Umístění motoru | vodou chlazený šestiválcový ležatý motor umístěný vzadu |
Výkon | 368 kW (500 PS) |
Přenos hnací síly | sekvenční šestistupňová převodovka s přímým záběrem Porsche |
Brzdová soustava | šestipístkové hliníkové jednodílné kotoučové brzdy s třmeny přizpůsobenými potřebám závodních vozů vpředu, čtyřpístkové vzadu |
Řízení | pružicí jednotka McPherson vpředu, náprava s prostorově uloženými rameny vzadu, přestavitelný tlumič kmitání vhodný pro závodní vozy, stabilizátor podvozku |
Bezpečnost | přivařená ochranná klec vozidla, bezpečnostní palivová nádrž FT3, hasicí zařízení |
Upozornění:
“Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy”
Nový model 911 GT3 R je poháněn nejmodernějším čtyřlitrovým ležatým motorem se šesti válci, který je do značné míry stejný jako vysoce výkonný standardní agregát modelu 911 ...
I brzdová soustava modelu 911 GT3 R byla optimalizována a díky ještě lepší tuhosti a přesnější regulaci antiblokovacího systému je ještě vhodnější pro závody na dlouhé trati. ...
Přední náprava Pružicí jednotka McPherson, výškově nastavitelná, odklon a stopa Náboje kola s centrálním zámkem Oboustranně přestavitelný stabilizátor podvozku Servořízení s elektrohydraulickým natlakováním ...
Při vývoji nového GT3 R nebyla samozřejmě opominuta ani bezpečnost. Oproti předchozímu modelu byla zesílená bezpečnostní palivová nádrž FT3 zvětšena o 12 l na 120 litrů a ...
V záležitostech aerodynamiky je pro model 911 GT3 R vzorem silniční vozidlo. Markantní větrání podběhů na předních blatnících zvyšuje aerodynamický přítlak na přední nápravě. Dva metry široký ...
© 2024 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU