
Emise CO290 - 85 g/km
Cena4 754 000 Kč včetně DPH

Design

911 Targa 4 GTS
Design

Design

Čelo je plné síly. O to se stará předek vozu s jasnými, a především funkčními tvary. Velké otvory na vzduch zvyšují přívod vzduchu a podtrhují sportovní charakter modelů GTS.

Design světel nastavuje nová měřítka. Bi-xenonové hlavní světlomety včetně systému Porsche Dynamic Light System (PDLS) imponují charakteristickými 4bodovými světly pro denní svícení.

Kola ztělesňují čistý motoristický sport. Černě lakovaná 20palcová kola (hedvábný lesk) 911 Turbo S s centrálním upevněním přesvědčují díky mimořádně širokému rozměru s vynikající přilnavostí a výkonem na závodním okruhu. Na přání jsou k dostání 20palcová kola Carrera S v designu s 10 paprsky.

Záď je ještě svalnatější. Je o 44 mm širší než u modelu 911 Carrera S - citelně zvýšená dynamika jízdy v každé zatáčce.

Opticky výrazná: ozdobná lišta mezi tónovanými zadními světly modelů 911 Carrera GTS se zadním pohonem. Stejně jako středově umístěné dvojité koncovky sériového sportovního výfukového systému je v černé barvě.

Vyhrazeno pro modely s pohonem všech kol: souvislý světelný pás s LED technologií. Pro vysokou intenzitu světla. A nezaměnitelný design.

Zkrátka a dobře: I ten nejmenší detail je důsledně sladěný. Pro působivý výkon. Pro výrazný vzhled. Pro sportovní vůz, který si zaslouží označení GTS.

Nový 911 GTS

Se speciálními produkty z nabídky Porsche Tequipment si Vaše 911 přizpůsobíte Vašim individuálním přáním a potřebám. Všechny takto nabízené produkty podléhají stejným směrnicím a požadavkům jako samotná vozidla a všechny jsou vyvinuty, testovány a pečlivě zkoušeny ve vývojovém centru v závodě Weissach. Pracují na nich stejní inženýři a designéři firmy Porsche, kteří vytvořili vůz. Proto jsou tyto produkty navrhovány a vyráběny vozům Porsche přesně na míru.

A záruka? Ta samozřejmě zůstává zachována v plném rozsahu Bez ohledu na to, jakými produkty z nabídky Tequipment si Vaše vozidlo vybavíte.

Design

Čelo je plné síly. O to se stará předek vozu s jasnými, a především funkčními tvary. Velké otvory na vzduch zvyšují přívod vzduchu a podtrhují sportovní charakter modelů GTS.

Design světel nastavuje nová měřítka. Bi-xenonové hlavní světlomety včetně systému Porsche Dynamic Light System (PDLS) imponují charakteristickými 4bodovými světly pro denní svícení.

Kola ztělesňují čistý motoristický sport. Černě lakovaná 20palcová kola (hedvábný lesk) 911 Turbo S s centrálním upevněním přesvědčují díky mimořádně širokému rozměru s vynikající přilnavostí a výkonem na závodním okruhu. Na přání jsou k dostání 20palcová kola Carrera S v designu s 10 paprsky.

Záď je ještě svalnatější. Je o 44 mm širší než u modelu 911 Carrera S - citelně zvýšená dynamika jízdy v každé zatáčce.

Opticky výrazná: ozdobná lišta mezi tónovanými zadními světly modelů 911 Carrera GTS se zadním pohonem. Stejně jako středově umístěné dvojité koncovky sériového sportovního výfukového systému je v černé barvě.

Vyhrazeno pro modely s pohonem všech kol: souvislý světelný pás s LED technologií. Pro vysokou intenzitu světla. A nezaměnitelný design.

Zkrátka a dobře: I ten nejmenší detail je důsledně sladěný. Pro působivý výkon. Pro výrazný vzhled. Pro sportovní vůz, který si zaslouží označení GTS.

