Spotřeba paliva/emise* 911 Turbo S: ve městě v l/100 km 11,8; mimo město v l/100 km 7,5; kombinovaná jízda v l/100 km 9,1; emise CO2 při kombinované jízdě v g/km 212.
Kdo se chce prezentovat, musí si být jistý sám sebou. Modelům 911 Turbo tuto jistotu dodává 6-válcový přeplňovaný motor o obsahu 3,8 l umístěný vzadu. Boxer typický pro 911 je zárukou vynikající kompenzace hmoty a klidného chodu, nízko položený hnací agregát znamená nízké těžiště. 2 turbodmychadla s variabilní geometrií turbin (VTG) se vždy postarají o dynamický rozjezd, vysoký točivý moment a mimořádný výkon.
Motor se dodává ve 2 výkonových variantách: V modelech 911 Turbo a 911 Turbo Cabriolet s 397 kW (540 k).
Modely 911 Turbo S dosahují díky větším turbodmychadlům ve spojení s elektronickým vybavením motoru s optimalizovaným výkonem více než 427 kW (580 k).
Přesto, že výkon oproti předchozím generacím vozů vzrostl, jsou spotřeba paliva i emise CO2 viditelně nižší. Důvodem jsou technologie, které dokáží palivo využívat efektivněji. Kromě přímého vstřikování benzínu a systému VarioCam Plus určeného pro variabilní řízení sacích vačkových hřídelů a zdvihu sacích ventilů sem patří i funkce Auto-Start-Stop nebo plachtění.
Další důležitý faktor: nízká hmotnost motoru v poměru k vysokému výkonu podporuje čilý pohyb vozu i spotřebu.
Pro výrobu motoru byly použity lehké kovy a je do něj integrováno mazání se suchou klikovou skříní. Použity jsou kované ojnice a rovněž kované hliníkové písty, které se pohybují ve válcích ze slitiny hliníku a křemíku.
To vše pro úžasný pocit z jízdy s vozem 911 Turbo. Pro mimořádnou průbojnost při podivuhodně nízké spotřebě. A pro všeobecný obdiv všude tam, kde se vůz objeví.
© 2024 Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. | Zásady ochrany osobních údajů | Ochranné známky | Zásady používání souborů cookie | VOP | Rádiová zařízení dle EU | Deklarace konformity EU