DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Tiskové zprávy

Aktuální tiskové zprávy

Porsche 911 GT3 RS: závodní vůz pro okruhy i každodenní ježdění

Společnost Porsche Inter Auto CZ, oznamuje světovou premiéru na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2015 nového Porsche 911 GT3 RS, které nabízí maximum technologií ze světa závodních vozů, jež lze použít i pro každodenní ježdění.

Novým modelem 911 GT3 RS Porsche opět bourá hranici mezi sportovními a závodními vozy. Vybavila jej maximálním možným způsobem technologiemi ze světa závodních vozů, které lze u 911 použít pro jízdu na běžných silnicích pro každodenní ježdění. Oproti 911 GT3 prošel vůz rozsáhlými modifikacemi na hnacím ústrojí, aerodynamice a přístupu ke snižování hmotnosti. Nová 911 GT3 RS zajela na Nordschleife okruhu Nürburgring čas 7 minut a 20 sekund, což je historické pokoření času 7:29, který zde drží supersportovní Carrera GT. Tím je zřejmé, že tento vysokovýkonný sportovní vůz již při svém představení opět nastavil nová měřítka pro svoji třídu. 911 GT3 RS slaví svoji premiéru na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2015.

Důvodem tak mimořádných schopností jsou rozsáhlé zkušenosti ze světa automobilových závodů. 911 GT3 RS pohání čtyřlitrový šestiválec s výkonem 500 k (368 kW) a točivým momentem 480 Nm, spojený se speciálně vyvinutou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou Porsche PDK. Motor s přímým vstřikováním je největší atmosféricky plněnou jednotkou nabízenou v modelové řadě 911, je schopen tento vysokovýkonný sportovní vůz z klidu na 100 km/h zrychlit během 3,3 s a na rychlost 200 km/h akcelerovat během 10,9 s. V kombinovaném režimu spotřebuje 12,7 l/100 km. K dispozici je například funkce zařazení neutrálu pomocí řadicích páček (odpovídá stisknutí spojky u konvenční manuální převodovky) nebo tlačítko omezovače rychlosti pro jízdu v boxové uličce – obě pocházejí přímo ze světa závodních vozů. Obě současně řidiči dodávají více svobody a podpory při jízdě na závodních okruzích.

911 GT3 RS je klenotem v oblasti inteligentního snižování hmotnosti. Vůbec poprvé má střechu vyrobenou z hořčíku; kapota motoru i víko zavazadlového prostoru jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů a také další díly jsou z alternativních materiálů snižujících hmotnost. Souhrou všech řešení je snížení hmotnosti ve srovnání s 911 GT3 o 10 kg. Odlehčená střecha má navíc přínos i ve snížení těžiště, což je předpokladem pro lepší dynamiku v přímém směru. Karoserie má původ v modelu 911 Turbo, výrazně se však odlišuje pro model RS charakteristickým aerodynamickým řešením, které téměř odpovídá vozům závodní specifikace. Dominantou novinky je snížený spodní okraj předního nárazníku a velký zadní přítlačný spoiler.

Přes víko zavazadlového prostoru z uhlíkových kompozitů a hořčíkovou střechu vede podélně orientovaná, 30 cm široká prohlubeň, která je reminiscencí na obdobný prvek používaný na předním víku u vzduchem chlazených modelů 911. Nyní je rozpoznávacím rysem odlehčených komponentů 911 GT3 RS. Dalším charakteristickým rysem jsou specifické přední blatníky s odvětrávacími otvory v horní části – tento prvek je jinak k vidění pouze na závodních vozech. Zvyšují přítlak na přední nápravě.

Podvozek 911 GT3 RS byl naladěn s důrazem na maximální dynamiku a přesnost ovládání. Použito je řízení zadní nápravy a systém Porsche Torque Vectoring Plus s proměnnou svorností zadního diferenciálu. Menší sklony k naklánění karoserie zajišťuje širší rozchod kol přední i zadní nápravy. 911 GT3 RS je vybavena nejširšími pneumatikami, jaké se kdy dodávaly ve standardní výbavě pro jakýkoli z modelů 911. Výsledek: ještě agilnější nájezd do zatáček a ještě vyšší rychlosti průjezdu zatáčkami.

Řešení interiéru se specifickými doplňky z Alcantary modelu 911 GT3 RS odkazuje na typ 911 GT3. Hlavní novinkou jsou skořepinová sedadla, která vycházejí ze sedadel vyztužených uhlíkovými kompozity použitých u modelu 918 Spyder. Další součástí standardní výbavy je paket Club Sport s přišroubovaným ochranným rámem za předními sedadly, přípravou pro odpojovač baterie, úchyty pro samostatně dodávané šestibodové bezpečnostní pásy a držákem pro hasicí přístroj. Součástí volitelné výbavy je paket Sport Chrono, který kromě svých stopek umožňuje pracovat s aplikací Porsche Track Precision určenou pro chytré mobilní telefony. Aplikace Porsche Track Precision v chytrém mobilním telefonu umožňuje automaticky měřit časy na kolo pomocí GPS a současně zpracovávat informace o rychlosti jízdy, příčném zrychlení, stejně tak jako zpomalení a brzdění v podélném směru. Současně umožňuje tato data sbírat a sdílet je s ostatními řidiči.

911 GT3 RS lze objednávat v autorizovaných Porsche Centrech v Praze a Brně již nyní, dodávky vozů začnou v květnu 2015. Cena je stanovena na 5 139 000 Kč* včetně DPH a povinné výbavy.

 

911 GT3 RS: Spotřeba paliva město 19,2 l/100 km; mimo město 8,9 l/100 km; kombinace 12,7 l/100 km; emise CO2 296 g/km; energetická třída: G.
*Uvedené ceny jsou pouze informativní a přepočteny kurzem 1,00 EUR/27,50 CZK. Konečné prodejní ceny pro zákazníky budou přepočteny aktuálním kurzem CZK/EUR devizy u České národní banky v den fakturace vozu. Změny vyhrazeny.

 
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
[+]
[x]
 

05.03.2015