Design interiéru

K čemu je vnitřní pud bez jasného cíle? O to důležitější je interiér, který umožňuje plně se soustředit na to podstatné. Tím, že rychle poskytuje všechny informace, které potřebujete během jízdy.

Obzvlášť sportovní vyjádření myšlenky: spínač režimů na sportovním volantu GT pro výběr 4 jízdních režimů. Stejně jako jasné umístění 5 kruhových ciferníků a intuitivní ovládání systému Porsche Communication Management (PCM) včetně online navigačního modulu pomocí dotykové obrazovky nebo hlasového ovládání.

Materiály jsou mimořádně kvalitní a sportovní. První indicie: nápis s označením modelu v černé barvě na prahové liště. Další: použití materiálu Alcantara® osvědčeného z automobilových závodů. Mimořádně dobře sedí v ruce a je použit na věnci volantu a na řadicí, resp. volicí páce. Kromě toho na madlech dveří, loketních opěrkách na obložení dveří, víku odkládací přihrádky středové konzoly a - u modelů Coupé - na stropu.

Rovněž střední části sedadla jsou provedeny v materiálu Alcantara®. Na opěrkách hlav sedadel je navíc vyšitý nápis „GTS“. Zadní sedadla? V modelech Coupé mohou podle volby odpadnout.

Interiérová sada GTS

Vše je možné vystupňovat. I věci, které jsme již vyhnali k dokonalosti. Důkaz: volitelná interiérová sada GTS pro sportovní kontrasty.

Volitelné kožené čalounění s rozšířenými lemy Alcantara® je při tom rozšířeno o akcenty v kontrastních barvách karmínově červená nebo stříbrně bílá. Nápisy „GTS“ na opěrkách hlavy jsou vyšívané kontrastní barvou. Kromě toho: různá ozdobná prošívání a nápis „PORSCHE“ na rohožkách. Rovněž bezpečnostní pásy a ciferník otáčkoměru jsou provedeny v kontrastní barvě.

A pro ještě sportovnější střih: karbon. Mimořádně lehký materiál je použit na ozdobných lištách palubní desky a dveřích, stejně jako na středové konzole. Právě jako u závodního sportu.

Interiérová sada GTS dodává novým modelům 911 GTS ještě vyšší funkční a optickou specifičnost. Pro Vaši zcela osobní interpretaci sportu. A pro Vaše zcela osobní GTS.

Motory

Motor

Se dvěma turbodmychadly. To je naše odpověď na Vaši touhu po výkonu. To je maximální točivý moment - už při nízkých otáčkách. Doplněný o charakteristicky vysokou otáčivost modelu 911. S novými modely GTS navíc dostanete: 22 kW (30 k) oproti modelům 911 S.

Odpovědné za zvýšení motoru: Šestiválcové motory boxer se dvěma turbodmychadly s přímým vstřikováním benzínu (DFI) a VarioCam Plus. Vyvinou impozantních 331 kW (450 k) při 6.500 1/min. Maximální točivý moment 550 Nm se dosáhne v pozoruhodném rozsahu točivého momentu od 2.150 do 5.000 1/min.

S volitelnou dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) a aktivovanou funkcí Launch Control sprintuje model 911 Carrera GTS z 0 na 100 km/h jen za 3,7 s. Maximální rychlost: 310 km/h.

Ještě jeden důvod pro dávku adrenalinu: legendární zvuk motoru boxer. Při aktivovaném tlačítku SPORT nebo SPORT Plus přivodí husí kůži už při běhu na prázdno.

Turbodmychadlo

Pohon nových modelů 911 GTS je navržen se dvěma turbodmychadly. Disponuje 2 kompresory s chlazením plnicího vzduchu, jedním pro každou řadu válců. Jsou přitom využity 2 přeplňovací turbokompresory, které jsou optimálně uzpůsobeny podle zdvihového objemu a výkonu motoru. Tato konstrukce minimalizuje moment setrvačnosti pohonu a ve spojení s rychlou regulací plnicího tlaku zajišťuje spontánní reakční vlastnosti. Co přitom nová turbodmychadla nechávají za sebou: Předsudky. Co místo toho dosahují: nové dimenze točivého momentu a výkon, který řidič okamžitě zaznamená. Jako přímé zrychlení. Jako nesmírnou sílu. Jako extra porci vzrušení a adrenalinu.

Sportovní výfukový systém

Se sportovním výfukovým systémem nastavují modely 911 GTS nové standardy i v oblasti zvuku. 2 katalyzátory a 1 koncový tlumič hluku ústí do 2 středově umístěných koncových trubek v černé barvě (vysoký lesk). Pro vzhled, s nímž se jinak setkáte spíše na závodním okruhu. Pro působivou rezonanci a intenzivní zvuk sportovního vozu, který je pro 911 typický. Pro 100 % Porsche. Pro husí kůži zmáčknutím tlačítka.

 

Převodovka

7stupňová mechanická převodovka

Puristická, přímá, precizní. 7stupňová mechanická převodovka spojuje sportovní charakter s rychlým řazením. Dynamická funkce meziplynu zajišťuje při aktivovaném režimu SPORT resp. SPORT PLUS optimální otáčky při řazení na nižší stupeň - a působivý zvuk.

Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)

Kousek Le Mans, část historie motoristického sportu Porsche: optimalizovaná 7stupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK). Disponuje ručním a automatickým režimem a je volitelně dostupná pro modely 911 GTS.

Dokonalý pocit motoristického závodu: V ručním režimu je nyní směr řazení obdobný jako u závodních vozů - řazení na vyšší stupeň směrem dozadu, řazení na nižší stupeň směrem dopředu. Extrémně rychlé změny řadicího stupně ještě více umocňují sportovní charakter vozu. V řádu milisekund, aniž by byla ovlivněna tažná síla. A to při ještě lepších hodnotách zrychlení a snížené spotřebě.

Porsche Traction Management (PTM)

Modely 911 GTS s pohonem všech kol spojují vysoký výkon s optimálním přenosem síly. Aktivní systém pohonu všech kol Porsche Traction Management (PTM) zajišťuje rozložení sil, které je přizpůsobeno různým poměrům na silnici a různé povětrnostní situaci. Elektronicky řízená, plně variabilní lamelová spojka PTM rozděluje hnací sílu mezi trvale poháněnou zadní a přední nápravu ještě rychleji a přesněji než dosud. Senzory mimo jiné nepřetržitě kontrolují otáčky všech 4 kol, podélné a příčné zrychlení vozu, stejně jako úhel řízení. PTM tak ve spolupráci s Porsche Stability Management (PSM) zajišťuje nadprůměrnou trakci a tím excelentní tah - obzvlášť v mezní oblasti jízdní dynamiky.

Porsche Active Suspension Management (PASM) a PASM sportovní podvozek

PASM slouží pro elektronické přestavování systému tlumičů a nepřetržitě reguluje sílu tlumení pro každé jednotlivé kolo - v závislosti na stavu vozovky a jízdním stylu. Karoserie je navíc snížena o 10 mm.
Modely 911 GTS Coupé jsou vybaveny sportovním podvozkem PASM. Karoserie tak sedí o dalších 10 mm níže. Pružiny jsou tvrdší a kratší, příčné stabilizátory na přední a zadní nápravě jsou tužší v krutu. Hrana čelního spoileru je větší, zadní spoiler je ještě více vysunutý.
To zajišťuje nejen ještě menší vztlak na přední nápravě, ale také přítlak na zadní nápravě. Takto zdokonalená aerodynamika způsobuje další zvýšení výkonu - při současně vysokém komfortu.

Zadní náprava

Na přání k dispozici pro nové modely 911 GTS: řízení zadní nápravy. Pro ještě větší výkon a každodenní potřebu.
Výhoda ve všední dny: Při nízkých rychlostech řídí systém zadní kola proti zatočeným předním kolům. Pro menší poloměr otáčení a výrazně snazší zaparkování.
Výhoda při sportovním stylu jízdy: Při vyšších rychlostech řídí systém zadní kola ve stejném směru jako zatočená přední kola. To zvyšuje jízdní stabilitu a hbitost - pro maximální jízdní výkon.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

PDCC – volitelně pro nové modely 911 GTS ve spojení s řízením zadní nápravy – je systém pro aktivní stabilizaci klopení. Minimalizuje boční náklon vozidla v zatáčkách. Současně snižuje boční rozkmitání vozu na zvlněném podkladu.
K čemu to slouží? Lepší dynamika jízdy, ještě neutrálnější chování vozu za jízdy a větší komfort na silnici - při každé rychlosti.
Jednoduše formulováno: Pneumatiky a vozidlo sedí lépe na vozovce a projíždějí uvolněněji a rychleji zatáčkou. PDCC tak stanovuje měřítka pro jízdní výkon, komfort - a potěšení z jízdy.

Sada Sport Chrono

Sada Sport Chrono umožňuje ještě sportovnější sladění podvozku, motoru a převodovky. A katapultuje Vás do nových sportovních sfér.
Výrazný podíl na tom má spínač režimů na volantu převzatý z modelu 918 Spyder. Aniž byste museli sundat ruku z volantu, můžete zvolit jedno ze 4 nastavení: Režim Normal, SPORT, SPORT PLUS a Individual, jehož prostřednictvím můžete vůz ještě individuálněji nastavit podle svého jízdního stylu.
Ve spojení s PDK získáte 3 dodatečné funkce.

První funkce: Launch Control. Umožňuje nejlepší možné zrychlení při rozjezdu.

Druhá funkce: Strategie řazení na závodní dráze. PDK je nyní nastaveno pro extrémně krátkou dobu řazení a optimální řadicí body pro maximální zrychlení.

Třetí funkce: SPORT Response. Prostřednictvím tlačítka uprostřed spínače režimů se motor a převodovka připravují na co nejrychlejší náběh výkonu. To znamená: maximální reakční vlastnosti - po dobu 20 sekund. Grafický ukazatel času ve sdruženém přístroji Vám ukáže, jak dlouho bude ještě funkce k dispozici.


Součástí sady Sport Chrono jsou také dynamická motorová ložiska. Elektronicky řízený systém minimalizuje citelné kmity a vibrace celého hnacího ústrojí, zvláště motoru. A spojuje přednosti tvrdého a měkkého uložení motoru. Stručně řečeno: Zvyšuje jízdní stabilitu a komfort jízdy.
Kromě toho od nynějška součástí sady Sport Chrono: aplikace Porsche Track Precision App. S její pomocí můžete měřit časy jednotlivých okruhů a jízdní data a výsledky zaznamenávat a spravovat svým chytrým telefonem, sdílet a porovnávat s jinými řidiči. Aplikace využívá GPS a vysoce přesná data z palubního počítače a pomůže Vám zlepšit Váš jízdní výkon. Grafické analýzy a videoanalýza Vám zobrazí každou milisekundu potenciálu ke zlepšení. Okruh za okruhem.

Rozšířené závěsné systémy

Porsche Stability Management Sport (PSM Sport)
Zdokonalený Porsche Stability Management (PSM) - automatická regulace pro stabilizaci v mezní oblasti dynamiky jízdy - je u nových modelů 911 GTS rozšířena o sportovní režim. Umožňuje výrazně sportovnější styl jízdy, systém PSM zůstává aktivní v pozadí. Pro ještě lepší zážitek z jízdy.


Porsche Torque Vectoring (PTV) a Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sériově pro všechny modely: PTV ve spojení s mechanickou převodovkou resp. PTV Plus ve spojení s dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK). Systém pro řízení jízdní dynamiky a stability pracuje s řízenými zásahy brzd na zadních kolech a s mechanickou uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy.
Při dynamickém stylu jízdy je po zahájení zatáčení lehce přibrzděno zadní kolo u vnitřního okraje zatáčky. Tak je zajištěna přídavná točivost v započatém směru a tím přímé, dynamické vjíždění do zatáček.
Uzávěrka diferenciálu zadní nápravy je u PTV řízena mechanicky, u PTV Plus elektronicky a je vybavena plně variabilním rozdělováním momentu. Pro lepší trakci a větší jízdní stabilitu Systém - díky systému Porsche Stability Management (PSM) také na různých površích, stejně jako na mokré a zasněžené vozovce.


Zvedací systém na přední nápravě
Mimořádně vhodné pro každodenní potřebu: volitelný zvedací systém dostupný pro všechny modely. Zvedá přední část Vašeho 911 GTS o cca 40 mm - až do rychlosti cca 35 km/h. Tímto nový systém zajišťuje, že obrubníky, rampy a vjezdy do garáží již pro sportovní vůz nepředstavují překážku.

Brzdy

Na přední nápravě jsou použity šestipístkové hliníkové jednodílné pevné třmeny. Zadní kola brzdí čtyřpístkové hliníkové jednodílné pevné třmeny. Průměr brzdových kotoučů odpovídá zvýšenému výkonu: 350 mm vpředu, 330 mm vzadu. Pro vysokou stabilitu a vynikající brzdný výkon.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
Vyzkoušeno v motoristickém sportu: volitelně dostupné brzdové kotouče Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). U nových modelů 911 GTS mají odvrtávané keramické brzdové kotouče systému PCCB průměr 410 mm vpředu resp. 390 mm vzadu - pro ještě vyšší brzdný výkon.
PCCB pocházející z 911 Turbo S jsou vybaveny žlutě lakovanými šestipístkovými hliníkovými jednodílnými kotoučovými brzdami s pevným třmenem na přední nápravě a čtyřpístkovými hliníkovými jednodílnými kotoučovými brzdami s pevným třmenem na zadní nápravě. Zajišťují výrazně vyšší a především konstantní brzdný tlak během zpoždění.
Zvláště při vyšším zátěži existují příznivé předpoklady pro krátkou brzdnou dráhu. Navíc se zvyšuje bezpečnost při brzdění z vysoké rychlosti z důvodu vysoké stability PCCB vůči slábnutí účinku brzd (tzv. fading).
Další přednost brzdové soustavy s kotoučovými brzdami z keramického materiálu spočívá v nízké hmotnosti brzdových kotoučů: Jsou asi o 50 % lehčí než kotouče z šedé litiny srovnatelné konstrukce a rozměrů. Důsledek: lepší přilnavost k vozovce i zvýšené pohodlí při jízdě, zvláště na nerovných silnicích. A vyšší agilita a zdokonalené ovládání.

Světla

Bi-xenonové světlomety vč. Porsche Dynamic Light System (PDLS)
Sériově dodávané bi-xenonové hlavní světlomety jsou vybaveny automatickou dynamickou regulací dosvitu, zařízením pro čištění světlometů a dynamickým svícením do zatáček, které hlavní světlomety naklápí v závislosti na úhlu natočení kol a rychlosti projíždění zatáček.
Výsledkem není ale jenom dobrá viditelnost, ale i nejlepší vzhled. 4bodové LED světlo pro denní svícení je integrováno ve světlometech. Rovněž v provedení se 4bodovým vzhledem: brzdová LED světla. Společně s tónovanými, trojrozměrnými zadními světly jsou výrazným základním rysem nových modelů 911 GTS.

Hlavní světlomety s LED v černé barvě, vč. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Vysoká bezpečnost ve spojení se sportovním designem: Volitelně jsou dostupné černé hlavní světlomety LED včetně PDLS Plus. Účinná technologie LED s dlouhou životností díky teplotě chromatičnosti podobné dennímu světlu pro jízdu bez únavy.
Zvláštností systému PDLS Plus je dynamické dálkové světlo. Integrovaná kamera identifikuje včas světla vozů, které Vás předjíždějí nebo jedou v protisměru. Podle toho se plynule reguluje dosvit dynamického dálkového světla. Díky tomu včas rozpoznáte průběh silnice, chodce nebo zdroje nebezpečí, aniž byste přitom omezovali jiné účastníky silničního provozu.

Komfort

Ciferníky
Sportovní, ne módní. Přímé, ne rozpustilé. 5 kulatých ciferníků poskytuje především jedno: informace. Poskytují je rychle a přesně. Přitom vypadají přesně tak, jak je u Porsche očekáváte. A s otáčkoměrem, který je samozřejmě uprostřed. Ciferník nese nápis „GTS“. Sdružený nástroj s barevným displejem o úhlopříčce 4,6“ s vysokým rozlišením Vám bude trvale dodávat údaje z palubního počítače.

Sportovní volant GT
V nových modelech 911 GTS zajišťuje sportovní volant GT se zmenšeným průměrem a příjemným materiálem Alcantara ® mimořádně sportovní ovládání vozu. Paprsky jsou v černé barvě, stříbrné vložky jsou šroubované. Vždy po ruce: spínač režimů, jímž můžete vybírat ze 4 jízdních režimů - přímo na volantu.
Ještě sportovnější charakter získává ve spojení s volitelně dostupnou dvouspojkovou převodovkou (PDK). Díky tomu se sportovní volant GT nerozšiřuje pouze o 2 spínací páčky z masivní lehké slitiny, ale i o tlačítko SPORT Response Button na spínači režimů, které připraví motor a převodovku po dobu 20 sekund na maximální reakci.

Sedadla

Sportovní sedadla Plus
V sériovém vybavení: sportovní sedadla Plus z kůže se střední částí sedadla z materiálu Alcantara®. Mají elektrické nastavení výšky sedadla a opěradla, stejně jako mechanické nastavení podélné polohy. Bočnice sedáku a opěradla mají pevnější čalounění a nabízejí vynikající podporu při sportovní jízdě. Výrazný rys: nové prošívání a vyšitý nápis „GTS“ na opěrkách hlavy.
Volitelně dostupné: adaptivní sportovní sedadla z kůže. S elektrickým nastavením polohy sedadla (18 možností), kromě jiného bočnic. Včetně rozsáhlých funkcí paměti a elektrického nastavení sloupku řízení.

Sportovní skořepinová sedadla*
Volitelné příslušenství pro závodní sport: sportovní skořepinová sedadla se sklopným opěradlem, integrovaným hrudním airbagem a mechanickým přestavováním podélné polohy. Skořepina sedadla z plastu vyztuženého skelným a uhlíkovým vláknem s povrchem z karbonu.
* Spolu se skořepinovými sportovními sedadly nesmí být používány žádné systémy pro upevnění dětských sedaček.

Sound Package Plus

Sound Package Plus zajišťuje vynikající zvuk: 8 reproduktorů s výkonem 150 wattů. Díky zesilovači integrovanému do systému Porsche Communication Management (PCM) je zvuk v interiéru vozu optimálně přizpůsoben pro řidiče a spolujezdce.

BOSE® Surround Sound-System

Vyl vyvinut speciálně pro modely 911 a je optimálně uzpůsoben pro akustiku interiéru vozu: volitelný audiosystém BOSE® Surround Sound System.
Audiosystém disponuje 12 plně aktivními reproduktory a kanály zesilovače včetně patentovaného vestavěného 100wattového vysoce výkonného subwooferu. Plně aktivní konstrukce systému umožňuje optimální přizpůsobení každého jednotlivého reproduktoru podle interiéru vozidla a promění Váš model 911 GTS na koncertní síň. Nesmírně rychlou. Celkový výkon: 555 wattů.

Burmester® High-End Surround Sound-System

Silnice je možná posledním místem na světě, na kterém ještě můžete nerušeně poslouchat hudbu. To je dobrý důvod pro ještě větší požitek podle Porsche - společně s nejvýznamnějším výrobcem vysoce kvalitních audiosystémů.
Výsledek: Zvuk na nejvyšší úrovni, speciálně vyladěný pro Váš vůz 911 GTS. A zde jsou čísla: 12 zesilovacích kanálů o celkovém výkonu 821 W, 12 reproduktorů vč. aktivního subwooferu se zesilovačem třídy D 300 W, membrány o ploše více než 1 340 cm2, frekvence 35 Hz až 20 kHz.
Systém Burmester® používá patentovaný vestavěný subwoofer, který nahrazuje samostatné subwoofery známé z jiných systémů. Všechny reproduktory jsou vzájemně přesně vyladěny a zajišťují přirozený a příjemný prostorově rozložený zvuk i při nejvyšší hlasitosti.

Nový Porsche Communication Management

Další vývojový stupeň systému Porsche Communication Management (PCM) tvoří centrální řídicí jednotku pro všechny aplikace nabízející informace a zábavu - a současně také patří ke standardní výbavě všech modelů. PCM je vybaven dotykovým displejem s vysokým rozlišením a integrovaným přibližovacím senzorem, který Vám umožní jednoduchou a pohodlnou obsluhu.
Zábava a informace začínají již při nabíjení a připojení Vašeho iPhonu® nebo libovolného audio zdroje. Zapotřebí je pouze rozhraní USB nebo zdířka AUX. Pro Vaši osobní hudbu je vedle mechaniky CD/DVD k dispozici také interní pevný disk („Jukebox“) a dvě čtečky karet SD. Po vložení karty si můžete oblíbenou hudbu přehrávat jednoduše přes hudební přehrávač v PCM.
Díky přípravě pro mobilní telefon připojíte mobilní telefony podporující Handsfree Profile (HFP) pohodlně prostřednictvím Bluetooth®. Mobilní telefon může zůstat uložený.
Informace o možnosti používání funkcí a služeb uvedených zde a v části „Porsche Connect“ ve Vaší zemi a ve Vašem modelu Porsche najdete v Porsche Car Configurator nebo ve Vašem centru Porsche.

Connect Plus

Modul Connect Plus se ve vašem vozu Porsche stará o maximální konektivitu. Je vybaven LTE telefonním modulem se čtečkou SIM karet pro vysoký komfort ovládání a optimalizovanou kvalitu hovorů a rovněž bezdrátový přístup k internetu. Tak můžete i ve svém vozidle používat koncová zařízení, jako je např. tablet, laptop nebo smartphone s funkcí WLAN – v případě potřeby i současně. 

Odkládací přihrádka na smartphone ve středové konzole přenáší signál vašeho mobilního telefonu do antény vozu, přičemž šetří baterii v telefonu – pro optimální mobilní příjem. Kromě toho můžete váš smartphone připojit, aby se nabíjel, nebo pro sdílení jeho obsahu. 

V modelech Cayenne se ve středové konzole místo odkládací přihrádky na smartphone nachází odkládací přihrádka s univerzálním audio rozhraním a vstupem AUX.

Kromě toho modul Connect Plus umožňuje využívání početných služeb Porsche Connect. Tím získáte více z vašeho všedního dne a multitasking přenechte vašemu sportovnímu vozu – abyste měli víc času jezdit s Porsche.

Více informací o modulu Connect Plus naleznete na zde.

