DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman T
718 Cayman T
718 Cayman T
Výkon220 kW (300 PS)
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2186 g/km
Cena1 698 000 Kč včetně DPH
718 Boxster T
718 Boxster T
718 Boxster T
Výkon220 kW (300 PS)
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba8,2 l
Emise CO2187 g/km
Cena1 754 000 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS
718 Boxster GTS
718 Boxster GTS
Výkon269 kW (365 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost290 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 l
Emise CO2210 g/km
Cena2 159 000 Kč včetně DPH
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 l
Emise CO2168 g/km
Cena1 470 000 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2184 g/km
Cena1 820 000 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS
718 Cayman GTS
718 Cayman GTS
Výkon269 kW (365 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost290 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2205 g/km
Cena2 100 000 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba7,4 l
Emise CO2168 g/km
Cena1 530 000 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2184 g/km
Cena1 880 000 Kč včetně DPH
Nový 718 Cayman GT4
Nový 718 Cayman GT4
Nový 718 Cayman GT4
Výkon309 kW (420 PS) při 6 800 1/min
0 - 100 kmh4,4 s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2249 g/km
Cena2 619 000 Kč včetně DPH
Nový 718 Spyder
Nový 718 Spyder
Nový 718 Spyder
Výkon309 kW (420 PS) při 7 600 1/min
0 - 100 kmh4,4 s
Maximální rychlost301 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2249 g/km
Cena2 542 000 Kč včetně DPH
911
Nová 911 Carrera
Nová 911 Carrera
Nová 911 Carrera
Výkon283 kW (385 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,0 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2206 g/km
Cena2 825 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera Cabriolet
Nová 911 Carrera Cabriolet
Nová 911 Carrera Cabriolet
Výkon283 kW (385 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,2 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost291 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 l
Emise CO2210 g/km
Cena3 209 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera S
Nová 911 Carrera S
Nová 911 Carrera S
Výkon331 kW (450 PS)
0 - 100 kmh3.5 s balíčkem Sport Chrono s
Maximální rychlost308 km/h
Kombinovaná spotřeba8.9 l
Emise CO2205 g/km
Cena3 239 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Nová 911 Carrera S Cabriolet
Výkon331 kW (450 PS)
0 - 100 kmh3,9 s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba9,1 l
Emise CO2208 g/km
Cena3 625 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera 4S
Nová 911 Carrera 4S
Nová 911 Carrera 4S
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh3.4 s balíčkem Sport Chrono s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba9.0 l
Emise CO2206 g/km
Cena3 451 000 Kč včetně DPH
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Nová 911 Carrera 4S Cabriolet
Výkon331 kW (450 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba9,0 l
Emise CO2207 g/km
Cena3 837 000 Kč včetně DPH
911 GT3 RS
911 GT3 RS
911 GT3 RS
Výkon383 kW (520 PS)
0 - 100 kmh3,2 s
Maximální rychlost312 km/h
Kombinovaná spotřeba12,8 l
Emise CO2291 g/km
Cena5 109 367 Kč včetně DPH
Panamera
Panamera 4
Panamera 4
Panamera 4
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,5 (5,3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost262 km/h
Kombinovaná spotřeba7,8 - 7,7 l
Emise CO2177 - 175 g/km
Cena2 620 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 Executive
Panamera 4 Executive
Panamera 4 Executive
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,6 (5,4 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost262 km/h
Kombinovaná spotřeba7,9 - 7,8 l
Emise CO2180 - 178 g/km
Cena2 890 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Výkon243 kW (330 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5.5 (5.3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost259 km/h
Kombinovaná spotřeba7.9 - 7.8 l
Emise CO2180 - 178 g/km
Cena2 730 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S
Panamera 4S
Panamera 4S
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4,4 (4,2 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8,2 - 8,1 l
Emise CO2186 - 184 g/km
Cena3 180 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S Executive
Panamera 4S Executive
Panamera 4S Executive
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4,5 (4,3 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba8,3 - 8,2 l
Emise CO2189 - 187 g/km
Cena3 550 000 Kč včetně DPH
Panamera 4S Sport Turismo
Panamera 4S Sport Turismo
Panamera 4S Sport Turismo
Výkon324 kW (440 PS) při 5 650 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh4.4 (4.2 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba8.3 - 8.2 l
Emise CO2189 - 187 g/km
Cena3 350 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid
Panamera 4 E-Hybrid
Panamera 4 E-Hybrid
Výkon340 kW (462 PS) při 6.000 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost278 km/h
Kombinovaná spotřeba2,5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 020 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Výkon340 kW (462 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,7 s
Maximální rychlost278 km/h
Kombinovaná spotřeba2,5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 220 000 Kč včetně DPH
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Výkon340 kW (462 PS) při 6 000 1/min
0 - 100 kmh4.6 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba2.5 l
Emise CO256 g/km
Cena3 130 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo
Panamera Turbo
Panamera Turbo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,8 (3,6 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 l
Emise CO2238 g/km
Cena4 280 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo Executive
Panamera Turbo Executive
Panamera Turbo Executive
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,9 (3,7 Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost306 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2242 g/km
Cena4 640 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo Sport Turismo
Panamera Turbo Sport Turismo
Panamera Turbo Sport Turismo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.8 (3.6 s Sport Chrono Paket) s
Maximální rychlost304 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2243 g/km
Cena4 410 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid
Panamera Turbo S E-Hybrid
Panamera Turbo S E-Hybrid
Výkon500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.4 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba2.9 l
Emise CO266 g/km
Cena5 160 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Výkon500 kW (680 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3.5 Sport Chrono Paket s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba2.9 l
Emise CO266 g/km
Cena5 520 000 Kč včetně DPH
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Výkon500 kW (680 PS)
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost310 km/h
Kombinovaná spotřeba3,0 l
Emise CO269 g/km
Cena4 924 773 Kč včetně DPH
Panamera GTS
Panamera GTS
Panamera GTS
Výkon338 kW (460 PS)
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost292 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 l
Emise CO2235 g/km
Cena3 735 000 Kč včetně DPH
Panamera GTS Sport Turismo
Panamera GTS Sport Turismo
Panamera GTS Sport Turismo
Výkon338 kW (460 PS)
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost289 km/h
Kombinovaná spotřeba10,6 l
Emise CO2242 g/km
Cena3 812 000 Kč včetně DPH
Macan
Macan
Macan
Macan
Výkon180 kW (245 PS) při 5 000 - 6 750 1/min
0 - 100 kmh6,7 s
Maximální rychlost225 km/h
Kombinovaná spotřeba8,1 l
Emise CO2185 g/km
Cena1 625 000 Kč včetně DPH
Macan S
Macan S
Macan S
Výkon260 kW (354 PS) při 5 400 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,3 s
Maximální rychlost254 km/h
Kombinovaná spotřeba8,9 l
Emise CO2204 g/km
Cena1 769 000 Kč včetně DPH
Cayenne
Cayenne
Cayenne
Cayenne
Výkon250 kW (340 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,9 s paketem Sport Chrono s
Maximální rychlost245 km/h
Kombinovaná spotřeba9,2 - 9,0 l
Emise CO2209 - 205 g/km
Cena1 986 771 Kč včetně DPH
Cayenne E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid
Cayenne E-Hybrid
Výkon340 kW (462 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh5,0 s
Maximální rychlost253 km/h
Kombinovaná spotřeba3,4 - 3,2 l
Emise CO278 - 72 g/km
Cena2 399 757 Kč včetně DPH
Cayenne S
Cayenne S
Cayenne S
Výkon324 kW (440 PS) při 5 700 - 6 600 1/min
0 - 100 kmh5,2 s
Maximální rychlost265 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9 l
Emise CO2213 - 205 g/km
Cena2 434 408 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo
Cayenne Turbo
Cayenne Turbo
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh4,1 s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba11, 9 - 11,7 l
Emise CO2272 - 267 g/km
Cena3 644 675 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Výkon500 kW (680 PS) při 6000 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost295 km/h
Kombinovaná spotřeba3,9 - 3,7 l
Emise CO290 - 85 g/km
Cena4 655 000 Kč včetně DPH
Cayenne Coupé
Cayenne Coupé
Cayenne Coupé
Výkon250 kW (340 PS) při 5 300 - 6 400 1/min
0 - 100 kmh6,0 s
Maximální rychlost243 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9,3 l
Emise CO2215 - 212 g/km
Cena2 258 000 Kč včetně DPH
Cayenne E-Hybrid Coupé
Cayenne E-Hybrid Coupé
Cayenne E-Hybrid Coupé
Výkon340 kW (462 PS) při 6400 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost253 km/h
Kombinovaná spotřeba3,2 - 3,1 l
Emise CO275 - 72 g/km
Cena2 655 000 Kč včetně DPH
Cayenne S Coupé
Cayenne S Coupé
Cayenne S Coupé
Výkon324 kW (440 PS) při 5,700 - 6,600 1/min
0 - 100 kmh5,0 s
Maximální rychlost263 km/h
Kombinovaná spotřeba9,4 - 9,2 l
Emise CO2216 - 212 g/km
Cena2 688 000 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo Coupé
Cayenne Turbo Coupé
Cayenne Turbo Coupé
Výkon404 kW (550 PS) při 5 750 - 6 000 1/min
0 - 100 kmh3,9 s
Maximální rychlost286 km/h
Kombinovaná spotřeba11,4 - 11,3 l
Emise CO2261 - 258 g/km
Cena3 955 000 Kč včetně DPH
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Výkon500 kW (680 PS) při 6000 1/min
0 - 100 kmh3,8 s
Maximální rychlost295 km/h
Kombinovaná spotřeba3,9 - 3,7 l
Emise CO290 - 85 g/km
Cena4 754 000 Kč včetně DPH

Airbagy a Porsche Side Impact Protection System (POSIP)

718 Cayman S
Airbagy a Porsche Side Impact Protection System (POSIP)

Airbagy a Porsche Side Impact Protection System (POSIP)

Moderní technologie pro airbagy modelů 718: úplné airbagy pro řidiče a spolujezdce, které se v závislosti na závažnosti a druhu nehody aktivují ve dvou stupních.

Všechny modely 718 jsou navíc vybaveny ochranou Porsche Side Impact Protection System (POSIP), kterou tvoří boční ochrana proti nárazu ve dveřích a 2 boční airbagy na každé straně. V bočních stranách sedadel je integrován hrudní airbag, ve výplni dveří hlavový airbag, který se z dveřní výplně rozvinuje směrem zdola nahoru.

Modely 718

Spotřeba paliva/emise* modelů 718: ve městě v l/100 km 10,7-9,0; mimo město v l/100 km 6,5-5,7; kombinovaná jízda v l/100 km 8,1-6,9; emise CO2 - kombinovaná jízda v g/km 184-158.
Nový Boxster a nový Cayman pokračují v úspěšné cestě modelů 718. Ve Vašem 4válcovém přeplňovaném motoru boxer tluče stejné bojovné srdce, které dobylo již nespočetná vítězství. Pohání ho vůle, překonávat standardy, znovu přesvědčit a dokázat, že 3 číslice v názvu nese právem a je řádným pokračovatelem legendy 718.
Nové modely 718 jsou určeny pro život naplněný sportem. Vůz s motorem uloženým uprostřed spojuje sportovního ducha legendární 718 se silou vozů Porsche mířících do budoucnosti a s touto koncepcí vítězí - právě teď a právě zde.
Jeho cílem je odebrat šedým dnům jejich všednost.
Výsledkem je nový, v porovnání s předchozími modely, zřetelně výraznější design, ještě sportovnější podvozek a četné nové systémy pro ještě lepší výkon, komfort a radost z jízdy. A nesmíme zapomenout: až 257 kW (350 HP) při zřetelně snížené spotřebě. Nezodpovězená zůstává jediná otázka: Na co ještě čekáte?
Nové modely 718 Boxster a 718 Cayman. Sport zůstává středem všeho.

Princip sportovního vozu s motorem uloženým uprostřed

Proč jsou nové modely 718 tak zvláštní? Důvodem je jejich výkon, jízdní chování, design, velkorysá nabídka místa se 2 zavazadlovými prostory. Především je to ale koncepce motoru uloženého uprostřed, který to všechno umožňuje.
Řidič má motor necelých 30 cm za sebou. Důsledek 1: citelný tlak v zádech. Důsledek 2: nezvykle dynamické chování v zatáčkách, a to díky nízkému a centrálnímu těžišti vozidla. Uspořádání válců u motorů typu boxer navíc zajistí snížené vibrace a postará se tím o rovnoměrnější chod motoru. A ještě jedna výhoda z hlediska dynamiky jízdy: soustředěná síla motoru se přenáší přímo na zadní nápravu.
Jak optimálně využít takový výkon? Tak, že se bude systematicky snižovat hmotnost vozidla a ta zbývající bude optimálně rozdělená. Podstatným příspěvkem je přitom kompaktní dvousedadlová konstrukce. Komfort a využitelnost vozu pro každodenní potřeby tím nijak nejsou omezeny.
Jakmile se středový motor spustí, je důležité jen jedno: celý svět a miliony možných zatáček. Vy se nacházíte přesně uprostřed.

Charakter vozu 718 Cayman

Spotřeba paliva/emise* modelů 718: ve městě v l/100 km 10,7-9,0; mimo město v l/100 km 6,5-5,7; kombinovaná jízda v l/100 km 8,1-6,9; emise CO2 - kombinovaná jízda v g/km 184-158.
Za nový model 718 Cayman mluví jeho činy. Samozřejmě tím myslíme sportovní výkony. Díky své schopnosti prosmyknout se každou zatáčkou pohlíží zvysoka na široké výpadovky a nepodléhá módním trendům. Zvládá bez problémů město. Umí to na okruhu. Vždy je ale pro něj důležitý sport.
Nový model 718 Cayman není pouhým pokračovatelem směru, který zahájil vůz 718 GTR Coupé v roce 1963. Píše svou vlastní historii. Vlastní hlavou. Sportovním bojovným duchem. Každou zatáčkou.

