DOMŮ

Hlavní navigace
Modely
718
718 Cayman
718 Cayman
718 Cayman
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,3 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 685 076 Kč včetně DPH
718 Boxster
718 Boxster
718 Boxster
Výkon220 kW (300 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh5,1 s
Maximální rychlost275 km/h
Kombinovaná spotřeba9,7 - 9,4 l
Emise CO2220 - 212 g/km
Cena1 740 131 Kč včetně DPH
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Cayman S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,3 - 10,1 l
Emise CO2235 - 228 g/km
Cena2 036 430 Kč včetně DPH
718 Boxster S
718 Boxster S
718 Boxster S
Výkon257 kW (350 PS) při 6 500 1/min
0 - 100 kmh4,6 s
Maximální rychlost285 km/h
Kombinovaná spotřeba10,4 - 10,1 l
Emise CO2235 - 229 g/km
Cena2 090 426 Kč včetně DPH
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
718 Cayman GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 403 363 Kč včetně DPH
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
718 Boxster GTS 4.0
Výkon294 kW (400 PS) při 7000 1/min
0 - 100 kmh4,5 s
Maximální rychlost293 km/h
Kombinovaná spotřeba10,9 l
Emise CO2247 g/km
Cena2 458 750 Kč včetně DPH
911
911 GT3
911 GT3
911 GT3
Výkon375 kW (510 PS) při 8400 1/min
0 - 100 kmh3,4 s
Maximální rychlost318 km/h
Cena5 278 020 Kč včetně DPH
Taycan

Design exteriéru

911 Turbo
Design exteriéru

Design exteriéru

Nikdy jsme nechtěli pouze sledovat trendy, chceme je vytvářet. Chceme proniknout nejen do hlavy, ale i do srdce. Chceme nastavit zrcadlo obyčejnému životu. Chceme, aby pomíjivé ustoupilo trvalému.

To je naše cesta. Cesta Porsche. Neměníme recept, používáme rafinovanější přísady. U modelu 911 Turbo to dokazuje nový předek s novými světly a černými aerodynamickými ploškami. Hrdý tvar zdůrazňuje dynamiku vozidla. Hlavní světlomety se 4-bodovými LED pro hlavní svícení patří u všech modelů ke standardní výbavě.

Madla dveří ještě harmoničtěji splývají s interiérem, kované části kol připomínají filigránský vzor.

Na zadní části vozu je nepřehlédnutelným prvkem mřížka s vertikálním lamelami. Totéž platí o trojrozměrných světlech, odrazkách integrovaných do otvorů pro výstup vzduchu a výrazných dvojitých koncovkách výfuku.

Každá novinka je zaměřena na to, aby 911 Turbo působil ještě přesněji, koncentrovaněji a ostřeji. To samozřejmě platí i pro kabriolet s jeho lehkou a přitom mimořádně stabilní látkovou střechou s podpěrnými prvky z hořčíku.