Služby

S Porsche Connect a modulem Connect Plus máte přístup k užitečným službám, například k informacím o dopravě v reálném čase. Tak budete již před vyjetím vždy vědět, po které trase se nejrychleji dostanete do cíle. Za jízdy se dopravní informace v reálném čase pravidelně aktualizují – a vaši trasu optimalizují. 

Pro lepší orientaci za jízdy a v cíli slouží mimo to GOOGLE® Street View a GOOGLE® Earth s 360stupňovým zobrazením a satelitními obrázky v mapovém náhledu PCM. GOOGLE® Street View je z důvodu vaší bezpečnosti k dispozici jen tehdy, když vůz stojí.

Více informací o dostupných službách a aplikacích naleznete na zde.

Aplikace Connect

Porsche Connect nabízí kromě inteligentních služeb další dvě aplikace pro smartphony: Porsche Car Connect pro vyhledávání dat vozidla a rovněž k dálkovému ovládání některých funkcí vozu pomocí smartphonu nebo Apple Watch®. Další součástí je Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) s rozpoznáním krádeže vozu.

Druhou aplikací je aplikace Porsche Connect. Její pomocí odešlete do svého vozu Porsche cíle své cesty ještě před vyjetím. Jakmile se váš smartphone spojí s PCM, zobrazí se tyto cíle ve vozu a přímo spustíte navigaci. Na PCM rovněž přímo vidíte kalendář vašeho smartphonu a můžete zahájit navigaci podle v něm uložených adres. Kromě toho vám aplikace Porsche Connect díky integrovanému streamování hudby nabízí přístup k milionům hudebních titulů.

Více informací o dostupných službách a aplikacích naleznete na zde.

Porsche Exclusive

Čerpáme z bohatých a dlouhodobých zkušeností. Od prvopočátků byla totiž cílem Porsche splněná individuální přání zákazníků. Do roku 1986 jsme tomu říkali program speciálních přání - dnes je to závod Porsche Exclusive. Filosofie zůstává stejná: Ruku na to.

Máme rádi to, co děláme. Máme rádi svou práci. Každému švu, každému čtverečnímu centimetru kůže, i tomu nejmenšímu detailu věnujeme stejné úsilí. Tak probouzíme sny k životu. A vytváříme tak unikáty. Z výrobního závodu.

To jde jen s originalitou, inspirací a nadšením - což začíná již u poradenství. Protože na jedno myslíme již před vším ostatním. Na vaše přání. Uskutečňujeme je s klidem a pečlivostí - v precizní ruční práci a s využitím vysoce kvalitních materiálů, jako je kůže, Alcantara, karbon, mahagon nebo hliník.

Vaše přidaná hodnota? Produkt vytvořený s úsilím a díky ruční práci. Jinak vyjádřeno: prolínání sportovnosti, komfortu, designu a vašeho osobního vkusu. Zkrátka Porsche s vaším rukopisem.

Nabízíme vám celou řadu individuálních možností pro uplatnění vašich představ. Vizuálně a technicky. Pro exteriér a interiér. Od menších změn až po rozsáhlé úpravy. 

Porsche Tequipment

Se speciálními produkty z nabídky Porsche Tequipment si Vaše 911 přizpůsobíte Vašim individuálním přáním a potřebám. Všechny takto nabízené produkty podléhají stejným směrnicím a požadavkům jako samotná vozidla a všechny jsou vyvinuty, testovány a pečlivě zkoušeny ve vývojovém centru v závodě Weissach. Pracují na nich stejní inženýři a designéři firmy Porsche, kteří vytvořili vůz. Proto jsou tyto produkty navrhovány a vyráběny vozům Porsche přesně na míru.

A záruka? Ta samozřejmě zůstává zachována v plném rozsahu Bez ohledu na to, jakými produkty z nabídky Tequipment si Vaše vozidlo vybavíte.