Design exteriéru

Přesný, nepřehnaný. Sebevědomý, nikdy neváhá. Nízký, široký, plochý. Design nového modelu 718 má charakteristické sportovně vykreslené hrany a jasně definované tvary nové generace vozů Boxster a Cayman.
Díky horizontální geometrii nasávacích vzduchových otvorů působí předek vozu ještě širším dojmem - získává tak ještě na mohutnosti. Blatníky? Nezaměnitelný Porsche. Jsou umístěny výše než přední kapota a jejich tvar podtrhuje vzhled výrazných světlometů s integrovanými bodovými LED pro denní svícení.
Boční linie vozu ladí s koncepcí motoru uloženého uprostřed. Výřezy pro kola jsou velké - kola mají až 20 palců. Jedno je tedy jisté: nové modely 718 nejsou určeny pro odpočinek v garáži. Jsou připraveny na nejlepší zážitky z jízdy. Promyšleně, v každém detailu - například tím, že boční linie dveří svádějí protivítr do velkých postranních nasávacích otvorů. Nové turbomotory jsou optimálně zásobované vzduchem pro silný tah vpřed.
Další sportovní detail: nová vnější zpětná zrcátka s držákem tvaru V.
Záď nového modelu 718 je jasným vyjádřením maximálního sportovního výkonu, ale současně také maximálního úsilí našich designérů. Má čistý, redukovaný tvar ale rozhodně se ničemu nepodřizuje. Zadní světla jsou plochá, trojrozměrná, ta horizontální jsou lemována 4 brzdovými LED. Lišta mezi oběma zadními světly dodává vozu ještě výraznější vzhled.
Spodní křídlo se automaticky vysouvá při rychlosti 120 km/h, snižuje vztlak a zajišťuje tak ještě lepší přilnavost k vozovce.

Design interiéru

Intuitivní ovládání, ergonomie zaměřená na výkon, čistý design. I interiér nových modelů 718 je plně inspirován sportem.

Důsledné zvýrazňování horizontálních linií propůjčuje nové řadicí desce modelu 718 mimořádný vzhled. Samozřejmě bez újmy na obvyklé vysoké ergonomii vozů Porsche: stoupající středová konzola znamená krátkou vzdálenost od volantu k řadicí, resp. volící páce. Smysluplné uspořádání funkčních tlačítek šetří drahý čas.

Závodní sport v čisté podobě: nový sportovní volant, odvozený od modelu 918 Spyder. Volitelný sportovní volant GT s menším průměrem zvyšuje pocit jízdy v závodním voze.

Typické jsou 3 kulaté ciferníky s ústředním otáčkoměrem a barevným displejem s úhlopříčkou 4,6“.

Zcela nový Porsche Communication Management (PCM) s multidotykovým 7“ displejem se svým vysoce kvalitním skleněným povrchem opticky výborně začleňuje do středové konzoly.

Nejlepší předpoklady pro sportovně aktivní životní styl. Detaily? Zvolíte si je sami. K dispozici je rozsáhlá nabídka pro individuální výběr nových materiálů a barev.

Špičkové produkty standardní výbavy

Spotřeba paliva/emise* modelů 718: ve městě v l/100 km 10,7-9,0; mimo město v l/100 km 6,5-5,7; kombinovaná jízda v l/100 km 8,1-6,9; emise CO2 - kombinovaná jízda v g/km 184-158.

718 Boxster a 718 Cayman

Přeplňovaný motor typu boxer o obsahu 2,0 l, 220 kW (300 HP) a 380 Nm

18“ kola Boxster, resp. Cayman

Černé 4-pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vpředu a vzadu

Bi-xenonové hlavní světlomety

Koncovka výfuku umístěná uprostřed

Tlačítko SPORT

Porsche Communication Management (PCM) vč. přípravy pro mobil a Sound Package Plus

Větrolam

 

718 Boxster S a 718 Cayman S

Přeplňovaný motor typu boxer o obsahu 2,5 l, 257 kW (350 HP) a 420 Nm

Variabilní geometrie turbiny (VTG)

19“ kola Boxster S, resp. Cayman S

Červené 4-pístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s pevným třmenem vpředu a vzadu

Motor

Spotřeba paliva/emise* modelů 718: ve městě v l/100 km 10,7-9,0; mimo město v l/100 km 6,5-5,7; kombinovaná jízda v l/100 km 8,1-6,9; emise CO2 - kombinovaná jízda v g/km 184-158.

Dosažení většího výkonu ještě neznamená výzvu. Ledaže by to bylo jako u Porsche a současně by došlo ke snížení spotřeby, a to podstatnému. Plus ve výsledku v tomto případě představuje 25 kW (35 HP) a 100 Nm, minus 14 % u spotřeby a emisí. A to legrace teprve začíná.

Nové 4-válcové přeplňované motory Porsche s typickou ležatou konstrukcí chápou nejen potřeby životního prostředí, ale mají porozumění i pro hladinu adrenalinu řidiče. Proto dovedou úžasně zrychlit, a to již při nízkých otáčkách. Pak přijde typicky sportovní vytočení motoru do vysokých otáček. Celkem: vysoký tlak a vysoké otáčky pro správně dávkovaný výkon. Každá jízda se stane sportovní událostí bez ohledu na to, jak je rychlá.

Nedotčeno zůstává samozřejmě charakteristicky nízko položené centrální těžiště vozu, který je důvodem toho, že modely Porsche s motorem umístěným uprostřed jsou tak čilé. Typický jadrný zvuk Porsche nabízí i u nových modelů 718 vhodný doprovod stále vyšších výkonů.

Přeplňovaný motor typu boxer, 2,0 l

U základních modelů je použit přeplňovaný motor typu boxer o obsahu 2,0 l, s přímým vstřikováním benzínu (DFI), VarioCam Plus a integrovaným mazáním se suchou klikovou skříní. 220 kW (300 HP) dosáhne při 6 500 min-1. Maximální točivý moment: 380 Nm. Díky přeplňování už při 1 950 min-1 a do 4 500 min-1. S dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) umí nové modely 718 Boxster i 718 Cayman zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhých 4,9 s. Dosahují přitom maximální rychlosti 275 km/h.

Přeplňovaný motor typu boxer, 2,5 l

Modely S mají k dispozici zdvihový objem 2,5 litru. Výsledkem je 257 kW (350 PS) při 6 500 min-1. Maximální točivý moment 420 Nm je dosažen v pozoruhodném rozmezí otáček od 1 900 do 4 500 min-1. Navíc - jako u 911 Turbo - variabilní geometrie turbiny (VTG), která je zárukou ještě rovnoměrnějšího nástupu výkonu a tím i větší radosti z jízdy. Jak rychle vpřed? Zatím končíme na 285 km/h. Rozběh z 0 na 100 km/h stihnou modely S s PDK a Launch Control snadno za 4,2 s.

Turbodmychadlo

Spotřeba paliva/emise* modelů 718: ve městě v l/100 km 10,7-9,0; mimo město v l/100 km 6,5-5,7; kombinovaná jízda v l/100 km 8,1-6,9; emise CO2 - kombinovaná jízda v g/km 184-158.

Zdvihový objem válce nových modelů 718 Boxster a Cayman byl výrazně redukován, aby se ještě více snížila spotřeba. Přesto výkon nových motorů vzrůstá. Důvodem je zcela nové turbodmychadlo, vyvinuté právě pro modely 718. Uplatnil se přitom zvláště kompaktní přeplňovací turbokompresor, který je optimálně přizpůsoben zdvihovému objemu a výkonu motoru.

Výsledek by nemohl být zřetelnější: nezvykle široký rozsah otáček je projeví při každém sešlápnutí plynového pedálu necelých 30 cm za Vašimi zády. A spotřeba a emise jsou přitom výrazně nižší. Co by totiž byla síla bez inteligence?

Efektivní technologie

Funkce Auto Start-Stop vypne motor při rychlosti nižší než 7 km/h. Tak tomu je například ve chvíli, kdy přijíždíte ke křižovatce a máte červenou. Jakmile uvolníte spojku, resp. sešlápnete plynový pedál, motor znovu naskočí - rychle a spolehlivě.

Spolu s dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) můžete za určitých okolností využívat také výhod tzv. plachtění. Motor je vypnutý a nemůže se tedy uplatnit jeho brzdný účinek. Vůz využívá optimálně vlastní pohybovou energii, které ho dokáže pohánět na poměrně dlouhé trase.

Sportovní výfuková soustava

Na přání dodávaná sportovní výfuková soustava ještě zvýrazní již tak intenzivní zvuk motoru uloženého uprostřed vozu. Postačí, jestliže stisknete tlačítko. Sportovní výfuková soustava se ale postará i o to, aby Váš vůz byl nejen slyšitelný, ale i nepřehlédnutelný - každý si totiž povšimne sportovních koncovek výfuku, umístěných uprostřed. Jsou zhotoveny z chromované ušlechtilé oceli a ve velmi lesklém provedení je můžete mít v černé nebo stříbrné barvě.

6-stupňová mechanická převodovka

Přenos síly zajišťuje u modelů 718 6-stupňová převodovka s lehkým ovládáním, optimálně vyladěná na aktuální charakteristiku motoru. Řadicí dráhy jsou sportovně krátké a pro jejich změnu není zapotřebí žádné mimořádné úsilí. Stručně řečeno: rychlé řazení znamená sportovní a ničím nezkalený zážitek z jízdy. Jízdu Vám zpříjemní i volitelný paket Sport Chrono. V režimu SPORT a SPORT PLUS zajistí dynamická funkce meziplynu optimální otáčky při přeřazování na nižší stupeň, připraví Vám emocionální zážitek a ještě ho posílí pozoruhodným „hudebním“ doprovodem.

Dvouspojková převodovka Porsche (PDK)

7-stupňová dvouspojková převodovka s ručním i automatickým režimem je dodávána na přání. Pro extrémně rychlou změnu řadicí stupně, aniž by došlo k přerušení tahu. Hodnoty zrychlení jsou přitom ještě lepší a spotřeba paliva se dále snižuje.

Novinka pro modely 718: V ručním režimu je směr řazení analogický jako u závodních vozů -dozadu = vyšší stupeň, dopředu = nižší stupeň. Abyste se dozvěděli, jak se cítí závodní jezdci.

Porsche Torque Vectoring (PTV)

Volitelný systém pro zvýšení dynamiky jízdy a stability pracuje s variabilním rozdělením momentu zadních kolech a rovněž s mechanickou uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy.

Při dynamické jízdě v zatáčce se v souladu s otáčením volantu lehce přibrzdí zadní kolo bližší jejímu vnitřnímu okraji. Vnější zadní kolo tím získá vyšší podíl hnací síly, a to umožní předat doplňkový impuls do zvoleného směru. Výsledkem je přímější a dynamičtější vjíždění do zatáček.

Při nižších a středních rychlostech zvyšuje PTV výrazně rychlost odezvy a přesnost řízení. Při zrychlení na výjezdu ze zatáčky se mechanicky regulovaná uzávěrka diferenciálu zadní osy navíc postará o vyšší stabilitu jízdy a lepší tah.

Co z toho budete mít? Vyšší příčnou dynamickou stabilitu vozu a vynikající trakci. Vůz projeví příjemnou čilost při jakékoli rychlosti a bude přesně najíždět do zatáček s vyrovnanou změnou zátěže. Co ještě? Zatáčky Vás budou bavit.

Variabilní geometrie turbiny (VTG)

V nových modelech 718 Boxster S a 718 Cayman S spojuje variabilní geometrie turbiny (VTG) díky přestavitelným lopatkám výhody „malého“ a „velkého“ přeplňovacího turbokompresoru. Za pomoci technologie známé z modelu 911 Turbo, která byla speciálně upravena pro modely 718 S, se podařilo dosáhnout nejen velmi dobré odezvy při nízkých otáčkách motoru, ale i vysokého maximální výkonu.

Řízení

Rovně jezdit umí každý. Teprve v zatáčkách se oddělí zrno od plev. Teprve v zatáčkách se projeví pravý sportovní charakter. O to důležitější je, aby podvozek dokázal, že je připraven na sportovní výzvy a je hodný výkonu, jaký poskytuje motor.

Prvky náprav jsou zhotoveny převážně z hliníku, takže nijak nezvyšují hmotnost vozidla ani neodpružené hmoty. Široký rozchod, dlouhý rozvor a specifická konstrukce podvozku byly vyvinuty právě pro mimořádně přesné a pružné chování.

Elektromechanické servořízení

Přímé řízení nových modelů 718 má citelně přímější převod než tomu bylo u předchozích modelů. Pro bystré vjíždění do zatáček jaké patří ke sportovním zážitkům, samozřejmě bez újmy na komfortu.

Servořízení Plus

Na přání si můžete Váš vůz vybavit servořízením Plus, zaměřeným na ještě lepší pohodlí. Při vyšší rychlostech je řízení tuhé tak, jak jste zvyklí. Při nižších rychlostech nabízí navíc mimořádnou lehkost při manévrování a parkování.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Volitelný elektronický systém PAS slouží pro přestavování tlumičů pérování. Průběžně ovládá sílu tlumení každého kola v závislosti na způsobu jízdy a stavu vozovky. Karoserie je navíc o 10 mm snížená.

PASM má 2 polohy, které si můžete volit tlačítkem ve středové konzole. Při normálním režimu je tlumení sportovně komfortní, ve sportovním režimu přidá na síle.

Výsledek pocítíte zcela zřetelně: vůz získá větší stabilitu, pro Vás je určen větší komfort a tedy i lepší zážitky z jízdy.

Porsche Stability Management (PSM)

Nové modely 718 Boxster a 718 Cayman jsou vybaveny dalším vývojovým stupněm systému Porsche Stability Management (PSM) - automatickou regulací pro stabilizaci v dynamické mezní oblasti jízdy.

Při zrychlení na různém povrchu vozovky PSM zlepšuje trakci. Pro vyšší stabilitu jízdy a tedy i lepší bezpečnost za současně mimořádně čiperného pohybu.

PSM Sport

Společně s volitelným paketem Sport Chrono je PSM rozšířen o režim Sport. Kola

Nové modely 718 Boxster a Cayman se pohybují na 18“ kolech, která nezapřou svůj původ. U modelů S si nyní můžete dopřát i 19“ kola s novým designem ráfků ve dvou variantách.

Všechny modely 718 mají -jak je typické pro sportovní vozy - kola zhotovena ze slitiny lehkých kovů. Zadní kola povyrostla o polovinu palce do šířky. Výsledkem je vyšší stabilita a celkově lepší chování vozu v zatáčkách.

Valivý odpor a hmotnost pneumatik se pohybují v poměrně nízkých číslech a napomáhají tím snížení spotřeby. Bezpečnost zvyšuje systém kontroly tlaku v pneumatikách (RDK).

Z individuální nabídky si na přání můžete vybrat ještě kola o velikosti 20“.

Kola

Nové modely 718 Boxster a Cayman se pohybují na 18“ kolech, která nezapřou svůj původ. U modelů S si nyní můžete dopřát i 19“ kola s novým designem ráfků ve dvou variantách.

Všechny modely 718 mají -jak je typické pro sportovní vozy - kola zhotovena ze slitiny lehkých kovů. Zadní kola povyrostla o polovinu palce do šířky. Výsledkem je vyšší stabilita a celkově lepší chování vozu v zatáčkách.

Valivý odpor a hmotnost pneumatik se pohybují v poměrně nízkých číslech a napomáhají tím snížení spotřeby. Bezpečnost zvyšuje systém kontroly tlaku v pneumatikách (RDK).

Z individuální nabídky si na přání můžete vybrat ještě kola o velikosti 20“.

Ten dovoluje výrazně sportovnější způsob jízdy, při kterém PSM zůstává sice v pozadí, avšak stále aktivní. Pro dokonalý zážitek.

Tlačítko SPORT

Tlačítko SPORT Vám nabízí volbu mezi ještě vyšším komfortem nebo ještě výraznějším sportovním výkonem. Po stisknutí se ještě více projeví dynamické schopnosti motoru. Kromě toho tlačítko aktivuje volitelnou sportovní výfukovou soustavu.

U vozů s dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) bude řazení na vyšší stupeň probíhat s nepatrným zpožděním, návrat k nižšímu stupni bude o maličko rychlejší.

Paket Sport Chrono

Víte, jak pouhým stisknutím tlačítka vyvolat adrenalin a způsobit lehké mrazení v zádech - doplňte si výbavu vozu volitelným paketem Sport Chrono. Nové funkce Vám přinesou ještě sportovnější zážitky, které Vás vynesou až do sportovního nebe.

Patří k nim spínač Mode na volantu, který je odvozen z vybavení modelu 918 Spyder. Dokáže ve Vás vyvolat pocit řidiče závodního vozu. Aniž byste spustili ruku z volantu, můžete vybírat ze 4 nastavení: normální, SPORT, SPORT PLUS a individuální režim, kterým si můžete dokonale vůz přizpůsobit Vašemu individuálnímu stylu jízdy.

Společně s PDK má paket Sport Chrono další 3 funkce. První: Launch Control. Ta Vám přinese maximální možné zrychlení, jakého dosahují závodní vozy na startu.

Druhá: Strategie řazení na závodní trati. PDK je navržena pro mimořádně krátké doby řazení a optimální řadicí body pro maximální zrychlení. Závodní dráha vyžaduje nekompromisní schopnosti a bezchybné aktivní řazení.

Třetí funkce - SPORT Response - je u modelů 718 Boxster a 718 Cayman naprostou novinkou. Tlačítko uprostřed spínače Mode připraví motor a převodovku na okamžik, kdy budou moci bleskurychle rozvinout plný výkon. To znamená maximální rychlost odezvy - cca 20 sekund. Grafický ukazatel času ve sdruženém přístroji Vám ukáže, jak dlouho bude ještě funkce k dispozici.

K paketu Sport Chrono patří i stopky na řadicí desce. Pro zaznamenání, uložení a vyhodnocení času na okruhu i na alternativním trasách je PCM rozšířen o ukazatele výkonu.

Další součást paketu Sport Chrono: dynamické ložisko převodovky. Elektronicky regulovatelný systém minimalizuje citelné chvění a vibrace celého hnacího ústrojů. Spojuje v sobě výhody tvrdého a měkkého uložení převodovky pro ještě sportovnější jízdu v zatáčkách a lepší pohodlí jezdce. Stručně řečeno: Zvyšuje jak stabilitu jízdy, tak její komfort.

Sportovní podvozek PASM

Pro modely S se na přání dodává sportovní podvozek PASM s karoserií sníženou o 20 mm. Péra jsou tvrdší a kratší, příčné stabilizátory na přední a zadní nápravě vykazují vyšší torzní tuhost.

Brzdy

Při sportu je důležitý výkon. To platí pro motor stejně jako pro brzdy. Proto jsou v nových modelech 718 použity 4-pístkové hliníkové jednokotoučové brzdy s pevným třmenem.

U modelů 718 Boxster a Cayman jsou brzdové třmeny černé, modely S mají třmeny v červené barvě. Brzdové kotouče mají průměr 330 mm vpředu a 299 mm vzadu.

Pro vyšší tvarovou tuhost, nižší hmotnost a lepší chování v tlakovém bodu - i při extrémním zatížení - jsou jednodílné brzdové třmeny uzavřené. Dráha pedálu je krátká, tlakový bod přesný. Brzdové kotouče jsou odvrtávané, s vnitřním chlazením vzduchem. Důsledek: lepší brzdné chování za mokra a optimální chlazení.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Testováno závodními jezdci: na přání dodávaná Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). U nových modelů 718 mají odvrtávané keramické brzdové kotouče systému PCCB průměr 350 mm vpředu i vzadu - pro ještě vyšší brzdný výkon.

Pro PCCB jsou charakteristické žluté 6-pístkové hliníkové jednokotoučové brzdy s pevným třmenem na přední nápravě a 4-pístkové hliníkové jednokotoučové brzdy s pevným třmenem na zadní nápravě. Zajistí výrazně vyšší a především konstantnější brzdný tlak během zpomalování.

Výhodné podmínky pro krátkou brzdnou dráhu nastávají zejména při vysokém namáhání. Plus navíc představuje zvýšená bezpečnost při brzdění z vyšších rychlostí díky vysoké stabilitě systému při slábnutí účinku brzdy.

Další výhodou keramických brzd je mimořádně nízká hmotnost brzdových kotoučů. Jsou asi o 50 % lehčí nebo kotouče ze šedé litiny srovnatelné konstrukce a velikosti. Důsledkem je lepší přilnavost k vozovce i zvýšený komfort při jízdě, především na nerovných komunikacích. Vůz je čilejší a ještě lépe se ovládá.

Airbagy a Porsche Side Impact Protection System (POSIP)

Moderní technologie pro airbagy modelů 718: úplné airbagy pro řidiče a spolujezdce, které se v závislosti na závažnosti a druhu nehody aktivují ve dvou stupních.

Všechny modely 718 jsou navíc vybaveny ochranou Porsche Side Impact Protection System (POSIP), kterou tvoří boční ochrana proti nárazu ve dveřích a 2 boční airbagy na každé straně. V bočních stranách sedadel je integrován hrudní airbag, ve výplni dveří hlavový airbag, který se z dveřní výplně rozvinuje směrem zdola nahoru.

Koncepce osvětlení

Déšť. Mlha. Noc. Nic z toho nemůže skutečného sportovce zastavit. Proto přicházejí všechny modely 718 s bi-xenonovými světlomety s integrovanými LED pro denní svícení.

Pozoruhodný dojem v mysli ostatních řidičů nepochybně zanechají trojrozměrné zadní svítilny s čtyřbodovou optikou brzdných světel. Pro vysokou světelnou intenzitu jsou všechny funkce provedeny v technice LED.

Porsche Dynamic Light System (PDLS)

Na objednávku můžete získat Porsche Dynamic Light System (PDLS) včetně výrazných 4-bodových denních světel, zařízení pro čištění světlometů a dynamické regulace dosvitu. Dynamické světlo do zatáček nasměruje hlavní světlomety v závislosti na úhlu řízení a rychlosti jízdy tak, aby úzké zatáčky nebo boční ulice, do kterých chcete odbočit, byly co nejlépe osvětleny. Stručně řečeno: Váš vůz bude vždy vjíždět do dobře osvětlené zatáčky.

Hlavní světlomety s LED vč. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

Vysoká bezpečnost spojená se sportovním vzhledem: podle Vašeho požadavku si můžete obstarat hlavní světlomety s LED vč. systému PDLS Plus. Efektivní technika LED s dlouhou dobou životnosti a v barvě velmi podobné přirozenému světlu méně unaví oči řidiče a postará se tím o větší bezpečnost. Optimální výhled zajistí integrované 4-bodové osvětlení pro jízdu ve dne, zařízení pro čištění světlometů a dynamická regulace dosvitu.

Zvláštností systému PDLS Plus je dynamické dálkové světlo. Integrovaná kamera identifikuje včas světla vozů, které Vás předjíždějí nebo jedou v protisměru. V závislosti na tom pak systém průběžně a plynule přizpůsobí dosvit Vašich dálkových světel. Budete moci bezpečně sledovat okolí, včas uvidíte chodce nebo nečekané překážky a neohrozíte sebe ani ostatní účastníky silničního provoz.

Čištění výfukových plynů

Spotřeba paliva/emise* modelů 718: ve městě v l/100 km 10,7-9,0; mimo město v l/100 km 6,5-5,7; kombinovaná jízda v l/100 km 8,1-6,9; emise CO2 - kombinovaná jízda v g/km 184-158.

Nové modely 718 dokazují, že i velmi výkonné sportovní vozy mohou ve své kategorii dosahovat nízkých hodnot spotřeby paliva a emisí. Jednou z nemálo důležitých příčin jsou nové turbomotory. V porovnání s předchozími modely jsou dnes hodnoty spotřeby a emisí sníženy asi o 14 %. A to i přes výrazně vyšší výkon.

Samozřejmě se jedná o celý komplex důvodů - efektivní využívání paliva díky účinným funkcím jako je Auto Start-Stop, termomanagement, napájení palubní sítě energií získávanou rekuperací, VarioCam Plus a plachtění ve spojení s dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) - to vše jsou jednotlivé kamínky úsporné mozaiky. O efektivní čištění výfukových plynů se starají katalyzátory s lambda sondou.

Spotřeba a recyklace

Inteligentní lehká konstrukce patří k samozřejmostem, které se vybaví při vyslovení jména Porsche. Patří sem vysoký podíl hliníku, hořčíku, plastů a vysoce pevných ocelových plechů. Všechny materiály jsou vybírány s rozvahou, stejně jako ekologické laky na bázi vody. Všechny lehké materiály jsou také velmi dobře recyklovatelné, plastové díly se pro zjednodušení pozdějšího třídění označují. Stručně řečeno: Nové modely 718 Boxster a 718 Cayman mohou být po skončení své životní dráhy z 95 % recyklovány.

Palivo

Všechny modely Porsche - tedy i nové 718 - jezdí samozřejmě na paliva s podílem etanolu až 10 %, např. „E10“. Etanol zlepšuje bilanci CO2, protože jako biopalivo je vyráběn z rostlin, které kysličník uhličitý z atmosféry přijímají.

Interiér

Nový sportovní volant v puristickém stylu, nakloněná středová konzola, 3 kulaté ciferníky s ústředním otáčkoměrem: všechno v interiéru se řídí výhradně potřebami řidiče. Všechna tlačítka a funkce lze ovládat intuitivně, všechny informace jsou podávány správně a včas.

Ergonomie, která šetří čas, ale zároveň působí mimořádně estetickým dojmem. U Porsche jsou totiž funkce a design nerozlučnou dvojkou.

Nový Porsche Communication Management (PCM) se 7“ multidotykovým displejem a volitelným navigačním modulem doplňuje výbavu o komponent s prakticky neomezenými možnostmi. Díky volitelnému modulu Connect nebo Connect Plus je řidič spojen s celým digitálním světem.

Sdružený nástroj s barevným displejem o úhlopříčce 4,6“ Vám bude trvale dodávat údaje z palubního počítače. Kromě toho nabízí mapu volitelného navigačního systému, poskytuje výstražné pokyny a může vás informovat i o nastavení komunikačních a audio přístrojů.

Materiály použité v kabině vozu splňují požadavky na sportovní charakter. Kůže a Alcantara® se postarají o příjemný dotyk, pevně čalouněná sportovní sedadla poskytují oporu při dynamické jízdě v zatáčkách.

Sportovní volant

Lehký, funkční, se 3 paprsky - takový je sportovní volant. Volantu odvozenému od modelu 918 dodávají malý kryt a chromovaný kroužek kolem loga Porsche přesně ten správný sportovní charakter.

Ve spojení s PDK je sportovní volant vybaven 2 spínacími páčkami s lehkého kovu pro mimořádně krátké pohyby při řazení.

Sportovní volant GT

Volitelný nový sportovní volant GT má menší průměr, paprsky jsou černé, šroubované kryty mají barvu galvanizovaného stříbra. Byl cílem designérů vzhled sportovního závodního vozu? Určitě. Především však mysleli na to, jak se ve voze budete cítit Vy.

Pro všechny volanty lze dodatečně zajistit: ovládací multifunkční tlačítko a vyhřívání. Pohodlně tak budete moci četné funkce audio, telefonu a navigace, využívat barevný displej 4,6“ a tedy i palubní počítač.

Paket svítidel

Výborná pomůcka a navíc promyšlený estetický prvek - paket světel dodávaný na objednávku. Zahrnuje stmívatelné osvětlení v technice LED, rozmístěné v různých místech interiéru.

Porsche Entry & Drive

S volitelným systémem Porsche Entry & Drive můžete klidně ponechat klíčky od vozu v kapse. Jakmile se totiž dotknete kliky dveří nebo se rukou přiblížíte k místu, kde je na předním víku kufru umístěno logo Porsche nebo na zadní části vozu elegantní nápis, systém Porsche Entry & Drive aktivuje přístupový kód uložený v klíči. Pokud je správný, dveře, resp. víko zavazadlového prostoru se odblokují. Startovat, resp. vypínat budete vozidlo elektrickým startérem.

Sedadla

Sportovní sedadla

Sportovní sedadla jsou pohodlná a přitom Vám poskytnou pevnou oporu i při dynamické jízdě v zatáčkách. Jsou vybavena elektrickým přestavováním opěradla i mechanickým výškovým a podélným posuvem sedáku. Střední pruh sedadla je čalouněný Alcantarou®.

Plně elektricky ovladatelná sportovní sedadla

Proč byste měli slevovat z komfortu? A samozřejmě se nemusíte vzdávat ani dobrého pocitu ze sportovní jízdy. Plně elektricky ovladatelná sedadla dodávaná na objednávku mají nastavitelnou výšku sedáku, sklon opěradla i sedáku a také hloubky sedáku. Navíc můžete sedadlo posunout dál nebo blíž k volantu a využít 4 možností nastavení bederní opěry. Elektricky nastavitelná je i poloha volantu. Integrovaný paměťový paket zachová ideální provedené nastavení volantu a sedadla a kromě toho si bude pamatovat i nastavení obou venkovních zpětných zrcátek.

Sportovní sedadla Plus

Podle přání může být Váš vůz vybaven i sportovními sedadly Plus s elektrickým nastavováním opěradla a mechanickou změnou podélné a výškové polohy sedáku. U těchto sedadel jsou boční strany a opěradlo pevnější, čalounění má více sportovní charakter a nabízí ještě jistější oporu.

Adaptivní sportovní sedadla Plus

Ideální spojení sportu a pohodlí: na objednávku dodávaná adaptivní sportovní sedadla Plus. Navíc ke sportovním sedadlům Plus mají funkce plně elektrického ovládání a změny polohy bočních opěr sedadel.

Sportovní skořepinová sedadla*

Na přání můžete mít i sportovní skořepinová sedadla se sklopným opěradlem, integrovaným hrudním airbagem a ručním přestavením horizontální polohy. Skořepina je zhotoven s plastu zesíleného skelným a uhlíkovým vláknem, povrch je potažen vrstvou karbonu.

Vyhřívání a větrání sedadel

Pro všechna sedadla je možné si objednat volitelné vyhřívání. Rovněž volitelné větrání sedadel zajistí příjemné cestování i za největšího letního žáru (není dostupné pro sportovní skořepinová sedadla, sedadla se středním pásem z materiálu Alcantara® nebo Sport-Tex).

Příprava pro dětskou sedačku*

Na přání dodáváme pro sedadlo spolujezdce přípravu pro dětskou sedačku ISOFIX, spojenou s možností odpojení airbagu. Dětské sedačky Porsche si můžete vybrat z programu příslušenství Porsche Tequipment. Jsou testovány a schválený speciálně pro vozy Porsche.

*Ve vozech se skořepinovými sportovními sedadly nesmí být systémy pro upevnění dětských sedaček používány.

Klimatizace

Pro klimatizační zařízení dodáváme volitelný 2-zónový systém s oddělenou regulací teploty pro řidiče a spolujezdce a rovněž 3 nastavitelné klimatizační režimy.

Zavazadlové prostory a odkládací přihrádky

Od skutečně sportovního vozu lze očekávat ledacos. Pro koncepci modelů 718 s motorem uloženým uprostřed není charakteristická pouze vynikající jízdní dynamika. Jejich součástí jsou totiž i 2 zavazadlové prostory.

U obou modelů má přední zavazadlový prostor objem 150 litrů. U nového modelu 718 Boxster je navíc vzadu místo o objemu 125 litrů - bez ohledu na to, zda je střecha otevřená nebo zavřená. U nového modelu 718 Cayman je to dokonce 275 litrů. Díky ploše nad krytem motoru je k dispozici dostatek místa i pro dlouhé předměty.

Ani v kabině vozu není nedostatek odkládacích míst. Přihrádka pod loketní opěrkou je ve spojení s volitelným modulem Connect nebo Connect Plus a odkládací plochou pro Smartphone ideálním místem pro optimální příjem. Další prostor pro odkládání různých drobností nabízejí 2 přihrádky ve dveřích, háček na oděv na zadní straně sedadel a 2 praktické držáky na nápoje nad přihrádkou na rukavice.

Asistenční systémy

Regulace odstupu vozidel vč. Porsche Active Safe (PAS)

Dodává se na přání ve spojení s dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) a aktivně reguluje rychlost v závislosti na vzdálenosti od vozidla, které se pohybuje před Vámi. Radarový snímač kontroluje prostor v jízdním pruhu až na vzdálenost 200 m před Vaším vozidlem. S aktivovaným tempomatem pro regulaci odstupu vozidel můžete nyní úspěšně využívat i funkci plachtění.

Pokud byste se blížili příliš rychle k vozu před Vámi, bude Vás Porsche Active Safe (PAS) varovat zvukovým a optickým signálem. V případě potřeby systém samostatně lehce sníží rychlost a zahájí tzv. cílové brzdění, při kterém v rámci stanovených hranic posílí vlastní brzdění prováděné řidičem až do úplného zastavení vozu.

Asistent změny jízdního pruhu

Nový volitelný asistent změny jízdního pruhu sleduje radarovým snímačem prostor za vozidlem a v mrtvém úhlu. Od rychlosti 15 km/h podává systém optickým signálem v trojúhelníku zrcátka informaci o vozidlech, která se blíží zezadu nebo která se nacházejí v mrtvém úhlu pohledu řidiče. Asistent změny jízdního pruhu se uplatní zejména na dálnici, kde zvyšuje pohodlí, ale zejména bezpečnost jízdy.

Samostatně do řízení vozidla nezasahuje a může být kdykoli deaktivován.

Parkovací asistent a kamera pro couvání

4 nenápadné snímače na zadní části vozu vydávají výstražný akustický signál, jestliže parkovací asistent lokalizuje překážku. Interval vysílaných tónů přitom indikuje vzdálenost od zjištěné překážky.

Na přání je možné vozidlo vybavit stejným systémem 4 snímačů i vepředu. Výstraha je akustická a navíc i optická v podobně schématického pohledu na vozidlo shora, který se objeví na centrálním displeji.

Volitelná kamera usnadňuje přesné couvání při parkování i manévrování s vozidlem. Řidič má na displeji PCM k dispozici obraz z kamery a dynamické vodicí čáry, které signalizují dráhu v závislosti na aktuální poloze volantu.

Tempomat

Volitelný tempomat na bázi kamery Vás bude na displeji sdruženého přístroje a obrazovce PCM informovat o omezení rychlosti, zákazu předjíždění a upozorní Vás, kdy tato omezení skončí.

Zvukové systémy

Sound Package Plus

Sound Package Plus je zárukou vynikajícího poslechu hudby: 6 reproduktorů o celkovém výkonu 110 W u nového modelu 718 Boxster, 8 reproduktorů o výkonu 150 W u nového modelu 718 Cayman. Díky zesilovači integrovanému v PCM lze zvuk v kabině optimálně přizpůsobit potřebám a vkusu řidiče a spolujezdce.

BOSE® Surround Sound-System

Speciálně vyvinutý a optimálně vyladěný podle specifické akustiky vnitřního prostoru nových modelů 718 Boxster a 718 Cayman: volitelný Surround Sound-System firmy BOSE®. Audiosystém je vybaven 10 zesilovacími kanály a 10 reproduktory vč. patentovaného vysoce výkonného basového wooferu 100 W. Celkový výkon - 505 W. Aktivní provedení systému umožňuje optimální nastavení každého reproduktoru podle podmínek kabiny vozu. Stručně řečeno: V nových modelech 718 budete vždy uprostřed všeho dění.

Burmester® High-End Surround Sound-System

Myslíte, že silnice je posledním místem na světě, kde by bylo možné nerušeně poslouchat hudbu? Přesvědčíte se, že ano, avšak takový zážitek Vám může zprostředkovat pouze nejznámější německá manufaktura na vysoce kvalitní zvukové systémy. Výsledek: zvukový výkon na maximální úrovni, speciálně vyladěný pro Váš vůz 718 Boxster, resp. 718 Cayman.

A zde jsou čísla: 12 zesilovacích kanálů o celkovém výkonu 821 W, 12 reproduktorů vč. aktivního subwooferu se zesilovačem třídy D 300 W, membrány o ploše více než 1 340 cm2, frekvence 35 Hz až 20 kHz.

Systém Burmester® přitom využívá patentovaný subwoofer. Analogové a digitální filtry byly optimálně definovány pro speciální místo instalace.

Pro nezaměnitelně jemnou, čistou a nezkreslenou reprodukci vysokých tónů byly použity vysokotónové pásky (Air-Motion-Transformer AMT).

Všechny reproduktory jsou vzájemně přesně vyladěny a zajišťují přirozený a příjemný prostorově rozložený zvuk i při nejvyšší hlasitosti.

Nový Porsche Communication Management (PCM)

Další vývojový stupeň systému Porsche Communication Management (PCM) tvoří centrální řídicí jednotku pro všechny aplikace nabízející informace a zábavu - a současně také patří ke standardní výbavě všech modelů. PCM je vybaven dotykovým displejem s vysokým rozlišením a integrovaným přibližovacím senzorem, který Vám umožní jednoduchou a pohodlnou obsluhu.

Zábava a informace začínají již při nabíjení a připojení vašeho iPhonu® nebo libovolného audio zdroje. Zapotřebí je pouze rozhraní USB nebo zdířka AUX. Pro vaši osobní hudbu je vedle mechaniky CD/DVD k dispozici také interní pevný disk („Jukebox“) a dvě čtečky karet SD. Po vložení karty si můžete oblíbenou hudbu přehrávat jednoduše přes hudební přehrávač v PCM.

Díky přípravě pro mobilní telefon připojíte mobilní telefony podporující Handsfree Profile (HFP) pohodlně prostřednictvím Bluetooth®. Mobilní telefon může zůstat uložený.

Informace o možnosti používání funkcí a služeb uvedených zde a v části „Porsche Connect“ ve Vaší zemi a ve Vašem modelu Porsche najdete v Porsche Car Configurator nebo ve Vašem centru Porsche.

Connect

Connect Modul zajistí perfektní spojení Vašeho smartphonu s Vaším vozem Porsche. Na středové konzole se nachází speciální přihrádka pro smartphone, která signál vašeho mobilního telefonu předává na venkovní anténu vozidla, aby se ušetřila kapacita baterie. Současně můžete svůj smartphone připojit pomocí kabelu USB pro nabíjení, resp. pro poslech.

V modelech Cayenne se ve středové konzole místo odkládací přihrádky na smartphone nachází odkládací přihrádka s univerzálním audio rozhraním a vstupem AUX.

Více informací o modulu Connect naleznete na stránkách zde.

Connect Plus

Modul Connect Plus se ve vašem vozu Porsche stará o maximální konektivitu. Je vybaven LTE telefonním modulem se čtečkou SIM karet pro vysoký komfort ovládání a optimalizovanou kvalitu hovorů a rovněž bezdrátový přístup k internetu. Tak můžete i ve svém vozidle používat koncová zařízení, jako je např. tablet, laptop nebo smartphone s funkcí WLAN – v případě potřeby i současně.

Odkládací přihrádka na smartphone ve středové konzole přenáší signál vašeho mobilního telefonu do antény vozu, přičemž šetří baterii v telefonu – pro optimální mobilní příjem. Kromě toho můžete váš smartphone připojit, aby se nabíjel, nebo pro sdílení jeho obsahu.

V modelech Cayenne se ve středové konzole místo odkládací přihrádky na smartphone nachází odkládací přihrádka s univerzálním audio rozhraním a vstupem AUX.

Kromě toho modul Connect Plus umožňuje využívání početných služeb Porsche Connect. Tím získáte více z vašeho všedního dne a multitasking přenechte vašemu sportovnímu vozu – abyste měli víc času jezdit s Porsche.

Více informací o modulu Connect Plus naleznete na zde.

Služby

S Porsche Connect a modulem Connect Plus máte přístup k užitečným službám, například k informacím o dopravě v reálném čase. Tak budete již před vyjetím vždy vědět, po které trase se nejrychleji dostanete do cíle. Za jízdy se dopravní informace v reálném čase pravidelně aktualizují – a vaši trasu optimalizují.

Pro lepší orientaci za jízdy a v cíli slouží mimo to GOOGLE® Street View a GOOGLE® Earth s 360stupňovým zobrazením a satelitními obrázky v mapovém náhledu PCM. GOOGLE® Street View je z důvodu vaší bezpečnosti k dispozici jen tehdy, když vůz stojí.

Více informací o dostupných službách a aplikacích naleznete na zde.

Aplikace Connect

Porsche Connect nabízí kromě inteligentních služeb další dvě aplikace pro smartphony: Porsche Car Connect pro vyhledávání dat vozidla a rovněž k dálkovému ovládání některých funkcí vozu pomocí smartphonu nebo Apple Watch®. Další součástí je Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) s rozpoznáním krádeže vozu.

Druhou aplikací je aplikace Porsche Connect. Její pomocí odešlete do svého vozu Porsche cíle své cesty ještě před vyjetím. Jakmile se váš smartphone spojí s PCM, zobrazí se tyto cíle ve vozu a přímo spustíte navigaci. Na PCM rovněž přímo vidíte kalendář vašeho smartphonu a můžete zahájit navigaci podle v něm uložených adres. Kromě toho vám aplikace Porsche Connect díky integrovanému streamování hudby nabízí přístup k milionům hudebních titulů.

Více informací o dostupných službách a aplikacích naleznete na zde.

Porsche Exclusive

Naše bohaté zkušenosti mají dlouhou tradici. Firma Porsche se od samých počátků vždy soustředila na plnění přání svých zákazníků. Do roku 1986 jsme tomu říkali ještě program zvláštních přání, dnes máme Porsche Exclusive Manufaktur. Filozofie však zůstala stejná. Ruku na srdce -

jsme zapálení pro to, co děláme. Milujeme naši práci. Každý steh, každý čtvereční centimetr kůže, i ten nejmenší detail - všechno je pro nás stejně důležité. Převádíme sny do života. Tvoříme unikáty. V našich dílnách.

Je k tomu nutná originalita, inspirace a nadšení - a to vše chceme předat právě Vám. Máme na mysli především Vás a Vaše přání.

Plníme je ochotně a s velkou péčí - přesnou ruční prací, vysoce kvalitními materiály jako je kůže, Alcantara®, karbon, mahagon nebo hliník.

Přidaná hodnota pro Vás? Produkt, který neskrývá nadšení a řemeslnou zručnost. Jinak řečeno - je kombinací sportovního ducha, komfortu, designu, to vše podřízené Vašemu osobnímu vkusu. Porsche psaný Vaší rukou.

Porsche Tequipment

S produkty Porsche vyvinutými speciálně pro modely 718 si můžete dotvořit Váš vůz zcela podle Vašich představ. Přitom platí, že produkty z Porsche Tequipment od počátku podléhají stejným požadavkům jako samotné vozy: jsou totiž vyvíjeny, testovány a zkoušeny ve vývojovém centru ve Weissachu. Stejnými inženýry a designéry, kteří jsou autory vozů Porsche. Proto je i příslušenství střiženo těmto vozům přímo na míru.

A záruka? Zůstává zachována v plném rozsahu. Bez ohledu na to, kterými produkty z palety Tequipment si Vás vůz u Vašeho partnera Porsche doplníte.

S vyhledávačem příslušenství Tequipment můžete výběr provádět také pohodlně z domova.